Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rebelové vstoupí do Kaddáfího bašty bez boje, vůdce asi míří do Nigeru

Libyjští povstalci se předběžně dohodli s Kaddáfího stoupenci, kteří střeží Baní Valíd, že vstoupí do města bez boje. Rokování ale dál pokračují. Plukovník by se mohl připojit ke konvoji, který zřejmě míří přes Niger do Burkiny Faso. Mluvčí však stále tvrdí, že je Kaddáfí v Libyi a těší se dobrému zdraví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FoDa

Ano,

rebelové vstoupí do Kaddáfího bašty, díky NATO humanitárně srovnané se zemí, opravdu bez boje :-P

0/0
9.9.2011 20:14

Scarlett O Hara

Peníze lákají Libyjce k honu na Kaddáfího

http://hn.ihned.cz/c1-52776360-penize-lakaji-libyjce-k-honu-na-kaddafiho  ;-D

0/0
7.9.2011 17:20

Lady Lucy

Číslo

1) V Tvém odkazu jsou opět pouze otázky, není tam žádné výslovné popření:-)

2) takže chceš říct, že když 2x JXD napíše greenalienovi, že v Libyí není právo Sharia a on mu stále tvrdí, že to potvrzuje a že se na tom shodli, tak to lež není? Mám to brát tak že mu něco podsunuje?

3) tak to už je hodně - já jsem se na Tebe měla dotaz, na ten jsi nebyl schopný odpovědět, ani doteď. to, že jsem chtěla něco probrat to je tvoje demagogie. Stačila by odpověď ano,ne, a nebylo by co probírat.

0/0
7.9.2011 17:19

Scarlett O Hara

Re: Číslo

Terezo, raději zase napiš článek do blogu iDNES s nadpisem Mám depku ;-D

0/0
7.9.2011 17:22

55108311

Re: Číslo

Proč neodpovídáš rovnou do minulého vlákna? Bylo pořád dostatečně přehledné ...

1) Striktně vzato jsi nic nepopřela, ale fakticky ano. Oceňuju však, že jsi teď připravena se ke svému příteli Saidovi přihlásit. Nebo snad ne? :-) Nic jsem nepřiznala, nic jsem nepopřela?

2) Greenalien si myslel, že trest bičování za cizoložství, který v Libyi platí, je podle práva šaría. Nenapadlo ho, že šaría má ještě lepší trest - bičování.

3) Máš pravdu, překoukl jsem se: "pobrat" jsem četl jako "probrat". Tak se tedy zeptám já tebe jako ses ptala ty mě: ptám se Tě, na Tvůj názor víš. Jestli aspoň tohle jsi schopná pobrat: uznáváš svou chybu? souhlasíš s body 1) a 2) níže?

0/0
7.9.2011 18:17

55108311

Re: Číslo

oprava:

že šaría má ještě lepší trest - ukamenování.

0/0
8.9.2011 0:21

55108311

Lucy,

:-) ty se mě najednou ptáš, jestli je mathaba pravdivá? To bych se měl ptát já tebe, o tom nádherném webu bych se nedozvěděl, pokud bys ho tady nepopularizovala  (v době, kdy byl petrmoudry ještě na houbách)

0/0
7.9.2011 12:10

Lady Lucy

Re: Lucy,

Ano, ptám se Tě, na Tvůj názor víš. Jestli aspoň tohle jsi schopný pobrat. Tak čekám na ty důkazy, kdy jsem tady tou mathabou argumentovala, neříkej, že to nezvládneš, špehoval jsi mne už dost.:-)

0/0
7.9.2011 13:35

55108311

Re: Lucy,

ty neznáš google? Mathabou jsi argumentovala např. zde: http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A110412_111849_zahranicni_aha&vlakno=46898533

.

:-) Když už jsme u mého "špehování": Co dělá přítel Said, obdivovatel kavkazských teroristů?

