Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hledaného Kaddáfího premiéra zadrželi v Tunisku

Tuniské úřady ve středu večer zadržely bývalého libyjského premiéra Bagdádí Alí Mahmúdího. Oznámil to tuniský ministr vnitra. Povstalci již plně kontrolují město Sabhá. V pouštním skladu nalezli zakázané chemické zbraně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lady Lucy

NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

http://youtu.be/qzML0Sb5Ccc

"NATO protect civilians" in Sirte :-( Rv:-/

0/0
24.9.2011 0:29

Taras Bulba

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

Hmmm, rozbité sklo asi ve čtyřech oknech - to svědčí o neobyčejně brutálním kobercovém air attacku zlého NATA na zmíněnou nemocnici. ;-D

0/0
24.9.2011 0:42

Lady Lucy

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

A Tvůj komentář o Tvé neobyčejně brutální hlouposti jako vždy, když sis jednou na plný stadion vybral pár sekund na záběr prázdného místa, nebo teď na fotku nějakého stejně inteligentního rebela jako seš Ty, který pálí kde může v domnění že tam je nepřítel (vzpomínáš na jekkala, taky sis z něho vyrobil židobijce ačkoliv židy bránil), prostě vrána k vráně sedá;-D;-D;-D jestli ale chceš vidět i ty mrtvé myslím, že ty videa najít už snad dokážeš za tu dobu co sem chodíš, já je tady nepošlu, protože by to bylo smazáno.

0/0
24.9.2011 0:46

Taras Bulba

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

To myslíš, jak jsi mi na důkaz plných libyjských stadionů poslala youtube sestřih z asi deseti různých zápasů libyjské repre hraných většinou na půdě soupeře? ;-D

Pokud jde o současné téma, tak jinými slovy řečeno nemáš nic a jako obvykle jen hloupoučce plácáš. Když máš ukázat brutalitu toho zlého NATO a hromadné bombardovací vraždění nevinných Libyjců v plné nahotě, tak ukážeš v dálce dva dýmající baráky a zblízka čtyři vysklená okna. ;-D;-D

0/0
24.9.2011 0:59

Lady Lucy

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

Ne poslala jsem xxx videí a byly tam i plné stadiony, tak nelži :DD

Takže prostě nemáš nic a žádný argument, takže pomlouváš jako vždy. Takže Ty nejsi schopný použít ani google a něco si najít sám? Tak to mi je Tě už opravdu líto. Jsi morální ubožák:-)

0/0
24.9.2011 1:03

Lady Lucy

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

Jestli jsi na tom opravdu tak špatně, jak sám sebe popisuješ a dokážeš otevřít ten google, tak si tam zadej třeba: NATO Crimes - Civilian Victims in Sirt, Libya, sep,19,2011.mp4

A pak můžeš všechny videa začít pomlouvat, že je tam těch lidí není mrtvých dost, a že oni vlastně netrpí, ale jsou šťastní, že jim tam bombardujete demokraciiRv;-D

0/0
24.9.2011 1:10

Taras Bulba

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

Víš Lucinko, na záběrech mrtvol je specifické právě to, že jsou mrtví, a nemohou už říci, jak vlastně zemřeli.

Závidím ti tvoji jistotu, že víš, že byli všichni zabiti bombami NATO. Jistotu, že nebyli zabiti při pouličních bojích, že nebyli zabiti přímo cíleně Kaddáfího poskoky, že tam nebyli na ukázání přivezeni z márnice jakožto přirozenou smrtí zemřelí civilisté, že nebyli čerstvě přivezeni od bouračky atd. atd. Takových případů byly dokumentovány spousty, a nevidím důvod, proč bych kaddáfíovcům teď měl začít věřit.

