Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Umravněte Hájka, žádají politici Klause kvůli ostrým slovům o gayích

ČSSD a Věcem veřejným se nelíbí, že hradní vicekancléř Petr Hájek označil gaye za devianty. Podle stínové ministryně ČSSD pro lidská práva Michaely Marksové-Tominové podněcuje Hájek nenávist a měl by ho umravnit prezident Václav Klaus. Pochodu gayů bude "čelit" průvod zastánců tradiční rodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vigano

Pro odpůrce homosexuálů

Všem odpůrcům gayů a leseb přeji, aby se jim narodilo co nejvíce takto orientovaných dcer, synů nebo vnuků! Pak pochopí, že orientace je vrozená a nikdo si ji nevybral.

0/0
10.8.2011 13:55

discepto

Re: Pro odpůrce homosexuálů

Čím skôr, tým lepšie!

O 100 rokov tu nebude už nik, lebo ako všetci vedia - penis v konečníku dieťa nesplodí rovnako ani ako znechutená vagína ktorej je penis nechutný a za žiadnu cenu ho do seba nevpustí.

To bude potom spoločnosť!

A o to homosexuálom ide. Likvidácia. Zaviesť homosexuálne sex. správanie ako normu a najlepšie to heterosexuálne zakázať zákonom, veď je to nechutné keď si to rozdáva muž so ženou. Blééé

0/0
10.8.2011 14:02

Prof. Kikina Parker

Klaus umravňuje Hájka

Růžovou ti krinolínu koupím, Hájku dítě mé,

až půjdeš jednou na veliký prájd. ;-D

0/0
8.8.2011 21:37

xchickox007

Re: Klaus umravňuje Hájka

anebo seš lepší než letuška, seš lepší než letuška... ale neskrývej tu homosexualitu

0/0
10.8.2011 13:49

aldozzz

WHITE PRIDE

GAY PRIDE, všemi neomarxisty a pravdoláskaři podporovaná je to něco úžasného.... no a zkuste si v ČR uspořádat pochod WHITE PRIDE zajímalo by mě kam byste došli ;-D:-/:-/ okamžitě byste měli nálepku rasisty, xenofoba, netolerantního tvora, který snad ani nezaslouží život, nálepku neonacisty, nacisty, fašisty a samozřejmě pouta:-P nebo třeba MAN PRIDE, okamžitě budete šovinista neuznávající práva žen...

0/0
8.8.2011 3:00

dr.Dvojka

no nebýt Hájka, Bátory a Klause, ani jsem si nevšiml, že

někdo chce mašírovat Prahou.. to je výsledek celé té trapné debaty..

+2/0
7.8.2011 23:12

muf.supermuf

Svoboda slova

Názory pana Klause a Hájka vypadají téměř nezávadně. Jsou ale cenným

argumentem různým extremistům, kteří jen čekají až se někdo zastane

stejným nebo podobným názorem. Není jen tak, že Breivik než vystřílel v

Norsku půlku ostrova citoval názory pana Klause o nebezpečí

multikulturalismu. Dalo by se říct že pan Klaus má ruce od krve. Václav Klaus si často neuvědomuje důsledky svých slov :-/

+1/0
6.8.2011 17:34

xchickox007

Re: Svoboda slova

Naprostý souhlas.......a spousta lidí tady je tak hloupejch že si to vůbec neuvědomuje a ještě ho glorifikuje, stejně tak Hájek a Bátora - ostudy ČR

0/0
10.8.2011 13:41

discepto

Re: Svoboda slova

Nie je to náhodou práve provokácia homosexuálov že im nestačí že ich spoločnosť toleruje ale miesto toho ešte musia provokovať pochodmi a prezentovať svoje sexuálne praktiky a vyžadovať od spoločnosti aby ich ešte za to chválila?

Homosexuálne správanie je chyba ktorá vylučuje jedinca z rozmnožovacieho procesu. Je to chyba! Nie normálna vlastnosť, ale CHYBA, porucha správania!

0/0
10.8.2011 14:06

bindis

Tolik poviku pro nic.

