Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilec ukopal štěně labradora, další mladík zabil čivavu

Dva otřesné případy smrti psů vyšetřovali policisté na Novojičínsku a Frýdecko-Místecku. V Paskově opilec ukopal svého labradora, v Novém Jičíně ještě mladistvý tyran nakopl čivavu tak silně, že ani ona nepřežila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pingu1

..tady bude vic slz a narku ,nez u te divciny z

0/0
19.8.2011 9:26

pingu1

Re: ..tady bude vic slz a narku ,nez u te divciny z

..Australie.

0/0
19.8.2011 9:26

kobrik

Co to je za komentáře??

Lidi proberte se.. Vy se tu bavíte o tom co kdyby na něj ten pes útočil, ale viděli jste někdy útočící štěně??? Nebo útočící čivavu, která se bojí všeho většího a má zoubky a tlamičku tak možná na váš malíček u nohy.. Dva roky podmínka za zabití štěněte je málo.. měl jít sedět na rok.. Nejdřív je to štěně a pak to bude dítě... Hlavně by měli jít oba na psychiatrii, protože tohle není normální..

0/0
19.8.2011 9:19

Toranoko

Re: Co to je za komentáře??

Tak tos asi nikdy nevidel civavu, ktera je vztekla a neboji se :-) U nas v baraku je zrovna jedna, ktera vystekava snad kazdyho - mozna ze strachu, ale odvaha se priblizit ji rozhodne taky nechybi ;-D

Ale jinak souhlas

0/0
19.8.2011 11:59

Pirátka

uříznout nohu, uříznout obě nohy

Já bych toho parchanta poslala do výchovnýho ústavu. Co z tohohle vyroste? I kdyby na mě útočila čivava, tak mi těžko způsobí tržný rány, kvůli kterejm bych mohla umřít a navíc se dá zpacifikovat celkem jednoduše.

Tohle byl normální, nevychovanej hajzl. Nechápu, že se z toho, že zabil zvíře (jen tak) nic nevyvodí. Tohle mi hodně vadí.

K tomu druhýmu se nehodlám ani vyjadřovat. Jenom zoufalec si něco dokazuje tím, že zabije zvíře, nad kterym má jasnou fyzickou převahu - a na věku v tomhle opravdu nezáleží.

0/0
18.8.2011 20:02

kvak.nořič V

oboum rozsrackovat ty dute hlavy

aby dal pes pokoj nemusi do neho kopat plnou silou... a ukopat vlastni stene to uz je demence

+4/0
18.8.2011 15:31

Viro

Re: oboum rozsrackovat ty dute hlavy

Nikoho nehodlám soudit ani obhajovat, ale jakou sílu musím vyvinout, aby tvor hmotnosti čivavi letěl několik metrů? Plnou? to by mě muselo být tak 7 let.

0/0
18.8.2011 15:50

kobrik

Re: oboum rozsrackovat ty dute hlavy

A ty jako myslíš, že kopat do psa je v pořádku teda? když to není plnou silou? Ty se taky prober..

0/0
19.8.2011 9:08

Viro

Všichni soudíte, nejraději byste linčovali

a víte houby, jak to bylo. Co kdyby byl článek napsán stylem:  Mladík se bránil útočicí čivavě, tu v obraně nakopl, pes pošel.   Já raději nesoudím. Bydlím u parku a dvakrát jsem již musel nohou umravnit psa (pokaždé jezevčík) a jednou pepřákem (něco velkého, rasu netuším).  A to mám psa vlastního, nejsem žádný saďour. Ovšem také nejsem povinen si nechat okusovat paty a lýtky, případně se nechat porazit 40 ozubenými kily. Za psa je zodpovědný chovatel. Za dítě rodič. V obou povinnostních skupinách se najde dost lidí, kteří selhali ve výchově. Produkty máme kolem sebe. Bohatě stačí druhej případ. někteří lidé by se neměli množit či si pořizovat zvíře a nebo prostě jenom pít.

A i láska ke zvířeti má své meze. Pokud by můj pes (šeltije) byl agresivní na mé děti, zabil bych ho. Ale je vychovaný a ví co může a co ne. Ovšem s malým děckem bych ho stejně samotného nenechal. I sebehodnější zvíře může mít svůj zkrat. Jako člověk.

