Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Libyjští povstalci si prý pletou černochy se žoldáky a napadají je

Povstalci napadají černošské obyvatele Libye a cizince ze subsaharské Afriky kvůli podezření, že by to mohli být žoldáci Muammara Kaddáfího, tvrdí Amnesty International. Její zástupci třeba viděli, jak rebelové vytáhli z nemocniční postele a zatkli černošského pacienta. Narazili i na skupinu vystrašených Eritrejců, kteří se báli na ulici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Moggs

Ach jo,

ale copak jsme byli v roce 1945 jiní? Každý Němec taky nebyl esesák, stejně jako každý černoch není žoldák. Řekl bych, že takovéto chování není specifikem libyjských rebelů...:-(

0/0
1.9.2011 16:56

C2 H5 OH purum

Re: Ach jo,

Vá si teda MFdnes, Ringierpresse, ČR1, ČR6 (pokračovatelé RFE), vzali do záměru a trefili fest.

0/0
1.9.2011 17:42

timothyleary

V zadržovacích zařízeních

ve městech Závíja a Tripolisu zástupci organizace zjistili, že třetina až polovina zadržených pochází ze subsaharské Afriky.Jinými slovy ti mírumilovní bezbranní civilisté-VRAZI zřizují koncentrační tábory a masově vraždí domnělé i skutečné příznivce Kaddafího.Postaví se naše aliance na obranu těchto civilistů????

0/0
1.9.2011 10:18

moseg

Re: V zadržovacích zařízeních

jake vraždění? kde je co o vraždění, kromě vraždění kadafího vrahy?

0/0
1.9.2011 10:20

timothyleary

Re: V zadržovacích zařízeních

"Zabíjejí lidi, obyčejné dělníky. Jednají s nimi špatně.

0/0
1.9.2011 10:53

jxd

Re: V zadržovacích zařízeních

o vraždění je to celé, od začátku, kdy vrahouni z NATO začali bombardovat libyjskou armádu. ;-€

+1/0
1.9.2011 14:37

55108311

Re: V zadržovacích zařízeních

Vy jste se zbláznil? NATO a obrana civilistů? To NATO, které nutí libyjské matky zabíjet vlastní děti? NATO, které nutí manžely za živa požírat své manželky? NATO, které v Libyi masově zprovozňuje plynové komory?

0/0
1.9.2011 15:02

moseg

to má ale daleko do občanské války a masové vraždění a

rabování jak tady popisují kadafího fans

+1/0
1.9.2011 10:12

jxd

Re: to má ale daleko do občanské války a masové vraždění a

ještě, že nám tady nějaký přispěvatel vymyslel to oslovení "i."

Takže, pokud chceš zpochybňovat, že v Libyi jde o občanskou válku, vyvolanou na popud maďarského trpajlzlíka, tak jsi opravdové íčko...

0/0
1.9.2011 14:38

júLinek šíšaL

syn diktátora

...syn diktátora Kaddáfího v noci prohlásil, že vítězství je blízko...

0/0
1.9.2011 9:48

moseg

Re: syn diktátora

a má pravdu, jenže vítězství nad Kadafím

0/0
1.9.2011 9:54

John Rambo

Rekneme si to otevrene,

ono je vlastne dobre, ze se tam vymydli mezi sebou navzajem, alespon zbyde vice ropy pro civilizovany svet.

0/0
1.9.2011 9:45

moseg

je rozdíl mezi těmito výstřelky a excesy a mezi

systematickým Kadafího terorem

Jiatým excesům se neubrání žádná revoluce, ale pořád je to tam lepší než to co se dělo například v Sudetech 1945, vlastně nesrovnatelné

0/0
1.9.2011 9:37

vskiper

A je vymalovano

Predpokladam, ze se dnes politruci, potom co Rusko uznalo NPR, vrati ke kritizovani NWO a zasvecenym rozborum CHEMTRAILS. Uz se tesim na jakej obrtlik predvede ten typ ze czechnewstv.cz (cti FSB News).

Nejspis se verejne prohlasi za hologram.

+2/0
1.9.2011 9:25

Si0 po 4. zákazu

Je tam "prý" a je to o jednotlivých případech,

které se v tamním zmatku dají těžko usvědčit a odsoudit. Zato Kaddáfí vraždil masově, to je jasné.

0/0
1.9.2011 8:42

Lady Lucy

Re: Je tam

;-D;-D;-D

0/0
1.9.2011 9:31

moseg

Re: Je tam

samozřejmě že ano, copak jsou Amnesty international nebo lékaři bez hranic, kteří třeba soustavně kritizují izrael imperialistickými rozvědkami?

