Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mohu dokázat cokoliv, chlubil se norský vrah ve svém manifestu

Manifest norského masového vraha Anderse Behringa Breivika nabízí hluboký pohled do mysli muže, který v pátek zavraždil 76 lidí. Z dokumentu vyplývá, že byl přesvědčený o své výjimečnosti a myslel si, že kdyby chtěl, může dokázat téměř cokoliv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alkibiadés

život a smrť vs. chudoba a bohatstvo

blablablablalbalbalblblblblaR^

0/0
28.7.2011 20:24

Kaniokova

Že je to nemocný člověk, chce za boha dosáhnout norská vláda

aby tak mohla ještě alitističtěji hájti svou nevinu.  Čin je to hrůzný, šílený, měl by dostat trest smrti, ale... Není to nemoc, spíš přepjatě vnímané vlastenectví,  pojal to jako memento národu i světu, aby se probudil....

Byla to reakce, byť šílená, na rakovinu Evropy, což je islamizace. Kritické hlasy, jako třeba Wilderse, umlčují, o tom, co říká, se nemluví, nepíše.  Takových hlasů bude přibývat, protože tady nejde o rasismus, lidem ve většině nevadí cizinci, lidem vadí nesmiřitelný nekompatibilní islám. A to, že muslimové jsou tady nezaměstnatelní, tudíž ubírají z našeho (evr.) sociálního systému. Neintegrují se a všude, kde jich je víc, okamžitě vzrůstá zločinnost. V Oslo mají pod palcem prostituci a drogy.

B. se nejspíš inspiroval knížkou - známý norský spisovatel a novinář, zabývající se extrémními skupinami, vydal už v 1989 knížku o masakru na ostrově. Je to zarážející podobnost k tomu, co se v pátek stalo, v knížce  "Thygesens Terrorist" (Terrorysta Thygesena)

0/0
28.7.2011 19:40

Wandys1

Reklama na banány-volby!

Jsou stejné, jako za komunistů. Vládce je předem znám.

0/0
28.7.2011 7:29

Wandys1

Díky sdělovacím prostředkům,

bude jeho jméno a podoba navždy vryta do našich myslí. Dokonce i myslí lidí jemu podobných. Že Vám není hanba!

Ve jménu zisku propagovat takováto individua.

0/0
28.7.2011 7:25

tajny agent

Kde bych si mohl jeho dilo precist?

0/0
28.7.2011 1:41

umírněný realista

Re: Kde bych si mohl jeho dilo precist?

"2083 European Declaration of Independence"

třeba: http://www.scribd.com/doc/60739170/2083-a-European-Declaration-of-Independence

0/0
28.7.2011 1:51

tajny agent

Re: Kde bych si mohl jeho dilo precist?

dik

0/0
28.7.2011 2:20

ramm

vzhled

"se svým vzhledem jsem velmi spokojeny" paneboze, to je fakt narcis :D hleda nejake kvazimorální hodnoty a přitom  je povrchni jak nevim co ....

0/0
27.7.2011 23:26

toxxik

odbornost

Celkem mě překvapilo, že v tom jeho manifestu je snad sto stran věnovaných chemické přípravě jeho výbušnin - jako laik bych si s tím vážně neporadil, musel být asi fakt chytrý na chemii. Není to okopírované odjinud, musel tomu dobře rozumět.

0/0
27.7.2011 23:13

pepeanopepe

Co to je za rošády s tím počtem zabitých ???

to je tak těžké napočítat do sta ? Předpokládám že ti utopení se započítali do nějaké jiné statistiky, nebo jak to jinak vysvětlit ...

0/0
27.7.2011 21:37

Opričnik2

Re: Co to je za rošády s tím počtem zabitých ???

Utopené je potřeba najít a jezero je docela veliké. Jinak nejsou mrtví ale pouze pohřešovaní.

