Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie je brutální, stěžují si aktivisté na Šumavě. Sami nejsou bez viny

Policisté jsou vůči aktivistům blokujícím kácení smrků na Šumavě brutální. Potvrdil to reportér MF DNES, který se za aktivistu vydával, aby mohl dění na Šumavě popsat. Na druhou stranu férově nejednají ani ekologové, kteří se údajně každý večer tajně domlouvají na dalším postupu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pomáhat Chránit

policejní práce

Jsem policistou, který v okolí Modravy dělá to, co ze zákona dělat má, tedy chránit majetek, životy a zdraví. V tomto případě to znamená, postupovat plně v souladu se zákonem proti tzv. aktivistům, kteří zákony naopak porušují. Žijeme v právním státě. Začnou snad politici hájit zájmy lidí, kteří zde porušují zákon? Tzv. aktivisté mohou projevit své názory, ano, ale ne v rozporu s právním řádem této republiky. Postup Policie ČR a informační strážní služby:

pracoviště v lese, kde probíhají práce je nadstandartně označeno páskou.Tzv. aktivistu, který se nachází v prostoru, pracovník informační služby, aby tento prostor opustil, z 99% aktivista neuposlechne. Policista Antikonfliktního týmu v reflexní vestě vyzve jménem zákona aktivistu podruhé, policista pořádkové služby v modré uniformě vyzve aktivistu potřetí a ten stále odmítá opustit prostor, policisté v černách uniformách vyzvou aktivistu po čtvrté a on,nadále nerespektuje výzvy. Pak je odnesen, ano uvádím odnesen mimo tento prostor.

0/0
7.8.2011 13:05

trolll3

Re: policejní práce

Dotaz: Co byl udělal nějaký ranger nebo policejní šerif s aktivistou v USA??(samozřejmě by postupoval podle zákona) - Ha,ha - jednou důrazně napomenul opustit vyhrazený prostor, podruhé vyvedl v poutech, potřetí odstřelil - finito.

0/0
8.8.2011 13:23

Psychorův klon

Čemu se autor diví?

Zadržena byla i rozzuřená žena, která dvakrát plácla zasahujícího policistu po zádech.

0/0
6.8.2011 9:37

Příbram

Bez novinářů tam nebude z hnutí duha ani noha

!!

0/0
6.8.2011 3:11

Vlkodláček

Jde skutečně aktivistům o ochranu lesních ekosystémů?

Ať se dívám, jak se dívám na ty záběry a videa z blokády asanační těžby v NP Šumava, vidím pouze stejnověkou smrkovou monokulturu, nikoliv přírodní les. Znám přírodní rašelinné smrčiny, ale ty mají zcela odlišnou strukturu porostu. V Jeseníkách, na Kralickém Sněžníku a dalších pohořích ČR probíhají asanační těžby ve skutečně unikátních pralesovitých smrčinách, kde rostou smrky až 300 let staré, ale tam těžba kupodivu aktivistům nevadí. Jeseníky totiž nejsou mediálně přitažlivé. Záchrana posledních zbytků přirozených lesů pralesovitého charakteru (doubravy, luhy atd.) je rovněž absolutně nezajímá. Na Jižní Moravě Vám mohu ukázat krásné lesy, které aktivisté z blokády na Šumavě dokonce chtějí vykácet! Pro svůj projekt nesmyslné dálnice chtějí zasypat mokřady a vykácet desítky hektarů lužních lesů, teplomilných doubrav a borů. Česku díky těmto aktivistům hrozí tak závažný akt, jakým je vyškrtnutí památkové rezervace Lednicko-valtický areál ze seznamu světového kulturního dědictví UNESCO.

+3/0
5.8.2011 21:34

jamski

Myslím , že policisté

se drží zatím hodně zpátky, a chovají se velmi profesionálně.

Kdyby se podobného porušení pravidel dopustili aktivisté ve Francii, myslím, že by jim zmalovali záda pendrekem hned první den. A poté pokaždé, kdy by se odvážili vrátit.

Moc benevolence  není na místě, a pokud se situace opakuje denně, je třeba přitvrdit.

+1/0
5.8.2011 19:10

ir.x

Neobjektivní reprtáž

Pan Antonín Viktorka se vypravil na Šumavu s cílem napsat, jak moc je ubližováno jeho přátelům - demonstrantům, bránícím normálním lidem v práci. Pan Viktorka se zavile staví na stranu lidí, kteří sami porušují soudní příkaz - jak sám píše ve své reportáži. Po přečtení vyzní článek jako naprosto neobjektivní. Skupiny lidí, pro které používá naprosto neodůvodněně termín ochránci přírody a nebo ekologičtí aktivisté - nejsou ani jedno, hájí jako hrdiny a zachránce světa. Všichni ostatní jsou zlotřilí a zlí, a škodí celému světu. Tendenčně jsou popsané i údajné zásahy policistů, kdy zdůrazňuje jejich brutalitu, uráží je...

Bohužel se na jehom stranu postavilo i vedení redakce, které s ním neposlalo někoho slušného, aby si čtenář mohl udělat objektivní obrázek o stavu věci.