0/0
1.9.2011 9:40

spalovac

Re: Je tam

Vraždil masově? Že je to jasné? Tak dobře, máte nějaký odkaz se statistikami kolik Kaddafi zavraždil lidí?

+2/0
1.9.2011 9:45

moseg

Re: Je tam

to že na něco není odkaz ještě neznamená, že to není pravda, naopak dá se najít spousty odkazů na vyložené lži

0/0
1.9.2011 9:55

spalovac

Re: Je tam

Víte co je to pseudoargumentace? Přenášení důkazního břemene. Vy tvrdíte že kaddafí vraždil masově a že je to jasné. Já o tom nic nevím, tak sem vás požádal o informace. No a vy odpovíte, že když k něčemu nejsou informace, ještě to neznamená že to není pravda. Směšné.

0/0
1.9.2011 10:01

moseg

Re: Je tam

argumentovat se dá jen u lidí, kteří sou racionální a ne kteří označí vše co se jim nehodí za propagandu nepřítele a to co se jim hodí si vymyslí, to je zbytečná diskuze, pro tyto lidi nemám argumenty, jen ironii

0/0
1.9.2011 10:22

spalovac

Re: Je tam

Já nic takového nepsal. Slušně jsem vás požádal o informace. Ztrapnil jste se sám.

0/0
1.9.2011 10:28

greenalien

Re: Je tam

Tak třebas tady: http://www2.ohchr.org/english/bodies/hrcouncil/docs/17session/A.HRC.17.44_AUV.pdf

+1/0
1.9.2011 10:05

spalovac

Re: Je tam

Díky. To jsou pouze údaje z "revoluce"? Nemám čas to bohužel celé studovat.

0/0
1.9.2011 10:16

greenalien

Re: Je tam

Jsou to údaje i z války, nejsem si jistý kdy bylo vyšetřování ukončeno, ale zpráva byla vydána 1. června. Jde o výsledky vyšetřování mezinárodní komise Rady OSN pro lidská práva.

0/0
1.9.2011 10:19

spalovac

Re: Je tam

Zajímaly mě spíše statistiky o Kaddafího "vraždění" před revolucí. Během revoluce je to logické, zvláště když jsou civilisté ozbrojeni.

0/0
1.9.2011 10:27

greenalien

Re: Je tam

No jenže oni ozbrojeni nebyli, to začalo právě až když do nich armáda dala střílet.

Co se týče statistiky kaddáfího vraždění před revolucí, toho je plná třeba anglická wiki.

0/0
1.9.2011 10:29

spalovac

Re: Je tam

Kouknu na tu wiki. Díky

0/0
1.9.2011 10:33

Dr.Onufrakova

Nikto si nikoho s nikým nepletie

To isté sa stane aj na Kube.

0/0
1.9.2011 7:58

tetek.

Taky jsme odstěhovali všechny sudetoněmečáky.

No a? Multi-kulti prostě nefunguje ani v Africe.

+1/0
1.9.2011 7:17

Kecálek

Nakonec

budeme prstíčkem hrabat, aby v severní Africe byli zase u moci ti "zlí diktátoři". Protože těch ušlechtilých, dobromyslných, pracovitých a vzdělaných Afričánků, co vyrazí za svými lidskými právy do humánní EU bude přibývat...

+2/0
1.9.2011 2:33

moseg

Re: Nakonec

hrabej si sám, někdo hrabé po diktátorech pořád a vždy se mu nějaký důvod pro diktatůru hodí

+1/0
1.9.2011 9:41

Kecálek

A co jste čekali?

Že to budou milí, mírumilovní, kultivovaní, vzdělaní lidé s humánním smýšlením? Prdlajs... Hlavně je rychle pozvěte do EU...

0/0
1.9.2011 2:16

Larry Matejka

Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

a počítáme mezi přátele:

“Gaddafi may well have been a tyrant, but as such he was no worse than many others that we support and count as allies,”..... “Disturbingly, we see a pattern of relatively secular leaders in the Arab world being targeted for regime change with the resulting power vacuum being filled by much more radical elements. Iraq, post-Saddam, is certainly far closer to Iran than before the US invasion. Will Libya be any different?”