0/0
28.7.2011 9:49

Sharpe

no jo

Jo kdyby byl muslim, jako ten masovy vrah s Lockerbie, tak by mel nadeji na propusteni a zivot v blahobytu. Takto se na nej kazdy vykasle

+2/0
27.7.2011 18:06

Majkl Najt

Re: no jo

At shnije, parchant. Stejne jako by mel shnit ten atentatnik z Lockerbee. Lepsi kdyz shnije aspon jeden ze dvou, nez zadny. FUJ!

0/0
28.7.2011 15:45

UPA Laborec 23

+++

Norove si za to mohou sami. Pokud voli politiky, kteri prosazuji multikulti program, je to jejich pravo. Ale at si potom nestezuji.

Mate volit konzervativni programove strany. Pokud volite liberalni či sockom ? Dobre vam tak !

+5/0
27.7.2011 15:55

swampy1977

Re: +++

ty jim prejes vrazdu zhruba 70 deti?

+2/0
27.7.2011 16:10

UPA Laborec 23

Vieš čítať ?

8-o

0/0
27.7.2011 16:13

swampy1977

Re: Vieš čítať ?

cituji co jste napsal "Mate volit konzervativni programove strany. Pokud volite liberalni či sockom ? Dobre vam tak !" pokud tedy budeme volit pravici bude vse v poradku nez prijde pomateny levicacky extremista a vystrili napriklad sjezd pravicove strany, protoze bude nespokojeny s jejich vladnim programem. Znamena to, ze budete psat o voleni levice a dobre nam tak?

0/0
27.7.2011 16:18

pravicovyruger

Swampy, mimo jste oba, i ten na koho reaguješ

- Nesouhlasím , že si norové za vše zcela mohou. Zároveň je faktem, že svobodně se v Norsku k imigraci člověk nevyjádří, to samozřejmě nedává nikomu mnadát k brutální hromadné vraždě.

Add. pravicové strany - kouzlo je v tom, že na rozdíl od levicových diskutují a nepotlačují jiný názor, koneckonců je to levice, která zválcovala  svobodnou diskusi v Evropě mantrou politické korektnosti a autocenzury.RvRv

0/0
27.7.2011 16:26

swampy1977

Re: Swampy, mimo jste oba, i ten na koho reaguješ

Nevim, v Norsku jsem nikdy nebyl a nezil, Vy asi ano a proto mate tak dobre informace k cemu se Norsky obcan svobodne muze vyjadrit

Pravicova strana a diskuze? Asi jste nikdy nezil ve Velke Britanii. Politicka korektnost neznamena potlacovani svobodne diskuse, pouze zarucuje rovnopravnost kazdeho bez rozdilu na rasu ci sexualni orientaci. Mate velmi mylne predstavy.

0/0
27.7.2011 16:34

pravicovyruger

Skandinávii a Velkou Británii znám

z opakovaných pracovních cest, ano na rozdíl od Vás vím jaká je realita a na rozdíl od Vás vím, že POLITICKÁ KOREKTNOST znamená potlačování svobody slova , koneckonců, právě "domorodci" se rozhovoří až po té kdy Vás znají delší dobu a přestanou se v8s bát, takže melete pomýlené nesmysly.

Otevřená diskuse zde neexistuje, a uplatnění svobody slova je  velmi asymetrické, právě v GB může být například muslim ve    svých vyjádřeních  až agresivní a každý má strach se proti tomu ohradit, aby nebyl obviněn z xenofobie a rasismu - což se rovná konec kariéry a   hrozba nad VAší existencí .

+5/0
27.7.2011 17:56

swampy1977

Re: Skandinávii a Velkou Británii znám

Nemate pravdu. Pochazim z GB a vim moc dobre co je politicka korektnost. Tzv. agresivni musim je otevrene kritizovan, staci se podivat na to jak bylo nalozeno s Abu Hamza, pokud Vam to neco rika.

+1/0
27.7.2011 20:58

UPA Laborec 23

Re: Vieš čítať ?

Ne. Nerozumime si. Asi jsem se tedy opravdu spatne vyjadril, sorry.