Možná si (ač nerada) vzpomínáš na případ, kdy kaddáfíovci s velkou pompou zavedli novináře k vybombardovanému domu s mrtvými civilisty (kdo jinej než NATO, žejo) a jeden šťoura novinář tam našel součástku z ruské rakety, které tehdy v Libyi používaly jen Kaddáfího jednotky. ;-D

0/0
24.9.2011 1:24

Lady Lucy

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

Tak to už je drsné - závidíš mi jistotu, přesto Ty máš tu jistotu, že tam součástka ruské rakety nebyla nastrčena a připravena. Větší důkaz svojí blbosti jsi už mi ukázat nemohl. DěkujiR^R^R^;-D;-D;-D

0/0
24.9.2011 1:28

Taras Bulba

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

Nastrčena a připravena? Na území v té době spolehlivě ovládaném Kaddáfího silami? Navíc v situaci, kdy lokalitu, ke které se pojede, na poslední chvíli vybrali sami Kaddáfíovci?

Lucinko, řekni upřímně, nezačínáš vidět bílé myšky? ;-D

Každopádně už jdu do hajan, tak dobrou noc a díky za pobavení. ;-)

0/0
24.9.2011 1:44

Lady Lucy

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

NOvinář byl taky ovládaný Kaddáfím? :DDDD

Taras Blbíku, asi mluvíš ze snu, kde sníš o židobijcích:-)

0/0
24.9.2011 1:46

Taras Bulba

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

Lucinko, ta součástka byla palivová nádrž rakety s nápisy v azbuce, tedy věc, která by se tomu novináři poměrně blbě schovávala pod bundu, aby vzápětí předstíral, že ji tam našel.

Ještě nějaký pokus o úhybný manévr? ;-D

0/0
24.9.2011 12:25

HaPe

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

Normálně na bobečky tvého typu nereaguji, ale při tvých neustálých sprostých útocích na Lucy mi to nedá.

Ty hochu (za jiné slovo bych zas přišel o dukáty, jinak už tam bylo), že bengházští povstalci jako první vyrabovali libyjské vojenské zásoby, že se všude prohánějí na pickupech vybavených vojenskou technikou, že jsou všude záběry, jak pálí i z raketometů všude kde se dá, to jsi snad zapomněl?

A že tím pádem je celá tvoje argumentace o ruské součástce v prachu, to ti nevadí? Nám tedy také ne, protože snad nikdo tvoje příspěvky vážně nebere, ale přesto, třeba by ses mohl alespoň sám před sebou stydět!

+1/0
24.9.2011 13:37

Lady Lucy

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

Opravdu, a jak víš, že jim tam našel?8-o

Že o tom napsal, to je důkaz, že ji viděl? Že k tomu přidal nějakou fotku bůhví odkud ("nazdařbůh"), je důkaz že tam jako byla? Sám si podkopáváš vlastní fantasmagorie, proč?;-D

0/0
24.9.2011 14:42

Lady Lucy

Re: NATO ochraňuje civilisty v Sirtě

Ale jinak dobrou noc třeba se z toho vyspíš :-)

0/0
24.9.2011 1:47

NEAGRESI

2009

Přečetl jsem si konečně projev Kaddáfího z roku 2009 v OSN. Kritizoval tam Radu bezpečnosti, která neřešila 65 válek. Kritizoval to, že Afrika, Jižní Amerika či Islámské země nemají žádné zástupce v radě bezpečnosti. Nedemokratické. Kritizoval Mezinárodní soudní dvůr. Odsoudil tam Al Kajdu, desítky jejich členů Libye uvěznila. Afghánistán, Irák připomněl. Požadoval, aby OSN otevřela spis o smrti J.F.K. Masakr v Gaze. Obama. Somálští piráti.... Paradoxně mu to letos všichni spočítali i s úroky. Vzpomínám si, že naše média se o tom zmínila jen v tom znění, že jeho projev byl dlouhý a několikrát porušil přidělený čas. O obsahu se mlčelo.

"Lidstvo musí bojovat, abychom mohli žít v míru. Boj o třetí svět a menšíc státy, 100 z nich, aby mohli žít v důstojnosti a ve svobodě je pokračující boj a má pokračovat až do konce. Mír a požehnání."

