Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žena skákající z okna a zbitý muž, hrdinové britského šílenství

Ty fotografie se staly symbolem nepokojů ve Velké Británii. Zachycují hororové chvíle a zároveň naději, že Británie se s rabováním nezletilých a násilníků vypořádá s noblesou ostrovům vlastní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bydhost

Zena z Polska

Ta zena je z Polska. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,10098660,Zamieszki_w_Londynie__Kobieta__ktora_wyskoczyla_z.html

0/0
11.8.2011 0:15

Englishman

Ti údajní "nezletilí výrostci" nejsou vesměs nezletil.

Zato, jak poznamenal jeden z diskutérů na Sky.com, nejsou většinou v noci moc dobře vidět. Multikulturní mašinérie snažící se zatajit identitu členů rabujících gangů jede opět naplno. ;-€

Mimochodem: soudy pojedou 24 hodin denně, alespoň v Croydonu byly odmítnuty všechny žádosti o kauce a soudci dali najevo, že se na lidskoprávní aktivisty brát zřetel tentokrát nebudou.

+4/0
10.8.2011 16:23

Funso

Re: Ti údajní

Je to humus, všechny je pozavírat až zbělají

0/0
14.8.2011 10:23

proost

Multikulti

Problém je v tom, že ta multikulturalita byla možná zápalkou, ale spousta tzv. bílých se ráda přidala k ničení. Je to problém ztráty jakýchkoliv morálních hodnot u velkého procenta společnosti (a nejen u přivandrovalců). Prostě dnes spoustě lidí nedělá problém jenom tak pro zábavu něco zničit, zapálit, ukrát a podobně. A zdaleka nejen barevných, islamistům a podobně. I když samozřejmě u nich je to spíš pravidlo než výjimka.

+1/0
10.8.2011 15:29

zdeseny obcan

Re: Multikulti

Americky sociolog Robert Putnan publikoval studii ve ktere ukazal ze prave pristehovalectvi je pricinou rozkladu spolecnosti. Zjistit ze tam kde zije kulturne a etnicky homogenni obyvatelstvo maji vysokou miru duvery mezi lidmi a vysokou miru participace na spolecenskem zivote. Tam kde je na jednom miste vice etnik se lide zaviraji do sebe, prestavaji duverovat jeden druhemu a ani nahodou je nenapadne udelat i neco malo pro celek. Pak at se nekdo divi ze narod ktery se kdysi dokazal semknout a odolavat masivnimu bombardovani se dnes nedokaze vyporadat s hrstkou nasilniku.

+4/0
10.8.2011 15:43

Dýzl

Re: Multikulti

Osobně se domnívám, že tento národ se s tímto problémem dokáže vypořádat. Je samozřejmě jednodušší řešení které zde navrhují někteří radikálové, tedy okamžitě použít ostré. Společnost je snad ale o něco dál a snaží se používat demokratické možnosti.

Říká se také, že vše špatné je k něčemu i dobré. Zde určitě k poučení a upozornění na sociální problémy které doutnají a určitě se budou hledat cesty jak hasit s předstihem než vypuknou další plameny.

Můj skromný názor je, že si tímto přistěhovalci podřezávají větev hlavně sami pod sebou a přinutí zatím mlčící většinu k radikálnějším postupům. A opravdovou a otevřenou válku by imigranti nikdy nevyhráli.

0/0
10.8.2011 16:23

Englishman

Re: Multikulti

Možná by ti imigranti za vítězství považovali něco jiného, než běloši. Pokud gang ovládne nějakou oblast a žije z vydírání místních, považuje to za vítězství - a to i tehdy, když jsou jeho členové zabíjeni v potyčkách se sousedním gangem nebo zavíráni do vězení policií. Možná by část imigrantů pouhé rozpoutání války považovala za svoje vítězství.

