Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé v Česku nás podporují víc než politici, míní zdejší Palestinci

Češi podporují uznání Palestiny za člena OSN podstatně více než jejich politici, tvrdí zde žijící Palestinci. Věří, že rezoluce příští týden ve Valném shromáždění v New Yorku projde. Podle nich pomůže mírovému procesu na Blízkém východě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pierre de Croissant

Oni ti palestinci u nás

pocházi z doby socialismu a tak se pochopitelně stýkají převážně s komunisty a levicí, Potom se jim může mylně zdát, že zde mají větší podporu.

0/0
19.9.2011 10:40

Nemesiss

...a to jsem se domnívala, že islámisté nepijí...

...pro plastelínce to asi neplatí...:-)...a kromě levičáckých fanatiků je nikdo nepodporuje...RvRv

+3/0
19.9.2011 10:06

veřenoprávní čt lže

VIVAT Palestina

Podporuji boj palestinců za svůj svobodný státR^ . VlastencI z Hamasu mají právo se bránit proti izraeleské okupaci R^ . Nepodporuji vraždění palestinců nazi izraelci.Rv

+2/0
19.9.2011 0:37

Dluhy se neplatí

Je to stejné, jako by si chtěli nacisti vytvořit stát ze

Sudet. Také jim kdysi patřily...

+1/0
19.9.2011 0:08

LiborAxel

Tak

ano pokud chce Palestina uznat jako stát proč ne?Jen několik málo podmínek-zastaví podporu teroristů,zruší místní výcvikové tábory pro ně,přestane útočit na Izrael,vyhostí islámské fanatiky,zastaví místní nábor sebevražedných atentátníků,přestanou vyhrožovat terorem ostatním zemím atd.Chtějí vlastní stát, islám,fajn ať ho mají pokud jsou schopní žít s ostatními v míru,pokud ne stačí dát Izraelcům volnou ruku,válka s terorismem neznamená bombardovat jen země kde je ropa-to pro pány z NATO.

0/0
19.9.2011 0:01

Dluhy se neplatí

Re: Tak

... a bude odmítat veškerou nevratnou finanční pomoc z EU, která slouží pro financování jimi šířeného teroru.

0/0
19.9.2011 0:10

transalp96

Zadny plastelince nepodporuji.

0/0
18.9.2011 23:45

kde to žiju ?

ANO, JSEM ROZHODNĚ PRO PŘIJETÍ PALESTINCŮ

!![>-]!![>-]!!...ČEHO SE BOJÍ NYNĚJŠÍ NEONACISTICKY LADĚNÁ IZRAEL ? [>-]

+4/0
18.9.2011 23:31

Dluhy se neplatí!

Mezi normálními slušnýmui lidmi.

Ale nikdo tě tady nedrží - šupej do  Hamastiny nebo do postýlky, ale tady neotravuj.

+2/0
18.9.2011 23:52

Dluhy se neplatí

Re: Mezi normálními slušnýmui lidmi.

;-DR^

0/0
19.9.2011 0:03

Adam Weishaupt

Re: Mezi normálními slušnýmui lidmi.

Zapomel ses prelogovat sioni;-D

0/0
19.9.2011 3:50

thermit

verejna mienka v prospech uznania palestiny

nemecko - 86%, francuzko - 82%, anglicko - 71%

http://www.guardian.co.uk/world/2011/sep/12/recognising-palestinian-state-public-approval

medzi cechmi je to napriek snahe zidovskych brigadnikov v diskusiach na Idnes podobne:-P

mossadu a piatej kolone nezostava nic ine ako spachat nejaky bombovy utok v europe, po ktorom sa najde koran a rozluckovy list palestinskeho teroristu;-D

+6/0
18.9.2011 22:57

Nemesiss

Re: verejna mienka v prospech uznania palestiny

...já mám tedy trochu jiné informace - Francie 54%, Německo 53%, Velká Británie 53% pro uznání Palestiny... Průzkum uskutečnila BBC

v období od 3. července do 29. srpna ve formě osobního nebo

telefonického pohovoru...a pokud ti nestačí, to, co zatím teroristi v Evropě napáchali, tak je mi tě fakt líto...Rv

0/0
19.9.2011 10:20

3Alien.cz

Jsem ROZHODNĚ PROTI!

!![>-]!!

+9/0
18.9.2011 22:41

Politicky korektní lež

taky podporuji palestince

+4/0
18.9.2011 22:40

zlomená lopata

Re: taky podporuji palestince

To mají v Bohnicích tak pozdě večerku?

+3/0
18.9.2011 23:33

Dluhy se neplatí!

