Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záhadná smrt beskydského ekologa, tělo se našlo až po několika dnech

Tělo známého ekologa sdružení Beskydčan Leo Košťála bylo v sobotu nalezeno v prostoru Ostravice na Frýdecko-Místecku. Smrt muže, který bojoval proti mnoha průmyslovým projektům v Pobeskydí a vedl ekologickou farmu, zůstává zatím záhadou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

denulíček

Lítost

je mi celkově jedno jaký mají lidi názor na pana Košťála  ale já ho znám osobně normální příjemný člověk jezdily jsme k němu na farmu a přespávaly ano není to nic moc suchý záchod ale co má asi tak člověk který má málo pěněz dělat když živí tolik koní psy kačeny husy výběhy prokoně někdo to sekat musí a kdysi se normálně pouštěli výkali do potoků on není jediny kdo škodí řece kolik různych odpadků je v českých vodách co všechno má me v přehradách je to hnus a on do řeky vpouštel to co se stěch všech vecí které jsou v té řece rozloží nejdřív takže není co řešit že umřel je velká raná pro mnoho lidi doufám že se bude nekdo starat o zvířata najednu stranu toho muže obdivuji že se musel starat o to všecho kdo zvás co tu píšete ty pitomé komentaře by dokázal naučit neco koně nebo se starat o to všechno co měl mislím že skoro žádný  je mi ho opravdu líto malo který muž se dokáže starat o to všechno a ješte pomáhat přírodě upřímnou soustrast blízkým

0/0
30.8.2011 23:15

duhacenzor3

'Ze by

"ukouzl na umývárce"8-o?

0/0
20.8.2011 7:57

brut99

Trochu slušnosti

Všichni co se zde vyjadřujete neuctivě a urážlivě se nad sebou zkuste zamyslet.

0/0
22.8.2011 0:12

Per Gessle

Znal

Znal jsem ho, mnoho lidem nebyl po chuti, vím to z osobní zkušenosti, mě nikdy nevadil.

0/0
19.8.2011 13:06

Monokulturalista

Re: Znal

Mně taky nevadil. Možná proto, že jsem o něm dosud nikdy neslyšel a nikdy ho neviděl.

0/0
20.8.2011 14:39

jirka-zlin

No,když jsem si

přečetl,do čeho všeho kecal....jednoznačně další ekoterorista.Ovšem škoda každého života...ikdyž jde o pomatence.

0/0
19.8.2011 12:05

opportunity

Re: No,když jsem si

Rv

0/0
22.8.2011 0:17

modrý pták

Podle fota...

usuzuji, že si na starý kolena šlahl trochu víc?!;-(

0/0
19.8.2011 11:31

_m-

Re: Podle fota...

Na jaký kolena???????

0/0
19.8.2011 11:43

modrý pták

Re: Podle fota...

To se u nás tak říká starším lidem ("...Tělo devětačtyřicetiletého muže bylo nalezeno nedaleko jeho bydliště..").

0/0
19.8.2011 14:06

Velko Vezír

Byl jednou jeden ekolog

který vypracovával posudky o vlivu vystavby golfoveho hřiště a změně toku jednoho potoka. Po tom co vystavil zaporne stanovisko k vystavbě bylo mu dobře zaplaceno a požádáno o přehodnocení. Posudek potom změnil tak že stavba mohla začit. Nevím jestli je to pohádka, ale jak řikala babička "na každém šprochu, pravdy trochu".

0/0
19.8.2011 11:25

Lanolin

bránit železničnímu napojení?

A to se všechno má vozit kamiony?

V některých tzv. eko aktivitách se zdravý rozum ztrácí. Proti obchvatům většinou protestují ti, kterých se to netýká a nemají ani ponětí, co musejí místní denno denně zažívat. Ale aby se preferovala kamionová doprava před železnicí, to je pro mne přímo šok. Když už tam továrna stojí, tak nějak se do ní a z ní musí vozit materiál a zboží.

0/0
19.8.2011 9:51

KarelV

Re: bránit železničnímu napojení?

Taky mě tahle zmínka ŠOKOVALA ... :-/ ... ?!?!?!

0/0
19.8.2011 9:53

pppqqq

Re: bránit železničnímu napojení?

Nemyslím, že by bulvární zkratky v našich mediích měly být pro někoho šok. Železniční dopravu do automobilky podporují, ale v jiné trase. A to ne kvůli ekologii, ale podpořili místní, kteří by museli zvýšenou dopravu denno denně zažívat. Obchvat FM podporovali, ale v jiné variantě - ekologičtější a ekonomičtější.