To, že na Hradě jsou ubožáci, dávno víme. Když chybí etika a morálka, tak na vodě se stavět nedá.

+1/0
6.8.2011 5:43

pitivier

Re: Tolik poviku pro nic.

Ano, říkat pravdu by se mělo zakázat. Někdo by se mohl urazit.

+1/0
7.8.2011 13:30

kuttna

Re: Tolik poviku pro nic.

Možná nejsme od zakazování pravdy daleko. Hrad s nohsledy považují pravdu a lásku za neslušná slova a nejsou v tom sami.

0/0
7.8.2011 22:56

discepto

Re: Tolik poviku pro nic.

Myslíš tú lásku, Božiu, ktorý stvoril Adama a Evu a povedal im:

Milujte sa a množte sa?

Alebo už je nová verzia, stvoril Adama a Adama, potom na inom kontinente Evu a Evu a tým povedal:

Milujte sa a pochodujte za svoje právo mať deti lebo to je vaše právo aj keď používate nekompatibilné vybavenie?

0/0
10.8.2011 14:11

denny6002

Re: Tolik poviku pro nic.

To,že na Hradě jsou hlupáci,víš ty,já ne.Tedy mluv za sebe,jinak je tvé tvrzení postavené na vodě.:-P

0/0
7.8.2011 13:41

24862

Re: Tolik poviku pro nic.

Já zase mam za to,že ubožák je ten,kdo chce kritizovat a neumí ani vyjmenovaná slova.

0/0
7.8.2011 22:49

pět elementů

proč tedy

Proč tedy stínová ministryně Marxová Tominová upíráte právo vícekancléřovi a presidentovi!?zase homíte triko kde nemáte,že jo?!Jste spíše směšná:-P;-)Rv!!

0/0
5.8.2011 23:33

captain cook

co je vícekancléř?

???????????????????

0/0
7.8.2011 5:36

antiodborář

Já tedy nikde nečetl

Nečetl jsem nikde,že by KDU podpořila pokritecké umravňování presidenta sockomunisty a jejich třetími nohsledy Veřejným Výsměchem,jak se tady snaží někdo v úvodu článku předkládat diskutujícím!Že se nestydíte lhát!:-P!!

+1/0
5.8.2011 23:15

Kaniokova

A skvělá komentář jednoho homo človíčka

Můžete si mlet co chcete, pokud někdo miluje, je to jeho věc a co dělá v posteli taky! Nikdo nemá právo někomu do toho kecat, nebo mu nařizovat, koho má milovat! Sami určitě homosexuála znáte, ani to nevíte, těžko to má někdo na čele a kdo si myslí, že gay je jen ten vykroucenej v růžovém triku, velice se plete! Sám mám přítele 5 let, žijem spořádaně, neznáme ani jiné gaye, nescházíme se s nima, scházíme se s přáteli, kteří mají rodinu atd. Vše je o inteligenci a nedělení společnosti! Je mně na nic z podobných pochodů a taky je nechápu! Je to zbytečné, budeme se muset zase dívat na křepčící paka v trenkách, jak nám dělají všem ostudu! Jsem gay, nestydím se za to a stydím se za pochody apod.akce a nejsem sám! Bohužel vykrouceniny se mají chuť zviditelnit a za něco bojovat a já stále nechápu za co. 

Mám dobré sousedy, necítím zášť, vůbec ne diskriminaci! Češi jsou dobrý

národ, když vidí, že vlastně o nic nejde a poznají Vás, tak umí

říct:"Ano, spletl jsem se, jsou to bezva lidi"

+2/0
5.8.2011 23:09

Kaniokova

S Hájkem i Klausem souhlasím, snad to slovo deviace nemuselo

být. Ale jinak je článek s Hájkovým rozhovorem docela dobrý, nic zvlášť kontroverzního. 