Jsem rád, že konservativní kandidát na prezidenta, který podle polls dotahuje i předhání Obamu má takovéto názory. Korporátní média to přijímají s hysterií, protože tako skutečnost dostala systém do módu paniky, že by se do Bílého Domu mohl dostat kandidát, který není loutka megabank, jako Obama, který celé dlouhé hodiny čučí na sportovní přenosy v době, kdy USA potřebují reálného prezidenta víc, než kdykoli předtím. Snad je to znamení, že lidé se začínají probouzet i to, že už mají toho svinstva, které se děje doma i v Libyi dost.

+1/0
1.9.2011 1:22

rigel

Re: Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

Pekne je,ze mu mainstream media vlastne delaji publicitu tim ze ho ignoruji.Viz http://original.antiwar.com/vlahos/2011/08/22/ron-pauls-best-week/.Pekny ten segment z "Daily show" s Jon Stewartem.

+2/0
1.9.2011 2:29

Kicker

Re: Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

Jj, je i znám případ, kdy zvali všechny lidi, co mají šanci na prezidenta už před nějakou dobou na konferenci, pozvali tam téměr všechny, ale Ron Paul? Nikoliv, prý nemá tak velkou šanci, aby ho mohli pozvat. :D

+1/0
1.9.2011 9:09

moseg

Re: Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

ano, to byla konference lidí, kteří MAJI ŠANCI

+1/0
1.9.2011 9:57

Kicker

Re: Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

Já se jenom divím, že takový ignorant může vůbec existovat. On má právě šanci víc, než spousta jiných. Ale prostě říká to, co se nemá, tak chápu, že vám určitě nesedí, čili pro vás šanci nemá. ;)

0/0
1.9.2011 10:09

moseg

Re: Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

není to trochu zbatečná diskuze? co takhle počkat až vyhraje volby,pak si o něm promluvíme

0/0
1.9.2011 10:19

Kicker

Re: Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

To je trochu zvláštní názor ne? To budete mluvit o někom až vyhraje volby? Tak proč v USA mluví o všech ostatních kandidátech a ne jen o Obamovi, který už ty volby vyhrál? Proč mluví o člověku co má např. 100 hlasů ale o Ron Paulovi, který by jich dostal mnohem víc, se nemluví? Já neříkám, že vyhraje volby nebo jestli je má vyhrát atd. Ale občané svobodné země mají mít i svobodná média a ta by měla informovat objektivně, což podle mě definitivně zahrnuje zmínku o někom jako je Ron Paul mezi kandidáty na prezidenta. A říkal bych to klidně i o Paroubkovi, kdyby u nás kandidoval na prezidenta a nikdo o něm nepsal, což by se asi nestalo, nemám ho ani moc rád, ale stejně by to bylo dost divné, kdyby o něm nikdo nemluvil. :)

0/0
1.9.2011 10:29

moseg

Re: Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

ignorují jej pro jeho bezvýznamnost

0/0
1.9.2011 9:56

Kicker

Re: Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

Jen se bojím, aby nedopadl jako např. JFK a nebo, aby se najednou "nezjistilo", že dělá něco, co by americký lid odsoudil. Beztak se před volbami dozvíme, že znásilnil pokojskou a je to satanista, co kouří mariánku.

+1/0
1.9.2011 9:00

moseg

Re: Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

nedozvíme se nic, nikoho nezajímá

0/0
1.9.2011 9:58

moseg

Re: Ron Paul: Kaddáfí nebyl horší než jiní, které podporujeme

ano pan Paul je tzv. izonacionalista, jeho předchůdci v době 2. světové války bojovali za to aby USA zustala neutrální a nebojovalo proti Hitlerovi. postoj ke kadafímu je tedy jasný. Ale v pohodě, on má naději na vítězství v amerických volbách stejnou jako kadáfí, že se vrátí k moci

0/0
1.9.2011 9:53

rafton

Jo, jo,

ještě, že jsme si vybrali tu správnou stranu.

0/0
31.8.2011 22:51

2Alien.cz

Černoch je zlé slůvko,

tak jako Cikán, mělo by se správně říkat Rom a Afričan - nebo ?:-P:-P:-P

0/0
31.8.2011 22:23

Lady Lucy

Re: Černoch je zlé slůvko,

Každý Afričan není černoch..ach jo...Rv;-D

0/0
1.9.2011 0:41

jenda.skocdopole

kdo má na triku více mrtvých civilistů ?

Kaddáfí nebo povstalci s NATO?

+1/0
31.8.2011 22:22

2Alien.cz

Re: kdo má na triku více mrtvých civilistů ?

Není to u muslimů fuk?

0/0
31.8.2011 22:24

Lady Lucy

Re: kdo má na triku více mrtvých civilistů ?

A u Evropanů?

0/0
1.9.2011 0:40





Najdete na iDNES.cz