Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Miliardář Babiš prská jako Pepa z hospody

Česko-slovenský podnikatel a miliardář Andrej Babiš se svými výroky nevybíravě pustil do korupce v Česku. Prý se tu krade po miliardách. Začalo to v roce 2006. Mohou za to prý Topolánek, Bém, Dalík, Řebíček, Roman a pustil se i do prezidenta. Sám Babiš má ale ruce minimálně stejně špinavé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

galakticky

srovnávat Babiše s pepou Tvarohem

je poněkud mimo mísu nemyslíte pane Kocourek, když tu někdo podniká na špici oboru 20 let a styků s podnikateli, palermáky i politiky má za sebou víc než dost...

0/0
14.11.2011 15:42

mentor

estébáci kralují

Je hezké, že to Palermo někdo pojmenuje. Jen škoda, že má pan Babiš pravdu, když říká, že byl za komunismu takovej ten prospěchář a že není morální vzor.  Byl kolegou Aleše Hušáka - jako fízl to dotáhl až na agenta - viz Cibulkovy seznamy:

Babiš Andrej     02.09.1954      Agent     Centrála SK + Bratislava     Bureš     25085

0/0
21.9.2011 13:32

Marcus12345

TO JE MAZEC !!!

Marné jsou naděje buržoazních reakcionářů, pardon hospodských tlachalů - nepovede se jim narušit mírové budování socialismu, pardon kapitalismu v naší vlasti !

Snaží se šířit nepodložené lži, ale naštěstí jsme na stráži (nejen obyčejní občané, ale i novináři jako pan Komárek - a snad se najdou i další).

Nástupem Béma, Janouška, Topolánka, Dalíka a Řebíčka u nás došlo k úplnému vymícení korupce. Například pan Řebíček si musel na koupi Slávie půjčit od dětí - je třeba ještě nějaký jiný důkaz? Já myslím, že ne!

Je pouze obrovská škoda, že tito lidé nám již nevládnou - s jedinou výjimkou - pan Bém se snaží zachránit situaci v parlamentu.

+1/0
20.9.2011 21:02

Prophet

Umět včas uhnout.

Víte co, asi je to lidská přirozenost. Já když dneska někam jdu a dám flašku, vím, že budu mít jiný přístup, než když ji nedám. A věřte, nevěřte, na hodně místech to funguje. Nevěřím, že ten Babiš je čistej. Já nevěřím žádnému miliardáři, že je čistej, nebo schopnej, když je kolem něj tolik pachtících se, dřících do krve a nemajících z toho nic. To, co mají dostat oni, dostanou takoví miliardáři. Nevážím si jich ani zbla a fenomén, že někdo se snaží až na hubu padá a nemá nic a druhý nedělá nic a padaj na něj miliony, já prostě neuznávám, nerozumím mu, jde mimo mě a prostě mi smrdí už z principu. Každej náš miliardář v zemi prošel nějakou špínou, která se zpravidla zametla pod koberec. Kellner je taky miliardář, ale čistej není. I když se snaží vykupovat taháním trnů vládě z pat. Je to patron s obyčejnou ekonomkou. Nic výjimečnýho. Jen se zahryz do něčeho, z čeho koukaly prachy a když to začlo smrdět, uměl se včas pustit. Asi je život o tom umět včas uhnout.

+1/0
20.9.2011 20:41

MW01

Pravda

Naprostý souhlas, díky pane Komárek!

0/0
20.9.2011 20:16

jejda to jsem ja

Re: Pravda

Dalík? ;-D;-D;-D

+2/0
20.9.2011 22:23

cinklá státní zakázka

Náhodou vůbec neprská,

přečtěte si jeho odpovědi na otázky čtenářů a budete překvapeni. Inteligentní, skromný, docela ryzí člověk mi přišel. :-)

+1/0
20.9.2011 18:40

p.dump

Re: Náhodou vůbec neprská,

Co to. Co to. 8-o Chcete dělat vrátného v Agrofertu? ;-)

0/0
20.9.2011 18:42

cinklá státní zakázka

Re: Náhodou vůbec neprská,

Kolik nabízíš, chlapče? :-)

0/0
20.9.2011 18:46

p.dump

Re: Náhodou vůbec neprská,

Tolik, kolik Vám může nabídnout NPaPM za rektální alpinismus jistě ne ;-)

0/0
20.9.2011 18:50

cinklá státní zakázka

Re: Náhodou vůbec neprská,

Nevím kdo je NP a PM. Kolik nabídli vám? :-)

