Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vondra byl pro USA hlavní spojenec, s radarem měl pomoci i Paroubek

Spojené státy pokládaly současného ministra obrany Alexandra Vondru za svého největšího spojence na české politické scéně. Bývalý předseda ČSSD Jiří Paroubek podle amerických diplomatů skrytě podporoval umístění radarové základny v Česku. Vyplývá to z depeší zveřejněných na serveru WikiLeaks.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Orign

Neschopnej, ale protežovanej ouřada nebo defraudant

Daňového poplatníka vyjde Promopro nastejno. Hlavně se udržet u koryta. Dík za všechno :-/

0/0
6.9.2011 10:23

Robotnícky káder

Vondra

USA sa Vondru budú držať, Česi ho kopnú do zadku, v najbližších parlamentných voľbách.

0/0
6.9.2011 2:10

Světlonoš

-

levicový Paroubek je proamerický a "pravicový" Klaus je proruský. Ted se v tom babo vyznej

0/0
6.9.2011 1:20

pět elementů

To je teda nespravedlivé

Že Paroubek byl pro radar!?No,teda když to Američanům stačí,tak už není třeba dalších komentářů!Jenom pro mně třeba vypadá pan poslanec Paroubek o polovinu jeho váhy nedůvěryhodnější!

0/0
6.9.2011 1:14

nesnašimlobisty

ja ja

velký krypl a radar;-D

0/0
5.9.2011 22:19

Tazwoman

No vždyť jsem

psala.že ti vojáčci budou hlavně pro zahraniční mise.Když je tam teď ten oddanej. ;-€

0/0
5.9.2011 20:53

Zmuda

A vida, ...

..změna, oproti dopoledni byl přidán Paroubek .... 

Není nad vyvážené zpravodajství na základě politické korektnosti.

;-D;-D

+2/0
5.9.2011 20:51

Kladýnko1

Re: A vida, ...

Volali z vlády, že takhle ne, takhle bychom ten ranný kapitalismus nevybudovali. A šup tam se strašákem Paroubkem, pár modrých poblouzněnců to ještě nastartuje...:-P

0/0
6.9.2011 7:49

syck

paroubka nemusím

je ale s podivem, že když se řeklo ,že dalík chtěl úplatek tak se to tady modralo jaký to je výmysl ale když se píše .že paroubek byl pro radar,tak se to bere jako FAKT.

+1/0
5.9.2011 19:23

Hrustic

U Paroubka

to je jen dalsi dukaz jeho bezpaterniho populismu - bude se podbizet kazdemu, aby se zalibil. USA podporu, verejnosti radikalni odpor a Putinovi politicky odpor .... Nastesti jsme se ho zbavili !!! [>-]

0/0
5.9.2011 17:22

modrozlodějskej fógl

Re: U Paroubka

Jaký jsme se ho zbavili?? ČSSD vyhrála volby, a Paroubek odstoupil sám!!

0/0
5.9.2011 21:11

Hrustic

Re: U Paroubka

Proste po zverejneni vysledku videl, ze nema sanci a vzal nohy na ramena. Takova to byla vyhra ...

Sam ne-sam, proste je pryc a tudiz jsme se ho nastesti zbavili. A hlavne taky nebezpeci jeho prosazeni na hrad !

0/0
5.9.2011 23:17

trilateral

?Dotaz na pana Vondru

Dobrý den pane Vondra. Jestli si to čtete, tak bych byl rád aby jste se nějak fundovaně vyjádřil ke stálému členství v této obskurní komisi založené panem D.Rockefellerem hájícím svoje zájmy,nebo naše? Po pravdě prosím:

THE TRILATERAL COMMISSION

Alexandr Vondra, Deputy Prime Minister for European Affairs; former Minister of Foreign Affairs, Prague

Vladimir Dlouhy, Senior Advisor, ABB; International Advisor, Goldman Sachs; former Czechoslovak Minister of Economy; former Czech Minister of Industry & Trade, Prague

Jiri Kunert, Chairman and Chief Executive Officer, UniCredit Bank Czech Republic; President of the Czech Karel Schwarzenberg, Minister of Foreign Affairs; Founder and Director, Nadace Bohemiae, Prague; former Member of the Czech Senate; former Chancellor to President Havel; former President of the International Helsinki Federation Pavel Telicka, Partner, BXL-Consulting, Prague

0/0
5.9.2011 16:49

krllo

Vondra s Paroubkem mají stejnou figuru.

To jsou ty hambáče.;-D;-D;-D

0/0
5.9.2011 16:24

Tupolánek

To je jasné Saša udělá za prachy cokoliv

;-D;-D;-D

+1/0
5.9.2011 16:23

krajta22

Re: To je jasné Saša udělá za prachy cokoliv

Předpokládám, že umíš číst, když umíš psát. Není tam psáno o Paroubkovi jako o korouhvičce??? Před "obyčejnými lidmi" radarobíjce a před amíky ochotný schvalovatel. Hloupý socane???

