Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Takticky jsem se stáhl, ozval se Kaddáfí a na Tripolis dopadly rakety

Libyjský vůdce Muammar Kaddáfí poprvé od pádu Tripolisu vyslal poselství lidu. V rozhlasové stanici prohlásil, že jeho útěk z rezidence byl taktickým krokem. Jeho jednotky pak na Tripolis vypálily několik raket typu Grad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blackout1958

pravda

O tom co se v Libyi skutečně děje se z českých médií nedozvíme. Celá válka je pouze o ropě. Tomu kdo má zájem dozvědět se pravdu doporučuji navštívit www.pravda.ru.

Zde jsou nějaké odkazy

http://english.pravda.ru/opinion/columnists/29-08-2011/118894-mohanned_magam-0/

http://english.pravda.ru/opinion/columnists/28-08-2011/118880-tripoli_media-0/

english.pravda.ru/news/hotspots/21-08-2011/118807-No_celebrations_for_NATO-0/

0/0
29.8.2011 18:04

brekebrekeke

Ale Gaddi, nedelej z Libyjcu takove joudy :-P

Takticky te stahli primo Air Force One :-D:-D. Tajne koukat do Tripoli pres satelit neni zadna slava, bodejt by jsi neco videl :-P

0/0
24.8.2011 20:27

2kedar

Mi se....

ten "můj" taky... "takticky stáhl", ale pak mi to ta moje vyčítala.:-/ Tak fakt nevím, kudy vede cestička ;-D

0/0
24.8.2011 15:50

Stein-X

Bulba se tu ohani soudruhy a sam pritom je jeden z nich

Zase revize...

Proč zase revidovat nějaké víc než padesát roků staré rozhodnutí ? Když jim tenkrát tu žádost zamítli, tak asi věděli proč.

doporučit nevhodné? TarasBulba v 10:03 reagovat

To je z diskuze o Cesich z Podkarpatske Rusi, ktere okradli komunisti v roce 1958, podle soudruha Bulby vedeli proc.

0/0
24.8.2011 15:42

Taras Bulba

Re: Bulba se tu ohani soudruhy a sam pritom je jeden z nich

Brečíš sice dobře, ale na špatném hrobě, Pilatoviči. Tamten Taras Bulba v nicku nemá mezeru, zaregistroval se na iDnesu dlouho dlouho po mně, a já s ním nemám nic společného, většinou ani názory. ;-)

0/0
24.8.2011 21:48

KK46

Nepodceňujme starého lišáka

Kaddáfího. Vsadil bych se, že uvolnění zmrazených peněz ve prospěch povstalců je JEHO trik: až dostanou rebelové prachy, tak se o ně servou jako psi;-)

0/0
24.8.2011 15:29

JAN2010

"Ostřelovali oblast Báb al-Azízíja, al-Mansúra a další místa

řekl pod podmínkou anonymity jeden z rebelů. ;-D Zpravodajství z Lybie: Jedna baba povidala pod podmínkou anonymity. Asi se bála že se to zvrtne......:-)

+1/0
24.8.2011 14:34

tayger

Dnes je absolutně všechno jenom o zisku

na nic jiného se už dávno nehledí. Jen obyčejní lidí, kteří nejsou součástí vládních mašinérií či zaměstnanci korporací, udělají sem tam něco jenom pro lidi. Politici vždy míří za ziskem. Kdy mluví ředitěl nadnárodní firmy, mluví o zisku. Vždyť dnešní vlády vymysleli nový typ války, postavený na zisku. Ono se jim to bombarduje, když to není na jejich hlavy. Pak co? Až režim padne, budeme ziskoví. Ropa je potřeba, neboť nové způsoby dopravy, výroby energií se nevyvíjejí.

0/0
24.8.2011 14:18

Johny_S

Re: Dnes je absolutně všechno jenom o zisku

Panečku, tos objevil novinku. Dovol, abych  ti prozradil, že téměř všechny války v lidských dějinách se vedly kvůli zisku. Občas se to maskovalo hezkými idejemi, ale ten zisk tam byl také.