Mel jsem na mysli toto: pokud budeme dodrzovat, nasimi predky, zavedena pravidla a normy chovani, nebudeme experimentovat s necim, co je nasi euroatlanticke krestansko-zidovske civilizaci cizi, budeme se snazit imigranty pochopit to, ze kdyz se prestehuji z civilizace jine, neznamena, ze tu nejsou vitani, ale zaroven musi prijmout normy chovani a jednani, ktera plati zde. To same povazuji za samozrejmost v pripade, ze se hypoteticky prestehuji dejme tomu do Egypta, Japonska,... tak se prizpusobim normam, platnym u nich po dlouha staleti...

+1/0
27.7.2011 16:55

UPA Laborec 23

Re: Vieš čítať ?

...budeme se snazit imigranty naucit, aby pochopili...

Opr.

0/0
27.7.2011 16:59

UPA Laborec 23

Re: +++

V kontextu toho, co jsem napsal, logicky vyplyva: Ne, smrt jejich deti jim pochopitelne nepreju. To snad nikdo trochu soudny clovek ani nemuze. Mel jsem na mysli toto: pokud si zvoli politiky, kteri experimentuji s tzv. souzitim odlisnych kultur v jednom prostredi, neni vylouceno, ze se najde nejaky silenec, ktery vykona to, co ten psychopat a sociopat na ostrove Utøja...

+1/0
27.7.2011 17:05

Sharpe

Re: +++

Muslimove jsou vetsinou velmi konservativni

0/0
27.7.2011 17:47

UPA Laborec 23

Re: +++

Však právě. Proto musime byt i my

0/0
27.7.2011 18:02

Sharpe

Re: +++

Spise si pripustit, ze ty nalepky nesedi. Jeslize ty kterym rikame levice, haji ty nejhorsi stredoveke zvyky, kde zena je povazovana za bezpravny dobytek a svoboda jednotlivce je neznamy pojem, tak tady doslo k prehozeni pojmu

0/0
27.7.2011 18:09

aldozzz

Historie politické korektnosti a moderního levičáctví

Tady máte příběh jak to všechno začalo :-/

http://www.youtube.com/watch?v=YMZ1znOzXQg

http://www.youtube.com/watch?v=fVDqD6uchcg

+1/0
27.7.2011 15:31

viveka

Re: Historie politické korektnosti a moderního levičáctví

Tak jsem to zkoukla, ale připadá mi to jako děsnej blábol. Autor dává dohromady všechno možné, i vzájemně neslučitelné, jen aby se nepřítel, kterého vytváří, zdál hrozivý. Kdypak se prosím sjednotí tmaví přistěhovalci s feministkama a gayema?

A konečně: Proč by to ta Frankfurtská škola dělala? Proč by chtěla ničit bílou západní civilizaci, když je sama její součástí? I kdyby ji to mělo vynést k moci, těžko ji to u moci ponechá.

Já jsem proti podpoře přistěhovalectví a multikulti jak se praktikuje dnes, ale tohle je hodně přitažené za vlasy.

+1/0
27.7.2011 18:08

Sharpe

Re: Historie politické korektnosti a moderního levičáctví

No protoze je to cvok.  To Unibomber napsal nekolik manifestu a bylo to uplne vedecke. Ve zmateni mysli, mychaji tyto lide hodne veci dohromady a mohou pouzit cele pravdive clanky, aby tam podstrcili svoje touhy po spaseni lidstva.

+1/0
27.7.2011 18:13

viveka

Re: Historie politické korektnosti a moderního levičáctví

Díky, to už sedí líp :-)

0/0
27.7.2011 18:26

Opričnik2

Re: Historie politické korektnosti a moderního levičáctví

Přečti si posledního Kurase, tam je spousta odpovědí na tvoje optázky.

