Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přitvrdíme, zakážeme bydlet na chodníku, plánuje starosta Varnsdorfu

Starostu Varnsdorfu Martina Louku čeká těžký týden. Lidé ho vyzývají k rezignaci, protože nedělá dost pro to, aby zabránil rostoucí kriminalitě Romů ve městě. V pátek proti němu chtějí demonstrovat před radnicí. "Nepřijal jsem před necelým rokem tuhle funkci proto, abych při prvním problému odešel," komentuje to Louka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ro.pro

Špatně

dneska zase cikáni ve Varnsdorfu útočili. Trestní odpovědnost snížit na 8let. V tom věku cikáni už kradou a vykrádají domy, protože malý prolezou i mřížema.[>-]EURvRv

0/0
29.8.2011 17:16

Tajné

Kdo sedí před domem je "nepřizpůsobivý"?

To je doufám nějaký hodně divný pokus o humor, ne?

0/0
29.8.2011 16:38

p0rek

Metoda Komafr

Jsem zuřivým zastáncem této metody.Jde o vhodnou kombinaci Komenského,Makarenka a Fryštenského.V případě tohoto etnika by měl být Fryštenský favorizován,ale ne příliš:Aby jsem si šplhnul u levé části diskutérů přidal by jsem soudruha Stachanova (pracovní návyky) a soudružku Semelovou(podstatné vylepšení Komenského).

0/0
29.8.2011 16:10

Kece

Tak tam dnes zase řádili

nepřizpůsobivi. Údajně za bílého dne přepadli ženu a okradli ji o kabelku. O tom se nikde psát určitě nebude

0/0
29.8.2011 15:32

nexus99

Co taky očekávat od lidí zvyklých na

aristokratické ubytování? (Mírov, Valdice, Bory....);-)

+1/0
29.8.2011 14:50

Fai Rodis

Re: Co taky očekávat od lidí zvyklých na

Jo, Bory... tam je uzasne zdravej vzduch od Sumavy, a von se tema mrizema jeste filtruje...

0/0
29.8.2011 15:07

kyk

Přejmenujeme Rumburk

na Romburk, majoritu vystěhovat a všechny příbuzné minority naopak nastěhovat. Následně začít přemýšlet o kroku č.2.

0/0
29.8.2011 14:45

nexus99

Snad to bude znít příliš radikálně,

ale poté co mi včera již po několikáté a tentokrát dokonce za bílého (to není míněno rasisticky) dne někdo propíchl nádrž na autě, navrhoval bych aby stát místo štědrého vyplácení dávek koupil malý ostrov, nejlépe v severním moři, a začal praktikovat zákon 3x a dost. 3x lumpárna a šupem na ostrov..

+1/0
29.8.2011 14:39

romský princ-plavčík

Moderní komunikační prostředky majority:

e-mail, SMS, Facebook, Skype, videokonference.

Moderní komunikační prostředky minority :

mačeta, tonfa, teleskopický obušek, nunčaky, hole, lži, hysterie...

+2/0
29.8.2011 14:13

nexus99

Re: Moderní komunikační prostředky majority:

Zapoměl jsi na Romea..

0/0
29.8.2011 14:40

Kecálek

Asociální filosofie

Lidská práva...

A kde jsou lidské povinnosti?

Žádné fungující společenství (ať lidského nebo jiného živočišného druhu) nemůže fungovat, pokud nejsou povinnosti a práva v rovnováze - respektive, čím lépe plníš své povinnosti, tím více můžeš mít práv.

+2/0
29.8.2011 13:53

bavlnka2.0

Re: Asociální filosofie

R^

0/0
29.8.2011 13:56

Zabr-Ali Mubarak

Re: Asociální filosofie

R^

0/0
29.8.2011 14:04

TREPAC

Re: Asociální filosofie

A co se tak řídit podle toho: "bez práce, nejsou koláče (sociální dávky)"? Možná, že to bude chtít hodně práce a přemýšlení, ale i ti pobíratelé dávek by byli rádi, kdyby si mohli zvelebit okolí svého bydlení. Přemýšlejme...

