Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie kvůli smrti dívky v Krnově trestně stíhá jejího bratra

Policie oznámila, že kvůli smrti jedenáctileté dívenky v Krnově trestně stíhá mladistvého pachatele. Podle všech okolností jde o jejího šestnáctiletého bratra. Kvůli věku možného pachatele však policisté další podrobnosti odmítli sdělit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

špekovatej

v článku je to jasně napsáno

rodiče neměli čas. Výchova =0 a takle to dopadá.

0/0
27.7.2011 21:30

kockazpassau

Re: v článku je to jasně napsáno

obě děti asi vychovávali stejně, jak je podle vás tedy možné, že jedno bylo vynikající a druhé velmi problematické? Ve výchově to asi až tak moc nebude

0/0
28.7.2011 10:44

11jaja

si tady

píšete co je správně napsané, ale k tomu co ten kluk udělal napsala komentář polovina diskutujících.Mě se tohle stát v rodině tak už tady nejsem chyba je v rodině to mě nikdo nyvymluví.

0/0
27.7.2011 16:33

Atol

SOUROZENECKÁ BITKA

Nechci se toho kluka nijak zastávat ani zlehčovat co provedl, ale ruku na srdce. Mladší sourozenci bývají často pěkní křiváci, sám s tím mám osobní zkušenost, kterým je vše povoleno a u rodičů vždy najdou zastání. Zkrátka rodinní mazánci okolo nichž se doma vše točí.

Jestli ten kluk byl cholerik a navíc měl problémy s chováním i ovládáním tak se snadno mohlo stát, že ho ségra provokovala, chytnul ho amok a takhle to dopadlo. Navíc holky v tomto směru dokáží být zákeřnější než kluci, protože spoléhají na to, že je na ně každý krátký. Je zvykem klukovi vrazit pár facek, ale holce???

Nevíme co přesně se odehrálo, ale vůbec by mě nepřekvapilo kdyby za tím byly dlouhodobě narušené a ze strany rodičů neřešené sourozenecké vztahy. Pro rodinu je to nejhorší neštěstí jaké jí mohlo potkat, ale možná se tomu dalo zabránit kdyby se rodiče více zabývali vzájemnými vztahy.

+2/0
27.7.2011 15:40

joyFX

Re: SOUROZENECKÁ BITKA

nezastávej se ho, budeš trapný

0/0
27.7.2011 16:00

Atol

Re: SOUROZENECKÁ BITKA

V žádném případě se ho nezastávám a nevím z čeho takto usuzuješ. Uvažuji však co vraždě předcházelo a sděluji pouze svůj osobní názor, že ve vztazích mezi souronci a možná v celé rodině bylo asi hodně věcí delší dobu v nepořádku. Nic víc. Možná to bylo jinak, ale to zatím nevíme.

Jestli tohle považuješ za zastávání, tak pak si pod tímto pojmem asi každý představujeme něco jiného.

+1/0
27.7.2011 16:13

liborek1317

Re: SOUROZENECKÁ BITKA

Dnes je mi 45 ale před X lety jsem zažil přesně to co popisujete.Nemělo to žádné následky, ale ta nenávist tam byla, navíc to byla nevlastní sestra. Je to téměr 30 let a mohu jen dodat že za tu dobu sme se sešli pouze tři krát, a to ještě jen na rodiných událostech, nikdy né sami R^

0/0
27.7.2011 17:28

kocourek25

Tady jednoznačně...

bylo selhaní rodičů. Teď si to jistě uvědomí .Sice už poždě ale .......   .  Měli dvě děti -teď nemají žádné. !!

0/0
27.7.2011 15:24

Buffalobill navrat

co si doma vychovali to mají

zavřel bych je všechny;-O

0/0
27.7.2011 15:16

Hufo

Re: co si doma vychovali to mají

ne vždy je špatné chování vlivem výchovy, někdy se prostě pomstí příroda (pro věřící bůh) a namíchá nevhodnou kombinaci genů a nenaděláš nic. nelze paušalizovat.

+7/0
27.7.2011 15:21

inkognito79

Re: co si doma vychovali to mají

přesně tak, výchova je sice hodně důležitá, ale taky není všechno,

můžete vychovat stejným způsobem dvě děti, z jednoho bude dobrák a kliďas a druhý bude agresivní cholerik

0/0
27.7.2011 15:50

medulinek

Re: co si doma vychovali to mají

chovali se k oběma úplně stejně,oba měli to samé i stejné množství lásky a pozornosti,ale geny,chování a vliv třeba i starších kamarádů prostě nikdo neovlivní a malou jim to stejně nevrátí,zničený život mají všichni a co bude s ním ....můžem jen doufat,že pro něj bude vězení opravdu náprava a ne další zkušenosti do života.

+2/0
27.7.2011 18:47

Leinad

Přizná se?