+2/0
10.8.2011 16:29

zdeseny obcan

Re: Multikulti

Rekl bych ze jste spise optimista. Pokud je spolecnost atomizovana tak se s problemy vyporadava tezko a kdyz uz tak jen pomoci velmi osklivych extremnich opatreni. Z uplne letargie dokaze vybudit lidi uz jen nasili a k tomu podle mne Zapad speje.

+1/0
10.8.2011 16:36

Englishman

Re: Multikulti

Ti běloši se nepřidali až teď k rabování. Přidali se dávno, když se rozhodli žít jen z dávek, které Labour rozdávala plnými hrstmi.

0/0
10.8.2011 16:26

metafrik

tady je obrazek z rabovani

ale ty vase mutlikutli tam nevidim. blby, co

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/08/10/article-2024284-0D5EF15C00000578-993_468x339.jpg

0/0
10.8.2011 15:25

tajny agent

Re: tady je obrazek z rabovani

A ten obrazek ma jako rict to ze nepokoje zacli barevni, pravdepodobne muslimove kvuli zabit jednoho kriminalnika?

0/0
10.8.2011 16:37

tajny agent

Mala otazka ...

muze si normalni clovek pozvat k sobe domu bydlet muslima jehoz soucasti viry je podle "svate knihy" legitimne zabit kazdeho kdo islam opusti? Toho co legitimne znasilni zenu ponevadz se nezahalila a je tako tak jeji vina ze jej vzrusila?

+2/0
10.8.2011 15:13

matkoslav1

Re: Mala otazka ...

;-)Jediný, kdo na světě útočí, jsou křestansky založené Spojené státy.

0/0
10.8.2011 15:26

kars

Re: Mala otazka ...

Kde žiješ?

0/0
10.8.2011 15:38

bílá-modrá-červená

Nepoukazoval ten střelec z Norska na něco podobného?

Resp. na problémy s přistěhovalci a multikulturou? Kdy dojde vládám z Evropy, že takhle to už dál nejde a musíme holt ty brány zavřít, jinak to budeme my, kdo se bude cítit v Evropě jako na návštěvě Rv

+5/0
10.8.2011 15:12

Galczynski

Opakovaně?

Asi je to profesionální deformace, ale přece: není žena skákající z okna ženou, která tuto činnost vykonává opakovaně? Nebylo by lepší pro vyjádření jednorázovosti činnosti a zároveň její průběhovosti použít sloveso "skáčící"? Ono sloveso sice spisovná čeština nezná, ale zná slovesa jako běžet, letět, od kterých podobné průběhové formy tvoří. Jen tak k zamyšlení ;)

0/0
10.8.2011 15:10

Reetu

Re: Opakovaně?

proc nenapises neco k tematu a neustale resis jen formu zdeleni ? Nekdy vas "zaprisahle jazykovedce" nechapu. Rv

+1/0
10.8.2011 15:13

Galczynski

Re: Opakovaně?

Protože k tématu má psát profesionální žurnalista, kterým nejsem. Já se tak maximálně o téhle věci můžu pobavit s kámošema u piva. Stejně mi celá věc přijde naprosto jasná, takže nezadává dostatečný důvod k diskuzi. Také nemám potřebu se vyjadřovat k věcem, kterým příliš nerozumím. Nejsem ani "zapřísáhlý jazykovědec", jen mě občas baví zasnít se a kontemplovat zrnko písku.

+1/0
10.8.2011 15:16

Reetu

Re: Opakovaně?

Jasne, tak priste svuj postreh ohledne formy a vseho krom obsahu zasli rovnou pisateli a prostor pod clankem nech jedincum co se vyjadrujou k veci.

0/0
10.8.2011 15:19

Galczynski

Re: Opakovaně?

Virtuální prostor je nekonečný, takže žádné místo nikomu nezabírám, ježto ho každý má nekonečné množství. A navíc si myslím, že neporušuji pravidla diskuze, takže se příště s výhradami ohledně jiných příspěvků obracej na šéfadmina diskusí pana Jana Dvořáka. Já se bohužel na autora článku přímo obrátit nedovedu, ani kdybych chtěl, což není tento případ. Nevím totiž jakým způsobem získat jeho adresu.