Otázka

Mně by moc zajímalo, odkud se v myslích prostých levicově orientovaných aktivistů a jejich řídících orgánů berou ty nezpochybnitelné nároky NĚKTERÝCH utečenců na návrat do své původní domoviny a nárok na vlastní stát i po 60ti letech jako je to v pčípadě palestinských Arabů, zatímco v případě jiných etnik, je jejich masové vyhnání z původní vlasti definitivní a provždy dané a o nároku na stát ani nemluvě, ať už je řeč o sudetských Němcích, nebo o abcházských či jihoosetínských Gruzínech. Podle čeho to soudruzi tozlišují?

+1/0
18.9.2011 22:26

Politicky korektní lež

Re: Otázka

jaktože mají nárok na vlastní stát i po 60ti letech?

Ale židi podle vás asi měli nárok na vlastní stát i po více než 1800 letech, že jo?Rv

+2/0
18.9.2011 22:34

Dunja

Re: Otázka

Na návratu zřejmě také trvají proto, že v této oblasti je jiná mentalita založená na hrdosti na původ a půdu, která je mnohem větší než u nás. Jak se zde říká domov je víra a víra je domov a jak je vidět, tak ani uplatit se nedají. Prostě to co nám chybí občanská výchova k nacionalismu a pak bychom se nemuseli bát o naši Evropu. Asi to lze také těžko srovnávat se Sudety, když Arabové dříve s židy problémy neměli a patrně, kdyby zde vznikl podobný arabský stát jako Sýrie či Libanon bylo by o některé konflikty a mrtvé méně.

0/0
18.9.2011 22:47

Dluhy se neplatí!

Re: Otázka

Židi na něj neměli žádný historický nárok, stejně jako Arabové. Stát jim byl odhlasován VS OSN na základě existence jejich komunity. Stejný den byli napadeni tamními Araby i Araby z dalších pěti okolních států za účelem jejich vyhlazení.

PS. Vztahuje se 60 let starý nárok vyhnanců na vlast i na 1.5 milionu židů, vyhnaných z arabských a muslimských zemích světe div se do Izraele? ;-D

+2/0
18.9.2011 23:51

Zdenek.j

A co tohle?

"Musíme vyhlásit svatou válku české rozvědce, zničit ji a dát jí lekci, kterou nikdy nezapomenou. Vyzvěte k útokům na Čechy," reaguje na webu na zprávu vojenské tajné služby Raíd Lágúb, uživatel internetového diskusního fóra Palestine’s Dialogue. To spadá pod oficiální mediální sekci militantního hnutí Hamas.

Většina příspěvků na této stránce se nese v radikálním tónu, uživatelé stránek otevřeně podporují Hamas a další hnutí bojující proti Izraeli. Další příspěvky útočí na Spojené státy americké, používají výrazy jako "nevěřící psi".

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/diskuteri-na-islamistickych-webech-vyhrozuji-cesku-svatou-valkou-1de-/domaci.aspx?c=A110913_124014_domaci_js

+2/0
18.9.2011 22:19

Dunja

Re: A co tohle?

Zapomněli dát odkaz na tyto web stránky. A že by na českých diskuzích nepoužívali lichotivé výrazy pro muslimy a Araby, to asi ne.

Ale jeden rozdíl je, že když tam přijedete, tak jsou pohostinní a milí a jako sousedé vám rádi pomůžou, jejich nenávist je spíš vůči politice a našim politikům než proti obyčejným lidem, fanatici se stávají, když jim někdo začne vojensky okupovat zemi, zatímco tady mnozí lidé se chovají v souladu s diskuzemi, aniž by jim tito cizinci cokoliv udělali nebo je obtěžovali.

+1/0
18.9.2011 23:00

kexinka

Země zlu zaslíbená?

Rolník jedoucí obdělat své pole zjistí, že mu kdosi kus zabral. Do domu vám vpadnou cizí lidé a před zraky policie či armády vás vyhodí, s nábytkem v tom lepším případě. V rámci preventivní detence být až osm let bez soudu zadržen. Dvě pětiny dospělé mužské populace mají zkušenost s detencí či vězením. Ročně stovka nelegálních poprav, z toho třetina omylem. Dva různé metry úřadů na stejné problémy. A takto a podobně to běží již 60 let.

http://www.halonoviny.cz/articles/view/205138

+1/0
18.9.2011 21:33

Skeptik proti septiku

Re: Země zlu zaslíbená?

Podporovat teroristy je hnus. Každý, kdo má pro počínání plastelínců pochopení by se měl stydět.

+5/0
18.9.2011 21:38

chobotnicka_

Re: Země zlu zaslíbená?

a stale nove a nove budovane zidovske osady na uzemi Palestiny neni hnus ? Kdo nedodrzuje dohody (s Fatahem) se nemuze nicemu divit. V poslednich letech se skutecne karta obratila. Chteji vubec Izraelci mir nebo chteji boj o uzemi moc a penize ?