Pokud mu náhle praštilo z rozčilení, tak se dávno přiznal a rozbulel. Ale u rány z rozčilení trošku nechápu 11 bodných ran.

Chladnokrevní vrazi zase obvykle nemají problémy s chováním, sousedi o nich mluví jako o kliďasích, nenosí ze školy poznámky typu "smrká mi do výkladu" a vyhazovy.

Babka, která si přes řev holky v klidu stihne vykouřit cigáro, je dost zajímavá.

0/0
27.7.2011 15:14

papazian

Hlavně, že se muselo pořád zdůrazňovat, že

zločin se udál v blízkosti polských hranic. Jako kdyby to měl udělat nějaký soused z Polska. A ono se to zatím semlelo u nás doma, tak bych uvítal, aby se příště méně zdůrazňovalo, že za domem je státní hranice, ale spíše jsme se více dozvěděli o rodině zavražděné.

0/0
27.7.2011 14:59

Scarlett from Scottland

ty děti jsou opravdu radost.....

jinak je to teda strašný ;-(

0/0
27.7.2011 14:09

reznikznaminko

hmmm

to musel být řev a sousedka v klídku bafala čvaňho, já bych ji obvinil z neposkytnutí pomoci

+2/0
27.7.2011 14:05

Scarlett from Scottland

Re: hmmm

jasně, pořád na někoho něco svalovat.....

+3/0
27.7.2011 14:09

osobnostx

Re: hmmm

Nejde ani tak o svalovaní na kohokoliv jako zamyšlení nad tím , že ona slyší nelidský řev a volání o pomoc a nic nedělá, nestará se.......

0/0
27.7.2011 14:30

Scarlett from Scottland

Re: hmmm

víte, to je těžký. Je špatné to ignorovat a kolikrát je špatné se mezi lidi plést.... většinou nevíte, o co přesně jde. Paradoxně kolikrát ještě může být člověk co zavolá pomoc nebo policii ještě za špatného.... Taky jsem jednou potřebovala pomoc a najednou byli všichni pryč a já pak byla hrozně naštvaná. Ale na druhou stranu se ani nedivím.....

0/0
27.7.2011 14:40

Zmuda, zelený mozek

Re: hmmm

Já slyším teď o prázdninách v baráku nelidský řev fakanů prakticky neustále. Taky nic nedělám a nestarám se.

+3/0
27.7.2011 14:57

prettywillow

Re: hmmm

Já když jsem se starším bráchou kočkovala, taky jsem u toho vydávala nelidský řev a žadonila o pomoc a to mně jenom dělal válečky nebo mi nad obličejem pouštěl slinu... to máte těžký...

0/0
27.7.2011 14:58

Leinad

Re: hmmm

Já také dělám různé věci. ;-D ale poznám řev ze hry od řvu ze strachu.

0/0
27.7.2011 15:04

prettywillow

Re: hmmm

Fakt? Já vám i při hře předvedu tak srdceryvnej řev, samozřejmě jsem tím "volala" maminku, ať brášku potrestá, že byste ho nerozeznal ani náhodou...;-D

0/0
27.7.2011 15:08

Leinad

Re: hmmm

Dobře, nestává se mi to každý den.

Ale třeba tehdy při organizačně nepovedené táborové hře s bafaním na sebe v noci, jsem celkem brzy poznal, že jedna slečna nekřičí kvůli strašidlu ale kvůli rozběhnuté vyplašené bachyni. (mimochodem několikrát během tábora křičela dost nahlas z jiných důvodů - ale když má člověk v krvi dost adrenalinu a dalších látek, tak je to na hlase poznat. )

0/0
27.7.2011 15:24

kockazpassau

Re: hmmm

za prvé než se sousedka vzpamatovala a zorientovala bylo asi po holce. Možná, že by mohla být mrtvá i ona, kdyby se tam připletla.

0/0
28.7.2011 10:43

sageorg

Mírně řečeno,..............

píšete velmi necitlivě a neprofesionálně!

0/0
27.7.2011 13:42

Herr Flick

Bratr

Učil se dobře, to nemohu říct...

+1/0
27.7.2011 13:34

mirek103

Re: Bratr

Aléé máme tady ošklivý , řekl bych až zlý.....nepěkná věc.

+1/0
27.7.2011 14:38

crabatt

Žádám, aby promluvila matka _m-,

která dělala doma hromádky!

0/0
27.7.2011 13:11

Bouše

Exkluzívní informace -

redakce  z n á   t o t o ž n o s t   učitele, který učil toho podezřelého spratka. 8-o

+2/0
27.7.2011 13:10

Nostromo1975

Bohužel

život jí už nikdo nevrátí....bezohledu na to kdo to udělal. Nicméně tím nechci aby snad vzniknul mylný dojem o tom že bych ten čin snad schvaloval. Je to brutální čin, který nezaslouží jiné potrestání než....trest smrti, který měl už být dávno obnoven. Ale chápu naše zákonodárce...z našeho národa by se tak rychle redukovala 1/2 obyvatel !!

