Diskuze

Opilec ukopal štěně labradora, další mladík zabil čivavu

Dva otřesné případy smrti psů vyšetřovali policisté na Novojičínsku a Frýdecko-Místecku. V Paskově opilec ukopal svého labradora, v Novém Jičíně ještě mladistvý tyran nakopl čivavu tak silně, že ani ona nepřežila.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pingu1

19. 8. 2011 9:26
..tady bude vic slz a narku ,nez u te divciny z

0 0
možnosti

pingu1

19. 8. 2011 9:26
Re: ..tady bude vic slz a narku ,nez u te divciny z

..Australie.

0 0
možnosti

kobrik

19. 8. 2011 9:19
Co to je za komentáře??

Lidi proberte se.. Vy se tu bavíte o tom co kdyby na něj ten pes útočil, ale viděli jste někdy útočící štěně??? Nebo útočící čivavu, která se bojí všeho většího a má zoubky a tlamičku tak možná na váš malíček u nohy.. Dva roky podmínka za zabití štěněte je málo.. měl jít sedět na rok.. Nejdřív je to štěně a pak to bude dítě... Hlavně by měli jít oba na psychiatrii, protože tohle není normální..

0 0
možnosti

Toranoko

19. 8. 2011 11:59
Re: Co to je za komentáře??

Tak tos asi nikdy nevidel civavu, ktera je vztekla a neboji se :-) U nas v baraku je zrovna jedna, ktera vystekava snad kazdyho - mozna ze strachu, ale odvaha se priblizit ji rozhodne taky nechybi ;-D

Ale jinak souhlas

0 0
možnosti

Pirátka

18. 8. 2011 20:02
uříznout nohu, uříznout obě nohy

Já bych toho parchanta poslala do výchovnýho ústavu. Co z tohohle vyroste? I kdyby na mě útočila čivava, tak mi těžko způsobí tržný rány, kvůli kterejm bych mohla umřít a navíc se dá zpacifikovat celkem jednoduše.

Tohle byl normální, nevychovanej hajzl. Nechápu, že se z toho, že zabil zvíře (jen tak) nic nevyvodí. Tohle mi hodně vadí.

K tomu druhýmu se nehodlám ani vyjadřovat. Jenom zoufalec si něco dokazuje tím, že zabije zvíře, nad kterym má jasnou fyzickou převahu - a na věku v tomhle opravdu nezáleží.

0 0
možnosti

kvak.nořič V

18. 8. 2011 15:31
oboum rozsrackovat ty dute hlavy

aby dal pes pokoj nemusi do neho kopat plnou silou... a ukopat vlastni stene to uz je demence

4 0
možnosti

Viro

18. 8. 2011 15:50
Re: oboum rozsrackovat ty dute hlavy

Nikoho nehodlám soudit ani obhajovat, ale jakou sílu musím vyvinout, aby tvor hmotnosti čivavi letěl několik metrů? Plnou? to by mě muselo být tak 7 let.

0 0
možnosti

Viro

18. 8. 2011 15:11
Všichni soudíte, nejraději byste linčovali

a víte houby, jak to bylo. Co kdyby byl článek napsán stylem:  Mladík se bránil útočicí čivavě, tu v obraně nakopl, pes pošel.   Já raději nesoudím. Bydlím u parku a dvakrát jsem již musel nohou umravnit psa (pokaždé jezevčík) a jednou pepřákem (něco velkého, rasu netuším).  A to mám psa vlastního, nejsem žádný saďour. Ovšem také nejsem povinen si nechat okusovat paty a lýtky, případně se nechat porazit 40 ozubenými kily. Za psa je zodpovědný chovatel. Za dítě rodič. V obou povinnostních skupinách se najde dost lidí, kteří selhali ve výchově. Produkty máme kolem sebe. Bohatě stačí druhej případ. někteří lidé by se neměli množit či si pořizovat zvíře a nebo prostě jenom pít.

A i láska ke zvířeti má své meze. Pokud by můj pes (šeltije) byl agresivní na mé děti, zabil bych ho. Ale je vychovaný a ví co může a co ne. Ovšem s malým děckem bych ho stejně samotného nenechal. I sebehodnější zvíře může mít svůj zkrat. Jako člověk.

3 0
možnosti

Scarlett from Scottland

18. 8. 2011 15:27
Re: Všichni soudíte, nejraději byste linčovali

vy vskutku musíte být pejskař jedna radost..... a zabít "i kdyby útočící " čivavu?...... proboha, jako když vás napadne morče, to je třeba zabít?????

1 0
možnosti

marla

18. 8. 2011 14:08
Fakt hrdina ten mladík,

ňáká babka venčí svou čivavu a "hrdina" mladík ji nakopnutím zabije.Že třeba nezkusil nakopnout třeba dobrmana(bez košíku;-)).Opilec je .......

2 0
možnosti

ulkik

18. 8. 2011 13:38
to je reci kvuli jednomu psovi

Radsi bych uvital jmenny seznam obcanu, co po svych psech neuklizeji vykaly na verejnem prostranstvi. A taky bych spise uvital aktivnejsi cinnost mestske policie za psi pobihajici bez voditka, zatim je vidim, jak pouze pokutuji spatne zaparkovana auta, coz, na rozdil od volne pobihajicich psu, nikoho neohrozuje.

2 0
možnosti

stanikgor

18. 8. 2011 13:50
Re: to je reci kvuli jednomu psovi

Plný souhlas.Na to však ti ochránci čoklů neslyší....To se nese taková primadona s o něco větší krysou,samozřejmě na volno,a když ji upozorníte,že by za tou napodobeninou psa měla uklidit, tak se rozječí jako siréna...,že co si to vlastně dovolujete....

0 0
možnosti

ženská umanutá

18. 8. 2011 11:52
hnus!

zamindrákovaný, zamindrákovaný mladíci ;-€;-€

1 0
možnosti

pemo

18. 8. 2011 11:41
co se týče dětí a zvířat a slabších nebo nemocných jedinců,

které někdo takto týrá, ubližuje či přímo  zabíje, tak je to příšerné a neomluvitelné. Vypovídá to o stavu společnosti a charakteru lidí. Pokud se vytratí nejen slušnost, ale i úcta k živému tvoru a k životu samotnému a i soucit, jakou má společnost pak budoucnost. Sama mám psa a nedokážu si představit, že by někdo tak krutě, jen tak z chorého momentálního nápadu či pro zábavu nebo v opilecké agresivitě, ukončil jeho život. Lidé, kteří takto lehkomyslně zabíjejí by měli být přísněji trestáni a ne jen podmínkou a také by mělo být uzákoněno, aby už nemohli vlastnit nikdy další zvíře.

2 0
možnosti

Viro

18. 8. 2011 15:16
Re: co se týče dětí a zvířat a slabších nebo nemocných jedinců,

A proč hned všechno regulovat a uzákoňovat? Pokud někdo není slušně vychován, žádný zákon nepomůže.

0 0
možnosti

Scarlett from Scottland

18. 8. 2011 11:38
chce ze mi fakt z lidí brečet

a zase mi to potvrzuje, že často je pro mě společnost zvířat lepší, příjemnější a prospěšnější, než ta lidská..... to jsme to dopracovali Rv

1 0
možnosti

Viro

18. 8. 2011 15:16
Re: chce ze mi fakt z lidí brečet

Hlavně ta netová diskuze bude třeba s vlčákem opravdu zábavná.;-D

0 0
možnosti