Víš, ty tak ráda mámíš od ostatních odpovědi, ale pořád jsi mi neodpověděla, proč jsi lhala o internetovém přátelství se Saidem: http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A110424_150410_zahranicni_btw&show=all&vlakno=47102167

+1/0
7.9.2011 13:52

Lady Lucy

Re: Lucy,

Já jsem lhala? Kde? Otázka je lež?;-D

Jo aha, takže jeden jediný odkaz jsi našel, bravo, a to mi tvrdíš, že se tím oháním jak můžu. No tak to Ti nevyšlo:-) Jeden odkaz na mathabu. nic nedokazuje:-)

0/0
7.9.2011 14:18

55108311

Re: Lucy,

Lež je to, jak se tady:

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A110407_125954_zahranicni_aha&show=all&vlakno=46786583

snažíš ostatní přesvědčit, že jsi neměla Saida v seznamu přátel, resp. že jeho přítelkyní jsi nebyla ty ale jiná LadyLucy.

.

Kdybych byl jako ty a jxd/Hape (viz např. váš hovor s greenalienem o kus níž), tak bych s velkým halasem za "lež" označil tvoje tvrzení, že jsi sem nikdy odkaz na mathabu nedávala (http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A110905_081758_zahranicni_aha&reakce=49580156). Jenomže tohle já chápu jako tvůj "omyl", ne jako "lež".

+1/0
7.9.2011 14:57

Scarlett O Hara

Re: Lucy,

Lucy je ta Spencerová z Literárních novin ;-D

0/0
7.9.2011 17:19

Lady Lucy

Re: Lucy,

Kromě tedy toho jednoho odkazu, že jsem na něj posílala:-) nic moc, příště se snaž víc!:-)

0/0
7.9.2011 14:19

55108311

Re: Lucy,

Jestli si myslím, že je mathaba pravdivá?

čti prosím níže, netrefil jsem se do odkazu.

0/0
7.9.2011 14:02

55108311

Re: Lucy,

Jestli si myslím, že je mathaba pravdivá?

Přijde mi zábavné, jak se opakovaně pokoušíš ohýbat logiku tak, aby posloužila tvé propagandě (:-) Ne, nemyslím si, že bys byla natolik blbá, aby sis myslela, že je tvá logika v pořádku.)

To, že je někde zrnko pravdy přeci neznamená, že je pravda vše kolem. Pokud se z protektorátního rádia dozvím, že "Vůdce vyznamenal německé vojáky, kteří zvítězili u Stalingradu", odnesu si z toho informaci, že Hitler se nechává titulovat Vůdce a že byly nějaké boje u Stalingradu. Ale nic víc.

0/0
7.9.2011 14:01

Lady Lucy

Re: Lucy,

Prostě jsem se ptala na Tvůj názor to je vše. Ale já si myslím, že ty jsi natolik .... oučký, aby sis myslel, že většina toho co píšeš pravda je a logiku to má;-D

0/0
7.9.2011 14:20

55108311

Re: Lucy,

Neptala ses na můj názor, chtěla jsi věc se mnou "probrat". Teď místo probírání z diskuze utíkáš. Jsi schopná na můj příspěvek konkrétně a smysluplně zareagovat?

Abych ti to zjednodušil, pokud na tebe byl můj příspěvek příliš náročný, přeformuluji jej:

1) vyjádřil jsem nesouhlas s tvou myšlenkou, že pokud někde (konkrétně na nějakém webu) vidím zrnko pravdy, musí být pravdivé i vše okolo

2) Svůj nesouhlas jsem doprovodil konkrétním příkladem (protektorátní rozhlasové vysílání)

Máš k bodu 1) nebo 2) nějaké konkrétní výhrady? (Kromě toho, že jsem ...oučký)

0/0
7.9.2011 15:19

greenalien

144 tun zlata

Ono to není zrovna málo, to by ten Niger mohl pomalu koupit. Myslím to vážně, jejich HDP je 5.6 miliard USD, zlatý poklad Libye je 6 miliard USD.

0/0
7.9.2011 10:09

Scarlett O Hara

Kaddáfí je na útěku

Kaddáfí je na útěku z Libye, má strach, že ho Libyjci zabíjí

0/0
7.9.2011 8:10

Scarlett O Hara

vojáci utíkají z Libye

Kaddáfího vojáci utíkají z Libye do zahraničí

0/0
7.9.2011 6:06

Rudla01

Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

a muži turbany?