+1/0
27.7.2011 13:10

comm

Re: Bohužel

No pokud to udělal její bratr, tak za určitých okolností by pro něj smrt mohla být vysvobozením. Může to pro něj být strašlivé, až bude starší a dojde mu co udělal (pokud mu to dojde).

0/0
27.7.2011 13:20

UPA Laborec 24

Re: Bohužel

Nedojde. Zjevna porucha osobnosti. Psychopat a sociopat. Ztraceny pripad...

+1/0
27.7.2011 13:33

Ritan

Re: Bohužel

Myslím, že může dojít. BAP se záchvatem zuřivosti a agresivity ...

0/0
27.7.2011 14:38

UPA Laborec 23

Re: Bohužel

No, uznavam, unahlil jsem se. Vlastne nemam zadne relevantni udaje o tom chlapci, takze fakt tezko takhle od stolu soudit...

0/0
27.7.2011 14:51

Duke___Nukem

Re: Bohužel

a cos nam tim vlastne chtel zdelit..8-o

0/0
27.7.2011 13:47

UPA Laborec 24

Re: Bohužel

Ze je pro trest smrti...

Btw., ja ne...

0/0
27.7.2011 13:56

Pláteník

chudáci rodiče

jestli to ten brácha udělal, tak to je na mašli;-(

0/0
27.7.2011 12:57

Podivný Atraktor

a jaký měl motiv k zavraždění 11 dívenky?

to nedokážu pochopit.

Chudáci rodiče, přišli o dvě děti.:-/

0/0
27.7.2011 12:55

referentka

Re: a jaký měl motiv k zavraždění 11 dívenky?

....ty chceš hledat rozumný důvod u šestnáctiletýho puberťáka...třeba že svítí sluníčko, nebo že prší, nebo holčina piští, nebo holka nepiští, líbí se mu její kamarádky, nelíbí se mu její kamarádky, vykašlala se na něho  holka, s kterou "chodil"...to se ti nezdají dost relevantní důvody pro pitomečka, kterým mlátí hormony vrchem spodem?????:-/

0/0
27.7.2011 13:04

Nostromo1975

Re: a jaký měl motiv k zavraždění 11 dívenky?

přesně....může za tím být cokoliv ...i sebe banálnější důvod, motiv !!

0/0
27.7.2011 13:11

2Mac7

Re: a jaký měl motiv k zavraždění 11 dívenky?

hormony "mlátí" s většinou puberťáků, většina se jich nestane vrahy, takže hledat odpověď v hormonech se mi moc nezdá

+4/0
27.7.2011 13:14

Bouše

Re: a jaký měl motiv k zavraždění 11 dívenky?

R^

0/0
27.7.2011 13:17

referentka

Re: a jaký měl motiv k zavraždění 11 dívenky?

...vždyť jsi četl článek...hoch byl agresivní, určitě tam byla nějaká  psychosociální změna...kombinace osobnostní poruchy a agresivity může  vyústit v tragédii opravdu při sebemenším podnětu...i když pro ostatní absolutně  neadekvátním...

0/0
27.7.2011 13:20

inkognito79

Re: a jaký měl motiv k zavraždění 11 dívenky?

může být narušená osobnost + žárlivost,

on - problémový puberťák, ona - hodná malá holka,

emoční nestabilita v pubertě, jestli byl rozmazlený a teď jen samý průšvih, a jako přesný opak sestra,

ale stejně tam musí být i nějaký vadný článek v psychice

+1/0
27.7.2011 13:37

p555

Re: a jaký měl motiv k zavraždění 11 dívenky?

odkud vite, ze byla hodna? z vlastni zkusenosti vim, jaka umi byt mladsi sestra v tomto veku parchant a svinak... taky jsem mel nekolikrat chut ji zabit...

0/0
27.7.2011 13:40

2Mac7

Re: a jaký měl motiv k zavraždění 11 dívenky?

a zabil jsi ? A opravdu jsi uvažoval o zabití? A kolikrát si asi tak ona o vás myslela, že jste parchant a sviňák ?:-P

0/0
27.7.2011 13:50

inkognito79

Re: a jaký měl motiv k zavraždění 11 dívenky?

a jak vaši sestru vnímalo okolí, stejně jako vy, nebo jako andílka?

ale to je jedno, napsal jsem to jen jako možnost, vím houby

0/0
27.7.2011 13:51

AceBird

Zaškvara

Zaškvara není jen tak obyčejný darebák (jak překládá redakce), ale konkrétně takový, který zaškvařuje jiným, tj. dělá zejména naschvály a kanadské žertíky a štenkruje.

0/0
27.7.2011 12:53

zafordik

Re: Zaškvara

Tak a ted ještě prosím o překlad toho štenkruje...

0/0
27.7.2011 13:45





Najdete na iDNES.cz