+1/0
5.9.2011 19:43

modrozlodějskej fógl

Ha ha, pan Jiřička pohodil kostičku a hned má fan club

pana Promopro zábavu. Vždyt nakonec za všechny ty zlodějny na obraně může Jyří!!;-D

0/0
5.9.2011 16:11

. . .

Re: Ha ha, pan Jiřička pohodil kostičku a hned má fan club

za všechny ne, ale nezapomínej, že ČSSD byla 8 let u moci a to v době největšího rozmachu korupce u nás. Neboj se, že by si nenahrabali... ;-)

0/0
5.9.2011 16:20

modrozlodějskej fógl

Re: Ha ha, pan Jiřička pohodil kostičku a hned má fan club

Hm., v tom ale myslíš i tu oposmlouvu s Klausem?? Od revoluce je již cca 21 let!

0/0
5.9.2011 21:16

singlemalt

No jo, zase dehonestujete Jirku. Toho, který neváhal ani

vteřinu a držel protiradarovou hladovku....;-)

+3/0
5.9.2011 15:28

Pláteník

Re: No jo, zase dehonestujete Jirku. Toho, který neváhal ani

;-D;-D;-D;-D

0/0
5.9.2011 15:40

. . .

Re: No jo, zase dehonestujete Jirku. Toho, který neváhal ani

Ano, řetězovou půl hodiny, pak mu začalo kručet v panduru tak to předal Tvrdíkovi a utíkal do své lidové kantýmy v grandhotelu Kempinski na meníčko za 1.500,- ;-D

+1/0
5.9.2011 15:44

dvanáctý vyšehradský jezdec

0/0
5.9.2011 15:24

dvanáctý vyšehradský jezdec

Paroubek doteď neví

jestli je to koule pro 3 lidi, nebo jestli se ta kupole odklápí a startuje zevnitř raketa, nepobral to

0/0
5.9.2011 15:21

hzahza

a jak to tedy bylo s tím Paroubkem?

Dostal málo zaplaceno nebo se vrtěl jako větrník ;-D;-D

0/0
5.9.2011 15:08

Voda se šťávou

Re: a jak to tedy bylo s tím Paroubkem?

zachoval se jako měsíčník;-)

0/0
5.9.2011 15:17

Mikrospánek

Re: a jak to tedy bylo s tím Paroubkem?

zachoval se jako statník dyk taky je sakra statnej.

0/0
5.9.2011 15:32

shorticek

nad slunce jasné

že americká administrativa se snaží protlačovat Vondru,kde se dá. Jako ministr obrany bude s vládou vypisovat tendr na nové stíhačky-v Nevadě pod plachtami je spousta nevyužitých F-16. Bude se dostavovat Temelín a Westinghouse tady má velice dobré zastání na US ambasádě. Nejsou peníze,ale 3 miliardy na posílení mise v Afghanistanu Vondra sehnal,protože Amíci potřebovali podporu ze strany spojence.Kdysi se kritizovalo,že si mocipáni chodí pro rozumy do Moskvy-dneska stačí zajít na americkou ambasádu a tam dostane "přátelské instrukce".A aby jeden nezapomněl - z Ameriky sice nepřišla k nám válka, ale za to dvě pořádné celosvětové hospodářské krize....ale to části ODS nevadí,jelikož euroskepticismus je některým z nich přímo vlastní.

0/0
5.9.2011 15:07

Mikrospánek

Re: nad slunce jasné

vy šuline, vy nemáte ani ponětí co je to pořádná hospodářská krize.

0/0
5.9.2011 15:36

modrozlodějskej fógl

Re: nad slunce jasné

Ty evidentně ano, min. tu ze 30.let!

0/0
5.9.2011 16:07

jural

Re: nad slunce jasné

Muzu Vas uklidnit, Westinghouse tu Temelin dostavovat nebude. Minule, kdyz se tu v energetice delo neco, co se nelibilo Rusum (Westinghousi SKR v Temeline), postvali na nas rakouskou vladu. Napr. na SLovensku se stavi komplet elektrarna Mochovce, ale nedeje se tam nic, co by se nelibilo Rusum. Cili rakouska vlada je zticha. V dobe kdy se zaclo proslychat, ze se bude Temelin dostavovat a cili ze jsou Rusove ve hre, rakouska vlada kolem Temelina ztichla.

Nedovedu si predstavit, ze v pripade vitezstvi Westinghouse v tendru na dostavbu Temelina, na nas Rusove neposlou sveho nejvetsiho energetickeho vazala - Nemecko. Pokud by k tomu doslo, vsadim boty, ze to bude takova smrst, ze ceske JE budou odstavene drive, nez diky Rusum odstavene nemecke JE.

Cili mame na vyber: bud rusky projekt Temelina, nebo tendr potichu stahnout.

Na protlaceni projektu Westinghouse do Temelina by tu nestacila ani zakladna americke protiraketove obrany, mozna tak zakladna taktickych strel.

0/0
5.9.2011 18:16

jural

Re: nad slunce jasné

jeste dodatek - v pripade stavby ruskeho projektu, z Nemecka nevzdechne ani hlasek. Mozna nejaky zaryty pomateny odpurce, ale v zadnem pripade nic organizovaneho nebo dokonce oficialniho od nemecke vlady. Nemecke publikum se ani nedozvi, ze v CR jsou JE.