0/0
6.9.2011 22:02

55108311

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

To jako myslíte, že nakonec vyhraje Kaddáfí, který sám sebe tituluje jako "vůdce libyjského džihádu" a "Imám všech muslimů"?

.

"Rebels are firing on each other too and killing each other amidst confusion and mistrust, because now they have realised that the Jihad in Libya led by Muammar Qaddafi is for Allah" (http://mathaba.net/news/?x=628306)

"International Revolutionary Leader Mu'ammar al-Qaddafi the Imam of All Muslims, King of African Kings and the Teacher of The Green Book" (http://www.mathaba.net/news/?x=626540)

0/0
7.9.2011 3:51

HaPe

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

tak najednou je dobrý citát z mathaby?

A co realita?

Ženský na polovině vedoucích postů. Univerzity narvaný mladejma holkama. Ulice také. Víc než polovina sice s šátky na vlasech, ale přesto, tu druhou nikdo nekamenuje. Vám je taky dobrá každá lež, že? Tak to tady naleznete několik svých soukmenovců, to se máte na co těšit...

+3/0
7.9.2011 4:28

55108311

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

;-D ale ale, mathaba je najednou lež ?

.

Ženy se dokonce stávají popravčími R^ , jako "upírka" Huda bin Amir (http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/afrika/vojska-obklicuji-kaddafiho-bastu-cekaji-na-rozkaz_211334.html)

0/0
7.9.2011 5:39

Lady Lucy

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

Nějak Ti ta propaganda nejde, jsem si myslela, že dokážeš být lepší, ale zklamal jsi. Mathabou se tady nejvíce oháníš Ty, dokonce více než Petr Moudrý;-D

0/0
7.9.2011 9:52

Lady Lucy

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

;-DNeodpověděl jsi na dotaz, v tom odkazu který jsi posílal je tedy Mathaba.net pravdivá?

A oni tedy měli povinné v Libyi ty burky? Nebo i zákaz křížků, apod. jako třeba v Saudské Arábii?;-D

0/0
7.9.2011 9:54

greenalien

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

Tak zdevastované kostely by měli, šaríju taky, už chybí jen ty vnější znaky, ale dokud se to tolik nedává na odiv tak můžeme prohlašovat: "Ale křížky jste nosil mohl!!!" R^

0/0
7.9.2011 9:59

greenalien

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

*nosit

0/0
7.9.2011 9:59

greenalien

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

Plnně teď očekávám že se přiřítí nějaký uvědomělý soudruh jako HaPe, který nám osvětlí že těch pár kostelíků co tam zbylo není vůbec zdevastováno, naopak, jsou v perfektní kondici, co na tom že Kaddáfí jenom ve svých mladých letech znárodnil dvě katedrály a nechal je předělat na mešity.

0/0
7.9.2011 10:52

HaPe

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

tuhle obranu ti doporučil velitel?

Ano, při tvých příšerných lžích ;-€;-€;-€ právem očekáváš, že je lidé, kteří Libyi znají, odhalí.

Já znám jen jeden kostelík - a ten v perfektní kondici - a ve správě italské mise - rozhodně je. A ano, na alžírském náměstí je z bývalého křesťanského kostela jedna s největších mešit v Tripolisu. Což ovšem nezneplatňuje tvou odpudivou lež o těch ostatních zdevastovaných kostelích či sharii.

Jo, s tím "soudruhem" už jsi na úrovni buřtíka úplně a docela! Gratuluji!!!

+1/0
7.9.2011 10:59

greenalien

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

Což je přesně to o čem mluvím, ano ten jeden kostelík z těch mála co tam zůstal opravdu může být v perfektní kondici, může to platit i o těch ostatních, přesto minimálny ty dvě jediné katedrály už žádný křesťan nenavštíví. Jsou z nich mešity. Plukovník je znárodnil a nechal přestavět - upřímně, príjde ti to jako chování sekulárního vůdce? Mě moc ne.

Jinak šaríju samozřejmě zavednou mají, o tom že právo je založeno na koránu nepochybuje snad nikdo, to je součástí právního řádu, včetně bičování za nevěru nebo amputace ruky za krádež. Tak to tam prostě je, a opět mi nepříjde moc sekulární pokud se právo inspiruje svatou knihou.