0/0
20.9.2011 18:52

p.dump

Re: Náhodou vůbec neprská,

NPaPM - neofeudální podnikatelská a politická mafie. Mohlo by to tak být?;-)

Máte i jiný druh pohledu na svět než přes otázku KOLIK? :-/

0/0
21.9.2011 6:45

truhlík

Re: Náhodou vůbec neprská,

Nevím, které odpovědi na otázky p.Babiše jsi četl, ale mě jejich přečtení přišel jako člověk hloupý bez řádného alespoň základního vzdělání. Pravopis mizerný a šíření nepodložených fám a spekulací, které se opravdu šíří hlavně v hospodském prostředí, což ani nepopírá, ale má tu drzost s tím lézt do sdělovacích prostředků. Mám spíš pocit, že ze sebe chce udělat jediného spravedlivého a připravit si tím půdu pro vstup do politiky (absolutně mu nevěřím, když to popírá) , ale pak by to vypadalo jako nyní - Vít Bárta zahradníkem.

0/0
20.9.2011 20:45

p.dump

P.S.

Je mi smutno, když si uvědomím, že na co "přichází" naše tzv. "elita" po více jak 20 letech, sloužilo od počátku '90 let jako důvod k ostrakizování a odstranění možné skutečné elity :-(

0/0
20.9.2011 18:37

woodward1.b

Milej Komárku

určitě máš pravdu v tom, že Babiš za osmnáct a ti ostatní bez dvou za dvacet. nicméně, to, co říká, není jen takovej kec pepy tvaroha. určitě je možný a pravděpodobný, že babišova motivace je daná tím, že zatímco ti napravo kradou, ti nalevo už dlouho předlouho musej čekat, až na ně zase přijde řada, aby si taky nakradli. to ale neznamená, že to co říká není pravda. důležitý je, že je to v podstatě poprvé, kdy se někdo z kmotrů takhle ozval. zajímavý ani tak není, že i babiš patří mezi tu pakáž zlodějskou, jako spíš to, proč tak najednou křičí chyťte zloděje? doposud v podstatě obě strany spolu držely basu, protože zkrátka a dobře věděly že každej chvilku tahá pilku. copak se stalo novýho, že se tenhle levej kmotr utrh ze řetězu?

+2/0
20.9.2011 18:02

p.dump

Re: Milej Komárku

Nabízím vysvětlení, ve kterém mne utvrzují i odpovědi z on-linu:

Mezi lidmi to VŘE a tak NPaPM zachraňuje "mramorové schody" a konta v zahraničí ;-€

0/0
20.9.2011 18:24

woodward1.b

Re: Milej Komárku

ještě jednou prosím, bez zkratek a srozumitelně...

0/0
20.9.2011 18:31

p.dump

Re: Milej Komárku

VŘE - kypí

NPaPM - neofeudální podnikatelská a politická mafie

Mohlo by to být ono? ;-)

0/0
20.9.2011 18:39

noneno

Re: Milej Komárku

VŘE mi dost připomíná VŘS(R) - bude Aurora ? Prosííím, já chci Auróru ;-(

0/0
23.9.2011 23:56

arogancemoci12

Komárek to - TENTOKRÁT - trefil přesně.

0/0
20.9.2011 17:51

jejda to jsem ja

Re: Komárek to - TENTOKRÁT - trefil přesně.

Topolánek? ;-D;-D;-D

0/0
20.9.2011 22:25

bimboš

Kam s Komárkem ?

citát  - Miloš Zeman MF Dnes 12.6.2002

Novináře dělím do dvou skupin. Tou první skupinou jsou normalizační komunistická práčata. Tento typ pokládám za novinářské prostitutky a hluboci jimi pohrdám. A pak je tu druhý typ novinářů. A to nejsou jen hlupáci, to jsou sebevědomí hlupáci, kteří píší o všem a nerozumějí ničemu. A tito hlupáci spolu s novinářskými ku... vytvářejí mediální prostředí v této zemi.

+3/0
20.9.2011 17:42

Frollik

Problém je v tom pane Komárku, že

tam kde dřív stačily miliony se jedná o stovky milionů až miliardy a v tom má Babiš pravdu. Poslední takový kousek je nestavba ubytovny typu hotel Hilton ve vojenském špitálu v Praze, která bude stát stovky milionů. Který, že to politik a z jaké strany to způsobil pane Komárku?