+2/0
5.8.2011 16:43

julinek

klatovsky soud vydal predbezne opatrani ,kacet se smi,aktivi

aktiviste mari vykon soudniho rozhodnuti,pokuta,nahrada skody,exekuce

+2/0
5.8.2011 15:27

A/D

Re: klatovsky soud vydal predbezne opatrani ,kacet se smi,aktivi

četl jste to rozhodnutí?;-D

0/0
5.8.2011 15:44

julinek

Re: klatovsky soud vydal predbezne opatrani ,kacet se smi,aktivi

ano ,cetl

0/0
5.8.2011 16:56

mmedis

aktivisti = komedianti

že nemohl jet se svojí dcerou? to je fakt brutální ;-D

tak ji tam nemá tahat a nemá dělat bordel...

kdyby byl fotřík komediant v klidu a poslouchal výzvy určitě by mu nikdo nic nedělal...

0/0
5.8.2011 15:15

log-out

Re: aktivisti = komedianti

Brutální je, že aniž jakkoli ohrozil policistu, tak byl od něj bezdůvodně hrubě fyzicky napaden. Ale tobě to asi přijde normální...

0/0
5.8.2011 15:20

doktor_bota_2

Re: aktivisti = komedianti

Může být, pak si policista zaslouží přísně potrestat. Ale já u toho nebyl a nevím tedy, zda ten chlápek například nebránil policajtovi v pohybu a/nebo zda mu při tom sprostě nenadával.

0/0
5.8.2011 15:27

prying

Re: aktivisti = komedianti

Já bych řekl, že ho přímo ohrožuje. A to tím, že vstupuje do zakázaného prostoru a nutí tam vstupovat i policistu, který se musí starat o jeho bezpečnost. :-/

+1/0
5.8.2011 16:00

marzena

Re: aktivisti = komedianti

naprostá demagogie, to by policisty ohrožoval a tudíž měl být obviněn z násilí vůči úřední osobě každý, kdo překročí rychlost o 10 kmh. S touhle logikou by mohla rovnou jít sedět drtivá většina těch, co mají řidičák ;-D

0/0
5.8.2011 17:27

prying

Re: aktivisti = komedianti

Když je někam vstup zakázán a oni ho odvádějí pryč ze zakázaného prostoru, tak je to demagogie? [][]

+1/0
5.8.2011 20:39

cernovir

Jojo nic se nezmenilo

No ja sice na Sumave nebyl ale dobre si pamatuju na to co delali ti ,,STRAZCI ZAKONA,, na CzechTeku od te doby bych se nedivil kdyby asi nicemu. Je to proste banda vypatlancu, ktery za to ale nemuzou poslouchaj jen narizeni jeste vetsich vypatlancu etc.etc. az k ten nejvyssim.......

+1/0
5.8.2011 14:44

marzena

Re: Jojo nic se nezmenilo

R^

0/0
5.8.2011 17:28

Mychal.B.

Mno, být na místě těch policistů,

tak mi dávno selže zbraň, když vidím, co tam ti aktivisté provádějí. A to jsem kliďas. :-P

0/0
5.8.2011 14:18

Theuniversal1

Už jsem to psal jinde

Všechny bych u těch stromů nechal připoutané a pozval několik uchyláků, aby si užili. To by jste viděli, jak by se snažili rychle odpoutat :-)

0/0
5.8.2011 14:17

AAA3

Re: Už jsem to psal jinde

S letlampou a klestema? ;-D

+1/0
5.8.2011 15:07

ColdJane

To myslí autor článku vážně?

Mě z tohoto brilantního článku nějak nevyplynulo, v čem spočívá zmíněná vina aktivistů. Snaží se chránit přírodu dokonce v souladu s platnými zákony ČR. Jak to, že to nedělá policie? Jak to, že proti nim naopak zasahuje? Podle mě policista, který nectí zákon a naopak brání jiným lidem, kteří suplují jaho práci, je úplně nanic. Kdyby alespoň neškodil!

0/0
5.8.2011 13:13

Taisun

Re: To myslí autor článku vážně?

Odpoutej se od stromu a vrať se do reality

0/0
5.8.2011 13:18

čombák

Re: To myslí autor článku vážně?

má občan ČR právo vlézt TAM, kde je to zakázáno soudem a policií vytýčeno? 8-o   tyjsi asi buď v koruně smrku někde kolem MOdravy a nebo trubka řetězem připoutaná ke smrku tesně vedle, viď? 8-o

Mě by zajímalo, kdo dal ekoteroristům "právo" bránit  v likvidaci kůrovce?  JÁ POŽADUJI  likvidaci toho elementu, který brání likvidaci lýkožrouta !

+3/0
5.8.2011 13:27

holydance

Re: To myslí autor článku vážně?

koukám, nic se nezměnilo, pořád maluješ...;-D......jo, něco na tom je....

0/0
5.8.2011 14:09

log-out

Re: To myslí autor článku vážně?

Máte mylné informace, soud pobyt v tom prostoru nezakázal.

