Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Silnici R10 blokuje nadměrný náklad, který se nevejde pod mýtnou bránu

Doprava na rychlostní silnici R10 poblíž Prahy kolabuje. Na 12. kilometru ve směru od hlavního města stojí vůz převážející nadměrný náklad, který neprojede pod mýtnou branou. Provoz je sveden do protisměru. Řidiči stáli v koloně i několik hodin. Na místo už sice dorazily speciální jeřáby, překládání nákladu však může trvat až do rána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stormwitch

Arogance a teror

Kdo zaplatí řidičům a jejich dětem za úmorné čekání v kolonách.Hlavně že se dopravní  firma jen arogantně vymlouvá na obtížnost, nezaznělo jediné slovo omluvy.Místo aby si objednala odpovídající jeřáb a musela vydat trochu peněz navíc za pronájem techniky, takhle terorizuje nevinné.Hnus k zblití.Doufejme,že dostane alespoň tučnou pokutu,ale je mi jasné že se bude proti tomu neustále odvolávat a vymlouvat.Všude v civilzovaném světě by za toto okamžitě a nenávratně přišla o licenci.[>-]

0/0
16.9.2011 15:27

macarát

Ale zase je hezké

že se u nás stále ještě sem tam něco normálního vyrobí. Někdy mám pocit, že už všichni "pracují" jen na úřadech nebo v marketinku.

0/0
15.9.2011 22:34

karel-smíchov1

karel-smichov

Nemohu pochopit,proč nebyla prověřena trasa převozu ,než se vyjelo, i kdyby byla trasa delší tak se to vyplatilo. Pamatuji

že se  pro velké přepravy udělali různé úpravy (i mosty se  zajišťovali .)  Tam kde se šetří tam to více stojí !!

 Ti co se museli podřídit  obchvatu nebo časového zdržení,by měli požadovat  náhradu  u přepravce 8-o;-O

0/0
15.9.2011 12:07

727

Za dlouhé čekání mohou řidiči

Včera jsem tudy projížděl a po zúžení do jednoho pruhu jsme pokračovali stále krokem až k místu parkování nákladu, který si náklad všichni museli důkladně prohlédnout. Zúžení na R10 v jiných místech vás sice zdrží, ale jen na max deset minut ve špičce, jinak projedete plynule.

+1/0
15.9.2011 9:39

Honza13

Kotel

Proč ten kotel vezou na sever a co v něm budou pálit?

+1/0
14.9.2011 23:23

bar.bu.do

Re: Kotel

... nedělejte si naděje, vezou na vodu ...

... a mimochodem, i dnes blokuje dopravu ...

0/0
15.9.2011 7:28

Své dukáty věnuji na chudé feny

Stát tam, tak bych šel toho plánovače asi osobně uškrtit

;-€

0/0
14.9.2011 22:49

studuji VŠ cenzorskou

hmm

Ráno ve zprávách říkali, jak cestu připravuje tým odborníků.... Ale jak to v naší české kotlince chodí, tak každý je manažer, ale nikdo trasu ani neobhlídl :-P

0/0
14.9.2011 22:25

nemereth

Re: hmm

Naopak, vědělo se dopředu, že na tomto místě transport neprojede, předem se také plánoval odklon dopravy a podsunutí nákladu přímo po deskách na asfaltu, aby se maximálně snížila jeho výška. Bohužel se neplánovalo, že jeden ze dvou potřebných jeřábů nebude fungovat a vše se o den protáhne.

0/0
15.9.2011 0:14

bombai

Re: hmm

Tak znovu, ty jeřáby "nefungovaly" proto, že nebyly pro překládku tohoto nadměrného nákladu vhodné. A nee, že se rozbily...

0/0
15.9.2011 0:27

e-moe

4h?

Zácpa na 4h tam není kvůli tomu, že je provoz sveden ze 2 pruhů do 1, ale kvůli tomu, že kdejakej jouda musí zastavit, abysi to pořádně prohlídnul, co se tam děje, protože ještě asi nikdy neviděl jeřáb... Takže místo aby to tam jelo, tak to tam stojí... Lidi, můžete si za to sami svou bezohledností...

+3/0
14.9.2011 21:36

zabanovany lajos

Re: 4h?

no a co teprv joudove, kteri stale nezaregistrovali ze existuje neco jako pravidlo zipu ve zuzeni a i kdyby je to melo stat plechy a dalsi 4h casu cekani na policajty, tak te pred sebe nepustej. zrejme maj pocit, ze kdyz cekali 2h, tak uz tech par sekund na auto pred sebou nedaj.