0/0
24.8.2011 14:30

55108311

Re: Dnes je absolutně všechno jenom o zisku

To ale není žádná novinka, to platí od nepaměti.

Proč třeba USA posílaly konvoje do Anglie a SSSR, a proč přispěly k zabíjení lidí v Evropě za druhé světové války? Mohly nechat Evropu Hitlerovi, ten by postavil dálnice a byl by klid.

Samozřejmě za tím Roosvelt viděl zisk, Marshallův plán a s ním spojené vykořisťování Evropy, ale také posílení SSSR, studenou válku a zisk pro americké zbrojařské firmy.

0/0
24.8.2011 14:33

KK46

Re: Dnes je absolutně všechno jenom o zisku

Děkuji za připomínku dětských let. Tehdy byly sdělovací prostředky plné sdělení o krvežíznivých "imprálistech", kteří nám nepřejí budování kvetoucího socialistického státu a posílají na nás mandelinku bramborovou;-D

0/0
24.8.2011 15:35

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: Dnes je absolutně všechno jenom o zisku

R^;-D... tak nejak... a nejhorsi je, ze tihle lide v tom ziji a veri tomu... ;-D

0/0
24.8.2011 15:39

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: Dnes je absolutně všechno jenom o zisku

sorry, kamo, ale naciste nebyli lide, to fakt ne... Rv

0/0
24.8.2011 15:38

Stříhali dohola velikou holčičku

Pokračování tady:

http://zpravy.idnes.cz/kolem-tripolskeho-hotelu-duni-bitva-uvezneni-novinari-ji-lici-z-chodeb-1m7-/zahranicni.aspx?c=A110824_131313_zahranicni_btw

0/0
24.8.2011 14:17

Noli tangere circulos meos

pro avatara

http://www.guardian.co.uk/world/2011/aug/23/sas-troopers-help-coordinate-rebels

0/0
24.8.2011 14:17

Noli tangere circulos meos

slava dollar je zachranen, vlastne by jsem se me l radovat

China’s largest oil and gas producer has shut down six major projects in war-torn Libya, Syria and other restive nations because of political instability, state media said Tuesday.

The decision came as Libyan leader Moamer Kadhafi’s regime appeared close to collapse after rebels took over the capital Tripoli, and as other countries in the Middle East and Africa experienced bouts of unrest.

The projects in Libya, Niger, Syria and Algeria were run by Great Wall Drilling Co (GWDC), a subsidiary of the state-owned giant China National Petroleum Corp (CNPC), the Beijing Times newspaper reported.

+1/0
24.8.2011 14:10

Noli tangere circulos meos

s chuti jsem se zasmal reakci americana na tuto zpravu

AandO says:

Gee. I wonder how long China and Russia are going to put up with this shit.

Gee, I wonder how long American Patriots are going to put up with this shit.

And the lines in the sand continue to be drawn. Sand is a component of concrete, but stones are needed as well. we seem to have lots of sand but no stones. The cement is what will hold us together is our bonding. We seem to have all the sand and cement but

WE DON’T AS YET SEEM TO HAVE THE STONES

0/0
24.8.2011 14:14

Taras Bulba

Naši idnesoví chatoví soudruzi

se již chtě nechtě pomalu smiřují se skutečností, že ani masivní příspěvkovou smrští na iDnes plukovníkovi vítězství nezajistí, takže postupně začínají přecházet do defenzivního módu, ve kterém fungují vždy, pokud oni sami či jimi podporovaní oblíbenci nemají navrch, a který se u komunistů nazývá "ČÍM HŮŘ, TÍM LÍP".

Spočívá v barvitém popisu všeho špatného, co se nyní po pádu jejich miláčka v dané lokalitě odehraje. Čím hůře se v dané lokalitě lidem povede, tím lépe pro naše soudruhy. Pak bude možné říci "Vidíte, kdybyste nechali našeho miláčka u vesla, tohle by se nedělo". Takže co tu máme: libyjská ropa rozkradená mezinárodními korporacemi, brutální povraždění všech odpůrců, vznik nového Somálska, vyzbrojení Al-Kajdy nejmodernějšími zbraněmi (tady mají soudruzi zřejmě na mysli AK-47 a RPG-7) atd. atd.