+3/0
18.8.2011 15:11

Scarlett from Scottland

Re: Všichni soudíte, nejraději byste linčovali

vy vskutku musíte být pejskař jedna radost..... a zabít "i kdyby útočící " čivavu?...... proboha, jako když vás napadne morče, to je třeba zabít?????

+1/0
18.8.2011 15:27

Viro

Re: Všichni soudíte, nejraději byste linčovali

Přečtěte si můj příspěvek raději dvakrát. Nikde jsem nepsal, že je TŘEBA psa zabít. Ovšem může se stát, že se po psovi oženete a on to nepřežije. Totéž se vám může stát, když vrazíte pohlavek děcku. A opravdu, nejsem pejskař. jsem chovatel. Kromě psa mám více zvířat.

Sundejte klapky z očí a informace přebírejte s nadhledem;-DR^ Věřžit každému slovu v článcích a nebo dělat ukvapené závěry, to je přehlídka zdejší diskuze.:-/

0/0
18.8.2011 15:48

Pjootr_von_Zlin

Re: Všichni soudíte, nejraději byste linčovali

tak útočící čivava nebo štěně labradora musí být opravdu hrozné. Nezlob se, ale určitě ani svému dítěti nedáš facku, že to nepřežije ... Nebo snad ano? 8-o

0/0
18.8.2011 16:17

Scarlett from Scottland

Re: Všichni soudíte, nejraději byste linčovali

:-) chovatel není ten, kdo vlastní pár zvířat, sorry :-/ možná jste něčeho množitel.......... kynolog nejste určitě

0/0
19.8.2011 6:59

kobrik

Re: Všichni soudíte, nejraději byste linčovali

V životě jsem neviděl útočící štěně Labradora nebo útočící malou čivavu, která se bojí čehokoliv co na ni vybafne.. Vás bych taky umravnil pár kopancema do hlavy a pak bych na svou obhajovu říkal, že jsem si myslel, že to vydržíte, že to nebylo plnou silou..

0/0
19.8.2011 9:12

Toranoko

Re: Všichni soudíte, nejraději byste linčovali

Sorry, ale v tom pripade jste to vy, kdo se neumi ovladat a odhadnout svou silu..

A ze byste zabil agresivniho psa ? I s nim se da pracovat, nebo ho dat pryc. Hlavne nejjednodussi reseni - zabit.

Co se tyce deti, pohlavky nic neresi. Stejne tak u psa kopanec - akorat to vyvola strach a pocit bezmoci Ale ostatni zpusoby holt zaberou cas a energii - a taky by se mohlo ukazat, ze je chyba nekde jinde, nez ve psu nebo diteti, ze ?

0/0
19.8.2011 12:04

sampis

Re: Všichni soudíte, nejraději byste linčovali

Mě ten českej relativismus baví. Borce vyšetřuje policie za bezdůvodné zabití psa a ty spekuluješ o napadení čivavou.

0/0
18.8.2011 16:33

marla

Fakt hrdina ten mladík,

ňáká babka venčí svou čivavu a "hrdina" mladík ji nakopnutím zabije.Že třeba nezkusil nakopnout třeba dobrmana(bez košíku;-)).Opilec je .......

+2/0
18.8.2011 14:08

ulkik

to je reci kvuli jednomu psovi

Radsi bych uvital jmenny seznam obcanu, co po svych psech neuklizeji vykaly na verejnem prostranstvi. A taky bych spise uvital aktivnejsi cinnost mestske policie za psi pobihajici bez voditka, zatim je vidim, jak pouze pokutuji spatne zaparkovana auta, coz, na rozdil od volne pobihajicich psu, nikoho neohrozuje.

+2/0
18.8.2011 13:38

stanikgor

Re: to je reci kvuli jednomu psovi

Plný souhlas.Na to však ti ochránci čoklů neslyší....To se nese taková primadona s o něco větší krysou,samozřejmě na volno,a když ji upozorníte,že by za tou napodobeninou psa měla uklidit, tak se rozječí jako siréna...,že co si to vlastně dovolujete....

0/0
18.8.2011 13:50

Viro

Re: to je reci kvuli jednomu psovi

R^ Nosit si pytlík není věda a pokud nechci uklízet, tak si pořídit zahradu. Potom se můžu brodit v lejnech sám a na svém. Městská policie je kapitola sma pro sebe. Snadné terče na výběr peněž jsou ty auta.