V pripade vyberu Westinghouse by se nemecke publikum dovedelo o kazdem zadrenem nehtu zamestnace v ceskych jadernych elektrarnach.

0/0
5.9.2011 18:25

Deratizátor vulgo Krysařík

V čem je problém?

Navzdory Vondrům a údajně i Paroubkům tu žádnej radar nestojí. A to je dobře.:-)[>-]R^

+1/0
5.9.2011 15:06

. . .

u morálně flexibilního soudruha bratra ekonomika Paroubka

mě to ani nepřekvapuje :-P

0/0
5.9.2011 15:06

sageorg

Klasika,..........

u Moravce plácají,co si myslí,že lidi chtějí slyšet.Ve skutečnosti je pak vše úplně jinak!

0/0
5.9.2011 14:54

dvanáctý vyšehradský jezdec

Paroubek to hrál na všechny strany, jako obvykle

0/0
5.9.2011 14:46

kevinbb

Bilak, Indra,

Jakes = Vondra, Schwarzenberg, Havel. Jedni zvou na pomoc rusaky a druzi pracuji pro ameriku nebo EU. A zrovna tak to byli lidi v letech 1933 a 1945.

Prednejsi jejich kapsa a byt na vysluni "elit" a za to jsou ochotni zaprodat i svoji zemi. Nic noveho.

Vetsinou se jim stejne nic nestane a take nestalo.

Rv

0/0
5.9.2011 14:26

hzahza

Re: Bilak, Indra,

tak Vondra se tím nikdy netajit na rozdíl od Paroubka ;-)

0/0
5.9.2011 15:10

Mikrospánek

Re: Bilak, Indra,

. . . a co Vy? Vy nikdy nic, ze? vy byste to určité nikdy, kdyby ste , možná, ale jinak kategoricky a bez výhrad . ;-)

0/0
5.9.2011 15:40

kevinbb

Jeden vetsi

zaprodanec druheho. Rekl bych, ze tak 50% nasich politiku pracuje pro cizi zajmy a ostatni jen prikyvuji!

Rv

0/0
5.9.2011 14:10

modrý pták

Re: Jeden vetsi

Až vám přistane na palici íránská raketa, pak budete mít  možnost si  chvilčku vychutnat ty "cizí zájimy"!

0/0
5.9.2011 15:00

modrozlodějskej fógl

Re: Jeden vetsi

Pro tento Korupstán by Irán  raketu neobětoval!

0/0
5.9.2011 16:14

jural

Tady to zase vypada!

Ovsem, muzete si vybrat: Bud 1] - Nemecko a tim padem z nas drive ci pozdeji budou Nemci - coz se v soucasnosti deje, nebo 2] Rusko a driv ci pozdeji z nas budou Rusove, i kdyz to se mozna stane pri moznosti 1], protoze Nemcouri se zase jednou kamaradi s Rusaky a natahaji sem ruskou verchusku, ktera je schopna Nemcum zatnout tipec nebo 3] Americani, diky kterym vubec CSR vznikla. Francouzi tezko, ti na stredni Evropu kaslou.

Cili tak.

+1/0
5.9.2011 14:05

brekebrekeke

Re: Tady to zase vypada!

R^

0/0
5.9.2011 14:05

arniie

Co

furt ječíte,nechápete že určití lidé jsou nad zákonem?Však jsme si jich řádně zvolili;-D

0/0
5.9.2011 14:00

sandokan78

vlastizrádce

Ano, spolu s knížetem jsou nej vlastizrádci současné doby... Chápu, že někteří jedinci, zejména z řad ODS a TOP09 by chtěli, aby se zde v českých zemích mluvilo anglicky platilo dolarama, ale pánové - tohle nemá s vlastenectvím společného vůbec nic, bez ohledu na politickou příslušnost. Pokud někdo prosazuje zájmy jiné země na úkor vlasti, pak je to vlastizrada a není to tak dlouho, co se za to věšelo...

+4/0
5.9.2011 13:59

kevinbb

Re: vlastizrádce

R^

0/0
5.9.2011 14:11

Mikrospánek

Re: vlastizrádce

angličtina by neškodila, ale místo dolaru bych raději prosil britskou libru, když to muší bejt. Jinak bych byl radši, kdyby nám královna dovolila dal používat korunu.

0/0
5.9.2011 15:49

afk

takze mily Vondro, secteno a podtrzeno:

1/ predani statniho oceneni vrahum Masinum -> podporovani trestneho cinu vrazdy

2/ vylet na pohreb v US za statni penize -> uhrada penez vcetne uroku zpet do statni kasy + trest

3/ propagace zajmu USA na ukor zajmu CR -> vlastizrada

+5/0
5.9.2011 13:33

jardahorak

Re: takze mily Vondro, secteno a podtrzeno:

;-D;-D;-D

0/0
5.9.2011 14:56





Najdete na iDNES.cz