Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nesouhlasíme s vaší podporou pochodu gayů, napsal Bátora Eisenovi

Personální ředitel ministerstva školství a předseda iniciativy D.O.S.T. Ladislav Bátora napsal velvyslanci USA v České republice Normanu Eisenovi dopis. Nesouhlasí s jeho podporou pochodu homosexuálů v Praze. Angažujete se ve prospěch nátlakových organizací, vzkázal velvyslanci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aristotelesss

heterosexuálové ještě jste tady?

Doufám, že se najdou i mezi heterosexuálama natolik schopní a iniciativní lidi, kteří dokáží udělat také něco na svoji ochranu. Ochranu před zahubením lidstva. Tyto skupiny  by měli být vytlačeny na periférii společnosti a být označeny vzláštní marginální skupinou. Sakra společnost by měla dělat všechno pro to aby jsme si zachovali svou identitu zdravého člověka a ne ještě podporovat z degenerovanou osobnost která nemá ve vyspělé heterosexuální společnosti co dělat. Jestliže je mají američani tak rádi ať si je vezmou k sobě domů.

0/0
15.8.2011 18:03

Elmo

Co je to ten festival toletance?

Je zvlastni jak tu mnozi utoci na pruvod, ale o tom ze jde i o koncerty, prednasky, prezentace, jarmark, besedy, sport... O tom tu mnozi nic nevi... Toto je vlastnost cechu... Nezajem! Staci jen medialni masaz. TV Nova ukaze par specialnich pripadu lidi v pruvode, kteri se touzi jen zviditelnit. A medii masirovani to vezmou jen pruvod - jen pruvod exotu...

0/0
8.8.2011 21:35

IoannesBaptist

Schází pokora

Někomu Bůh nadělí IQ 140, někomu absolutní sluch, někomu hrb, někomu jinou sexuální orienaci. Nic z toho nemá nikdo z vlastního přičinění nebo zásluhy. Nemá právo na nic z toho být hrdý nebo pyšný. Má se pokorně ptát, co mu Bůh právě tímto chce říct. Možná by Stephen Hawking jako zdravý chlap nikdy neudělal takové objevy, protože by se mohl věnovat jiným věcem. Homosexuál by asi měl věnovat svou životní energii něčemu jinému, než sexu - tak bych si to asi vyložil, kdyby to potkalo mne.

0/0
8.8.2011 11:41

ignacius01

Re: Schází pokora

ne kazdy je verici krestan aby si to vykladal jako vy ;-) ps. pan hopking byl bedna i bez vozicku a obevy udelal i pred svou nemoci ..mmchodem je to presvedceni ateista a tem vasim zaverum by se vysmal ...

0/0
8.8.2011 11:53

ilb

Re: Schází pokora

A jé, ještě že tato diskuze pomalu vyznívá do ztracena, protože slovně "bojovat" na dvou frontách jak proti exhibiciujícím homosexuálům, tak proti členům fanklubu vousatého dědy na nebesích by bylo opravdu náročné... :-)

0/0
8.8.2011 11:58

IoannesBaptist

Re: Schází pokora

Vy jste v téhle diskuzi potkal nějakého člena fanklubu vousatého dědy na nebesích? Povězte kde, také bych si z něho udělal legraci :-)

0/0
8.8.2011 12:03

ilb

Re: Schází pokora

Nechci sem tahat off-topic diskuzi o Bohu ale jako vousatého dědulu na nebesích ho lidé často zobrazovali. V kostelech na freskách alepoň tak vypadá. :-)

0/0
8.8.2011 12:08

kuttna

Re: Schází pokora

Jsem katolík a je mi docela líto lidí, co si představují Boha jako vousatého dědu. Taková nevzdělanost. Soudruzi by měli radost.

0/0
9.8.2011 1:54

Flegmatik Pohoda

Re: Schází pokora

Ne každý věřící musí brát Boha jako vousatého dědu na nebesích. Je úsměvné, jaké jsou lidi ovce. Před dávnými časy kdo zpochybňoval existenci Boha, měl pletky s ďáblem a byl zavražděn (upálen atd.). Dnes je zase IN vysmívat se všemu, co s Bohem nějak souvisí. Nejsem náboženský fanatik, ale na nějakou vyšší moc (Boha) věřím.

0/0
8.8.2011 12:43

kluknakluky

Re: Schází pokora

"Homosexuál by asi měl věnovat svou životní energii něčemu jinému, než sexu - tak bych si to asi vyložil, kdyby to potkalo mne."

