Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: Co s Klausem? Nerezignovat a dělat, co mu vadí

Prezident Václav Klaus bude na Hradě do roku 2013. Lze čekat, že během této doby bude dál leckoho zlobit, leckoho povzbuzovat svými názory. "Poslední rok a půl bude veřejný prostor z Hradu ještě více pepřen a kořeněn tamními kuchtíky," píše v komentáři zástupce šéfredaktora MF DNES Karel Škrabal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

salvation

Reakce na článek

Původně jsem chtěl k článku do diskuze napsat konstruktivní kritiku autorova pohledu na věc, ale po dočtení do konce se omezím pouze na jedinou větu. Pane Škrabale, vy jste vážně debil.

0/0
20.9.2011 11:41

ReAct

Re: Reakce na článek

R^R^ Na domací politické scéně příliš s Klausovými postojy nesouhlasím. A hodně často až přestřeluje. Ale to co napsal tenhle autor je známka idiocismu

0/0
20.9.2011 12:30

Red_Adder

Mám dotaz na autora

Škrabal je Vaše skutečné jméno nebo umělecký pseudonym ?

Dekuji za odpověď.

0/0
20.9.2011 11:29

Hagen

Takže

když někdo nesouhlasí s názory vládnoucí garnitury je salónní provokatér a kdoví co ještě. Jasná ukázka kam směřuje naše údajná demokracie. Už chybí jen politické procesy a zavírání lidí za jejich názory a jsme zpět kde jsme byli. Pan Škrabal je zřejmě jeden z mnoha uvědomělých ovčanů kteří naslouchají politicky korektním ideám evropských ideologických soudruhů a tetelí se blahem jaké že to mají moudré vládce.

0/0
20.9.2011 8:49

m.fanta

O čem nás informuje pan Škrabal?

Autor článku píše: "Politici a novináři nemohou jako strejda z Horní Dolní nad

prezidentem mávnout rukou. Ti první musí držet rituály, ti druzí

informovat." Hledal jsem v jeho Názoru konkrétní informace, ale našel jsem víceméně hru se slovy: "veřejný prostor bude z Hradu pepřen a kořeněn hradními kuchtíky", "Homer Simpson", "Taťka Šmoula".  Pan Škrabal nám tedy předává smutný obrázek řady novinářských článků. Povrchní obsah, doháněný často příliš okatou pýchou na slovesné umění a snahou být vtipný. Tento článek je podle mě špatně odvedená novinářská práce.

+1/0
20.9.2011 8:38

Kuttlirz

Škrabale, zkraťte to.

Příště napište, že nenávidíte prezidenta a ostatní si už můžete odpustit. Připomněl jste mi prolhanost a zášť, s jakou v 90. letech útočil na Havla Miroslav Sládek. Jenomže toho tenkrát nikdo nebral do slušné společnosti, nikdo mu jeho sprosťárny neotiskoval, MF Dnes ještě nebyla bulvární žumpou.

+2/0
20.9.2011 8:33

ataknevím

kořeněn tamními kuchtíky

Ano, některé příspěvky tu poukazují na jméno autora. K  tomu se přeci jenom nesnížím, i když ten příměř v tomto případě se tak očividně nabízí; ale ta jeho revoluční výzva: "dělat, co mu vadí", doslova tluče do očí! Protože ten člověk ve své tupé ignoranci vůbec ale vůbec  nechápe, komu může být vděčný za ekonomickou možnost i takhle psát.

0/0
20.9.2011 7:20

woodward1.b

já bych věděl, co s klausem!

i když... ono se to prej nesmí...:-/

0/0
9.9.2011 16:12

musicrex

Škrabal

Já myslím, že už samo jméno autora je odpovědí na kvalitu článku....

0/0
9.9.2011 15:19

lost

Re: Škrabal...

asi bych kritizoval, že Prezident chodí občas na obědy s divnejma lidma, nebo ten Hájek.....ale Škrabák se tupostí od Hájka zas tak neliší, takže ono je to jedno .

0/0
20.9.2011 5:52

Cool3r

Ono ale jde o to, jestli tu pravdu má...

při vší úctě k autorovi článku ... mě tedy přijde docela důležité, jestli pan perzident pravdu má, anebo nemá. Autora to ale nezajímá. Potom nechápu, proč o tom píše.

Možná ho pan prezident irituje, nesouhlasí s jeho názory, anebo si na něj chce jen plivnout. Ale to nic nemění na faktu, že je důležité, co je pravda a co je lež.

0/0
9.9.2011 13:30

Cool3r

Re: Ono ale jde o to, jestli tu pravdu má...