0/0
24.9.2011 0:19

Taras Bulba

Re: 2009

No hlavně že u toho netloukl botou do stolu. :-)

0/0
24.9.2011 0:32

Lady Lucy

Re: 2009

On ne. Jiní ano :-)

0/0
24.9.2011 0:47

Lady Lucy

Pro upřesnění uvádím odkaz na celý tehdejší projev

http://metaexistence.org/gaddafispeech.htm

R^R^

0/0
24.9.2011 0:33

traktorista operator

MAAE

"Můžeme potvrdit, že se tam v sudech nachází žlutý koláč (neobohacený uran)," řekla mluvčí MAAE Gill Tudorová s tím, že věří, že agentura bude moct uran otestovat, jakmile se situace v zemi uklidní.

Podle ní materiál u Sebhy uskladnila vláda svrženého libyjského vůdce Muammara Kaddáfího.

Televize CNN uvedla, že ve skladech jsou tisíce barelů plných uranu.Rv8-o

+2/0
23.9.2011 18:25

Larry Matejka

Re: MAAE

yellow cake... Hůůů... Hrúúúza!!! Divil bych se, kdyby výrobci hoaxů ala Jessica Lynch, Kuwaitských inkubátorových dětí a WMD v Iráku s touhle ohranou písničkou nepřišli...R^;-D;-D;-D

+2/0
23.9.2011 21:44

HaPe

Re: MAAE

Jenže v případě Libye už dávno překračují i ty nejfantastičtější mantinely, které byste si jen mohl vymyslet. Vzpomínate na viagru, přímo v OSN, na sbírání bílých trenýrek prostým vojákům, což to nebylo neuvěřitelně obludné, vypouštět takové šílenosti a myslet si, že to všichni spolknou? Předpokládát, že na světě je víc než jeden júlinek a jeden zelenáč?

0/0
24.9.2011 13:40

greenalien

...

No a přes všechny ty nesmysly ze strany jxd jsem se tedy nedozvěděl: Jak to že když za všechno věznění a mučení v Libyi může Mustafa Džalíl, páchá Kaddáfí režim totální zvěrstva (popravy vězňů, disidentů) i nadále?

http://www.hrw.org/news/2011/09/14/libya-mass-grave-yields-34-bodies

0/0
23.9.2011 18:13

HaPe

Re: ...

Za totální zvěrstva může Muammar Kaddáfí asi stejně tak, jako za zvěrstva na druhé straně Abdul Jalil. Taková logika se ovšem propagandisticky používat nedá, to chápu. Kromě toho tvého linku si jistě najdeš desítky linků, poukazujících na totální zvěrstva rebelů. Ostatně, už to znepokojuje i oficiální zastánce převratu na straně západu.

Co se týče postování nesmyslů, tak na tebe, hochu, doopravdy nemám!

:-)

0/0
23.9.2011 22:20

greenalien

Re: ...

No to asi ne, Abdul Džalíl nevede totalitní stát. Takový rozdíl jistě chápeš.

Jinak "totální zvěrstva rebelů" jsou s těmi režimními celkem samozřejmě naprosto nesrovnatelné. Viz. dva doutnající baráky v Syrtě vs. Tripolská ulice v Misurátě.

0/0
23.9.2011 22:29

Lady Lucy

Re: ...

Proč pořád meleš to samé? Nevede žádný stát jen jedno povstání, bandu zrádců plus pozvánka NATO, tudíž je zodpovědný za vše kolem toho. Takový rozdíl jistě chápeš. Ano dva doutnající baráky v Sirtě je jen jedno video, jistě jich je mnohem více, chápeme že? Linků na to bylo už xxx, kde během 17 dní rebelové zabili kolem tisícovky lidí, což se s Misurátou už asi ani srovnávat nedá ale můžeme přitvrdit pomalu na Falludžu. Jo a co ta nemocnice v Misurátě kde byla reportáž že si z ní udělali útočiště zbraní a útočili z ní? To jako že nic vlastně viď;-D;-D;-D;-D

0/0
23.9.2011 22:35

greenalien

Re: ...