+1/0
18.9.2011 23:31

Dluhy se neplatí!

Re: Země zlu zaslíbená?

O jaké dohodě s Fatahem to mluvíš?

O dohodě území za mír? A kde je ten mír? ;-D

0/0
18.9.2011 23:55

Opričnik3

Re: Země zlu zaslíbená?

Používat jako zdroj informací a odkazů Haló Noviny je zhruba stejné, jako zjišťovat míru znečištění šumavských vod v septiku v areálu Spolany.

+4/0
18.9.2011 21:56

Dunja

Re: Země zlu zaslíbená?

Udělejte si průzkum u Palestinců, kteří tu jsou třeba studentů medicíny, ať se s vámi podělí o zkušenosti ze svého života doma. Pravděpodobně realita strčí halo noviny ještě do kapsy.

0/0
18.9.2011 23:03

Dluhy se neplatí!

Re: Země zlu zaslíbená?

JIstě, poptejte se ve Varnsdorfu nebo ve Šluknově jak jsou tamní nepřizpůsobiví vykořisťovaní a utlačovaní, a až vám pod tím nářkem a přívalem důkazů upadne temeno hlavy, tak se sem zase vraťte. ;-D

0/0
18.9.2011 23:58

Lobo - obchodník s mozky

Odporné

Rv

0/0
18.9.2011 21:20

thermit

slusni ludia podporuju pravo na slobodu

diskusie o palestine na idnes ma vzdy pobavia, par zidovskych brigadnikov pisucich pod desiatkami nickov navzajom vedie suhlasne debaty, dava si palce hore a snazi sa vzbudit dojem konsenzu, obcas si zabudnu prepnut nick a tym istym reaguju na svoj predosly prispevok;-D ako nestranny pozorovatel zoberiem skor do uvahy diskusie napr. z novinek, kde sa pri nickoch ukazuju aj IP adresy a pod nedavnym clankom mal najviac + hlasov propalestinsky prispevok a najviac - proizraelsky, co ani neprekvapi kedze valna vacsina sveta podla prieskumov podporuje palestinsky stat a su proti zverstvam a okupacii izraelom, byvaly minister polnohospodastva v izraeli kisling "zidia sa dnes chovaju ako nacisti, trasiem sa ked si na to pomyslim", ale spravodlivost nakoniec zvitazi, padli nacisti, padnu aj sionisti;-)

+1/0
18.9.2011 21:17

coudy.v

Re: slusni ludia podporuju pravo na slobodu

ano slušní lidé podporují právo na svobodu ale jak se může podporovat nějaký národ který nikdy neexistoval?? národ který vznikl jen k tomu aby útočil na Izrael rozhodně podporovat nebudu!!!!

+1/0
18.9.2011 21:27

Skeptik proti septiku

Re: slusni ludia podporuju pravo na slobodu

Místo aby se živili prací, vyhazují školní autobusy do povětří a unášejí lidi, například Šalida. Jsou to sprostí teroristé, je hnus je v tom podporovat.

+3/0
18.9.2011 21:42

Dunja

Re: slusni ludia podporuju pravo na slobodu

Oni se asi nestali teroristy dobrovolně, ale něco je k tomu dohnalo. Nikdo, kdo žije spokojeně a alespoň trochu svobodně ve své rodné zemi toto neudělá, ale ten, kdo je diskriminován a jsou pošlapávána soustavně jeho práva a nemá defacto vidinu lepší budoucnosti má k takovým to činům krůček a pokud ho nějaký Izraelec připraví definitivně o dům či omylem zastřelí jeho sourozence, pak je vše zpečetěno. Nezapoměňte, že pro Araby je čest a hrdost nejdůležitější přijdou-li o ni, pak je to jako smrt a už nemají, co ztratit. To platilo už před islámem a my materialisticky založení to stěží pochopíme.

Jinak arabské nápisy se objevili v Sýrii už v 5stol. př.Kr., takže to nebyl neexistující národ v této oblasti.

+1/0
18.9.2011 23:11

Pierre de Croissant

Re: slusni ludia podporuju pravo na slobodu

Ano, dohnali je k tomu okolní Arabovém kteří je po desetiletí umělě drželi v uprchlických táborech, zartímco Izrael všechny židy vyhnané z arabských zemí přijal. Ano nežijí svobodně a demokraticky, protože to pod islámem nejde, Ano čest a nenávist k židům je jim přednější, než smrt vlastních dětí, ze kterých si dělají štíty a atentátníky.

Sýrie byla až do vpádu Arabů v 7.stol křestanskou zemí. Ty nápisy jsou bud od obchodníků, nebo od zavlečených řemeslníků.