0/0
18.8.2011 15:14

Scarlett from Scottland

Re: to je reci kvuli jednomu psovi

vy jste skutenčně ubožátka........ článek o hovadech, co nemají problém mučit bezbrané a vy tu zase kdákáte nesmysly...... hnus fialovej..... a skutečně platí, že kdo se hnusně chová ke zvířatům, tak je i jako člověk bezpředmětnej......

+3/0
18.8.2011 15:24

stanikgor

Re: to je reci kvuli jednomu psovi

Vždyť já taky píšu o hovadech,jak jinak nazvat tu čarodějnici,která nechá lítat psa bez vodítka,hromádky nesebere a ještě si pouští hubu na špacír...

0/0
19.8.2011 6:45

Scarlett from Scottland

Re: to je reci kvuli jednomu psovi

vy jste jak tataři 8-o vodítko není povinnost, alespoň ne v každém městě a vůbec nechápu, na co mít povinnost vodítka u čivavy. Doga to fakt nebyla...... 8-o Všechno živé a neškodné ať je přikurtované ne? To máte ze všeho takovou paniku? To se fakt víc bojím, že mě srazí nějaký magor autem než pidi psa...

0/0
19.8.2011 7:02

kobrik

Re: to je reci kvuli jednomu psovi

Hele zkus znovu napočítat o kolik psů tu jde.. :) Třeba se už dopočítáš.. :) Jinak o tvém IQ ani slovo :)

0/0
19.8.2011 9:15

Toranoko

Re: to je reci kvuli jednomu psovi

Pokud vim, tak pes na voditku byt nemusi, musi byt ovladatelny - aspon ne vsech mestech.

Nechapu tyhle blby kecy (a to svyho psa na voditku vodim, protoze jeste nema stopro privolani, ten minulej ale zadny voditko nepotreboval)

0/0
19.8.2011 12:06

ženská umanutá

hnus!

zamindrákovaný, zamindrákovaný mladíci ;-€;-€

+1/0
18.8.2011 11:52

pemo

co se týče dětí a zvířat a slabších nebo nemocných jedinců,

které někdo takto týrá, ubližuje či přímo  zabíje, tak je to příšerné a neomluvitelné. Vypovídá to o stavu společnosti a charakteru lidí. Pokud se vytratí nejen slušnost, ale i úcta k živému tvoru a k životu samotnému a i soucit, jakou má společnost pak budoucnost. Sama mám psa a nedokážu si představit, že by někdo tak krutě, jen tak z chorého momentálního nápadu či pro zábavu nebo v opilecké agresivitě, ukončil jeho život. Lidé, kteří takto lehkomyslně zabíjejí by měli být přísněji trestáni a ne jen podmínkou a také by mělo být uzákoněno, aby už nemohli vlastnit nikdy další zvíře.

+2/0
18.8.2011 11:41

Viro

Re: co se týče dětí a zvířat a slabších nebo nemocných jedinců,

A proč hned všechno regulovat a uzákoňovat? Pokud někdo není slušně vychován, žádný zákon nepomůže.

0/0
18.8.2011 15:16

Scarlett from Scottland

chce ze mi fakt z lidí brečet

a zase mi to potvrzuje, že často je pro mě společnost zvířat lepší, příjemnější a prospěšnější, než ta lidská..... to jsme to dopracovali Rv

+1/0
18.8.2011 11:38

Viro

Re: chce ze mi fakt z lidí brečet

Hlavně ta netová diskuze bude třeba s vlčákem opravdu zábavná.;-D

0/0
18.8.2011 15:16

Scarlett from Scottland

Re: chce ze mi fakt z lidí brečet

netová diskuze je taky jen virtuální kontakt..........  :-) osobně se raději těším domu na psa ;-D ale s pár vyvolenými a otestovanými lidmi se ráda scházím i osobně :-)

+1/0
18.8.2011 15:21

bobek_79

že to nezkusil na dospělého pitbula

???

+1/0
18.8.2011 11:32

Denulle

tohle mě dokáže vytočit !!!

Náctiletej kre..n, kterej se nudí a jen tak pro radost si nakopne čivavu. Nakopnout ho náklaďákem at si skusí co to je odletět několik metrů........grrrrrrrrrrrr

+2/0
18.8.2011 11:29

Viro

Re: tohle mě dokáže vytočit !!!