No jen jedno povstání které probíhalo v Bengází, v Tripolisu, v Misurátě, Tobruku, Derně, Baidá...prostě taková hrstka ztroskotanců a samozvanců která se tříští proti vlnolamu milionu ochotných obránců Džamáhiríje, kterým vůdce rozdal zbraně.

0/0
23.9.2011 22:42

Lady Lucy

Re: ...

Ano a proto bylo třeba NATO a i po tolika bombardováním musely nálety opět prodloužit, protože všichni kaddáfího nesnáší a tak vlastně NATO bombarduje jen tak na oslavu, protože všichni jsou přece proti Kaddáfímu, takže těch 6 měsíců plus prodloužení o dalších 3 nyní to je jen taková vsuvkaR^R^;-D;-D;-D;-D

0/0
23.9.2011 23:01

greenalien

Re: ...

Jinak mne opravdu baví jak Lady soustavně sama podkopává vlastní režimní propagandu, nemocnice v Misurátě samozřejmě byla po zuby ozbrojená (tedy víme že není budova jako budova), ale /každý/ objekt a barák v Syrtě je samozřejmě civilní až na půdu. Hmmmmm.

0/0
23.9.2011 22:44

Lady Lucy

Re: ...

A jak jí podkopávám? Můžeš mi to vysvětlit, protože Tvojí logiku (politruka chápeme) pochopit nechci, ale zajímalo by mne to. Jaká je ochrana civilistů v Sirtě před útoky rebelů? Nemusíš se taky opičit po JXD na rozdíl od Tebe má aspoň úroveň, a tak Ty ho skutečně někdy bavíš :)

0/0
23.9.2011 23:00

HaPe

Re: ...

"Dva doutnající baráky v Syrtě"

Tak také může někdo bez svědomí a skrupulí nazvat dva cíle, zasažené raketou NATO. Doutnající baráky!

Greenliare, ty jsi opravdový lidský odpad!

;-€Rv

+1/0
24.9.2011 13:33

Lady Lucy

Re: ...

Ani na něho nechtějte mít, to by jste byl hodně, hodně nízko, a to nejste... pak bych byla zklamaná,a to jsem teď už dost ze zahraniční politiky Západu :-):-/

0/0
23.9.2011 22:36

Lady Lucy

Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=26710

........doufejme..........R^

0/0
23.9.2011 17:47

Taras Bulba

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

To je dobrý, Lucinko! Moc fajn je ta fotka s oslavnou střelbou do vzduchu, která je však okomentována tak, že ten rebel fighter údajně střílí na domy kaddáfiovských loyalistů. Komentátorovi přitom vůbec nevadí, že střelec se při "palbě na cíl" dívá někam úplně jinam než ve směru střelby a že kolemjdoucí, místo aby v panice prchali nebo se aspoň kryli, si částečně hledí svého a částečně sledují střelbu jako zajímavý ohňostroj.

Nejvíc mě ale chytla za srdíčko ta fotka zničeného kaddáfíovského tanku u Tawerghy. To je od NATO neskutečné zvěrstvo, takhle ničit mírumilovné diktátorské tanky. ;-D

0/0
23.9.2011 21:50

Lady Lucy

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

To sis všiml opravdu brzo, že takhle rebelové běžně střílí před fotografy, a co s tím tankem nechápu? Divné, ale Tobě odpovídá, jsi takový celý.

http://www.youtube.com/watch?v=q1DqFPCYHC4 nemocnice a tady

http://www.youtube.com/watch?v=KNEnSXoAPBA

tady máš i školu.... udav se slastí, věřím Ti to, takové xxxxxxx jako jsi Ty se to musí líbit:-)

0/0
23.9.2011 22:18

Taras Bulba

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

No vidíš, takže sama uznáváš, že ten komentář u fotky je totální nesmysl, protože ten chlápek zcela evidentně střílí jen tak pánubohu do oken (ať už je to oslavná střelba nebo póza před novináři nebo obojí dohromady, to je fuk). Tak proč tedy na takové bláboly dáváš odkaz?

