- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč už dávno úřednící nesebrali Aeroklubu ČR provozní povolení?
To je otázka, která zní napříč celým spektrem českého letectví již
delší dobu. Její důležitost opět vyzdvihla včerejší tragická nehoda dvou
pilotů. více zde:http://aeronoviny.cz/2011/08/29/proc-uz-davno-urednici-nesebrali-aeroklubu-cr-provozni-povoleni/
Hm., tak jsem si přečetl ten tvůj odkaz. Podobné flusnutí na aeroklubáky jsem naposledy četl od jednoho z předchozích expresidentů LAA! Když potom tragicky zahynul na svém podivném stroji, tak se dodatečně zjistilo že ani nevlastnil pilotní průkaz, či periodickou lékařskou prohlídku Medikl II.tř.. To že je ten president AČR kámoš Kalouska, je sice hezké, ale v kontextu nejde až zase o tak velký delikt jak se uvádí.Použitíí cca 1 mega dotace na jiné provozní výdaje není až zase tak strašné.V jiných případech MF vrácení dotace mnohokrát větší částky promíjí. Jenže AČR není jen pan Dvořák! Zřejmě nějakému arizátorovi pálí žáha na to, co ještě zbylo z původního, státem dotovaneho Aeroklubu. Svazarmu ČR. Myslím, že kdyby se ÚCL zaměřil i na ostatní soukr. letecké provozovatele, kteří provádějí letecké práce, tak by občas i nějaká kytička padla. Bohužel ani této neziskové organizaci AČR se nevyhnulo tržní hospodářství bez přívlastků, tak se postupně rušily místa zaměstnanců, tj.inspektorů,