+2/0
19.8.2011 10:24

barnaked

Re: bránit železničnímu napojení?

ano nejlepe tunel pod mestem. Neekonomicke a nerealizovatelne.Severni obchvat nekolikrat drazsi a opet nerealizovatelny, krome toho, ze by sel prumyslovou zonou ohrozil by spoustu lidi. Ale to, ze zdrzovani stavby zhorsila mnohonasobne kvalitu zivota ve meste a v Zelinkovicich/Lysuvkach to uz tady radeji ekologicti aktiviste nepisou. Ze podel cesty denne stalo nekolik desitek kamionu to taky ne (momentalne tam stoji navic tatry ze stavby), ze deti nemuzou prejit cestu (a nove pristehovanych lidi do teto lokality je hodne, tim i deti), ze se neda vyjet smerem od Olesne na cestu ani smereme do mesta (vpravo), ale odbocit doleva to je hodno umeni mistra formule jedna. To uz zelene mozky vubec nenapadlo. To ze mistni lide casto meli chut vzit kamion a postavit ho ekologum na celou noc pod okna a nechat bezet motor, at si taky uziji. To vubec nic nebylo, A hlavne to diky nim trvalo skoro 20 let nez se zacala stavet prvni cast, no tak doufam, ze stavba pres Moravku bude setrna

+2/0
19.8.2011 10:39

pavel.61.

Re: bránit železničnímu napojení?

vždycky když šlapu na kole okolo křížení dálnic u Opatovic tak si vzpomenu na ten nádherný návrh odborníků na všechno z  Hnití tuha. Jednak by to byl hnus a jednak bych tam bloudil pul hodiny. Ten největší kruháč v ČR se dle mě dost povedl a skvěle sedí v rovinate krajině.

0/0
19.8.2011 12:25

M. Procházka

Něco k hodnotě argumentace Pí Barnaked a ji podobných

1.Severní alternativa obchvatu Frýdku-Místku byla odborně posouzena, shledána jako REALIZOVATELNÁ a vyhodnocen jako VHODNĚJŠÍ než  záměr budovat další dálniční průtah jižními partiemi města. A to přes známý skandál, kdy se představitelé Frýdku-Místku vykonali na autory posudku nátlak - vyhrůžkou pozastavení plateb -, aby dosáhli zvýhodněna jižní alternativy.

2. Alternivy tras byly posouzeny i z hlediska finančních nákladů a severní alternativa byla shledána jako LEVNĚJŠÍ než průtah jižními částmi města překonávající mnohem méně vodních toků a železničních a silničních koimunikací náročnými přemostěními!

3. Severní trasa se Chlebovicím, Zelinkovicím a Lysůvkám zcela vyhýbá. Je nevývratným faktem, že inteligentní část zdejší populace dala mnohokrát najevo, že ji netěší, že se má dopravní zátěž ze stávající komunikace částečně přemístit na dálnici budovanou za nedaleká humna.

Etc. etc.

+1/0
22.8.2011 1:16

M. Procházka

Re: Něco k hodnotě argumentace Pí Barnaked a ji podobných

OPRAVUJI ve 2. odstavci: ...než zamýšlený dálniční průtah jižními částmi města překonávající mnohem VÍCE vodních toků, železničních a silničních komunikací finančně náročnými přemostěními!

0/0
25.8.2011 8:56

barnaked

Ekolog? Mozna, ale neekologicky farmar urcite

Nesouhlasim s jeho "EKO" aktivitami, po ceste z Pribora do Mistku musim projet z prace a do prace, a kdyz vidim kolonu az do Zelinkovic, tak je mi zle. Vubec se lidem v Zelinkovicich a na Lysuvkach nedivim. A co teprve v Mistku, Frydeckou casti uz to da se rict svisti, pokud se tam nestane nejaka dopravni nehoda nebo neni uzavirka (a to je dost casto).

ALe co me vzdy velmi zarazelo, jak se chova jako farmar, jeho hospodareni az zase tak ekologicke nebylo, volne odtekajici mocuvka (mimochodem do potoka, kde ho nasli), docela neporadek v okoli jeho statku. Nevim jestli tomuto se rika ekologicke hospodarstvi, navic v blizkosti prehrady Sance, ale ja to vidim jinak. Mozna spousta lidi z Frydecka a Ostravice stejne. Zaroven me mrzi, ze byl jeden z tech, kdo zamazil lyzovani na severni sjezdovce. Nejak zapomel, ze Lysa hora se jmenuje potom, ze i v minulosti na vrcholu skoro nic nerostlo a tak ji mame zalesnenou a nejak se tem stromkum nedari. No zitra si zase nahoru vybehneme, tak uvidim

+2/0
19.8.2011 6:54

myskamiki

Re: Ekolog? Mozna, ale neekologicky farmar urcite

souhlas, tak dopadaji mestaci, kteri maji mesiasky komplex a mysli si, ze navrat k prirode znamena hospodareni v bor...u. Na Sumave je taky par rakovych kousku a kupodivu se dost casto objevuji v TV. Kdo zna realitu, tak si klepe na celo.