0/0
5.8.2011 15:12

mmedis

Re: To myslí autor článku vážně?

brilantního článku? ;-D to je dost dobrej a ftipnej úvod prázdnýho komentáře nějakýho žvatly...

0/0
5.8.2011 15:22

petrdoktor

Já bych těm duhovým

zelenáčkům dal ty policejní manévry k úhradě. Kvůli pár zmanipulovaným povalečům je tam horda policajtů i s technikou. Ať raději táhnou vyčistit příkopy o bordelu nebo břehy kolem potoků

+1/0
5.8.2011 12:51

slapr

Re: Já bych těm duhovým

já nechápu, že nedostávají flastr jeden vedle druhýho

V lese evidentně nemají co pohledávat.

0/0
5.8.2011 12:53

sunka007

Re: Já bych těm duhovým

A co ti brani vycistit ty prikopy sam

0/0
5.8.2011 13:27

nesnašimlobisty

milý aktivisté

kdy vás konečně uvidím přivazané ke komínu Mittalu asi nikdy nato si netroufnete ale na obyčejný policisty jo, jste obyčejni ubožácí nic víc;-D

+3/0
5.8.2011 12:32

LUCKA.KOBRA

Re: milý aktivisté

byl by to hezký pohled, ale to asi nikdy neuvidíme.

0/0
5.8.2011 12:42

nesnašimlobisty

přitvrdit

aktivisté porušuji zákony teto země, kdy se začne dodržovat právo a přestane neustále překrucovaní platné legislativy

+1/0
5.8.2011 12:30

log-out

Re: přitvrdit

Stráský porušuje zákony této země, kdy se začne dodržovat právo a přestane neustále překrucovaní platné legislativy

+1/0
5.8.2011 15:14

krajta22

Re: přitvrdit

Jak je porušuje.Prosím popis, odstavec a paragraf. Jsi normální prolhanec, jako celá ta vaše tlupa. Typicky socanská škola. Ne nadarmo jste tam Sobotku nezvali.

0/0
5.8.2011 16:08

D.E.S.

no ..

jsou to břídilové .. být tam JauJau, tak jsou všichni policisté mimo službu a JauJau osobně roznese kůrovce po celé šumavě ..

0/0
5.8.2011 12:16

čombák

Re: no ..

ale "po jednom, žádná velkovýsadba" ... ! ;-€             ;-)

0/0
5.8.2011 12:18

čombák

asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

chvíle napětí a očekávání ...;-)  !  ANO, je to on, je to  HOLYDANCE !           Rv :-P

0/0
5.8.2011 12:11

holydance

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

no tak konečně to přineslo nějaké ovoce....R^

0/0
5.8.2011 12:16

čombák

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

hele, neříkals v 11.29, že už "táhneš na Šumavu" přivázat se ke stromu?  Dole máš nějaký "dotaz"   ... !         :-P

0/0
5.8.2011 12:20

holydance

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

já jsem tu ale psal, že nejsem žádný aktivista......

0/0
5.8.2011 12:22

čombák

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

a TO ODCHÁZENÍ ? 8-o

0/0
5.8.2011 12:23

holydance

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

to jsem ještě neviděl.....stojí to za to..?

0/0
5.8.2011 12:24

čombák

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

nevím, neznám, na "hry rádobyumělců, na hry zelených" opravdu nechodím, páč bych se z nich asi pokerimoval ...!  :-P

nbevíš, co to je, viď? ;-D  no, zkus popřemejšlet ...:-P

Ale, já když napíšu, že JDU, tak JDUI a ne, že tady ještě hodinu otravuju kyslík ...!;-€

0/0
5.8.2011 12:36

holydance

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

a co když si budu dělat co chci, hodně tě to bude provokovat...?

0/0
5.8.2011 12:39

čombák

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

ne, je mi to docela buřt ...! :-P   ovšem, jen to potvrzuje fakt, že zelení ekoteroristé jinak mluví, jinak dělají ...! Rv  

jen konstatuji, že být na "místě policajtů", trochu bych přitvrdil", nerespektuješ soud (zákon), tady máš po papuli!    a to docela silně ...R^

0/0
5.8.2011 12:58

holydance

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

OK, respektuju tvůj názor.....co už....

0/0
5.8.2011 14:10

slapr

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

to je ale škoda

Kdyby sis napsal na záda holydance, tak já bych večer koukl, na TV, abych viděl, jak si hen tu demkracíu představuješ v praxi :-)

0/0
5.8.2011 12:33

holydance

Re: asi takhle: titul kašpárka dne získává ... ,

tak se omlouvám, no....

0/0
5.8.2011 12:36

papazian

Tak už zase máme provokatéry! Jako na Národní třídě v 89!

Nyní to jsou lidé z médií, kteří jsou lační autentičnosti svého prožitku..., do novin pak obvykle dají jen vhodné torze, o které stojí mediální svět. Často ještě nevině vyvolají další potyčky, které ale nechtěli, ale když už jsou tady, tak je to výborné, hned je o čem psát...

+3/0
5.8.2011 11:52





Najdete na iDNES.cz