0/0
19.9.2011 10:38

legadema

Re: slusni ludia podporuju pravo na slobodu

tak to se pleteš, jen světlé židy, ty z habeše, konga atd. nechtějí, nejsou "čistí" ;-D

0/0
19.9.2011 11:03

FHonza

Palestince nepodporuji

+2/0
18.9.2011 20:40

Mražená spermie

Re: já

ani já ne.

+3/0
18.9.2011 20:45

energetik22

Zelení jsou schopni podporovat i kůrovce...

Takže proč ne palestinské teroristy.... nic neobvyklého v těchto jejich "končinách"....:-P

+2/0
18.9.2011 20:09

izak__

Vzakz palestincum

Mili zlati "palestinci" pokud uznavate mohameda jako sveho protoka a uznavate islam, pak mi laskave nevstupujte na me pozemky, nejste tam vitani, mimochodem nejste vitani ani v me zemi a protoze vase sile vira porusuje ustavu CR, tak vam vzkazuji, aby jste laskave vypadli.

Nelibi se vam to? ale ja se vas neptal ze, stejne jako zde nevitam nacky, tak proc bych zde mel vytat rasisticke klerofasisty ?

Takze minite spatne !

+1/0
18.9.2011 20:07

Zdenek.j

Re: Vzakz palestincum

R^R^

0/0
18.9.2011 21:44

izak__

Palestinci ?

Palestinci jsou jen blabol a vymysl teroristickych arabu.

Ti lide, co tam zili byly vyvrazdeni a to ve velkem prosim, tedy je to umele osidlena oblast, ktera byla dobyta a kde se spachala genocida.

Dale se tam toci filmy, ktere se vydavaji za zpravy, ti lide co tam ziji jsou vohnouti a nemaji nic spolecneho se slusnymi lidmi.

Protestuji proti tomu, aby tam CR z mich dani poslal jen jedinou korunu a vubec me nezajima, jestli tam nekdo umira hlady, az budu hlady umirat ja, tak mi taky nepomozu, a budou se tomu smat. A clovek musi mit rozum, ne jako ti nasi zeleni a socialni silenci, co by milovaly kazdeho zlocince. Je treba si sakra rozmyslet, komu budu pomahat a komu ne.

0/0
18.9.2011 20:02

izak__

Glockem ?

Tak ja tyhle klerofasisticke zrudy nepodporuji.

Pokud je bude nekdo masakrovat, nehnu ani brvou a bude mi to stdecne jedno, beru vas jako nepritele tehle zeme, nepritele nasich spojencu.

Ja podporuji Izrael ... jako mimochodem vetsina slusnych lidi zde. Podpora Izarele saha opravdu od pocatku zalozeni.

+1/0
18.9.2011 19:58

stagger

OPRAVDU OBČAS ZAJÍMAVÉ NÁZORY

nikdo nezpochybňuje, že na území, kterému se momentálně říká palestina někdo žil a žije. Je to jako s mezopotámií - řekneš parthové, nene babylóňané, nene asyřané,nene peršáné, lýdové,  ne přece chetité ...atd !! vše je pravda. Ale ti něco vybudovali. židé tam taky vybudovali svůj stát dokonce se tam zformovali jako národ a své národní povědomí si udrželi a současný izrael si taky vybudovali a co je důležitější i uhájili. Palestinský arab (ostatně jako každý) akorát used do tábora, natáh ruku a nyní brečí po státu?? nic .NIC Ostatně arab tam již svůj stát má, jmenuje se jordánsko a jak jinak vznikl z milosti evropanů (ostatně jako asi všechny současné arabské státy) Takže nějaké uznání si můžou tak akorát strčit za klobouk

0/0
18.9.2011 19:10

dislektik-idnes si na mě zasedla

já Palestince nepodporuji

0/0
18.9.2011 18:47

korzár

Jsem Čech a nesouhlasím

se vyhlášením palestinského státu !!!!!![>-]

0/0
18.9.2011 18:39

obecní slouha z Klacíkova

Nevím o nikom jdo by podporoval Palestinu

tak si nechte velkohubá gesta Pallywood

0/0
18.9.2011 18:33

Zdenek.j

Re: Nevím o nikom jdo by podporoval Palestinu

Z Čechů podporují palestince pouze Očadlík a LhoťanRv

0/0
18.9.2011 21:48

Gemars Moše Dajan

Nepodporuju palestinu.

0/0
18.9.2011 18:08

BARON FON SAXOFON II.

ne, nepodporuji

nechápu, že nějací arabáši dostanou prostor v novinách k tomu, aby lhali a mluvili za český lid. názor pár krasoduchů a aktivistů nalepených na palestinské spolky rozhodně nepředstavuje reprezentativní vzorek obyvatel naší země.[>-];-€

0/0
18.9.2011 18:07





Najdete na iDNES.cz