Homosexuálové

jsou mi ukradeni, většina lidí je s tímto dávno srovnaná. Jen ten

exhibicionismu tak nějak snižuje váhu základní lidské hodnoty - úctu a

maximální podporu rodiny. Všichni jsme na světě proto, abychom vyvedli mladé.. další generaci, která by se měla dál starat o tuhle skvělou planetu. To je jediný základní důvod naší existence. Že se přitom chceme mít i dobře, něco si užít, to je normální, ale ne tak důležité.  Soc. dem. i VV se chtějí jen a jen zviditelnit, je mi z nich blivno... co by neudělali pro preference.  Dehonestace lidí za jiný názor, byť ne nějak menšinový, to jsme si už snad odžili za totáče. Svoboda slova musí patřit mezi základní lidské hodnoty!

+6/0
5.8.2011 23:05

jsemtoja

Re: S Hájkem i Klausem souhlasím, snad to slovo deviace nemuselo

vtipne:

- nic kontroverzneho az na deviace - to nestaci?

- miesanie slobody slova s vyjadrovanim verejne cinnych osob

0/0
6.8.2011 10:03

denny6002

Re: S Hájkem i Klausem souhlasím, snad to slovo deviace nemuselo

deviace >> odchylka, úchylka, vybočení; odklon od normy (slovník cizích slov)

0/0
7.8.2011 13:45

kuttna

Re: S Hájkem i Klausem souhlasím, snad to slovo deviace nemuselo

Jenže pan Hájek nepoužívá stejný slovník cizích slov jako Vy.

0/0
7.8.2011 22:59

jarda

ONI DVA SE PŘECE NEMOHOU NAVZÁJEM UMRAVŇOVAT.

Klausovi přece nejen Hájek, ale i pivní rocker Jakla a přechytralý Ocmet naprosto vyhovují. :-(RvRvRv

+1/0
5.8.2011 22:12

GLUM-II

Bude líp.

Tak jsem  si přečtením článku rozšířil obzory o výraz "homosexuální revoluce" "homosexualita je hnutí" a "homosexualita rozkládá klasickou rodinu". Zatím  významu těchto perel nerozumím ale třeba to  někdy někdo nějak odborně vysvětlí.  Ale pravda je, že Evropa pro podporu rodiny- ne sice tři a čtyřčlenné ale cca 15 až 20ti členné už delší dobu dělá všechno možné a daří se jí. Já bych tedy  zas až tak skeptický k udržení institutu rodiny nebyl. Myslím že moje slova potvrdí nedaleká budoucnost kdy se islámské Evropě bude v porodnosti a rozkvětu institutu rodiny velice dařit. Sice dnešní plačky že jejich rodiny ohrožují homosexuálové tu samozřejmě  ani se svými rodinami už nebudou protože je právě fenomén  institutu rodiny tak nějak po islámsku vyhubí ale komu by to vadilo, že? Hlavně že tu nebudou už ty hnusní homosexuálové kteří všechny ohrožují na životě. Já jsem pro.

+1/0
5.8.2011 21:59

Zirkon

Re: Bude líp.

Troch Vás  zorientuji, vidím že jste  zmatený ze složité problematiky. 

Jestli nevíte, co jsou to "HNUTÍ", tak ta například  organizují  hrdé pochody, blokády nebo  stávky.

Homosexualita je  úděl, se kterým se  žije.

Homosexuální hnutí je nátlaková organizace.

A odmítat nátlakové  hnutí vůbec neznamená  potlačovat homosexuály.

+4/0
5.8.2011 22:51

GLUM-II

Re: Bude líp.

Homosexualita je úděl-ano s tím se dá souhlasit ale  rozhodně to v současnosti není žádné hnutí.O tom já píšu. Je třeba používat správné výrazy a ne nesmyslná slovní spojení. Hnutí bylo třeba ROH za komunistů (Revoluční odborové hnutí).  A s tím přívlastkem že hnutí musí být nutně  nátlaková organizace  bych byl opatrný, spoustě lidí co se zapojují na světě do různých užitečných hnutí by se to nemuselo líbit, namátkou: Hnutí Duha,  Světové Skautské hnutí, Světová Aliance YMCA (sdružuje  světová křesťanská hnutí mladých lidí atd.....Nejsem si jist jestli to zrovna  odpovídá tomu co píšete o hnutích vy.Na závěr dotaz.Jaké registrační číslo má  v Česku organizace "Nátlakové Hnutí Homosexualita" ?

