- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Praha 1 nema koncepci. Tramvaje ne. Auta ano? Nakladaky ano? Pesi zona ne?
Treba v jinem statu je pristup do centra jenom pro taxi, MHD. Zasobovani 22-5 jenom do uzavrenych prostor (garaze), zasobovani na ulici 7-8. Pri poruseni pravidel pokuty v rozmezi nekolik set EUR. Funguje to a vy si v klidu posedite v centru na terase kavarny bez toho aby jste se museli divat na to, jak nekdo metr od vas parkuje, nebo vyklada kamion s cinskym zbozim...
Dle mne auta na vaclavaku nemaji co delat. Taxi ano, odvoz, dovoz, zadne stani, proste prijedu, vylozim/nalozim, odjedu. Zasobovani ano, idealne brzy rano 5-7. Tramvaje, autobusy, elektrobusy, prdybusy a podobne ne. Turista se dostane na vaclavak metrem, nebo tramvaji do prilehlych ulic. A parkovani mistnich - pokud ma nekdo trvale bydliste na vaclavaku a investoval treba do garaze na vaclavaku, tak at ma pristup do sve garaze, ale ne parkovat na vaclavaku. Muze v bocni ulici.
Vyjadřuji
1) SVŮJ
2) OBJEKTIVNÍ A NA FAKTECH ZALOŽENÝ
názor.
Smím, soudruhu tykáčku?
Daleko příznivější by byli tramvaje , než to co se děje na Václaváku nyní - afričané nabízející jakékoli drogy, prostitutky, romští kapsáři, opilí angličtí chuligáni, při zdi domů se z mekdonaldů a fasastfodů plížící studentská obsluha která nemá šanci projít bezpečněji jinudy, podivní taxikáři s podivnými RZ, bezdomovci válející se po lavičkách. Městská policie botičkující škodovkáře, nevidějíc obří ofrorady parkující kde se jim zlíbí. Václavské náměstí- výklad republiky je místo ze kterého dnes normální občan zvrací a kam raději ani nepáchne.
Jasne!! Tramvaje vyzenou z Vaclavaku fetaky i dealery, kapsare i prostitutky, nahanece do nocnich podniku a mozna i prodavace vurtu!!
Tak ted jeste tu O Karkulce!!
Co tak zkusit referendum a zeptat se pražanů, co si přejí? Nebo českým papalášům smrdí demokracie? Nestačí, že ODS ukradla část podchodu pod Jindřišskou ulicí, aby nepřekážel nakupujícím nového obchoďáku
Pokud se zeptáte jasně tramvaje na VN ano či ne, je 80% Pražanů proti a 20% pro. Pokud si dáte práci s určitým vysvětlováním, dostanete se na 60% proti a 40% pro. Pokud tomu u každé osoby věnujete den a máte příslušná čísla a podklady,dostanete se na 60% pro a 40% proti. Ovšem demokracie jsou ta první čísla, takže to je vlastně správné rozhodnutí.
Auta by na Václaváku vůbec jezdit neměla. Kazí to celý dojem a celý plac ani pořádně nevypadá jako náměstí, ale spíš jako široká ulice. O magistrále agresivně oddělující Museum od náměstí ani nemluvím. Je to jedna z největších architektonických zrůdností komunismu. Dokud se dálnice vedoucí skrz náměstí nezakope pod zem, o moc lepší místo to nebude..
Ona to, tecnicky vzato, ulice je - podle cislovani (licha cisla po jedne a suda po druhe strane; namesti je cislovano licha-suda dokola).
Jiste, ze by bylo skvele omezit dopravu osobnich vozidel, ale mnozstvi hotelu a nemoznost prevest parkovani ci vjezdy do pripadnych podzemnich garazi (budovy po rekonstrukci). Tak aspon vyhnat taxikare a omezit vjezd na rezidenty a zasobovani.
V nekterych zemich je zasobovani obchodu na pesich zonach povoleno pouze v nocnich hodinach nebo s prilehlych ulic.
A magistralu by vyresil vychodni okruh, ktery (bohuzel) opet nekdo zablokoval a nasledne prelozeni do tunelu, ktery by se mel resit, az budou finance na vyusteni az u Nuselskeho mostu. Vyvedeni za Muzeum s pravouhlou zatackou do Mezibranske je naprosto zbytecne plytvani.
"...Proti zadrátování se navíc vyjádřili i památkáři..." Památkářům vadí přiblížit se podobou náměstí nedávné minulosti??? Chápal bych, kdyby se bránili vzniku třeba lyžařského svahu i s vlekem, ale tramvajím...? To jsou věci...
Ano, to má pan starosta pravdu, jen ten význam slova bulvár chápema asi každý jinak....
(A mimochodem, proč by troleje musely být zavěšeny až na domech (Slyšel pan starosta někdy o stožárech... )
tak tedy... jeste lepsi reseni... nastrkat tam vsude stozary...
Od muzea ke Koruně - 100,-Kč; od Koruny k muzeu 150,-Kč (je to do kopce).
Elektromidibusy. Bud v ramci MHD (vcetne ceniku), nebo s oznacenim "vozickari" - podobne jako jezdi c.1 z Cerneho mostu a c. 2 ze Zahradniho Mesta. Trasa by klidne mohla z Vaclavaku vest na Staromestske namesti. Dobijeci stanice by mohla byt v Opletalove na urovni hlavniho nadrazi nebo primo pred Fantovou kavarnou (nebo naproti na parkovisti. Napr.: Hlavni nadrazi-Muzeum-Mustek-Vodickova-Maj-Narodni divadlo-Karluv most-Marianske namesti-nam.Fr.Kafky-Kaprova a zpet na hl.n. nebo dale Parizska-Staromak-Dlouha-nam.Republiky-Masarykovo nadr.-hl.n. (je to jen jeden z mnoha moznych navrhu, zde by pohybove omezeni spoluobcane meli na trase i obe sidla magistratu).
I s tramvajemi, troleje jen nad kolejemi na zdobených sloupech a žádná hnusná lana přes celé náměstí.
Dodejte priklad ze soucasnosti, kde to tak je vyresene. Vynechte barrandovskou trat.