Oprava:

Možná ho pan prezident irituje, možná nesouhlasí s jeho názory, anebo si autor chce na pana prezidenta jen plivnout. Ale to nic nemění na faktu, že je důležité, co je pravda a co je lež.

0/0
9.9.2011 13:31

pavel.61.

když řekl nějaký Bátora o ministrovy zahraničí jen 1/10

co tenhle škrabálek o presidentovi, byla toho plná MfD na týden. Doufám že pan Škrabal rezignuje na místo redaktora v "nejčtenějším deníku". To je fakt hnus.

0/0
9.9.2011 12:26

SVN

Pane Škrabale

poradťe nám také co bychom měli dělat s Van Rompuyem.

0/0
9.9.2011 10:46

pavel.61.

Re: Pane Škrabale

ten nemá žádný svůj názor, toho si necháme, pro ochlazování Slunce je ideální

0/0
9.9.2011 12:30

komentator-1

neříkám, že na Klausovi je všechno ok

problém jeho "interpretace" ale spočívá v tom, že jeho vyjádření jsou zkreslovaná, vytrhávaná z kontextu a zasazována do nesouvisejících reálií. Podobných "technik" není prost ani tento článek. Klaus nikdy v hovoru neřekl nic o líných Řecích, stačí si ten rozhovor přečíst.

Vtip je totiž v tom, že dneska se nikomu nechce číst dlouhé články, dlouhé rozhovory, analýzy a vůbec věci, u kterých je nutno použít mozek. A to ani novinářům-komentátorům! Ti jenom přeletí text, vypíchnou 2-3 věci, mírně je poopraví, aby titulky vypadaly zajímavě a už je tu Klaus pomlouvající Řeky a jejich lenost. Průměrný konzument zpravodajství potom jásá, kterak se ten prezident zase znemožnil.

V mnoha věcech s Václavem Klausem nesouhlasím, s jeho despektem k nevzdělancům v novinařině formujícím dnes v obrovské míře názory veřejnosti však ano. Pan Škrabal je pěknou ukázkou a to i symbolicky svým jménem.

0/0
9.9.2011 9:54

Světlonoš

Re: neříkám, že na Klausovi je všechno ok

nejsou zkreslovaná

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10095690193-pred-pulnoci/411231100252069/

podivej se na pulhodinový rozhovor s ním. Od minuty 12:30 naprosto bagatelizuje korupci - bodejť ne, když je sám zkorumpovaný a korupci to pomáhal zavést

+1/0
9.9.2011 10:03

emil2

Re: neříkám, že na Klausovi je všechno ok

Ano, je to zhouba národa, nic jiného.

0/0
9.9.2011 10:54

zberanek

Kontroverní postavička

Klaus je dle mého názoru kontroverzní postava. Zpočátku 90-tých let se mu nedá vyčítat, že by se nesnažil jít správnou cestou. Bohužel kuponová privatizace byla jen velkou krádeží a dodnes politici jen kradou. Klaus se k těmto krádežím vůbec nevyjadřuje, paradoxně o nich mlčí, na každé jiné téma má přitom svůj a to je také jediný správný názor na světě. Klaus ale ani zdaleka nepatří mezi ty nejhorší politiky v Česku.

0/0
9.9.2011 9:02

spinoza

klaus je více než dvacet let ve vrcholné politice

a na co sáhnul selhalo, nefunguvalo, rozhádalo, rozpadlo se nebo nastal po intrikách chaos. dnešní nálada ve společnosti je cíleně pěstována a připravována cesta do pozice národního spasitele. vycepovaný postbolševik směřuje k ducemu, který chce být korunován ruským carem.

+4/0
9.9.2011 0:00

Evžen1

Re: klaus je více než dvacet let ve vrcholné politice

Můžeš Klause nemít rád,to je způsob uvažování nepříliš chytrých lidí.Důležité je,jestli to co říká je pravda nebo ne.A po dlouhé době kdy mu lidé jako vy nadávali a dělali z něho zpátečníka v duchu Vašeho příspěvku se ukazuje,že měl pravdu jak ve věci globálního oteplování,Evropské unie,společné měny a dnes se čím dál tím víc ukazuje,že i ve věci omezování svobod v rámci nařizování Bruselu.Stejně tak se ukazuje a k tomu se přidává čím dál víc lidí na základě skutečného vývoje,že tak zvaný sociální stát nefunguje,aspoň ne v tom rozsahu jako byl nasteven lidmi ,se kterými zřejmě sympatizujete.Takže Váš článek je nenávistnou snůškou pomluv člověka s omezeným rozhledem.