Ostatně co se divím, dávat odkazy na bláboly je u tebe normálka. ;-D

0/0
24.9.2011 0:22

Lady Lucy

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

Ne, já neuznávám nic, proč mi tady něco podsouváš? zase jako Jekkal jsi vyjel že je židobijec ačkoliv celý jeho příspěvek byl naprostý opak a apeloval na to židy chránit? Prostě Taras Blbík co čekat;-D;-D;-D;-D

0/0
24.9.2011 0:34

Lady Lucy

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

A rebel fighter opens fire on houses believed to be owned by Qaddafi loyalists in Tripoli on Sept. 20. – Photo: Ismail Zitouni, Reuters

Myslím že by jsi se měl naučit opravdu už projednou číst, klidně se tady dále ztrapňuj, ale mne potom neotravuj. Děkuji:-)

0/0
24.9.2011 0:36

Taras Bulba

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

Vidím, že naší Lucince to dnes myslí ještě výrazně pomaleji než obvykle. Takže znovu: od samého začátku říkám, že ten komentář u fotky je blábol, protože ten chlápek zcela evidentně nestřílí na žádné Kaddáfího loyalisty ukryté ve svých domech (ani na žádný jiný určitý cíl), ale střílí pánubohu do oken.

Kdyby to na naši Lucinku bylo pořád ještě moc složité, zkusím to příště v holých větách. ;-D

0/0
24.9.2011 0:49

Lady Lucy

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

;-D;-D;-DBláboly tady píšeš maximálně Ty, tvrdíš tady že střílí do oken, ale popisek je napsán, že střílí v domnění kde jsou Kaddáfího loyalisté a to může být klidně tam prostě domnění, stejně jako Ty žiješ v domnění že jsou všichni kdo s Tebou nesouhlasí židobijci, takže jdi někam se svými bláboly;-D;-D;-D;-D

0/0
24.9.2011 0:51

Taras Bulba

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

V tom případě si Lucinko kromě všeobecného vzdělání doplň také kurzy angličtiny. V tom komentáři se praví, že rebel ZAHAJUJE PALBU NA DOMY, u kterých se domnívá, že patří Kaddáfího loyalistům. Jinými slovy podle komentáře není domnělý cíl, nýbrž pouze jeho vlastník.

P.S. Psal jsem, že střílí PÁNUBOHU DO OKEN. To je trošku rozdíl proti prostému střílení do oken. To je takový obrat, jako že střílí nazdařbůh, víš? Ale nic si z toho nedělej, až za těch dříve zmíněných 10-15 let začneš rozum brát, osvojíš si i tohle. ;-D;-D

0/0
24.9.2011 1:12

Lady Lucy

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

lol - jestli někdy dokážeš pochopit ironii, tak to bude úspěch, takže se svým nazdařbůh jdi někam;-D;-D;-D

Ano, zahajuje palbu a typickým způsobem rebela - pálí jak to umí, čili neumí? Chápeme nebo pořád budeš dělat ze sebe ........oučkého?;-D;-D;-D;-D

0/0
24.9.2011 1:16

Taras Bulba

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

Lucinko, jdi už radši do hajan, protože se do toho zamotáváš čím dál víc, začínáš si protiřečit a za chvíli ti už nebudou stačit smajlíky, abys to nějak vykompenzovala. ;-D

V první části příspěvku se neuměle pokoušíš svou nevědomost obrátit v žert či ironii, leč budiž. Budeme se tvářit, jako že jsi pochopila, že opravdu střílí nazdařbůh.

Ovšem hned ve druhé části ono pochopení ihned popřeš, a v podstatě tvrdíš, že rebel střílet sice moc neumí, ale ví na co střílí, nebo na co přinejmenším chce střílet. ;-)

0/0
24.9.2011 1:37

Lady Lucy

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

Odkdy mi radíš co mám dělat a co ne? Co se snažíš vykompenzovat?:-):-)

A co se snažíš vynahradit caps lockem? Dokázat svou pravdu:-)

Ne, to jen ty tady kecáš že střílí nazdař Bůh. Je to jen Tvůj Taras Blbíkův názor já si z toho dělám akorát srandu a ironii.

