Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cameron ustupuje od plánu povolat k boji s gangy superpoldu z USA

Po několikadenních nepokojích, které minulý týden šokovaly Británii, tamní premiér David Cameron rozhodl jednat tvrdě. Požádal o pomoc proslulého amerického policejního šéfa, který zametl s gangy v Los Angeles, Bostonu i New Yorku. Cameronův návrh ale naštval britskou ministryni vnitra i další politiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brekebrekeke

brattona by to stejne nebavilo...samy ohledy, zadne strilecky...:-P

0/0
20.8.2011 18:27

Big-M

Copak?

je to málo anglicky korektní?

0/0
20.8.2011 11:42

sámvelkýmao

Re: Copak?

ano. není to ke zločincům gentlemanské...........

0/0
20.8.2011 12:17

sámvelkýmao

no

a k policistovi označeném jako superpolda. myslím si, že je to schopný policista, ale sám by nezmohl nic. ale zcela jasně se mu povedlo prosadit dodržování zákonů a to za každou cenu. není to všelék na zločinnost, ale kdyby klesla jen na polovinu původního stavu, je to obrovský úspěch. dnešní evropský systém "potírání zločinu" je směšný, neúčinný, neefektivní, pomalý, tolerantní  ke zločincům, směšně postihovaný a slušné občany naprosto nechránící. lehce se to zlepšuje v německu a rakousku, kde se s tím tolik nemažou. ale i tam to brzdí nejrůznější pseudohumanisti a zastánci "výchovných" trestů. trest pro zločince musí být okamžitý, zničující, absolutně mu nedávající možnost jakékoliv volby a úniku před trestem....

+1/0
20.8.2011 11:41

brekebrekeke

Re: no

jenomze hovorime o americkych poldech a jejich pravomoci, ujistuju te, ze ten londyn by vycistili hned prvni noc, americky polda se nenecha mlatit, jako ti v londyne! a nikdo si to nedovoli, jinak by usa metropole byly davno v rozkladu

0/0
20.8.2011 18:32

sámvelkýmao

no

nulová tolerance a víc policistů. to samé zavést u nás a je klid. grázlové nemají právo chodit po této planetě a dýchat tento vzduch. tečka......................

0/0
20.8.2011 6:49

nikas123

Re: no

Jenze politiky grazly milujou. Jsou pro ne nejvdecnejsi tema na ktery svadet ruzna omezeni vuci verejnosti. skoro bych veril tomu, ze to rabovani bylo spusteno umyslne.

Reakce statnich slozek byla typicka pro pripad budovani zaminky. Dlouho dlouho nic, aby verejnost uz zacala primo vyzivat k brutalnim zasahum - potom zasah a ted se zacnou dit veci!!

0/0
20.8.2011 10:19

sámvelkýmao

Re: no

evropa se za pár desítek let změnila k nepoznání. původní hodnoty jsou zřejmě nenávratně ztraceny. a evropští politici se bijí v prsa, co pro evropu udělali. jsem přesvědčen, že pro původní evropské obyvatelstvo pouze a jenom záporné věci. počínaje špatnou imigrační politikou, která je jednoznačně namířena proti opravdovým evropanům, konče evropskou uníí, která je to samý a ještě namířena proti národním zájmům jednotlivých států.a to všechno stihli za 50 let, spíš méně. slušná evropa tu byla celá staletí. teď je to sběrna a odkladiště toho, co nechtějí nikde na světě. tak to je.........

0/0
20.8.2011 10:48

nikas123

Re: no

Bud presnej - sberna toho co Evropa vyprodukovala jinde ve svete..

0/0
20.8.2011 10:59

sámvelkýmao

Re: no

zkuste nás tu poučit, co evropa vyprodukovala jinde ve světě za posledních 50 let?............

0/0
20.8.2011 11:31

LiborAxel

Zase

politika multi-kulti,neschopnost nazvat problém jménem,schovávání se se před pravdou pro politickou nevím co.Grázl je grázl,pokud systém policie dostává na prdel podle multikulti demokracie v Anglii,prosazované po celé Evropě je třeba aby grázlové v Anglii poznali co znamená dodržování zákonů v realitě.Kdo zná tvrdost a nekompromisnost policie v USA s tím musí souhlasit.Podobné je to i v Německu,kdo dodržuje zákony nemá problém.Tohle všechno je jenom výplod politiků kteří umožnili grázlům vyložit si demokracii po svém,volání po spravedlnosti nikoho neopravňuje k drancování,loupení.Naše pseudodemokracie,naše vlastní obava že by jsme mohli být nedemokratičtí-nedej bože rasisti to nás dostává tam kde jsme.Rádi bychom měli pořádek,mi politici,ale co kdyby jsme vypadali špatně-budou volby.Dnes je multikulti, to frčí.Anglie,Francie,slavná EU co má víc zákonů na ochranu grázlů než vlastních občanů,jsme multikulti co je komu po barvě pleti a vyznání??