0/0
20.9.2011 17:41

hugomárapokutář

Re: Problém je v tom pane Komárku, že

Kuhnl;-)

0/0
20.9.2011 17:56

apocalyptor

Che Guevara by se divil co tu vyzblebtl syn jeho poradce

;-D;-D;-D

+1/0
20.9.2011 16:43

milan166474

Ty voe,

miluju když zloděj křičí:"Chyťte zloděje!!:-)[>-]

0/0
20.9.2011 16:07

spicltadydomamezisvejmakolegama

Prý se tu krade po miliardách......

8-oNo a to jako, ze se nekrade???????8-o To jsem z toho celej nanic, ja se tak tesil, ze si neco peknyho slohnu abych neprisel zkratka.;-(;-(;-(;-(:-P Tak jak je to vlastne s tim heslem "Kdo nekrade okrada rodinu"?:-P

0/0
20.9.2011 15:46

NumLock

biopaliva

Jecheche, tak on pan Babiš nám bude kázat o korupci? Vždyť díky jemu a jeho lobování (rozuměj uplácení) si ničíme motory biopalivy a platíme za litr zase o něco více:

http://www.svobodni.cz/media/clanky/944-mach-nafta-a-benzin-prudce-zdraily-diky-babisovi/

www.prumyslovasvitidla.cz

+2/0
20.9.2011 15:37

Teleke z Toloko

a čí zájmy hajíte vy, pane Komárek?

?

+5/0
20.9.2011 15:32

bimboš

Re: a čí zájmy hajíte vy, pane Komárek?

to by mě taky zajímalo

0/0
20.9.2011 16:12

fredbred

Martine kolik stoji nechat si napsat neco takoveho

Ten clanek se nesnazi odkryt nejaka fatka ale vylozene poskodi (diskreditovat) nekoho kdo mluvi o korupci a navic jeste takovym pomerne trapnym priovnanim - Pepa z hospody.

Korupce se musi potlacet at jde z prava nebo z leva a novinari by meli psat pokudmozno fakta a ne takove zbytecne a hloupe urazky na objednavku.

+4/0
20.9.2011 15:28

honza.f

Re: Martine kolik stoji nechat si napsat neco takoveho

Korupce se v tomhle plátku potlačuje pouze tehdy, je-li neprokazatelná a jde-li o zničení člověka, který má potenciál něco změnit.

.

Viz např. Jiří Čunek, který je velkým bojovníkem proti obrovským monopolizačním zakázkám typu ekotendr nebo zakázky v lesích ČR.

+2/0
20.9.2011 15:31

honza.f

Prskající Komárek

Komárek prská jako ...... no jako pisálek z MF DNES. ;-D;-D;-D

+4/0
20.9.2011 15:28

freeLook

tak a ted chci cist stejne udernou obhajobu Grosse

Byznysmen Frolík: Korupce? To, jak Gross k milionům přišel, se asi nedá vysvětlit jinak

http://zpravy.ihned.cz/on-line-rozhovory/c1-52904810-byznysmen-frolik-korupce-to-jak-gross-k-milionum-prisel-se-asi-neda-vysvetlit-jinak ;-D

0/0
20.9.2011 15:22

Divam se na Vas a zasnu

Trochu nevydareny clanek

Pane Komarku, predrazene dalnice, nemocnice, vojenska technika, mosty, uniformy atd. To je fakt a asi bezkonkurencni v Evrope. A ze to po nastupu Topolanka gradovalo a vsichni clenove vlady zazracne zbohatli, je take fakt. Gross byl jedinec a jeste kradl v malem. Takze relativujete pravdu, ale moc Vam to nejde.

+3/0
20.9.2011 15:18

Alekks ban

Re: Trochu nevydareny clanek

já bych se neodvážil tvrdit, že gross byl jedinec a kradl v malém. to, že topolánek a jeho poskoci kradli ve velkém nikdo nepopírá, ale tunely ve velkém se dělaly už za zemana, klause a poté i za paroubka.

0/0
20.9.2011 15:40

bijec8

Tipoval jsem ODSmana Steigerwalda

nakonec to byl jeho bratr ve zbroji Komarek ml.;-)

+3/0
20.9.2011 15:00

navsteva po socialistovi kamenem

Re: Tipoval jsem ODSmana Steigerwalda

Byl to boj proti vsem, proti jednotne medialni fronte, proti panum Steigerwaldum, Komarkum, Kmentum a dalsim.... uz jste s tim osocovanim trapni socdemaci.

0/0
20.9.2011 15:18

freeLook

Re: Tipoval jsem ODSmana Steigerwalda

jen si dupni Evzene ;-D

0/0
20.9.2011 15:34

honza.f

Re: Tipoval jsem ODSmana Steigerwalda

Já jsem Komárka poznal okamžitě. Hej, může mít námitky, že Babiš mluví jenom o půlce korupce, ale to snad propána neznamená, že korupce neexistuje, ne?