+1/0
29.8.2011 14:08

Kecálek

Re: Asociální filosofie

A taky je úsloví o "nekousání ruky, která živí"

+2/0
29.8.2011 14:13

nexus99

Re: Asociální filosofie

;-D;-DR^

0/0
29.8.2011 14:41

totaknení

Re: Asociální filosofie

;-D;-D Ty jsi řízek!! Takhle jsem se dlouho nezasmál!! Prej zvelebit okolí ;-D To ukázali třeba v Chánově, Janově, ... běž se podívat třeba do Šluknova na sídliště nad pumpou, jak ho zvelebili... Těchhle zvelebovačů potkávám denně několik s kárkama po městě...

+1/0
29.8.2011 14:22

bull004@seznam.cz

Tak jsem konstatoval,

že když 3 ze 167 cikánů pracují, že je to typické jejich společenství a už mi to Banga smazal a hned si vzal 100 dukátů na svačinu. Zvláštní způsob zklidnění situace. Ale možná tím chtěl ukázat, že on pracuje i na 200%. Tak nevím, mohou se ta čísla vůbec zveřejňovat?

+3/0
29.8.2011 13:49

Zabr-Ali Mubarak

Re: Tak jsem konstatoval,

A kdo jsou ti zbylí dva, nevíš? :-)

+1/0
29.8.2011 14:06

yalma

Re: Tak jsem konstatoval,

A kdo je Banga ? Nějaký cenzor ?

+1/0
29.8.2011 14:07

bull004@seznam.cz

Re: Tak jsem konstatoval,

http://zpravy.idnes.cz/policie-pri-zasahu-v-rumburku-bez-vysvetleni-odvedla-i-patrika-bangu-1j2-/krimi.aspx?c=A110826_202850_krimi_cen a dělá zde cenzora.

0/0
29.8.2011 14:25

totokmotok

Re: Tak jsem konstatoval,

Prej už z pouhého senzoru povýšil na mocný (mikro)procesor.:-P

+1/0
29.8.2011 14:26

mnbmnbmnb

Vážený pane starosto,

pokud chcete neviditelným zasahovat do bydlení, dejte prosím pozor, abyste se nedostal do konfliktu s tímto dokumentem:

http://fra.europa.eu/fraWebsite/attachments/ROMA_HOUSING_COMPARATIVE-final_CS.pdf

Zkusil jsem si kus tohoto veledíla přečíst a doporučuji též ke studiu - uvidíte, jak odtrženi od reality jsou tito bruselští lidumilové a na jaké nesmysly jim všichni přispíváme.

+3/0
29.8.2011 13:38

TREPAC

Re: Vážený pane starosto,

Nezlobte se prosím, na tyto lidomily z Bruselu, navrhněme  "vesničku soužití", která by byla postupně budována na okraji velkých měst, kde je početná komunita Romů, tato vesnička soužití by mohla mít čtyři zděné domy po šesti bytech 2+1, kde by bydleli Romové s Romy, u každého domu malá zahrádka a vesnička by byla jednoduše oplocená. U této vesničky by byla zastávka MHD. Náklady by mohly být okolo 150 milionů Kč, z toho by nám mohli refundovat z EU tak 60 %. A to by bylo něco!

0/0
29.8.2011 13:55

Kecálek

Re: Vážený pane starosto,

;-O pěkné svinstvo

0/0
29.8.2011 13:56

Fai Rodis

Re: Vážený pane starosto,

Nic noveho. V USA etnicke organizace kazdou chvilku vysilaji cerne nebo hispanske aktivisty prestrojene za zajemce o koupi nebo pronajem a pak zacinaji soudni spory o diskriminaci vzhledem k rovnemu pristupu k bydleni.

Jestli si nekdo mysli, ze muze svou nemovitost prodat nebo najmout osobe dle sveho vyberu, tak se seredne plete a muze skoncit vlacen v mediich, nebo i u soudu:

http://www.oregonlive.com/opinion/index.ssf/2011/08/crying_racism_on_rentals.html

"There are landlords in this city -- in every American community - who won't rent to racial minorities. A real and trustworthy audit of Portland rentals would have helped expose them."

0/0
29.8.2011 14:47

wrangler

A co takhle,

zavést znovu obecní šatlavy v nich lavice a lískovky?;-D;-D;-D

+6/0
29.8.2011 13:29

wala

Trpělivost došla,na hrubý pytel hrubá záplata

Finito !!A ven!!Už vás tady grázlové nechcem!!