0/0
7.9.2011 11:02

HaPe

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

Vždyť to s tou sharií není pravda! To je stejná příšernost, jak s těmi tvými zrzavými. Hoď důkaz!

+1/0
7.9.2011 11:10

greenalien

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

OK, půjdeme periodicky. 

Rok 1987: http://countrystudies.us/libya/75.htm

Ještě v roce 1997: http://books.google.com/books?id=9PcEULjohrUC&pg=PA241&dq=%22purification+laws%22+people%27s+congress&hl=en&ei=82FfTobNHcnc4QT66LwR&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CCkQ6AEwAA#v=onepage&q=%22purification%20laws%22%20people%27s%20congress&f=false

2010: http://www.amnesty.org/en/news-and-updates/report/human-rights-suffer-libya-stalls-reform-2010-06-23

0/0
7.9.2011 11:19

HaPe

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

Ano, lžeš a ještě mi dáš link na důkaz svých lží.

Stihl jsem přečíst jen ten nejnovější: zmiňuje se mimo jiné o trestném činu "sexuálního mimomanželského vztahu" (zina), trestaného dle libyjského zákoníku bičováním. (Podobné tresty má třeba i Singapour, pamatujete na případ amerického hocha, že?) Stejný čin by se v sharii trestal jen a jen ukamenováním. Stejně tak se v Libyi netrestá krádež utínáním ruky.

Resumé: kritický (a nepochybuji, že pravdivý) článek dokládá, že v Libyi se nepraktikuje právo sharia.

Implikace: Greenliar jako vždy používá lži a polopravdy na prosazování svých placených keců!

;-€

+1/0
7.9.2011 11:32

greenalien

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

Hmmmmm a napadá vás proč je to vůbec trestné? Že by...že by to byl přestupek proti islámu?

Ach tak to tedy sláva Muammarovi, teď už se za to nekamenuje, jen se za do dávají léta vězení a sto ran bičem! Tak to už tedy šaríja není, je čistý jako sníh a sekulární jako Robespierre!

0/0
7.9.2011 11:37

HaPe

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

Ano, napadá mne, proč je to vůbec trestné. Ano, je to výrazný přestupek (vnímaný jako zločin) proti islámskému způsobu života. Ano, tak nějak možná (nečetl jsem) vypadá libyjský zákoník.

ALE:

Není to sharia! (a jak vehementně jsi to tvrdil). A pochybuji, že by jednotlivé zákony byly dílem Muamara. A nedivil bych se, kdyby se tam pod novým vedením nedostalo i to sekání rukou. Když to teď vedou ti s mateřskými znaménky na čele :-)

+1/0
7.9.2011 11:48

greenalien

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

Tak jsem kouknul na wiki, do Koránu, a koukněte co předepisuje za trest: Cizoložnici a cizoložníka zbičujte, každého z nich sto ranami! A nechť vás nepojme vůči nim lítost, s ohledem na náboženství Boží, věříte-li v Boha a v den poslední. A nechť skupina věřících je svědkem trestu jejich. (sůra 24, 2 verš).

0/0
7.9.2011 11:51

greenalien

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

A pochybuji, že by Muammar neměl osobní dohled nad tím, co se v jeho zemi zavádí za zákony.

0/0
7.9.2011 11:59

HaPe

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

to je právě přesně to, o čem nemluvíš, ale lžeš. Žádné zdevastované křesťanské kostely tam nejsou, jak jsi tvrdil. Ta přestavěná katedrála je dneska jedna z nejvýstavnějších a nejzdobnějších mešit. Neznám okolnosti, ale dost pochybuji, že by ji od vlastníka, kterým myslím byli také Italové, nijak nevykoupili.

Kde jsi vzal tu shariu, kde jsi vzal bičování či utínání rukou v Libyi? To proste není pravda! Jsou tam normální legální systém evropského typu. Ty už lžeš, jak ten brekeke: "tak to tam prostě je" a basta. Co na tom, že není?

My to máme v itineráři, hned vedle viagry a bílejch trenýrek, tak nás neopravuj, že?

