- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od pátku do neděle jsem najel sice "jen" 250km, ale nazahlídnul jsem ani stín uniformy. Určitě mi sice nechyběli kluci v modrém, ale je pravda že lidi dají nohu z plynu jakmile uvidí zaparkovaný policejní auto.
A by mohlo býti ještě hůř, pokud budou snižovat stavy policistů u nás. Než snižovat stavy policie, bylo by lépe po důkladném uvážení, snižovat stavy administrativy, čili úředníků, část jejich práce by měla zastávat moderní výpočetní technika, internet.
, ale nevím proč, ale poslední dobou jsem nějak nervozní z určitých řidiček. Už jsem několikrát zažil jak za mnou ženská po celou dobu klábosila s kolegyní aníž by se dívala na cestu před sebe nebo si krátila hovor telefonovaním. A to ani nehovořím o tom jak bezhlavě předjíždějí bez ohledu na to, že mají auta v protisměru.
někdy i definitivně. Špatné je, když s sebou pak vezme i někoho, kdo byl v nesprávný čas na nesprávném místě...
bohužel pátek 6 mrtvých a v sobotu dokonce 8, snad aspoň neděle bude klidnější...
Vážení řidiči, jezděte opatrněji, nepřekonávejte své schopnosti, které nemusejí být v některých případech velmi valné, myslete na to, že buď Vy, nebo protijedoucí řidiči vždy nejezdí ve vozech, které jsou v dobrém technickém stavu, pak stačí buď nějaká nepozornost /zákaz jiné činnosti při jízdě/, a může býti neštěstí, které si může vzít i několik lidí za svou oběť. Raději vyjeďte dříve, nebo přijeďte později, ale celí a s celým vozidlem. Starší, ojeté vozidla, které nemají karoserii napadenou korozí, ale mají najeto více jak 160 tisíc km, mají pevnost plechů karoserie kolem 50 - 60% pevnosti nové karoserie. Kdo má více prostředků, ten přece v takovém vozidle už nebude jezdit...Pokud vozidla, která měla kolizi, měla součet jejich rychlostí např.140 km/h, pak při nárazu, byli osoby v obou vozidlech zatíženy přetížením 39,6 g. A to je už velmi, velmi zlé. Pokud je to vůbec možné, tak je lépe před nastálou čelní kolizí raději vyjet mimo cestu...
Tohle moudro o 50-60% pevnosti jsem už slyšel několikrát. Těch 160 tisíc najede plno aut za dva roky. Jestli se za tu dobu opotřebuje ocel a dural nakolik, že přijdou o polovinu své pevnosti, divím se že Eiffelovku ještě nesfoukl vítr...
Hlavně je nezbytné podrobně popsat, přes které dědiny byla odkloněna doprava až do 20.hodiny. Teď už to sice neplatí, ale je to zajímavé a podstatné!
tohoto se bojím nejvíc. že zničehož nic někdo vjede do mýho směru pár metrů přede mnou. fatální a neřešitelná situace..................
proč se toho bát? právě naopak. bát by se člověk měl věcí se kterými něco udělat může, potom si na to dát větší pozor.
Mláka : drobná dočasná vodní plocha, kaluž, bažina. Silnice široká na 4 kamióny vedle sebe. Trefit někoho čelně je dost obtížné, jasná sebevavražda! Asi vlivem frustrace z tý R4.