+9/0
29.8.2011 13:26

Bouše

Re: Trpělivost došla,na hrubý pytel hrubá záplata

Když řekneš "ven", musíš taky říct kam. Do jiné obce, jak to geniálně vymyslel svého času Čunek? Nebo do jiného státu? V tom případě jak to udělat? :-P

0/0
29.8.2011 14:00

Kecálek

Kde se stala chyba

Na vině je multikulturní demagogie, která dává:

1) práva bez povinností

2) štědré sociální dávky bezpráce (http://www.penize.cz/nezamestnanost/17513-africky-ekonom-prestante-uz-prosim-s-tou-pomoci - podobný problém má Afrika)

3) tolerance/omlouvání nepřizpůsobivosti (stigmatizace "tvrdé ruky" při vymáhání veřejné pořádku pomluvami - rasismus, xenofobie atp.)

Když malé dítě zlobí (ještě nezískalo sociální, hygienické atp. návyky), nepomůže tolerance jeho "nepřizpůsobivosti" - je zapotřebí výchova - začne se jemně (napomenutí, příklad) a když to nepomůže, postupně rozumný rodič přitvrdí (takové výchovné plácnutí je nad deset zdrávasů ;-D).

+10/0
29.8.2011 13:11

Kecálek

Řešení

1) pozitivní motivace = viz. starostův návrh "průchozího bydlení" = budeš-li se slušně chovat, můžeš bydlet lépe

2) pozitivní motivace = práva máš, jen pokud respektuješ své povinnosti

3) pozitivní motivace = dávky máš jen chodí-li děti do školy a ty na veřejně prospěšné práce (a stát není zaopatřovna - dávky by měly zajistit pouze minimální životní potřeby = měly by být v hmotné podobě - jídlo, pití, bydlení, oblečení, hygienické potřeby; cigarety, chlast, auto, mobilní telefon, televize atd. - to vše je nadstandard, na ten je potřeba si vydělat prací).

4) tvrdá ruka - kdo respektuje pravidla, bude citelně potrestán a ne omlouván

5) likvidovat škodlivé asociální demagogie, jako je multikulturalismus, pozitivní diskriminace, zaměňovat vymáhání povinností za "diskriminaci". Systém MUSÍ ocenit snahu o přizpůsobení a POSTIHNOUT nepřizpůsobivost, BEZ OHLEDU  na barvu, rasu, věk, pohlaví, etnický či sociální původ, náboženství....

+12/0
29.8.2011 13:18

Zabr-Ali Mubarak

Re: Řešení

R^

0/0
29.8.2011 13:24

(gbd)

Re: Řešení

Trochu bych polemisoval s některými body (2, 3, 4), ale přidal bych:

A) Možnost (pro podnikatele) "jednodenního zaměstnání" s večerní výplatou jako alternativu k večejně prospěšným pracem.

B) Za prohřešek může být trest mírný, ale rychle a důsledně; za děti zodpovídají rodiče.

C) Důsledně vymáhat stávající pravidla ohledně alkoholu/cigaret/heren.

D) Lichva je zločin a je třeba ji vymýtit; když dokáže z chudáka dostat peníze lichvář, měla by to dokázat i banka.

+2/0
29.8.2011 13:57

Kecálek

Re: Řešení

A) Možnost (pro podnikatele) "jednodenního zaměstnání" s večerní výplatou jako alternativu k veřejně prospěšným pracem - "výplata večer na ruku" je možná i dnes - znám podnikatele, kteří tak romy zaměstnávají (osvědčuje se to)

B) Za prohřešek může být trest mírný, ale rychle a důsledně; za děti zodpovídají rodiče - souhlasím - to patří do rovnováhy práva/povinnosti

C) Důsledně vymáhat stávající pravidla ohledně alkoholu/cigaret/heren - toto řeší bod 3 mého "návrhu" - dávky jsou na přežití - nikoliv v penězích, ale ve věcech a službách (cigarety/alkohol/herny jsou nadstandard za peníze).

D) Lichva je zločin a je třeba ji vymýtit; když dokáže z chudáka dostat peníze lichvář, měla by to dokázat i banka - já souhlasím (ale to bychom řešili i úroky od bank - přijde Vám přiměřený úrok 16% p.a., když banka u vkladů vyplácí 1% (max. 2%) a všechny služby má zpoplatněné?). Mezi zločiny bych zahrnul i herny a spekulace bez vzniku přidané hodnoty, ale to by už bylo o nápravě lidstva).