A jinak, Lysa se nejmenuje Lysa podle toho, ze by kdysi byla lysa, to je nesmysl, byla vzdy zalesnena, podivejte se na stare fotky, a na upati v nejakych cca 1000mnm je i geneticka banka smrcin.

0/0
19.8.2011 8:29

barnaked

Re: Ekolog? Mozna, ale neekologicky farmar urcite

Prave, ze mam stare fotky.

0/0
19.8.2011 10:13

myskamiki

Re: Ekolog? Mozna, ale neekologicky farmar urcite

no a jakpak se tam asi dostaly ty uschle stromy, ktere jsou videt ve vrchnich partiich? ;-) Min. na prelomu 19/20.stol. byla vetsinove zarostla

0/0
19.8.2011 15:06

bara.obava

Re: Ekolog? Mozna, ale neekologicky farmar urcite

presne tak R^

0/0
20.8.2011 12:59

osk

Tak s tou lanovkou

ekolog neekolog musím souhlasit to by byla úplná pakárna kdo chce na lysou ať si to vyjde strojí to za to.

0/0
19.8.2011 0:55

kocour67

A

jak vlastně umřel? Co se tu děje?

0/0
19.8.2011 0:19

kocour67

Re: A

Je třeba se ptát a pořád!

0/0
19.8.2011 0:20

petis__

.

Nejlepší je jak tady na něj nadávají lidi, kteří nejspíš ani nebydlí v blízkosti Frýdku-Místku a nemají vůbec šajnu o tom co se tu děje a o co mu šlo... ale to je tady klasika

+3/0
18.8.2011 22:21

rezerva

Re: .

ono po několika týdenní masmediální masáži o ekologistech ze Šumavy je to všechno docela těžké...

0/0
18.8.2011 22:56

marla

Re: .

Tak nějak.

0/0
19.8.2011 0:30

Santa1

Re: .

Ne, nebydlím ve F-M, ale každému, kdo je nucen tímto městem projet je jasné, co se tady děje. Neupírejte nezúčastněnému pozorovateli právo vidět kolony kamionů, valící se středem města.

Taky si laskavě uvědomte, že z tohoto pohledu byl dost mimo i sám pan Košťál, který blokoval výstavbu obchvatu F-M a sám bydlel v srdci Beskyd, v Muchovicích (osada spadající pod Ostravici).

Jsou lidé, kterým jde o životní prostředí (lidí) a pak ti, kteří se tím jen zaštiťují, nebo jim jde o něco úplně jiného. Z tohoto pohledu jsem se alespoň s těmi medializovanými aktivitami pana Košťála nemohl nikdy ztotožnit.

+3/0
19.8.2011 5:43

petis__

Re: .

jenže mu nešlo o to úplně zabránit obchvatu F-M, ale o to aby vedl severní stranou. Víte kudy povede ta jižní trasa? Viděl jste tu krásnou přírodu kterou doslova zku*ví obchvat který tam povede? A to ani nemluvím o tom, že část obchvatu má vést přes chráněné úzrmí morávky. Holt asi opět vyhrály peníze nad rozumem.

+2/0
19.8.2011 9:02

barnaked

Re: .

ono ten severni obchvat byla stejna blbost jako tunel pod mestem. Mimochodem nic nezk..i. V okoli dalnice v Ostrave Polance nebo Klimkovicich resili podobne problemy s ochrannou prirody a rybniky si dale ziji svym zivotem, ptaci hnizdi, kde maji. A zase to koryto Moravky neni az tak uplne unikatni, navic stavba ho neznici, ale mozna nesvedomiti ekologe (kecalkove) svym pristupem ho znici vice nez stavari. Pouzivat hlavu je nekdy mnohem jednodussi nez bez premysleni protestovat a delat obstrukce.

+1/0
19.8.2011 10:45

dpaja

Re: .

Ja treba bydlim v blizkosti FM. A je smutne ze kvuli tohoto pana a jeho ekoloby obchvat davno nestoji. Mimochodem to ze za 'schvaleni' stavby bralo sdruzeni 'dobrovolny' sponzorsky dar o necem svedci. Nezaplatis, najdeme nejakeho broucka a hura k soudu. Je to smutne jak si nekdo dokaze postavit na uda*jne ekologii byznyz. Tento pan mi urcite chybet nebude. Ale i tak soucitim s nejblizsimi.