0/0
10.8.2011 15:26

nakej_nick

Re: Opakovaně?

http://zpravy.idnes.cz/novinari.aspx?idnov=745

0/0
10.8.2011 15:30

Galczynski

Re: Opakovaně?

Díky, toho okénka na vzkazy po pravé straně jsem si nevšiml. Někdy to možná využiju. Zajímalo by mě, jestli autoři reagují, protože si dokážu představit, že musí dostávat tuny e-mailů v souvislostí s "kvalitou" článků.

0/0
10.8.2011 15:32

Dýzl

Re: Opakovaně?

"kámošema" neni také spisovně, tak co zbytečně buzeruješ?

Něco k tématu by nebylo?

písmenkové pedanty mám opravdu rád

0/0
10.8.2011 15:37

Galczynski

Re: Opakovaně?

Pokud bys četl pozorněji, všiml by sis, že se ve svém původním příspěvku vůbec neobouvám/nenavážím/nestrefuji do spisovnosti či nespisovnosti, ale zamýšlím se obecně nad tím, jestli by nebylo možné vytvořit nové hezké české slovo, které, jak jsem si všiml, by možná pomohlo k větší výrazové a obsahové přesnosti našeho úžasného jazyka, který často dostává nehezky na prdel. Nikdo nejsme perfektní (kromě pana prezidenta), proto jsem si proti stylistickým, pravopisným či jiným chybám v článcích vybudoval jistou míru imunity. Takže bych s dovolením doporučil přečíst si příspěvek pozorněji, než začneš vynášet soudy..

0/0
10.8.2011 15:50

Dýzl

Re: Opakovaně?

Ok, pokud jsi se zmínil o perfektnosti pana presidenta, beru tvoje příspěvky jako crazy humor. Rv

0/0
10.8.2011 15:55

Galczynski

Re: Opakovaně?

Ještě jednou doporučuji přečíst si vše pozorně a ne se držet detailů, které o celku vypovídají asi tolik co barva o autě. A pokud jde o našeho pana prezidenta, myslím, že vše trefně vystihla jedna přední česká kapela : http://www.youtube.com/watch?v=yWr_xZabs3U

0/0
10.8.2011 15:59

Dýzl

Re: Opakovaně?

;-DR^

0/0
10.8.2011 16:04

alkhazali

Re: Opakovaně?

A co muz slinici si prst a jeho pratele?

0/0
10.8.2011 15:40

Galczynski

Re: Opakovaně?

Ten má pro strach uděláno a nebere si servítky, ani když je zahnán do úzkých, k čemuž dochází opravdu výjimečně.

0/0
10.8.2011 15:52

nakej_nick

Z Liverpoolu, 14. srpna 1911

Stávkující vydrancovali a zpustošili dnes

odpoledne radnici a policejní ředitelství. Starosta byl zraněn kamenem

na hlavě. Vojsko vzbouřený dav rozehnalo. Do Liverpoolu přibyly vojenské

posily. V Aldershotu jest připraveno 5000 mužů v pochodu do Liverpoolu. Potvrzuje se zpráva, že v Liverpoolu střílelo vojsko na zástupy. Výtržníci chtěli bořiti a pleniti soukromé domy.

0/0
10.8.2011 15:07

Mik8

Re: Z Liverpoolu, 14. srpna 1911

Srovnáváš nesrovnatelné. [][][][][][][]Incident na jednom místě, s kterým si vojsko rychle poradilo - a několikadenní plenění po celé Anglii, kterému nejspíš zdaleka není konec.