0/0
19.8.2011 23:50

Sharpe

otazka

To je podobne,jako kdyz je clovek nemocen. Zna vynikajiciho obornika, ktery by byl schopen operaci provest, ale neni to cech? Jak se rozhodnout, kdyz me budou kritisovat, ze nejsem vlastenec?

0/0
19.8.2011 21:53

Pampersák Rakúský , Knýže topowy

To je ale máčka

mohli mít plnohodnotnou náhradu za Bonda ;-D

0/0
19.8.2011 19:51

Václav Propiska Ješita z Hradu

To je takový poravicový anglický John

taky hopsá jako veverka a mozem má velikosti lískového oříšku

0/0
19.8.2011 17:57

duhacenzor3

Správně, pane

CameronR^, (cenzurováno) gangy si musíme pěstovat a předcházet, kdo by pak multikulturně vypaloval Londýn, kdyby jich nebylo.

0/0
19.8.2011 17:32

Sharpe

no jo

Stale stejne, nechat vse zaplest do nekonecnych debat, a skutek utek.

0/0
19.8.2011 17:22

xdriver1

Všichni dobře ví,

co je třeba udělat pro udržení veřejného pořádku a potlačení kriminality. Ale najdou se pouze zcela výjimečné případy jedinců, kteří to jsou schopni důsledně provést. Nechápu například proč z našeho trestního práva zmizel trest smrti a stanné právo...

0/0
19.8.2011 17:20

tetek.

Uf....

Jak mohl požádat na vnitrostátní problém cizince, tak taky fakt vůbec nechápu. A na to, že lékem je zvýšit počet mužů by přišel i úplný idiot - prej superpolda na boj s gangy - k smíchu. A to je výsledek kastování - nekompetentní potomci elity na vrcholových funkcích - ať žije školné na VŠ! ;-D

0/0
19.8.2011 16:46

Gilth

Re: Uf....

Pozadal nekoho kdo mel vysledky, byl zkritizovan lidmy kteri nechali dopustit (mozna i zapricinili) to co se delo. Z meho pohledu najmout 10 takovych na vsechna mista po vyhazeni sasku soucasne, neschopne, v rukavickach jednajici vlady.

+6/0
19.8.2011 16:59

tetek.

Re: Uf....

Ty nechápeš nutnost státu umět si poradit s vnitrostátními probmémy sám?! To by pak totiž takový stát byl úplně k ničemu, když není schopen docílit, aby společnost nějak fungovala.:-P

0/0
19.8.2011 17:08

Ajetak

Re: Uf....

Minimálně nenechat si poradit od člověka, co měl s vyřešením takhle složitého problemu výsledky jen proto, že není Brit, mi přijde jako pošetilost.

0/0
19.8.2011 17:20

tetek.

Re: Uf....

Aha, takže ne. No, tady už asi nic nevyřešíme. :-(

0/0
19.8.2011 17:25

mirek103

Re: Uf....

proč vymýšlet něco co už bylo vymyšleno. může poradit jak na to. Každopádně je vždy lepší jít s lidmi co mají výsledky než jen s těmi co mají názory.

0/0
19.8.2011 17:25

tetek.

Re: Uf....

A co třeba to, že by GB osoba přijela na školení do USA a pak na praktické zpět do GB??!;-€

0/0
19.8.2011 17:31

Ajetak

Re: Uf....

To je taky možnost pokud se smíříte s nějakým časem navíc a tím, že teorie zcela nenahradí praxi.

0/0
19.8.2011 17:51

tetek.

Re: Uf....

Hmm, v této situaci je to fakt. Každopádně by si s tím měli poradit sami. Neživotaschopný stát nemá smysl podporovat, to by bylo nesmyslné prodlužování agónie.

0/0
19.8.2011 17:57

-dejf-

Re: Uf....

proc masochisticky se snazit pomoci si sam, kdyz existuje relativne jednoducha cesta, jak povolat nekoho lepsiho, toho nechat udelat svou praci cimz:

1) vyresi problem

2) nauci a vyskoli velkou cast tech, kteri s nim po celou dobu budou spolupracovat a v prubehu nebudou dostavat jen nejake hloupe teoreticke poucky ale primo v praxi si to pod jeho vedenim vyzkousi sami

Oba body vyrazne zvysuji zivotaschopnost statu oproti situaci, kdy se s tim budou patlat sami ..... (ocividne na to aby to jasne a jednoznacne vyresili nemaji - kdyz uz ne schopnosti, tak aspon tu politickou vuli....)

0/0
20.8.2011 11:25

tetek.

Re: Uf....

Trochu neradičně odpověď na otázku otázkou: Proč tedy zakládat stát, když je k ničemu (respektive není schopen plnit své povinnosti)?!

0/0
22.8.2011 7:05





Najdete na iDNES.cz