Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Část Moravy propojí „dálnice“ C1, cyklisté po ní ujedou 141 kilometrů

Kromě „dé jedničky“ se do Olomouckého a Zlínského kraje tlačí další dálnice. Nebude však pro auta, nýbrž pro cyklisty. Dostane označení C1 a její součástí se stane i zdejší cyklostezka Bečva či trasa podél Baťova kanálu. Kompletní C1 bude dlouhá 141 kilometrů, propojí oba kraje a starostové obcí, jimiž povede, si od ní slibují příliv turistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik-idnes si na mě zasedla

super

cyklisté budou mít kde jezdit no a že nám nadále tranzitní doprava bude jezdit pod okny ve městech to nevadí.takže hurá z města na C1 :-P;-D;-D

0/0
6.8.2011 13:28

Big-Dog

škoda peněz

0/0
6.8.2011 13:13

sobak

stav tras

těch polních cest je většina a adál se používá spousta místních komunikací, sice s asfaltovým krytem ale samou dírou, podél baťova kanálu taky nic moc, od kromeříže chybí úsek kvasice hřiště - jez bělov, kroměříž most u fatry - pahrbek  a pak kostelany - uherský ostroh, na trase kroměříž - přerov pak je vybudovám pouze úsek konec kroměříže - chropyně, z přerova to jde po týn nda bečvou pak je konec pod helfštýnem, pokračování valmez - rožnov a směr vsetín je částečně ve výstavbě, pak jsou kousky vsetínem a kousky v okolí huslenek, ústí a velkých karlovic, takže do cyklodálnice v podobě třeba dunajské stezsky to má hodně daleko, zvláště v současném počasí a se současným značením, nenechte se nalákat pozlátkem

0/0
5.8.2011 22:12

sobak

Re: stav tras

teda napajedla u fatry napajedla pahrbek

0/0
5.8.2011 22:12

twok

Dobrý nápad.

V době, kdy nejsou peníze na nic, je to opravdu skvěle odvedená práce lobbistů.  Cyklistika je dobrá pro zdraví, to ano, ale zejména je to obrovský kšeft. Pravda, pár lidí má práci, dost peněz se utratí, ale v době kdy není na opravu chodníku je takováto akce poněkud podivný nápad. A ortodoxní cyklista vůbec nezaostává v názorech a chování za jinými fanatiky, například náboženskými, politickými nebo činžákovými chovateli psů. Ale pokud by se našel na takovouto akci soukromý investor, proč ne?

0/0
5.8.2011 11:27

jan_mares

co takhle tendr mýtné brány pro cyklodálnice?

Jsem docela zvědavej, zda nebude do několika let povinnou výbavou jízdního kola i palubní jednotka od firmy Kapsch :-)

0/0
5.8.2011 9:18

jaq

Snad ne jako D1

No, jestli to bude drncat jako na D1....Rv

0/0
5.8.2011 8:35

Dr.Onufrakova

Ak sa bude jazdiť ako na ilustračnej fotke traja vedľa seba

tak si C1 niekam strčte. Ešteže ich zďaleka poznať podľa toho, že nemajú ani prilby.

0/0
5.8.2011 5:39

procurator

Re: Ak sa bude jazdiť ako na ilustračnej fotke traja vedľa seba

Bohužel bude:( Ještě lepší pak jsou bruslaři se sluchátky, kteří jedou zprava doleva, hledí pod sebe dolů a neregistrují ani toho, kdo jede proti nim...

0/0
5.8.2011 7:55

dialektik

Co ostatní ?

Jestliže se z polních a lesních cest stanou cyklostezky, tak jak budou chodit  a jezdit ostatní ? Vždyť ty cesty nyní používají lesáci, zemědělci, místní. Těm se vybudují nějaké jiné cesty ?

0/0
5.8.2011 5:01

T-72 M4CZ

Super nápad

už se těším na vyjížďku R^

0/0
4.8.2011 15:01





Najdete na iDNES.cz