0/0
10.8.2011 15:17

proost

Re: Z Liverpoolu, 14. srpna 1911

Kdyby s příslušnou tvrdostí zasáhli dříve, tak nemuseli řešit ten brajgl dneska. Když pustošícímu davu ustoupíš jenom o jeden krok, tak rád udělá tři vpřed. Tady není možný žádný kompromis, ale silové řešení, které ukáže, zdali ještě stát dokáže fungovat.

0/0
10.8.2011 15:25

hradec

Enoch Powell měl pravdu!

a to již před 43 lety!

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/2624-enoch-powell-mel-pravdu-slavna-rec-o-imigraci-a-potocich-krve-v-britanii-cerny-muz-bude-mit-bic-nad-bilym-muzem.aspx

+4/0
10.8.2011 14:52

metafrik

Re: Enoch Powell měl pravdu!

eunuch mel fakt pravdu, jen ty potoky krve furt nikde

0/0
10.8.2011 15:21

Doubleblue

Re: Enoch Powell měl pravdu!

VYdrž Prťka vydrž,i potoky budoua nebude totak dlouho trvat...ostatně v Norsku už potoky byly...nebo kolik lidí musí umřít aby to bylo za potoky považováno?

0/0
10.8.2011 15:41

miloos

doporucene cteni

Joris Kuyendijk - Hello everybody doporucuji precist R^

0/0
10.8.2011 14:52

Ivan Langer

Myslim ze nastava doba,

kdy i britska policie pochopi ze bez ostre munice to nepujde. Je to smutne, ale realita.

0/0
10.8.2011 14:48

kars

Re: Myslim ze nastava doba,

Ono by stačilo "ty po mně kamenem - já po tobě gumovým projektilem". A puška má rozhodně vyšší přesnost, než šutr ;-).

0/0
10.8.2011 15:44

RonnieV

Jo, to je to multikulti obohacení

o které jsme tak stáli? Proboha, snad už aspoń tyhle hrůzy těm zblblíkům otevřou oči. Multikulti nefunguje a fungovat nebude, dokud nebudou mít přistěhovalci povinnost dodržovat zákony země, kam se chtějí nastěhovat, a budou se moct vymlouvat na "kulturní odlišnosti". Západní civilizace už řadu let jen  ustupuje a plazí se a omlouvá se a tomu všemu ještě  říká otevřenost a demokracie, místo aby to nazvala pravým jménem - slabost a zbabělost. Všichni ostatní se nám smějou a  dělají si na náš úkor a v našich zemích, co chtějí.  Vždycky jsem se poctivě snažila  nemít předsudky, ale to, kam tahle západní politika vede, už ze mě nejspíš brzo udělá nesnášenlivého xenofobního rasistu.Rv

+7/0
10.8.2011 14:41

pětrandočepice

Re: Jo, to je to multikulti obohacení

Je to důsledek pokrytectví: když řekně někdo otevřeně pravdu na toto téma, bývá obviněný z rasismu. Pokud bude pokrytectví přetrvávat, nepovede to k ničemu dobrému. V Británii možná aspoň část pokrytectví skončí. Ale zaplatila za to vysokou cenu.

+2/0
10.8.2011 14:49

Mik8

Re: Jo, to je to multikulti obohacení

Ano, začíná to už ve školách (hlavně na humanitních fakultách) důkladným výplachem mozků. Pak tihle lidi obsadí posty v médiích a politice. I ti, co si nenechyli mozek vymýt a chápou, jak se věci mají, vědí, že cesta k lukrativním postům vede jen přes politickou korektnost. Kdo sejde z cesty "jediného správného světonázoru" je ostatními zničen.

0/0
10.8.2011 14:53

alkhazali

Re: Jo, to je to multikulti obohacení

Tak ja myslim ze multikulti funguje. Podle fotek rabuji i bili, takze k nejakemu mezikulturnimu obohaceni jiste doslo.