Nejlegračnější na tom je,  že všechny tyto vize jsou z jejich pohledu v rovině přání otcem myšlenky, ale oni to berou jako již hotovou věc. :-)

+2/0
24.8.2011 13:58

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Naši idnesoví chatoví soudruzi

:-)

0/0
24.8.2011 14:00

Noli tangere circulos meos

z pohledu NATO mas pravdu my humanisti jsme v pr....

Humanitarianism is the expression of stupidity and cowardice.

Adolf Hitler

+2/0
24.8.2011 14:04

Taras Bulba

Re: z pohledu NATO mas pravdu my humanisti jsme v pr....

Máš zajímavé osobnosti k ocitování, i když u židobijce tvého typu by mě překvapovalo, kdybys měl jiné. ;-)

0/0
24.8.2011 14:13

Noli tangere circulos meos

Re: z pohledu NATO mas pravdu my humanisti jsme v pr....

clovek v kleci to nemuze pochopit :-)

0/0
24.8.2011 14:15

Taras Bulba

Re: z pohledu NATO mas pravdu my humanisti jsme v pr....

To je jasný, zvlášť když další vycházky máš v nedohlednu, viď? ;-)

0/0
24.8.2011 21:57

Larry Matejka

Re: Naši idnesoví chatoví soudruzi

Where ignorance is our master, there is no possibility of real peace.

Dalai Lama

0/0
24.8.2011 14:13

Taras Bulba

Re: Naši idnesoví chatoví soudruzi

Where prisonplanet is our master, there is no possibility of normal discussion.

Taras Bulba  :-)

0/0
24.8.2011 21:55

Plác

Dotknutelnost čínských investic a okamžiky slávy rebelů

Je v povaze západního mainstreamu poutat pozornost spektakulárními hloupostmi, zatímco zásadní události jsou zmíněny okrajově nebo vůbec.

Viděli jsme palcové titulky s prohlášením TNC o tom, že k udílení kontraktů se bude přistupovat podle zásluh na libyjském "osvobození", t.zn. že Čína, Rusko ostrouhá. Dnes přišlo poněkud opačné prohlášení. Směšné loutky si opravdu myslí, že budou o něčem podstatném samostatně rozhodovat.

Minulý týden byl na pětidenní návštěvě Číny americký víceprezident Joe Biden. Při setkání na vysoké úrovni zástupců dvou největších ekonomik se hraje poker, při kterém nejde zrovna o pětníky. Česká média podle zvyklostí návštěvu téměř ignorovala.

Oficiálním důvodem Bidenovy cesty byly vzájemné obchodní vztahy a ujištění Bidena Číně, že americké dluhopisy jsou bezpečné. Číně jako záruka asi nestačily pouze Bidenovy krásné oči, ale zcela logicky chtěla m.j. závazek ochrany čínských investic v Libyi.

+3/0
24.8.2011 13:53

Lady Lucy

Re: Dotknutelnost čínských investic a okamžiky slávy rebelů

Hlavně, že nás nezapoměli informovat, že nějaký krokodýl dostane nové jméno :D

+3/0
24.8.2011 13:56

Noli tangere circulos meos

Re: Dotknutelnost čínských investic a okamžiky slávy rebelů

http://www.nytimes.com/2011/08/23/business/global/the-scramble-for-access-to-libyas-oil-wealth-begins.html?_r=1

0/0
24.8.2011 13:56

mildapr

Re: Dotknutelnost čínských investic a okamžiky slávy rebelů

R^

0/0
24.8.2011 13:57

Zatoulaný pes Goro

Libye

Má ropu, nějaké to zlato, strategický přístav, vhodnou geopolitickou polohu. Tak proč si to nevzít. Je jedině dobře, že západní civilizace posiluje a opět si dělá kolonie. Fandím NATO R^R^

0/0
24.8.2011 13:40

greenalien

Re: Libye

A on někdo ty přístavy nebo zlato bude odvážet do Evropy? 8-o

0/0
24.8.2011 13:41

Zatoulaný pes Goro

Re: Libye

Proč by to dělal ?