+1/0
7.9.2011 11:13

HaPe

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

Hele greenalien, přestaň lhát, už jsem vzhůru!!!

Tak zdevastované kostely a shariu - hoď link! Kostel v Tripoli by mohli možná čeští věřící závidět. Návštěvnost mší - a nejen té vánoční také. I když, přiznávám, hlavně z řad cizinců.

Sharia se naposledy praktikovala v baladiátu Sebha někdy na začátku osmdesátých let, než ji zrušili i tam. V té diktátorské společnosti pouštního despoty totiž měli tak tuhý režim, že si samotné baladiáty dokonce mohly určovat i soudní systém...

Já ty vaše postupy miluju! Vždycky nějaký odkaz na zprávu či citát - a hned pak nějaká malá sviňárnička v podobě čisté lži. Kdo to připravuje? Nějaký štáb?

;-€Rv;-€

+1/0
7.9.2011 10:55

Lady Lucy

Re: Tak už si ženy v Libyi shánějí burky

S tím právem Sharia ujel už ale opravdu hodně, navíc jsem psala v úvodních příspěvků reakce na postavení žen, a on úplně mimo. Žádné bičovaní, ani sekání rukou tam není, nechápu o co mu ještě jde.:-)

0/0
7.9.2011 11:34

Urb - Uničtoženie vraga

Tak tohle je zlatý hřeb konfliktu

Zatímco natvrdlí pouštní lupiči, za pomocí NATO číhali na Kaddáfího u nějaké Horno-Dolní Loze, plukovník jim převezl poklad Libye ve 250 vozech do Nigeru a z té chudé země se stal přes noc nejbohatší stát sev. Afriky. Tak takhle vyhrát válku umí opravdu jen NATO a už to je třetí průšvih v pořadí. Irák, Afghánistán a teď Libye.

+6/0
6.9.2011 21:46

Scarlett O Hara

Re: Tak tohle je zlatý hřeb konfliktu

ten blábol si stvořil sám nebo ti někdo pomáhal? ;-D

0/0
6.9.2011 21:47

Urb - Uničtoženie vraga

Re: Tak tohle je zlatý hřeb konfliktu

Pomáhal. Články asi z pěti serverů.

+1/0
6.9.2011 21:50

HaPe

Re: Tak tohle je zlatý hřeb konfliktu

;-DR^

0/0
7.9.2011 4:29

Taras Bulba

Re: Tak tohle je zlatý hřeb konfliktu

Hele Urbancová, jestli se chceš připojit k Timurově partě, tak s nimi musíš synchronizovat základní strategii. Momentální nosnou myšlenkou Timurovců je, že zlé NATO natolik dobře hlídá celý libyjský prostor a nenechá si ujít sebemenší příležitost k zmasakrování nějakého toho civilního auta v poušti, že není možné, aby tam proklouzlo tolik vozidel přes čáru nepovšimnuto. Závěr z toho je zcela jasný - tu banku vykradli rebelové, auta byla jejich, a teď to chtějí hodit na plukovníka. ;-)

+1/0
6.9.2011 22:37

davnopryc

Re: Tak tohle je zlatý hřeb konfliktu

Kaddáfí šéf bezpečnosti vede konvoj Niger kapitálu

http://www.todayonline.com/World/EDC110906-0001222/Gaddafi-security-chief-leads-convoy-to-Niger-capital

Libye: Tajemství Kaddáfího a zlatem-obtěžkaný konvoj přes poušť do Niger.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/libya/8745665/Libya-Mystery-of-Gaddafi-and-the-gold-laden-convoy-crossing-the-desert-to-Niger.html

0/0
7.9.2011 2:30

HaPe

Re: Tak tohle je zlatý hřeb konfliktu

Tak rozhodně pravděpodobnější vysvětlení, než to oficiální...

Ale ty se s tím netrap.

:-)

0/0
7.9.2011 4:30

petrmoudry

Re: Tak tohle je zlatý hřeb konfliktu

jsi úplně na hlavu....

0/0
7.9.2011 8:24

petrmoudry

Re: Tak tohle je zlatý hřeb konfliktu

to úplně na hlavu platí pro Tarase Bulbu....

0/0
7.9.2011 8:25





Najdete na iDNES.cz