0/0
29.8.2011 14:10

TREPAC

Re: Kde se stala chyba

Jsem oběť romského zločinu, na nějž běžní policisté jsou bohužel krátcí, tento zločin je u nás nový, možná, že byl dovezen z Holandska, nebo Britannie, tito zločinní Romové berou plné sociální dávky státu, ale jejich zločinné chování tomu nebrání. Možná, že místní úředníci ze Slezské Ostravy nechtěji šahat do dávek, aby byl stále "klid" na Liščině, i když se tam koná zločin, na něž už doplatili dva lidé, na Sodné ulici 5 a 13. Bohužel.

0/0
29.8.2011 14:01

budvarek

-

Zákazy nejsou řešení. Starosta bude vypadat za tvrdýho šéfa, ale neřeší to nic.

0/0
29.8.2011 12:56

opportunity

Re: -

Zákazy nejsou řešení. Řešením je vymáhání jejich dodržování !!

0/0
29.8.2011 14:14

CarolusMagnus

Starosta si musí uvědomit,

že buď půjde s lidmi, nebo do pr....

I před koncem mandátu.

+5/0
29.8.2011 12:56

CarolusMagnus

Pro bezpečí ve městě musí občani něco udělat i sami.

Investovat peníze do získání zbrojního pasu, pár dní se tvrdě učit, udělat zkoušky a pak si koupit zbraň.

Legáně drženou zbraň lze použít k legální sebeobraně i proti dvaceti útočníkům.

Policie vás neochrání,  vždy přijede pozdě a navíc nemá zájem vás chránit. Takže chránit se musíte sami. Ale to není zadarmo.

+4/0
29.8.2011 12:54

f0rr35t

Re: Pro bezpečí ve městě musí občani něco udělat i sami.

Zbrojní pas získáš možná tak mezi sběrateli historických dokumentů ;-D

0/0
29.8.2011 12:58

zloděj chráněný nejvyšším soudem

Re: Pro bezpečí ve městě musí občani něco udělat i sami.

Chránit se musíme sami a odsedíme si to pak taky sami. Asi tak!

+1/0
29.8.2011 12:59

CarolusMagnus

Re: Pro bezpečí ve městě musí občani něco udělat i sami.

Když policie přijede pozdě, a ty už budeš doma, .... já kdybych tě při legální sebeobraně viděl, popsal bych tě úplně jinak.  Tak bych byl tím zážitkem rozrušen. ;-)

0/0
29.8.2011 13:09

hafusak2

Re: Pro bezpečí ve městě musí občani něco udělat i sami.

Lepší chvíli špatně živej, nežli navěky dobře mrtvej.R^

0/0
29.8.2011 13:42

mpes3

Re: Pro bezpečí ve městě musí občani něco udělat i sami.

Poradím ti dobrej fígl. Když tě někdo napadne a voláš policajty - nikdy nepřijedou. Ale řekni jim, že jednoho držíš pod krkem a u palice mu držíš odjištěnou zbraň - budou tam do dvou minut!

0/0
29.8.2011 13:05

bavlnka2.0

Re: Pro bezpečí ve městě musí občani něco udělat i sami.

R^

0/0
29.8.2011 13:08

jenda3

Pane starosto, voni jsou hlava !

A ukrutnej tvrďas, jak to tak čtu;-D;-D;-D

0/0
29.8.2011 12:53

zloděj chráněný nejvyšším soudem

Re: Pane starosto, voni jsou hlava !

To teda jo! Ty útočníci s mačetama jsou z něj už určitě strachy celí po.....! RvRvRv

0/0
29.8.2011 12:55

mpes3

Redakci

není to můj příspěvek, ale proč byl smazaný?

" Žádné dávky! Přídavky na děti jen formou odečtu z daní. A třeba i ve

výši násobně převyšující dnešní dávky. Dnes kolikrát pracující rodiče

nemají děti, protože se chovají zodpovědně a nemůžou si je dovolit.

Naopak parazit je má jako obživu."

0/0
29.8.2011 12:50

bavlnka2.0

Re: Redakci

prispevek je politicky nekorektni, obsahuje rozumne reseni, neslucuje se s oficialni politikou statu........ jsi tu snad prvni den?

0/0
29.8.2011 12:53

VSG003

Re: Redakci

Ten byl můj, ale já už se nedivím ničemu, když cenzorem je zde aktivista z rasově zaujatého extremistického spolku romea.

0/0
29.8.2011 12:54





Najdete na iDNES.cz