0/0
24.8.2011 13:42

greenalien

Re: Libye

No říkal jsi, že si je NATO bude brát.8-o

0/0
24.8.2011 13:43

Zatoulaný pes Goro

Re: Libye

Stačí tam vybudovat US základnu a mět to pod kontrolou. R^

0/0
24.8.2011 13:43

greenalien

Re: Libye

No a kdy příjde ten moment kdy si to "vezmou" ?

+1/0
24.8.2011 13:44

Zatoulaný pes Goro

Re: Libye

ano, měl jsem to dát do uvozovek " vezmou" = mít pod kontrolou.

0/0
24.8.2011 14:05

greenalien

Re: Libye

No takže si nic nevezmou, zůstane to Libyjcům a bude na nich, jak s tím naloží.

0/0
24.8.2011 14:06

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Libye

A má i uran ... oops, uran ne. Tam to nevyšlo )

0/0
24.8.2011 13:48

Lobo - obchodník s mozky

Re: Libye

Uran? Ten přece dodalo USAF ve formě 30mm protitankové munice.

0/0
24.8.2011 14:07

55108311

Re: Libye

Co dělá ten Chávez ještě pořád ve Venezuele?Proč si ji Američani už dávno nevzali?

0/0
24.8.2011 13:51

Lady Lucy

Už se jednou pokusili

0/0
24.8.2011 13:54

Zatoulaný pes Goro

Re: Libye

Taky na něj dojde.

0/0
24.8.2011 14:04

nazdravi

Re: Libye

Na toho uz cekaji vsichni certi v pekle. S jeho rakovinou to pujde rychle.

0/0
24.8.2011 20:48

kenzo

Re: Libye

A tou západní civilizací je jako co? Často hořící afro-arabská Francie či afro-pakistánský Británistán?;-D Tyto krachující post-evropské země se stávají hospodářsky zbytné a to je děsí! Nyní ještě dožívají z vojenské převahy, ale i to nebude věčně. Navíc, již dnes na co tyto třetiřadé mocnosti sáhnou, to jen roze*rou. Zdiskreditované již jsou! Ale co, až budou mít z Libye Somálsko, jistě převezmou zodpovědnost po všech stránkách - na své jméno a své náklady!R^

0/0
24.8.2011 13:53

Zatoulaný pes Goro

Re: Libye

Myslíte, že to tam nechají zajít tak daleko ?

0/0
24.8.2011 14:06

mildapr

Takticky

se přesunujeme a protivník v divém zmatku prchá za námi.

0/0
24.8.2011 13:40

Noli tangere circulos meos

Britanie v Londyne na rebely poslala policii

stejne rebely v Libyii podporila v ramci NATO bombardovanim slusnych lidi ;-D Co za paradoxy?!

+1/0
24.8.2011 13:39

avatar30

Re: Britanie v Londyne na rebely poslala policii

Srovnavat Londyn a Libyi??????? Nechapu myslenkove pochody nekterych jedincu. Takhle bych mohl chtit, aby se bombardovala Praha na podporu stavkujicich ci demonstrujicich odboraru .(protivladnich - rebelove take nejdrive demonstrovali a zacli s ozbrojenym konfliktem az po Kadafiho intervenci)

0/0
24.8.2011 13:53

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Britanie v Londyne na rebely poslala policii

prostě píšeš blbě, proto na tebe nereaguju

nic osobního

není na tom ani co vyvracet, ani co doplnit, ani čemu se zasmát

nula

0/0
24.8.2011 13:54

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Britanie v Londyne na rebely poslala policii

patřilo to o vláknu níž

0/0
24.8.2011 13:56





Najdete na iDNES.cz