Diskuze

Slzy a bolest. Otec syna, který zabil svou sestru, stěží hledá slova

Mluví potichu. V hlase poznáte bolest, která ho tíží. V červenci v Krnově jeho nyní šestnáctiletý syn ubodal svou sestru. Teď se otec rozhodl o tragédii promluvit. "Děti se milovaly. Nikdo z nás tomu nerozumí," říká.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Next20

8. 9. 2011 19:12
:-(

Je to hrozná, mají po životě všichni! Já bych to nerozdejchala!

0 0
možnosti

kirsty

8. 9. 2011 10:43
děti měli rádi stejně

a žádné neupřednostňovali ... to je zásadní omyl většiny rodičů a pohled z jejich strany. Děti to vidí většinou jinak a většinou jsou to maličkosti, které jim vadí ... Moje dcery mi nevyčítají zásadní věci, které svědomitě dělím na stejné poloviny, ale z mého pohledu prkotiny, které si neuvědomuji. Ten kluk mohl mít dlouhodobě pocit, že je znevýhodňovaný a řešil to stylem akčních her.

3 0
možnosti

kolda39

8. 9. 2011 11:15
Re: děti měli rádi stejně

To nikdo neví,ale i tak tvrdím, že chlapec je duševně nemocný. Nic jiného v tom není. Oříšek pro psychiatra. Rv

0 0
možnosti

Rosomak

8. 9. 2011 10:19
Místo aby vnesl trochu světla

tak redaktor ten celý rozhovor pěkně zašmodrchal.

Víme jen jedno z obou zdrojů - spolužák mu přerazil čelist - málem ho také zabil. Otázka je, jestli kluk byl v narkóze, když mu ji drátovali.

Špatně provedená narkóza, možné problémy při operaci, které se rodiče logicky nedozví...

Stačí si zjistit, kolik lidí si stěžuje po narkóze na výpadky především krátkodobé paměti, schizofrenní stavy...

Odsoudit je jednoduché, ale doopravdy neznáme podrobnosti. Život to jeho sestře nevrátí, tak je dost času zjistit, co se vlastně stalo. Ale to je především práce pro psychology a psychiatry, nejlépe pomocí hypnózy.

0 0
možnosti

inkognito79

8. 9. 2011 10:50
Re: Místo aby vnesl trochu světla

na tom úrazu a případně narkóze něco bude :-/

0 0
možnosti

Klotilda

8. 9. 2011 9:47
Malé děti malé starosti,velké děti...

Není jistě tak neobvyklé,že nejbližší okolí,lidé kteří jsou s člověkem dnes a denně si jeho nepřiměřeného chování nevšimnou anebo to přičítají pubertě.Je mi toho otce líto.Každý se do takové situace může dostat.Puberta není žádná legrace,někdo ji překoná bez úhony,jiný zkomplikuje život sobě a svému okolí.To co se stalo je šokující a neomluvitelné.Taky nevěřím tomu,že chlapec z ničeho nic popadl nůž a pobodal sestru.Sourozenci mají spory ale v tomto věku se už fyzicky nenapadají.Dospívající nenávidí všechny a všechno,moderní je jejich chování omlouvat a chápat ony "potíže růstu".Situace naopak vyžaduje přesně stejně pevnou ale milující ruku, jako když děťátko nechtělo opustit dudlíka,kolotoč či se domáhalo sledování nějakého krváku.Je to těžké,zápolit se skoro dospělým dítětem a určovat co je ještě vhodné a co už ne. A je úplně jedno jestli je premiantem třídy nebo poutníkem po všech středních školách a učilištích v kraji.

0 0
možnosti

kolda39

8. 9. 2011 11:19
Re: Malé děti malé starosti,velké děti...

Tak s tímto souhlasím. Je pravda, že se dnes vše omlouvá dospívajícím věkem. Souhlasím s tím, že právě v pubertě musí gradovat přísná ruka výchovy a zároveň i pochopení a tolerance. Toto období je velmi těžké a vyžaduje velkou pozornost rodičů.

0 0
možnosti

KarelV

8. 9. 2011 9:04
Mozek je složitý orgán...

a my víme tak málo o tom, jak vlastně funguje a co všechno má vliv na rozhodování člověka v dané chvíli... :-( 

A pak se divte, že na člověka zaútočí nějaký pes, který nikdy nikomu neublížil... Rv

0 0
možnosti

KarelV

8. 9. 2011 9:09
Re: Mozek je složitý orgán...

Místo spekulací, proč se to stalo, bychom se měli bavit spíše o tom, jak se má člověk chovat ve chvílích, když jinému člověku rupne v kouli... :-/ ... bude to mnohem prospěšnější!

0 0
možnosti

CarolusMagnus

8. 9. 2011 9:03
Mně to silně připomíná

příběh Terezy Boučkové.  Nebyl ten kluk adoptovaný ? Podívejte se pořádně na fotku.  Pak přišla na svět jeho sestra, a v něm vznikl strach, že rodiče budou dávat přednost vlastnímu dítěti před ním.  To by vysvětlilo hodně.  I chování toho kluka. Přečtěte si tohle: http://www.marianne.cz/clanek/546/sedmnact_let_s_detmi_odjinud.html

1 0
možnosti

Gemars Moše Dajan

8. 9. 2011 9:22
Re: Mně to silně připomíná

Zajímavé, celkem jistě prověří i tuhle možnost.

0 0
možnosti

EMS

8. 9. 2011 8:45
Chyba

Otec nikdy neměl mluvit s médii. Ta si totiž vše upraví tak, aby výsledek splnil účel - čtenost (a u IDNES a MFD i bulvaritu), takže obsahu prostě nevěřím....

0 0
možnosti

grandemi

8. 9. 2011 8:38
Zabil svou sestru

10 let za vraždu není mnoho.

0 0
možnosti

georgetown1

8. 9. 2011 9:24
Re: Zabil svou sestru

Je mu 15 let, takže poloviční sazba ...

0 0
možnosti

Éter1

8. 9. 2011 8:24
otec je silnej člověk

Stát se tohle mně, kdyby jedno z mých dětí zabilo druhé, tak ho odsoudím pro zbytek života.

 Bylo by pro mě mrtvé, nedokázala bych se na něj už nikdy ani podívat.

3 0
možnosti

Elvie

8. 9. 2011 8:32
Re: otec je silnej člověk

Nápodobně... Mám z toho pocit, jako by otec syna omlouval.. Ale ten hošan na fotce vypadá problémový už od pohledu..., a to mu není vidět do tváře. Je to hrůza. Být jeho rodičem, bych ho za to sama musela zabít.

0 0
možnosti

abraxas97

8. 9. 2011 8:22
Za tohle by se mělo věšet na ocelovou strunu

a to včetně 13-letejch parchantů. Moc dobře i v té době víte, co děláte.

1 0
možnosti

Robles

8. 9. 2011 8:30
Re: Za tohle by se mělo věšet na ocelovou strunu

Pokud to je vrah bez kouska svědomí, tak pověsit. Chci Vám jen oponovat ohledně vědomí o vlastní činnosti. Tady se opravdu může jednat o duševní poruchu, existuje řada druhů psychóz a mohou propuknout (po nenápadném úvodu) velmi nečekaně a intenzivně. Tyhle lidi je potřeba izolovat od zbytku společnosti. Napořád - žádná lidská práva zde neberu. Je to stav, který nikdy není na jisto pod kontrolou.

0 0
možnosti