0/0
20.9.2011 15:29

Alekks ban

Re: Tipoval jsem ODSmana Steigerwalda

však nic takového taky nepíše.

+1/0
20.9.2011 15:37

loupeživý baron

Těžko na ten Komárkův slint nějak reagovat

Babiš patří samozřejmě do opačného tábora a má vazby na ČSAD. Takže jeho kritika necílí na korupci obecně, ale na nějakou současnou podobu korupce, kdy jsou preferovány hlavně nepřátelské skupiny.

Komárek zase patří do opačného tábora než Babiš, takže mu současný stav vyhovuje a žádná korupce pro něj neexistuje, a když, jen v povinné rétorické rovině.

+3/0
20.9.2011 14:43

Alekks ban

Re: Těžko na ten Komárkův slint nějak reagovat

já jsem si ale v článku nepřečetl, že by mu současný stav vyhovoval nebo že by za současné vládní kliky žádná korupce nebyla. jen podotýká, jestli správně chápu, že babiš má tak co říkat, když je to zrovna takovej korupčník, jako ti, které napadá.

+1/0
20.9.2011 14:58

Smileface

Re: Těžko na ten Komárkův slint nějak reagovat

Pan Komárek korupci v ČR zlehčuje, protože mu pravděpodobně tento stav vyhovuje. Viz: "Korupce je tu od devadesátých let. Hodně velká, i když asi ne taková, jak tlachalové říkají"

0/0
20.9.2011 15:01

Alekks ban

Re: Těžko na ten Komárkův slint nějak reagovat

korupce je tu od devadesátých let - pravda

hodně velká - pravda

jak tlachalové říkají - nevím co říkají tlachalové, ale je fakt, že na úřadě ti bez obálky nepůjčí ani tužku

to je ovšem jen jedna část komentáře. hlavní gró komentáře lze převézt do věty "zloděj křičí, chyťte zloděje"

+2/0
20.9.2011 15:06

Smileface

Re: Těžko na ten Komárkův slint nějak reagovat

Když napíšete "hodně velká, ale né zas tak" znamená to, že problém zlehčujete. Představte si, když například máte schůzku a řeknete o ní "Je to důležité, ale ne zas tak moc?" znamená to, že když ji nestihnete tak se nic nestane.

Pokud u toho navíc použijete slovní výraz "tlachalové" tak to pomalu zavání slovním výrazem "nepřizpůsobilí" nebo "živly"(jak s oblibou používali komunisté), ztatíte veškerou novinářskou soudnot.

Já si naopak myslím že řešení korupce by měla být absolutní priorita, protože ohrožuje už i investice do ČR...

0/0
20.9.2011 15:11

OskarPokorny

Re: Těžko na ten Komárkův slint nějak reagovat

Nejen investice - korupce a) trvale deformuje morálku obyvatel, protože mnoho lidí prostě ztrácí víru v právní řád a rovnost před zákonem b) reálně poškozuje i vnitřní ekonomiku, protože firmy co by třeba zakázku vyhráli kvůli nízké ceně dané lepší technologií, know-how, nebo vyšší produktivitou práce nedostanou zakázku a jiná firma, která dodá dražší ale umí korumpovat.

0/0
20.9.2011 15:18

OskarPokorny

Re: Těžko na ten Komárkův slint nějak reagovat

Jinak souhlasím, s Vaší klasifikací toho, že jde o relativizující článek co má za úkol situaci zlehčit - Komárek dlouhodobě ve svých pracích protěžuje ODS takže je to logické.

0/0
20.9.2011 15:21

warken

Re: Těžko na ten Komárkův slint nějak reagovat

Nikoliv, pokudproblem zlehcuje tak, jak ho vidi hospodsti tlachalove, tak je to naprosto spravne zlehceni :-) Rvat muze kdo chce co chce, problemu to nijak nepomaha a kdyby bylo pravda vsechno to, co se takhle "krici", tak by nemohl fungovat zadny stat :-)

A ze korupce je velka nezpochybnuje. Zpochybnuje duveryhodnost techto vykriku do tmy, coz je v poradku...

0/0
20.9.2011 15:21

Smileface

Re: Těžko na ten Komárkův slint nějak reagovat

Neexistuje naprosto žádné správné zlehčení tématu korupce v ČR, jsme v tom až po uši a kastování lidí na hospodské tlachaly nikomu nepomůže, čím víc se o korupci bude tlachat, tím líp!!!

0/0
20.9.2011 15:34





Najdete na iDNES.cz