0/0
10.8.2011 15:00

horduch

Re: Jo, to je to multikulti obohacení

nepleť si araba s anglánem

0/0
10.8.2011 15:18

proost

Re: Jo, to je to multikulti obohacení

Nohužel - část rabujících (nevím jak velká) jsou skutečně ti "praví" angličané. Takže i oni se rádi přidali.

0/0
10.8.2011 15:32

kars

Re: Jo, to je to multikulti obohacení

Je pravděpodobné, že pokud by tam byli bývali nebyli přistěhovalci, ti "bílí", kteří se teď bezcílně poflakují a loupí, by byli na jejich pracovních místech, měli by nějakou životní úroveň a i majetek, o který by se museli starat, takže by se ocitli na druhé straně barikády... Na druhou stranu, asi je větším přínosem např. pákistánský doktor nebo obchodník, který tu práci dělat chce, než nějaký Tommy, který se chce flákat a jakákoli snaha nebo úsilí se mu příčí.

Takže asi nejlepší by bylo separovat lidi ne podle barvy kůže nebo místa narození, ale podle názorů a hodnot, které vyznávají. A to je nereálné... :-(

0/0
10.8.2011 15:56

Mik8

tohle zvládnou těžko

Nevím, s jakou noblesou se s tím vypořádají. I když se nám média cpou horem dolem úvahy o tom, že je to pouhá drobná nepříjemnost na cestě k multikulti ráji a problém jakési hrstky nevychovaných dětí, ve skutečnosti jsou původní obyvatelé Anglie už ztracení - jediná generace zaprodala a přijde o zem, kterou budovali po staletí jejich předkové, a těžko to něco zvrátí. V roce 1968 se ještě dalo, to britský konzervativní politik Enoch Powell pronášel v řeč Rivers of Blood, kde naprosto přesně předpověděl, jak to skončí, když bude imigrace pokračovat. Byl zatracen, označen za neonacistu (kterým rozhodně nebyl) a jelo se dál. Řeč (anglicky) zde:

http://www.telegraph.co.uk/comment/3643823/Enoch-Powells-Rivers-of-Blood-speech.html

+2/0
10.8.2011 14:39

hradec

Re: tohle zvládnou těžko

česky na: http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/2624-enoch-powell-mel-pravdu-slavna-rec-o-imigraci-a-potocich-krve-v-britanii-cerny-muz-bude-mit-bic-nad-bilym-muzem.aspx

0/0
10.8.2011 14:55

Doubleblue

Re: tohle zvládnou těžko

Jsou lidé,kteří mají schopnost vidět dopředu pravdu a jsou lidé,kteří ji uvidí až tehdy když jim ta pravda rozbije ústa...bohužel těch prvních je málo,proto jsou nazývání xenofoby a těch druhých je tolik,že stejně jako rakovina hoduje do své záhuby i oni směřují tamtéž.

0/0
10.8.2011 16:16

Sir_Humphrey_Appleby

njn

vychova mladeze v praxi :) kdyz neco chci, tak si to proste ukradnu :) tady u nas sme se to naucili diky 40 letum v komunismu kdy moralka klesla na dno a az to privlastnovani neceho co bylo udajne nas vsech bylo tak neunosne, ze se neco zmenit muselo, aby ti "sikovnejsi" v tom mohli pokracovat dale :D

bohuzel mladi vytrznici z anglie nemeli tu moznost se ucit od rodicu a prarodicu tu spravnou zivotni cestu vycuranosti, lhani, ritolezectvi a uplaceni. proste nemaji ty znalosti jak si privlastnit, vypujcit tu danou vec. sou proste nezkuseni a jdou ponekud radikalnejsi cestou :) a az mistni policije, nebo nejaky dobrovolnik zvoli taky radikani pristup, tak se vsechno vyresi samo i kdyz to bude bolet :) jen skoda, ze podobny pristup se nechytnul u nas a tak sme to meli jen sametove

0/0
10.8.2011 14:36

prick

Re: njn

R^

0/0
10.8.2011 14:38





Najdete na iDNES.cz