Ano, víš někteří rebelové střílí ačkoliv to neumí, proto taková Francie poslala experty aby to rebely naučili. Ale Tobě to asi nedojde nikdy viď, a nějak prostě pomlouvat musíš;-)

0/0
24.9.2011 1:41

Lady Lucy

Re: Resistance in Libya: Imperialism will be buried in Africa

Jo, caps lock ten tady chyběl, víš že ho používají největší jelita, ale Ty to o sobě musíš vědět:-):-)

0/0
24.9.2011 1:30

Lady Lucy

http://www.voltairenet.org/Witch-hunts-in-free-Libya

"While NATO’s mandate enjoins it to protect civilians, the Alliance allows the forces of the Libyan National Transition Council to continue their abuses. After hunting down black Africans, the summary executions now extend to members of the Qadhadhfa tribe, that of the fallen Leader. Hundreds of thousands of African workers have already fled the country to escape death; the time has now come for certain Libyans to take the road to exile if they want to survive."

:-/

0/0
23.9.2011 13:00

greenalien

...

Mě by hrozně líbilo kdyby mi jxd (HaPe) vysvětlil jak mohla Chámisova brigáda zabít 45 válečných zajatců i poté, co kaddáfího režim opustil zdroj všeho zla, Mustafa Džalíl. Nebo bude tvrdit že to bylo neprokázané?

http://www.hrw.org/news/2011/08/29/libya-evidence-suggests-khamis-brigade-killed-45-detainees

0/0
23.9.2011 12:44

jxd

Re: ...

Proč ne, třeba jako USA SF Usámu, jako nepřítele státu? Nedivil bych se, kdyby se to stalo, ozbrojení civilisté nejsou - jak nás alespoň moderně učí USA - válečnými zajatci a i my je střílíme jak psy (viz naši čačtí hoši v Afghanistánu). Ale vyprávění toho svědka, jak do nich šili ze střechy samopalama a házeli dolů granáty a on pak utekl přes zeď v okamžiku, kdy si dobíjeli zbraně, to zní stejně věrohodně, jako tvoje ostatní lži...

Mustafa Jalil ovšem mezitím zařizoval vraždění černých Afričanů na druhé straně a trošku větším měřítku, taky není žádný ořezávátko, že? Holky ti link najdou...

+2/0
23.9.2011 13:46

Lady Lucy

Re: ...

R^:-) Já jsem si tento jeho link ani nečetla, a teď vidím, že jsem o nic nepřišla, ale takový zajimavý scénař pro film v Holywoodu nebo teď nově i v pobočce Kataru si tedy nakonec přečtu :))

0/0
23.9.2011 13:55

greenalien

Re: ...

1. Když střílíme talibance jak psi, není mi jasné proč se protestuje proti Guantanámu.

2. Chápu tě, prostě těch 45 mrtvých se na té základně jen tak zjevilo.

3. Dokaž že Mustafa Jalil nařizoval vraždění černých Afričanů. Jistě máš důkazy z první ruky, kromě toho že jsi sám u toho byl, jako vždycky.

0/0
23.9.2011 14:07

jxd

Re: ...

:-)

Ajták někde níže hledá diskutující se slušným výrazivem, aby se poučil. Doufám, že se koukne i sem a přečte si tu poslední tvou větu, aby viděl, že hulvát nemusí vždy používat jenom neslušná slova - a přesto z něj teče žumpa.

1) to je takový myšlenkový zvrat, že se na něj reagovat nedá, leda v blázinci. Ale věřím, že právě tobě není jasné, proč se protestuje proti koncentračnímu táboru, kde se vězní lidé bez rozhodnutí soudu.

2) Napsal jsem, že takovou popravu teroristů nevylučuji, takže nechápu, co chápeš. Pokud tam náhodou nespadla nějaká humanitární bomba. Už jsi se tady jednou shodil s masovými hroby, které pak jaksi byly plné černých občanů...

+1/0
23.9.2011 14:15





Najdete na iDNES.cz