No vidíte, a jiný si to vyloží právě tak, že se má věnovat sexu s chlapem, když to tak Bůh chtěl. A co Vy víte, jestli mu také nevnuknul potřebu zvěstovat tuto radostnou zprávu dál a to prostřednictvím podobných průvodů?

0/0
8.8.2011 14:50

ignacius01

Re: Schází pokora

no to rikal pekne bill maher ve filmu religulous ... kdyz lidi mluvi ze jim buh rekl aby nekoho zavrazdili, bereme je jako silence, kdyz blaboli o vseobjimajici lasce a harmonii, mame je za svate ... ale kdo z nas rozumi bohu?;-)

0/0
8.8.2011 15:08

korzár

JSEM HRDÝ !!!

Jsem hrdý na to, že jsem normální a netrpím sexuální deviací. Jsem hrdý na to, že jsem heterosexuál. Jsem hrdý na to, že mohu a mám děti normálním přirozeným postupem. Jsem hrdý na to, že mám rodinu - manželku a děti. Jsem hrdý na to, že moji potomci jsou normální a budou mít a mají rodiny s dětmi. Jsem hrdý na to, že jsem Čech. Jsem hrdý na to, že náš národ díky takovým, jako jsem já přežije. Jsem hrdý avšak nechodím na žádné pochody a manifestace, abych tuto skutečnost vnucoval jiným. [>-][>-][>-]

0/0
8.8.2011 10:55

Dita_1

Re: JSEM HRDÝ !!!

A proč jste hrdý na věci, které nejsou Vaší zásluhou?

+9/0
8.8.2011 10:56

holydance

Re: JSEM HRDÝ !!!

R^

0/0
8.8.2011 10:59

ignacius01

Re: JSEM HRDÝ !!!

nekomu evidentne staci k hrdosti hodne malo ;-D

0/0
8.8.2011 11:49

marty2ban

Re: JSEM HRDÝ !!!

...Vychovat děti a zabezpečit rodinu je málo??? Tak si to zkus, ,,hošane"

0/0
8.8.2011 16:07

Elmo

Re: JSEM HRDÝ !!!

To jde tezko, kdyz si vlastni neudela. A dite z donova radeji nechate vyrustat v tom ustavu. Hlavne aby nedej boze nemelo dva tatinky, kteri by to dite zabezpecili. To tadeji at vyroste tam kam ho heterosexualni rodice odlozili. Na jednu stranu hanite homosexualy ne nemaji vlastni deti...ale nadruhou davate "prebytky" do decaku...

0/0
8.8.2011 21:04

rebereb

Pane Bátoro, to je tak jediné, co můžete.

;-D;-D;-D;-D

0/0
8.8.2011 10:22

ignacius01

vite co je zvlastni?

kolid lidi poburuje pohled na libajici se muze. kolik lidi ale dokonce vrusuje pohled na dve libajici se zeny a na sex dvou zen (predevsim muzu) ;-)

0/0
8.8.2011 10:17

holydance

Hájek....

...kdyby se do toho nes*ral ten hradní rafan, byl by klid, primátor by zapatronoval, gayové by se prošli, prostě happening, s tím nemám problém.....problém z toho dělají různí plácalové, přesvědčení o vlastní důležitosti, přesvědčeni, že se musí vyjádřit ke všemu a jsou jakýmisi názorovými vzory.....

0/0
8.8.2011 10:07

jardahorak

Re: Hájek....

Maji pravo na svuj nazor. Umlcovani nepohodlnych nazoru neni nejlepsi reseni. Mohlo by se stat, ze priste budete ten nepohodlny vy...

0/0
8.8.2011 10:17

holydance

Re: Hájek....

pokud se vyjádří sami za sebe, nemám s tím problém, oni se ale zašťiťují svými funkcemi, které nade vše milují, jsou jaksi zbožštělí......

0/0
8.8.2011 10:20

jardahorak

Re: Hájek....

To je celkem problematicke. Kuprikladu prezident. Je to hlava statu. Politicka funkce. Ale take clovek s nejakymi nazory. Jak si predstavujete, ze to ma vypadat? Ma pred kazdou vetou uvest jestli mluvi jako hlava statu nebo obcan? Co novinari? Napisi prezident Klaus rekl nebo obcan Klaus rekl... :-)

0/0
8.8.2011 10:30

holydance

Re: Hájek....

v zásadě s vámi souhlasím, problematické to je.....proto musí tito lidé x-krát opatrnější, než běžný občan, spousta lidí totiž vnímá vyjádření těchto figurek jako normu.....