0/0
19.8.2011 8:04

myskamiki

Re: .

jo, ja treba FM projizdim skoro denne a bydlim v Beskydech. Toho chlapa bych nabral vidlema do zadnice....byl to .... s mesiaskym komplexem, ktery sve videni vnucoval vsem okolo a mlel z cesty.

+1/0
19.8.2011 8:33

Karel Hovorka Semily

Treba

mel nemocne srdicko.Takovych pripadu jsou tisice.

0/0
18.8.2011 21:01

luban12

Dotaz na ekology

a obzvláště beskydské. Proč jim vadilo napojení automobilky na železnici? Že by se zastávali přepravců s těžkými náklaďáky,kterých tam projíždí desítky denně.

0/0
18.8.2011 21:00

Lumpíí po banánu 2

Re: Dotaz na ekology

a Frýdek-Místek je dodneška bez obchvatu. Rv Hlavní tah na Polsko a slovensko vede středem města.

Zřejmě je ekologické, aby jeho občané dýchali zplodiny z tisíců kamionů, které městem denně projedou. Rv

0/0
18.8.2011 21:20

(db)

Re: Dotaz na ekology

Nejsem beskydský ekolog. Bydlícím u zmíněné, zatím neelektrifikované regionální železnice kde projedou 2 motoráky za hodinu by vadil zvýšený provoz nákladních vlaků. Kamiony na silnici jim nevadí. Ty zase vadí těm co bydlí u silnice...

0/0
18.8.2011 21:22

rezerva

Re: Dotaz na ekology

ta trať je jednokojejová

0/0
18.8.2011 21:35

mahdi

Re: Dotaz na ekology

A pikantní je, že do vedlejšího pivovaru vlečka už dávno je. Tam se jednalo o cca 200m prodloužení.

0/0
19.8.2011 8:22

marla

Dost nechutná diskuze

proč ji u takových událostí vůbec otevíráte?Zajímavé, že u jistého etnika ji neotevíráte vůbec nebo brzy rušíte, trapáci!

+2/0
18.8.2011 20:31

rezerva

Re: Dost nechutná diskuze

já se spíš divím, že někteří lidé tu politiku/nebo jisté etnikum musejí nacpat snad opravdu všude. Mimochodem, podle mého skromného názoru je psaní o cigánéch pod článkem o úmrtí ekologa přinejmenším nedůstojné vůči rodině pozůstalého. Pokud tady vůbec někdo chce měřit stejným metrem.

0/0
18.8.2011 21:17

marla

Re: Dost nechutná diskuze

Já jen porovnávám otevírání a zavírání diskuzí a tam se jistému etniku nelze vyhnout, tolik zavřených diskuzí kvůli nikomu jinému totiž nebylo.Mně připadá nedůstojné vůbec diskuzi u tohoto úmrtí otevírat.

+1/0
19.8.2011 0:29

stolberg

Boží mlýny melou

boží mlýny opravdu melou ......  je fakt, že před pár lety bych se nedivil, kdyby si na něj někdo z okolí Ostravice a Frýdku počkal, ale v současné době se spíše mluví o zálibě v alkoholu.

0/0
18.8.2011 19:08

emos1a2

Re: Boží mlýny melou

Co si budeme povídat, všem jeho zastáncům chci říci jen jedno : Nebyl jsem s Košťálem kamarád, a mohl bych hodně povídat o Muchovicích jaké byly před tím, než se tam usadil, a než tam se svou kněžnou začali vládnout. Dělat Leošovi nějaké stránky vážení ekologičtí teroristé, je holý nerozum. Nechejte ho tak, jak to je! Odešel člověk, ač jiným se svoji kněžnou dělali ze života peklo . . .!!!!!!Rv

+1/0
19.8.2011 12:12

kvak.nořič V

misto zeleznice a vlaku

radeji 50 kamionu... jak ekologicke

0/0
18.8.2011 19:02

Kulatá_krychlička

Víte jaká je to škoda?

Kolika stavbám mohl ještě zabránit, kolik projektů pohřbít? Čest památce tohoto ekologisty...

0/0
18.8.2011 18:44

rezerva

Re: Víte jaká je to škoda?

poraněný býk kope všude kolem sebe (mimochodem, další hezké přirovnání z přírody) a tak jsem taky nekolegiální: buď se mi to jenom zdá, anebo z tohoto příspěvku opravdu srší tak trochu sarkasmus?

0/0
18.8.2011 19:09

sampis

Re: Víte jaká je to škoda?

Ne, srší z něho naprostá stupidita.

+1/0
18.8.2011 19:11

rezerva

Re: Víte jaká je to škoda?

mě jde jen o to, že to admin asi nějak přehlíd, když to tady mazal...

0/0
18.8.2011 19:16





Najdete na iDNES.cz