0/0
20.9.2011 7:19

+M+

Re: klaus je více než dvacet let ve vrcholné politice

Věta: "Můžeš Klause nemít rád,to je způsob uvažování nepříliš chytrých lidí." svědčí o hlouposti autora.

0/0
20.9.2011 7:30

libynn

štvavej blábol,

hodný tak max. Romea cz.

0/0
8.9.2011 22:37

ceItic

Takový škrabal v redakci,

to je prostě dobrá volba! R^EU:-)

+2/0
8.9.2011 21:51

ceItic

Výborně napsáno!

Pan Škrabal nastoupil na cestu k pozici šéfredaktora a já mu držím palce! R^EU:-)

0/0
8.9.2011 21:50

Kartony

Proč radíte politikům, aby dělali Klausovi na truc?

Nesaháte mu ani po kolena. Jeho, jak vy říkáte provokace mají významný smysl. Teorie globálního oteplování, způsobený zvyšováním koncentrace CO2 je naprostý nesmysl a já jsem rád, že alespoň někdo, kdo má nějaký vliv proti tomu bojuje. Dne nikdo nepochybuje o tom, že země se otáčí kolem slunce a není tomu naopak, ale není tomu dávno, kdy se za toto tvrzení upalovalo. Teorie skleníkového efektu pochází z 19 století a byla mezitím několikrát vyvrácen, protože odporuje fyzikálním zákonům. Nemůžeme na jedné straně připustit, že skleníkové plyny oteplují naši zemi a na druhé straně tvrdit, že neexistuje perpetuum mobile druhého druhu (ale to při vašem vzdělání nemůžete pochopit).LS je nesmysl, což se projevilo při současné krizi. Pomoc států eurozóny Řecku je v rozporu s LS. Ústavní soud Německa sice řekl, že není v rozporu s ústavou Německa, ale přečtěte si dobře, co je tam psáno o závazcích jedněch zemí druhým. Válka v Iráku byla zbytečná, to se ukázalo už dávno. EUROzóna je v krizi, atd.

0/0
8.9.2011 21:42

detour

Na vlně "iDnesovského main streamu"

Nejprve jsem si položil otázku, jak dlouho musí člověk studovat, aby byl schopný napsat takový, jistě dobře zaplacený (i básníci/novináři musí z něčeho žít), blábol. No, potom jsem si pana novináře "vygooglil" a pochopil jsem.

+2/0
8.9.2011 17:08

Světlonoš

Re: Na vlně

radši si vygoogli, jak Klaus blokoval zákon o zdanění hazardu, nebo jak udělil milost Mrázkovým mafiánům, nebo jak byl proti plynovodu, který by nás zbavil závislosti na Rusku. To bude jistě přínosnější

0/0
8.9.2011 17:11

detour

Re: Na vlně

Dejte mi, prosím,  link na ty správné články. To ať se nezdržuji bulvárem.

0/0
8.9.2011 17:33

vidocqcz

Re: Na vlně

nomen omen

0/0
8.9.2011 21:33

holkazhane

Mohla bych podepsat každé vaše slovo

a karma!

0/0
8.9.2011 17:00

yan007

Děkuji.

Moc hezky komentář.

+1/0
8.9.2011 16:46

Světlonoš

Idnes se výrazně polepšila

a konečně přestala být politicky korektní a nebojí se věci pojmenovat jak jsou R^

0/0
8.9.2011 16:34

yan007

Re: Idnes se výrazně polepšila

Souhlas!

0/0
8.9.2011 16:46

galileo_galieovic2

Škrabal, škabálek, pisálek

Tak jsme sedozvěděli něco o tajemných zákoutí nitra jakéhosi škabáka u iDnes. Humanitární bombardování mu nevadí, kiminalita ckánů mu nevadí, krminalita banksterů mu je fuk, ale Klaus, Klaus ten mu rozhazuje hormony

0/0
8.9.2011 16:19

yan007

Re: Škrabal, škabálek, pisálek

?

0/0
8.9.2011 16:47

Jan Vrana

Poselstvi je jasne

Dnes, kdyz se zacinaji potvrzovat i ty nejkontraverznejsi vyroky VK (globalni otepleni museli prejmenovat, jasne snahy nemeckych a francouzskych takepolitiku zcela zrusit suverenitu clenskych statu EU s pomoci LS, faleš a prazdnota Topolanka),  je mozno shrnout poselstvi clanku pana škrabala do temer hole vety se tremi slovy.

+2/0
8.9.2011 15:39

kremsa

Pan Škrabal vyjadřuje svou osobní nenávist k prezidentovi

Už několikrát jsem si všiml těchto jeho nenávistných žlučovitých útoků na lidi, které nemá rád. Dle mého názoru by se takto slušný novinář neměl chovat. Riskuje, že mnozí lidé nebudou články podepsané jeho jménem vůbec číst.