+1/0
8.8.2011 10:34

jardahorak

Re: Hájek....

To ale neni problem tech figurek ale ovci, co vzhlizi nahoru, nemyslite?

0/0
8.8.2011 11:11

holydance

Re: Hájek....

pohybujete se přece mezi lidmi, tak vám asi neutekla ta "kvalita", prostě není všem zhůry dáno...

0/0
8.8.2011 11:28

jardahorak

Re: Hájek....

Takze se budeme snizovat na uroven blcu?

0/0
8.8.2011 11:30

holydance

Re: Hájek....

no, to je otázka.....jak v čem....

0/0
8.8.2011 11:34

jardahorak

Re: Hájek....

No treba ve vyjadrovani. Budeme kazdy sve vyroky peclive zkoumat, aby je, nedejboze, jednodussi jedinci nemeli sanci pochopit jinak nez byly mineny? Dusledne se vyhneme cizim slovum, cizim terminum, protoze ty jednodussi clovek nezna?

0/0
8.8.2011 11:36

holydance

Re: Hájek....

podívejte, mezi námi v zásadě není sporu, není možné, aby se civilizace zglajchšaltovala poble blbců - souhlas.....trochu jsme odbočili od tématu,já vím, že nejapné pindy politiků si inteligantní člověk nějak přeloží, někam zařadí, nicméně si nadále myslím, že tito věřejně vystupující si musí dávat sakra pozor na svá vyjádření, neboť pokřivené pochopení nějakého sdělení(řekněme, že takové sdělení v podstatě vybízí ke zkreslenému pochopení) může vést ke tragédii, zvláště pak z úst relativně důležitých panáků.....

+1/0
8.8.2011 11:43

jardahorak

Re: Hájek....

V prvni castri nejsme ve sporu. V druhe temer. Protoze bych souhlasil, aby se to, co pisete, vztahovalo opravdu na vsechny verejne vystupujici. Nejen politiky ve funkcich. Protoze k tragedii muze dojit i kdyz nejaky aktivista ci obhajce cehokoliv svymi recmi zblbne par jednodussich...

0/0
8.8.2011 11:50

holydance

Re: Hájek....

ano, ale u těch politiků je dle mého daleko větší riziko...."lopaty"(omlouvám se) na nějakýho aktivistu kašlou, naopak, tenhle typ lidí je jim podezřelý - oni nejsou nic oficiálního, ale takovej Bátora, nebo třeba ten Hájek to je brousek!

+1/0
8.8.2011 11:56

jardahorak

Re: Hájek....

Obavam se, ze lopaty precenujete. Zkuste si nekde udelat anketu kolik % oslovenych vi kdo je Batora...

0/0
8.8.2011 12:06

holydance

Re: Hájek....

holt jsem asi optimističtější, než je zdrávo....;-)

0/0
8.8.2011 12:08

Dita_1

Re: Hájek....

Svoboda vyjadřování končí v okamžiku, kdy začnete hanobit skupinu obyvatel, podněcovat k nenávisti, atd.

Kdyby se někdo svobodně rozhodl hlásat, že Vy a Vaše rodina jste méněcenní a je třeba Vás vyvraždit, budete jeno svobodu slova podporovat?

0/0
8.8.2011 10:23

jardahorak

Re: Hájek....

Smula jen, ze jste si pri sve hysterii nevsimla, ze k zadnemu hanobeni nedochazi. Jestli mate pocit, ze ano, mate moznost obratit se na soud. I to patri k svobodne spolecnosti. Ne zakazy a umlcovani nepohodlnych, jak byste rada...

0/0
8.8.2011 10:27

Dita_1

Re: Hájek....

Můj příspěvek byl veden v obecné rovině tématu "svoboda slova".

Ptám se tedy ještě jednou: kdyby někdo začal hlásat, že jste méněcenný, Vás i Vaši rodinu je třeba vyvraždit apod., budete takovou svobodu slova podporovat? Nebo uznáte, že svoboda (včetně svobody slova) má své mantinely?

0/0
8.8.2011 10:32

ilb

Re: Hájek....

Být "nemocný" přece neznamená být méněcenný. Můžete mi ukázat, kde je kdo požaduje vyvraždit? Jinak samozřejmě že podobné prohlášení by bylo trestné, takže máte možnost na něj upozornit.