0/0
14.9.2011 23:02

mak1_re

Re: 4h?

to chce nevyměknout a nacpat se tam :-)

0/0
15.9.2011 7:29

zabanovany lajos

Re: 4h?

to sem spachal vcera i dnes. prekvapive to byly obe zensky. uplne komicky se snazily jet naraznik na narazniku, aby se tam nikdo nemohl nacpat, jen nezvladaly plynulou jizdu, takze to bylo takovy poskakovani s menici se mezerou a rekl bych, ze z toho mely asi i spoceny zada. z nudy tohle v zacpach pozoruju casto. z nejakyho nevysvetlitelnyho duvodu zensky proste pred sebe nepoustej. kdyz jedu s manzelkou, taky rika nepoustej ho. a pak, ze prej zensky jsou na silnicich ohleduplnejsi. ani ho*no. a to nemluvim o novym fenomenu doby - telefonovani za jizdy a nesledovani provozu. proc vidim vetsinou zensky? dneska stoji hf do auta par korun, lepsi auta uz to mivaji integrovany origo, ale cim dal vic bab jezdi s telefonem na uchu. rika se, ze zenska zvlada oproti chlapovi delat vic veci najednou. jiste ale vim, ze kdyz telefonuje a resi nejdulezitejsi otazky lidstva, tak sledovat provoz uz nestiha.

0/0
15.9.2011 10:49

Si0 po 4. zákazu

Re: 4h?

To se ale vědělo předem, že se řidiči čumí. Tak si tam zjednám někoho, nejlépe policajta, co je bude popohánět.

0/0
15.9.2011 8:10

zabanovany lajos

diky pani planovaci,

kvuli vam jsem dneska na ty dalnici v zacpe stravil 4,5h. rano tam, odpo zpet. resp. nejen kvuli vam, ale i kvuli blbcum, co tam zpomali na 10km/h aby si to pekne prohlidli. timto zdravim brunetu kolem 30ti ve starym oranzovym golfu III co jela prede mnou temer krokem ackoli pred sebou mela prazdno. cumela na ten valec jak prvnicka a na prst si tocila vlasy.

ale vazne, zajimalo by me vycisleni kolik penez to blby planovani stalo vsechny lidi, co stravili X hodin v zacpe - cas+phm

0/0
14.9.2011 21:14

Datel 15

Re: diky pani planovaci,

Pokud tě to opravdu tak zajímá, tak se s  informací ohledně vícenákladů obrať na MD v rámci zákona o svobodném přístupu k informacím. :-)

0/0
14.9.2011 21:17

zabanovany lajos

Re: diky pani planovaci,

zajimavej navrh, ale masochista nejsem.

0/0
14.9.2011 21:25

bombai

Re: diky pani planovaci,

Aby Vám nepraskla žilka...no tak holt paní jela kolem překážky na silnici pomalu...ono to bývá docela užitečné....bruneta ty špatné jeřáby určitě neobjednala.

0/0
14.9.2011 21:23

zabanovany lajos

Re: diky pani planovaci,

ten naklad byl hlavne odstavenej v druhym smeru, za dvojitym svodidlem..

0/0
14.9.2011 21:31

bombai

Re: diky pani planovaci,

hm, tak si třeba říkala, že se tam pohybuje nějaký personál od tahače...no, paní asi tu kolonu sama nezpůsobila a čuměli na to chlapi v obou směrech úplně stejně. Asi tak.

0/0
14.9.2011 21:33

zabanovany lajos

Re: diky pani planovaci,

personal od tahce ze by se pohyboval v pruhu dalnice, kde jezdi obema smery auta? tam nikdo soudnej nevleze a mimo jine bezpecnost prace. ze vy jste nikdy nevidela dalnici se svedenym provozem do jednoho smeru, kdy v druhem se pracuje. jinak si totiz vase prispevky opravdu vysvetlit neumim.. jasne, cumel na to kazdej, ale prede mnou jela skoro krokem jen tahle pipina. ale souhlasim, ze na tu zacpu tech pipin muselo bejt vic v obou smerech. ;-)

0/0
14.9.2011 22:59

bombai

Re: diky pani planovaci,

Ach jo, na tak dobře, máte recht, čuměly na to jen pipiny, pipini maskulini se nekoukli ani očkem...já jsem se jen pousmála nad tím, že jste jako významného viníka kolony vytáhl hlavně dotyčnou "brunetu"..

0/0
15.9.2011 0:30

BMG

Re: diky pani planovaci,

Stačilo mi to video. Každý se musí pořádně podívat, někdo i nahrát na telefon. Ano, pokazila to firma, která objednala nevhodné jeřáby, ale český řidič dokázal situaci progresivně vylepšit.;-D

0/0
14.9.2011 21:34

bombai

Re: diky pani planovaci,

Ale jo, to máte pravdu. Upřímně, kdybych tam jela, tak bych sice nenatáčela a nefotila, ale určitě bych také čučela..tak dobrou.

0/0
14.9.2011 21:42

Antonín, topič

Přátelé,

byznys je byznys. Proč volit satelitní mýto, když se dá napakovat na mikrovlnách a potom ještě na satelitu navrch? Kdo z vás na to má???

0/0
14.9.2011 20:55

honza.f

Odkud a kam?

Odkud kam to vezou se neví?

0/0
14.9.2011 20:52

Datel 15

Re: Odkud a kam?

HK-Mělník

0/0
14.9.2011 20:53

honza.f

Re: Odkud a kam?

V Mělníce to naloží na loď nebo co s tím?

0/0
14.9.2011 20:55

Datel 15

Re: Odkud a kam?