+4/0
8.9.2011 15:39

holkazhane

Re: Naproti tomu

mnozí přečtou a zcela souhlasí.

0/0
8.9.2011 17:02

denny6002

Re: Naproti tomu

a právě proto je institut závazného obecného referenda v Česku neuskutečnitelný. 2/3 občanů disponují IQ 100 a méně,jsou tedy hloupí,prostě pitomci. Zda je toto důsledkem nadměrné obliby "knedla,zela", či chovem "Hubálkovic králíků" ponechám k demokratické,leč díky výše uvedené hodnotě IQ z velké části neodborné polemice.

Btw. jak ti dupou králíci,hlupko:-P?

0/0
8.9.2011 22:24

emil2

Re: Naproti tomu

Říká Vám něco Normální (nebo Gaussovo) rozdělení pravděpodobnosti? Asi ne- Do které skupiny tedy patříte?

0/0
8.9.2011 23:13

Světlonoš

Re: Naproti tomu

R^ já myslím že to ani nepochopí, protože Gaussovo rozdělení nikdy neviděl ;-D

0/0
8.9.2011 23:36

denny6002

Re: Naproti tomu

nemám ambice polemizovat s oním rozdělením obyvatel Čr,které uvažuje 2/3 hlupáků,proto mě tvar křivky dle pana Gausse opravdu,ale opravdu nezajímá.Domnívám se,ač nejsem v této oblasti nikterak erudovaný,že při takto hrubé modelaci rozložení IQ nemá uvažování o této teorii valného smyslu.:-P

0/0
9.9.2011 8:22

Antonín, topič

Mno,

vy - novináři - vy budete dělat to, co doteď, čili psát tak, jak váš chlebodárce píská. Kauzu Bátora jste taky vymysleli vy, vy, kteří se oháníte svobodou slova. Samozřejmě, že nemáte Klause rádi, on vás taky ne. Proto nenapíšete, že má nezřídka pravdu. Protože to se vám do krámu nehodí. Stejně jako honíte Bártu a VV pro čtvrtku másla na hlavě, zatímco jiné strany, ale ty "správné," ho nad hlavami drží dva kamiony.

Suma sumárum, ať je Klaus jakej chce, vy mu ani po kotníky nesaháte.:-)

+1/0
8.9.2011 15:32

bratři v triku

naprostý, ale naprostý

SOUHLAS R^

zbývá přetrpět ještě rok a půl a doufat, že do té doby si ostatní Evropané neudělají rovnítko mezi ČR a opovržlivým smíchem :-/

0/0
8.9.2011 14:01

Jan Vrana

Spiše ne.

Zalezi hlavne na tom, jestli budou za rok a pul jeste nejaci Evropane v citovanem vyznamu existovat. Zatim jim moc do smichu neni a spis se da mluvit o stazenych partiich jiste casti tela.

+1/0
8.9.2011 15:42

newcoast

Pravda

Pane redaktore,dovoluji si, ať vás za tento článek "neškrtnou".Již dlouho jsem nečetl na idnes takovou to pravdu o panu prezidentu Klausovi.S úctou čtenář idnes.

+3/0
8.9.2011 13:37

pervekt

Re: Pravda

"Pravda" bývá v podobných situacích hodně relativní. Takže by asi stačilo napsat, že sdílíte názor pisatele ;)

Jinak pisatel zjevně míchá pojmy s dojmy a na základě té směsky činí své osbní závěry. Nic proti, ale novinařinu si představuji jinak. Novinář by měl stavět na faktech, a poskytovat je v co nejméně zkreslené podobě veřejnosti. Oproti tomu blogger píše své názory a postřehy. To je v pořádku. Ale nechápu proč tento má mít prostor na hlavní stránce celostátního deníku, který se tváří jako seriozní.

0/0
8.9.2011 13:56

JamesJosephWray22

Názory

a úroveň "novináře" škrabala (malé písmeno píši záměrně) jsou na starou dobrou genderově nekorektní "přesdržku". Ještě že blbů, jako je tento pán je na světě jak do mariáše.

+2/0
8.9.2011 13:34

pervekt

.

Tohle by se hodilo spíš na nějaký soukromý blog než jako jedna z hlavních zpráv seriozního deníku. Osobní názory pana Škrabala mohou být sice pro někoho zajímavé, ale pro mě je to štěkání bezvýznamného psíka na slony, kteří pujdou dál svou cestou..

+1/0
8.9.2011 13:32





Najdete na iDNES.cz