0/0
8.8.2011 10:42

Dita_1

Re: Hájek....

Ehm, vyjadřovala jsem se OBECNĚ k problematice sovobdy slova.

Nicméně: před pár dny se tu objevil příspěvek (teď parafrázuju) "kdybych byl u moci já, tak jsou už dávno rozprášení na oběžné dráze". A ano, příspěvek jsem nahlásila.

+1/0
8.8.2011 10:44

ilb

Re: Hájek....

OK, souhlasím. Ale tohle je JEDEN ze stovek nebo tisíců příspěvků tady, tak na jeho základě nemůžete generalizovat. Většina se k tomu staví opravdu jak napsal pan Macek.

0/0
8.8.2011 10:56

Dita_1

Re: Hájek....

Takových (by´t ne tak extrémních) výroků tu padlo mnohem více. Doufám, že je to jen tím, že si dotyční pod rouškou anonymity dovolí víc než ve skutečnosti. Na druhou stranu nelze popřít, že se homosexuálové stávají pro svou orientaci terčem útoků.

0/0
8.8.2011 11:03

ilb

Re: Hájek....

Sem tam nějaký ten ftípek se nedá považovat za útok, to by jsme si pak nemohli dělat legraci opravdu z ničeho. :-) A že by jim někdo házel zápalné láhve do oken, nebo na ně organizoval pogromy o tom opravdu nevím a kdyby se něco takového u nás dělo, tak věřte, že by to média v rámci své multi-kulti strategie pěkně rozmázla. A následně i soudy.

0/0
8.8.2011 11:11

Dita_1

Re: Hájek....

Sem tam nějaký vtípek existuje i na vozíčkáře, nevidomé, atd. - nicméně pokud o vozíčkářích vypráví vtip vozíčkář, vyzní to jaksi jinak, než když ho vozíčkáři vypráví zdravý člověk, nemyslíte?

A propos, třeba tohle považuju za hysterický blábol, v němž se sice autor zaštiťuje tolerancí, nicméně jeho rétorika je značně nenávistná.

http://kanak.blog.idnes.cz/c/204112/Kdo-je-tady-netolerantni-Homousi-nebo-heterousi.html

0/0
8.8.2011 11:23

jardahorak

Re: Hájek....

Takze vtipy o blondynach mohou vypravet jen blondyny, jinak jde o netoleranci a sireni nenavisti vuci skupine osob ;-D

0/0
8.8.2011 11:25

Dita_1

Re: Hájek....

Blondýny se, na rozdíl od Židů, tělesně handicapovaných a homosexuálů v minulosti nestaly objektem pronásledování nebo útlaku.

0/0
8.8.2011 11:28

jardahorak

Re: Hájek....

Ale mohly by. V budoucnu. Prave na zaklade techto vtipu. A vubec je ve spolecnosti malo ucty a respektu k blondynam. Mely by usporadat nejaky pochod Prahou, co rikate? ;-)

0/0
8.8.2011 11:29

ilb

Re: Hájek....

Takže vlastně uznáváte, že se jedná o postižení, či jinou formu nemoci, kdyýž je přirovnáváte k vozíčkářům a nevidomým. Tady se tedy naše názory přiblížily. :-) Co se týče toho blogu, záleží na tom, v jakém rozpoložení ho zřejmě čtete. Až na použití hanlivého výrazu homouš a trochu ostřejší rétoriky jsem uznal, že má vcelku pravdu.

0/0
8.8.2011 11:35

Dita_1

Re: Hájek....

Ne, říkám, že je to biologická danost. Stejně jako třeba etnicita a ano, stejně jako třeba cukrovka prvního typu.

0/0
8.8.2011 11:37

ilb

Re: Hájek....

A teď můj názor. Jedná se o vrozenou vadu (dle vás bilogockou danost, no můžete tomu tak říkat) která bude vzhledem k obrovským pokrokům v medicíně dříve nebo později opravdu léčitelná.  Podobně jako objevili lék na také do určité doby neléčitelnou vámi zmiňovanou cukrovku.

0/0
8.8.2011 11:48

ignacius01

Re: Hájek....

nazor je jako dira v zadku ... kazdej ma nejakej ... mate ten svuj nazor necim podlozeny? terba jste lekar, genetik apod? protoze tohle silne pripomina situaci kdy se borci co pridavaj na stavbe bavej o tom jak by snadno udelali mrakodrap ... nic na tom neni preci ;-)

0/0
8.8.2011 12:18





Najdete na iDNES.cz