0/0
6.8.2011 6:36

Libor76

Re: Bude líp.

trochu jste se zamotal - mně z toho pořád vychází, že vyhrává ten, kdo podporuje rodinu :-)

0/0
8.8.2011 7:31

Semper2

Take půjdu na pochod KDU proti

deviantům .

Tož 13. srpna ukážeme, kdo je v Praze pánem....

+3/0
5.8.2011 20:39

GLUM-II

Re: Take půjdu na pochod KDU proti

Tož to je slovo pravého Pražákéé. :-)

0/0
5.8.2011 22:00

captain cook

Re: Take půjdu na pochod KDU proti

extremiste mezi gayi versus extremiste mezi katoliky - to je k smichu! Jeden za 18, druhy bez dvou za 20.

Jeden chce ve state zpravnit svazky a naroky osob stejneho pohlavi, druhy chce zpravnit dogmata a narizeni katolicke cirkve, aby se jimi MUSELI ridit vsichni obcane.

Historicky receno, jeden je na strane SodomY & Gomory, druhy na strane vlady te nejtvrdsi katolicke Inkvizice.

Oba jsou prast jako uhod.

0/0
7.8.2011 5:48

Semper2

Pražský primátor je spíš salonní levičák

hanba !

Hájek , Klaus R^R^R^

+4/0
5.8.2011 20:35

lajmililhuli

Byl bych rozhodně proti,

kdyby někdo chtěl prosazovat, aby homosexuálové byli v některý předem určený den, svrháváni do propastí. Ale zároveň, nevím proč,  ani nemám dobrý pocit z oběda v hospodě, kde vím, že kuchař je homosexuál.

+1/0
5.8.2011 20:32

Libor76

Re: Byl bych rozhodně proti,

no zrovna tohle by mně nevadilo, dokonce je u něho asi vyšší pravděpodobnost, že dodržuje hygienické návyky :-)

Ale jinak: jak říkáte, nejsem vůbec zastáncem toho, aby se svrhávali do propastí. Vlastně vůbec bych je neřešil - ve smyslu, že je mně jedno, co kdo dělá doma v posteli, pokud mně své zvyky necpe násilím. Heterosexuální většina nemonitoruje homosexuály, a to z jakéhokoliv důvodu, ani pod nějakou propagační nálepkou, tak ať oni nám nevnucují  svou odchylku - a ano, je to odchylka a můžou říkat, co chtějí!

0/0
8.8.2011 7:34

Indi.HK

Chudák Dušek

To bude muset bejt celou sobotu zalezlej doma.

0/0
5.8.2011 19:24

pravo

hnus

Už aby byla příma volba prezidenta. Doufám že je v ČR dost inteligentů, kteří by Klasuse nikdy nezvolili a tím pádem by nebylo ani Hájka. Jsem zhnusen když máme v čele ČR takové lidi.

0/0
5.8.2011 19:23

Indi.HK

Re: hnus

Ještě budete rád, že tam byli. Koukněte se za hranice a dejte si to do souvislostí.

+1/0
5.8.2011 19:26

Kicker

Re: hnus

Jaké "takové". Myslíte s jinými názory než jsou ty "povolené"? :D Ať už jsou jeho názory sebehorší, je to politik, nikoho nezabíjí, tak by měl být vyslechnut, stejně jako všichni, můžete zvážit jeho argumenty, podle vás je to tak zle, podle některých může mít pravdu. Odsuzovat někoho za jeho názor je jedno ze zvěrstev dnešní doby.

+2/0
5.8.2011 20:20

jsemtoja

Re: hnus

jediny problem je, ze prezident by mal reprezentovat krajinu a ludi. nie som si isty, ci prezident, ktory (ak by aj mal pravdu) stoji dost vyhrotene proti vacsine naroda, je spravny prezident.