Nikde jsem v článku nevyčetl, že by to udělal jen tak a nebo pro radost. Prostě tato informace chybí. naprosto chybí příčina. její vynechání může být čistě účelové.

0/0
18.8.2011 15:18

plejtvák

ooooo čivava

oni ti mladíci nejsou sami o sobě nebezpeční.....za to mohou jen špatní majitelé...pardon rodiče

+1/0
18.8.2011 10:44

ponik11

grrr

Fakt vygumované palice ;-€ Natvrdo 2 roky a po celou dobu trestu holýma rukama sbírat psí výkaly a čistit žumpy.

+1/0
18.8.2011 10:43

stanikgor

Re: grrr

Myslíte určitě toho majitele čokla,který ho nechal lítat bez vodítka...Pak souhlas....

0/0
18.8.2011 11:46

Scarlett from Scottland

Re: grrr

takže cokoli co běhá na volno a někdo má pocit, že ho to otravuje může být usmrceno? díky za info, super. Jinak v článku nepíšou, že by čivava někoho otravovala..... ale asi jste u toho byl.

+1/0
18.8.2011 11:51

Viro

Re: grrr

Ale taky nepíšou, že neotravovala. Prostě chybí příčina, ale soudy tu vynáší každej jak islamista.;-O

0/0
18.8.2011 15:19

Scarlett from Scottland

Re: grrr

píšou bez příčiny, nebo alespoň když jsem to četla, tak to tam bylo napsáno. Ale i kdyby čivava něco dělala, tak co proboha tak mohl udělat dvoukilovej pes, abych ho musela zabít???????  O ukopaným štěněti opilcem se ani nezmiňuji Rv

0/0
18.8.2011 15:31

marla

Re: grrr

Na vodítko nebo přímo na řetěz patří především jistí mladíci!!

+1/0
18.8.2011 14:09

Viro

Re: grrr

R^

0/0
18.8.2011 15:18

kosican76

Zase bych prisel o dukatky

Jelikoz jsem horka hlava, tak se trosku schadim a napisu toto, jen aby ti chlapci v base , pokud se tam dostanou dostali to co udelali tem psikum..... Vzdyt to je neme stvoreni, samo o sobe nic neudela nikomu. Labrador pritom pomaham slepcum a mala civava? hrozne;-(

0/0
18.8.2011 10:32

oldu

středověk by se hodil

Ve středověku existoval velmi účinný trest - pranýř. Přivázali na něho odsouzence na veřejném prostranství a každý si na něho mohl přinejmenším plivnout. To by v případě těchto primitivů vůbe nebylo špatné.

+2/0
18.8.2011 10:32

bivie

Re: středověk by se hodil

Jak na tohle moc nejsem, tak pokud jde o bezbranné- zvíře nebo dítě, tak bych si asi na dotyčného  "jen neplivla"....

+1/0
18.8.2011 10:35

Milicenta

..

Řešit jestli měli vodítko nebo neměli je podřadný..spíš bych to viděla jako znamení, že se  stupeň agrese bude zvyšovat, tak příště nakopne babičku, pak dítě..no proč ne..dyk s emu ic nestane :o((

+1/0
18.8.2011 10:26

bivie

Chce se mi opravdu brečet...

Když si člověk představí bezbranné štěňátko, tak se mi chce brečet... Trochu přihlouplý způsob, jak si něco dokazovat... Nemyslím, že za zabití živého tvora je dvouletá podmínka adekvátní trest...

+1/0
18.8.2011 10:23

Mayk.k

nechápu

Bezdůvodné zabití tvora, který cítí bolest  = dvouletá podmínka? morální hodnoty v této republice jsou stále ve středověku.Rv

+1/0
18.8.2011 10:09

ulkik

Re: nechápu

a kolik byste naparil za zabiti mouchy? Taky citi bolest.

0/0
18.8.2011 13:32

desde

vodítko?

Ten první případ vypadá dost otřesně, u toho druhého je něco zvláštního - jak mohla čivava odletět několik metrů, když MUSÍ být na ulici na vodítku? Byla přece na vodítku? Nebo ne? Protože jestli ne, ať si paní povídá o "bezdůvodném kopnutí" co chce, když před vámi začne zuřivá čivava kuňkat a pobíhat, a NENÍ na vodítku, mám právo jí odkopnout, je to jen sebeobrana...

0/0
18.8.2011 10:05





Najdete na iDNES.cz