Jo do Srbska

0/0
14.9.2011 20:59

vg38

Re: Odkud a kam?

a co to vůbec je?

0/0
14.9.2011 21:06

Datel 15

Re: Odkud a kam?

kotel

0/0
14.9.2011 21:12

vg38

Re: Odkud a kam?

docela macek

0/0
14.9.2011 21:13

Datel 15

Re: Odkud a kam?

jak znám Srby tak to stejně bude palírna chlastu. ;-D

0/0
14.9.2011 21:15

TigerM

CEBX 800

http://www.youtube.com/watch?v=TO7xcQq0EXU&feature=related

tomu rikam nadmerny naklad...

0/0
14.9.2011 20:49

BMG

Re: CEBX 800

Jak na to koukám, tak mě ta kanadská roura nepřijde o moc větší než naše roura.:-)

0/0
14.9.2011 21:06

Věra Pohlová Jr.

Re: CEBX 800

Aspoň že to borci vezou vlakem...

0/0
14.9.2011 22:53

honza.f

Nebylo by lepší?

Nebylo by jednodušší odšroubovat a jeřábem nadzvednout tu mýtnou bránu a pak pod ní normálně projet?

0/0
14.9.2011 20:48

pavuky

Re: Nebylo by lepší?

musel by to dělat kapsch sám. a pak bys tu pištěl jak je to hrozně drahý a na dlouho. seřizovat snímače, senzory.

0/0
14.9.2011 20:50

Datel 15

Re: Nebylo by lepší?

Vás za tyhle příspěvky musí někdo platit, jinak to neni možný. ;-D O 300m DÁM JE MOST, NAVÍC MANIPULOVAT S MÝTNOU BRÁNOU MŮŽE JEN KAPSCH A I KDYBY STEJNĚ, TAK PŘES OST SE NEDOSTANOU, JE TAM MOST, JE TAM MOST JE TAM MOST ;-D

0/0
14.9.2011 20:51

bombai

Re: Nebylo by lepší?

je v betonu a za bránou je most, kdy bude obdobný problém...

0/0
14.9.2011 20:51

honza.f

Re: Nebylo by lepší?

Nojo, příště si přečtu celý článek znova. Četl jsem to někdy brzo odpoledne a tyhle info tam ještě nebyly. :-)

.

V každém případě by mě zajímalo, kolik peněz a komu musí člověk zaplatit, když se kvůli němu uzavře na celý den kus dálnice. A to už vůbec nemluvím o tom, jak takové valníky zdecimují povrch dálnice.

0/0
14.9.2011 20:53

bombai

Re: Nebylo by lepší?

140 tis  bez daně uzavírka jednoho pruhu cca 8 hodin se značením, světelnými panely a v délce cca 800 m. Bez štábu. Jen čistě zábor. Ale neznám jejich dispozice.

0/0
14.9.2011 21:08

letec Šíma

Satelit versus mýtný brány

My tady diskutující jsme neměli od firmy KAPS žádné konto ani malou domů...

Do budoucnosti plánující sousední Evropské státy sledují pohyb nákladních aut satelitem, v budoucnosti nepočítají se žádnou mýtnou bránu. Zase to tady smrdí od hlavy! Všechno politikům prochází, můžou hrabat, nikdo jim nedokáže úmysl a doplatí na to ve finále zase jen ten chudák řidič, který sotva vydělá, přitom neví co ho čeká na příštím km jestli vězení, invalidní vozík nebo penál.

Pro tohle jsme cinkali klíčema?

0/0
14.9.2011 20:26

pavuky

Re: Satelit versus mýtný brány

nějaká souvislost s článkem by nebyla?

0/0
14.9.2011 20:33

letec Šíma

Re: Satelit versus mýtný brány

Kdyby nezřizovali mýtný brány nebyly tam na trase takové překážky. Třeba teď pochopíš

+1/0
14.9.2011 20:37

Datel 15

Re: Satelit versus mýtný brány

a co ten most o 300m dál?

0/0
14.9.2011 20:43

pavuky

Re: Satelit versus mýtný brány

ten asi dělal taky kapsch, aůůůů

0/0
14.9.2011 20:44

ipm

Re: Satelit versus mýtný brány

a vis kdo vlastni ty satelity? ministerstvo dopravy to asi nebude, takze kdyz je obama vypne, tak bude celej system nahranej.

0/0
15.9.2011 20:50

Bertiik

Jel jsem okolo

a očumoval.

Ta nádrž má asi o metr víc, než ta brána, takže upouštění pneumatik nepřichází v úvahu. Za bránou následuje normální most o stejné výšce, jako je ta překážející brána. A za mostem další brána, ale to už může být za sjezdem.

Rozhodně jsem měl pocit, že při plánování trasy něco selhalo. Profíci na nadrozměry si projíždějí trasu předem s anténou přidělanou na střeše osobáku a hlídají, jestli to někde nedrhne.

Nicméně je možné, že vzhledem k hmotnosti nádrže byla tohle jediná trasa s mosty, které zátěž unesly. Pak by to asi jinak nešlo (snad ještě nákladní vzducholoď)...

0/0
14.9.2011 19:53





Najdete na iDNES.cz