0/0
6.8.2011 10:10

Libor76

Re: hnus

a) pravda je v tomto případě relativní.

b) nemyslím si, že by náš prezident byl proti většině lidí

0/0
8.8.2011 7:35

Al Pajda

A proč by ho měli umravňovat?

Za to, že řekl pravdu, něco, co si myslí spousta lidí? To by bylo jako cenzura na diskuzi iDnes..... Rv

+7/0
5.8.2011 18:50

jsemtoja

Re: A proč by ho měli umravňovat?

diskusia na idnes nie je cenzurovana ale moderovana

0/0
6.8.2011 10:13

baranka

Jj

Už ráno Hájkova slova zásadně odmítla sociální demokracie. Ozvala se stínová ministryně pro lidská práva a rovné příležitosti Michaela Marksová-Tominová.

Jak dopadl ten odborář co se bál sehnout pro tužku když mu upadla na podlahu jednoho ministerstva?:-)

0/0
5.8.2011 18:31

doktor_bota_2

Re: Jj

Bohžel dobře, dostal jen padáka. Tedy pokud myslíš Duška.

0/0
5.8.2011 18:32

Kidkid

Re: Jj

Sociální demokracie se jen zviditelňuje, ale bohuže takovým způsobem, že jí voličů bude ubývat. Pan Hájek řekl co si myslí a nevím, proč bych měl jako heterosexuál jásat nad tím, že se budou Prahou promenádovat gayové a lesbičky. Je to jejich sexuální úděl, tak ať si jej provozují doma. Heterosexuální populace taky nesouloží uprostřed náměstí. Snad by mohla být tato 4% populace ráda, že jsou tolerováni, ale nejsou oslavováni. Vzpomeňte jak homosexualitu řešil Taliban.

+1/0
5.8.2011 21:06

Al Pajda

Re: Jj

socdem odmítá v zásadě všechno, co jakkoliv souvisí s pravicí. Takže tyhle zprávy nemají vůůůbec žádnou váhu  ;-)

0/0
5.8.2011 21:17

Světlonoš

ta sebranka exotů kolem Klause naprosto nemá chybu

Hájek, Jakl, Drobil, Bátora, Haslingerová ;-D Asi vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá

0/0
5.8.2011 17:57

net.Xtreme V.

Re: ta sebranka exotů kolem Klause naprosto nemá chybu

Na druhou stranu vzhledem k tomu okolí je Klaus až překvapivě normální a umírněný;-D

+2/0
5.8.2011 18:06

Ajvn

je to IN, neni to IN?

Mne je osobne fuk, jestli je nekdo takovy nebo makovy, ale nemohu si odpustit jeden postreh. Posledni dobou cim dal tim vic vnimam, ze jsou lidi nakloneni k tehle orientaci, ze kolem sebe vnimam zzenstile a metrosexualni mladiky, kterym k dokonalosti opravdu chybi uz jen ten partner za ruku. Tohle uz mi neprijde jako prirodou podminena volba orientace. Tohle uz mi prijde jako takovy falesny trend, falesny proto, ze se mezi nimi najde urcite nemale procento jedincu, kteri nemaji odvahu a ochotu se znovu pokouset o srdce divky, rezignuji a hledaji reseni v tehle zmene sveho pohledu na partnerstvi. Urcite jsou mezi nimi "pravi" homosexualove a nevidim duvod kriveho slova proti nim, ale pak je tu urcite nemala skupina tech, pro ktere je to ciste a jen zbabely utek od sve role muze ve spolecnosti, nemluve o skupine tech, kteri v tom shledavaji urcitou formu modniho vystrelku, ktery jim prijde IN zkusit. Takze pokud proti temhle skupinam Hajek broji, chapu, kde pro sva slova bere motivaci.

+1/0
5.8.2011 17:50

doktor_bota_2

Re: je to IN, neni to IN?

Stručně - neber v potaz homosexuální chování, které je běžné třeba ve věznicích. Žádný heterosexuál se nedokáže intimně trvale sžít s člověkem stejného pohlaví.

0/0
5.8.2011 17:54





Najdete na iDNES.cz