0/0
28.7.2011 9:52

aldozzz

Re: Historie politické korektnosti a moderního levičáctví

odpovím na obě otázky i když ta druhá odpověď bude stát dukáty :-) autor nechce spojit všechny jednotlivé menšiny ve smyslu společného boje, jde spíš o ten rozvrat společnosti právě vyzdvihováním těchto menšin a jejich pozitivní diskriminaci:-/ ad 2) Proč by to ta Frankfurtská škola dělala? Proč by chtěla ničit bílou západní civilizaci, když je sama její součástí? - protože jak jste si všiml tak všichnni tito myslitelé byli Židé. A orthodoxní Židé a sionisté cití velkou nenávist k bílé západní civilizaci a usilují o její rozvrat a zánik už pěknou řádku let. :-) Přeberte si to a zamyslete se. Rozhodně nechci zobecňovat na všechny Židy, někteří jsou slušní a odmítají sionismus.

0/0
29.7.2011 1:06

Vins

Vzkaz

Vzkaz liberálním novinářům, politikům a censorovi, který podle zde diskutujících maže hlášky s náznaky nespokojenosti s menšinami: Na začátku devadesátých let tu bylo pár procent nacionalistů, teď už to vypadá, že je proti menšinám většina obyvatelstva. Místo aby se hledaly příčiny a řešení problémů, jsou potlačovány názory většinové společnosti v zájmu celé společnosti. Gratuluji Vám, co takhle místo různých ideologií používat mozek?

+4/0
27.7.2011 15:29

babacek

Re: Vzkaz

R^

0/0
27.7.2011 15:31

pravicovyruger

To je problém politické korektnosti

člověk je ultrakonzervativní, ale zároveň je demokrat a nesnáší násilí. Politická korektnost ho ale žene do kouta, pokud vše odlehčíme, Českou sodu vyrobenou na počátku deavdesátých let by dnes  již nikdo ne,měl kuráž pustit do TV a i na DVD je cenzurovaná....;-O

0/0
27.7.2011 15:54

babacek

Vrah

Každý může dokázat co si dá za cíl. Ovšem dát si cíl vraždit bezbranné to mě hlava nebere.

+4/0
27.7.2011 15:25

sphagnum

Obětovat pro svoje vznešené myšlenky životy druhých

to uměl i jistej Mohamed. Proto jeho uctívači nejsou o nic lepší, než obhájci Breivika a z tohoto pohledu nemají žádné morální právo jim cokoliv vyčítat. Islám na násilí stojí a padá, bez násilného šíření by Mohamed měl vyznavačů co se spočítá na prstech jedné ruky.

+2/0
27.7.2011 15:25

babacek

Re: Obětovat pro svoje vznešené myšlenky životy druhých

R^R^R^

0/0
27.7.2011 15:30

swampy1977

Re: Obětovat pro svoje vznešené myšlenky životy druhých

zato krestanstvi bylo vzdy mirumilovne sireno

+1/0
27.7.2011 16:51

Opričnik2

Re: Obětovat pro svoje vznešené myšlenky životy druhých

Ježíš neposílal své učedníky vraždit své politické oponenty a ani nerozhodoval o genocidě neposlušných kmenů, na rozdíl od Mohameda.

0/0
28.7.2011 9:54

swampy1977

Re: Obětovat pro svoje vznešené myšlenky životy druhých

jini velmi radi vrazdili jeho jmenem, nekdo zapomina na krizacke vypravy nebo upalovani carodejnic ktere se delo v evrope az do 17. stoleti

0/0
28.7.2011 10:00

pravicovyruger

Nemá žádné zábrany,

vyjadřuje se o lidech, které má rád, ale zároveň píše, že by je klidně zabil. To ukazuje na hrůznou brutalitu a bezcitnost. Sám o sobě má ovšem grandiózní mínění,"

Mám pocit, že to sedí i na většinu špičkových politiků....

0/0
27.7.2011 15:16

Roch Kowalski

Tak tophle censor smazal, proč ?

>>Nejvíc mě zaráží,

že si nikdo z těch multikulturních pomatenců, včetně norského premiéra, není ani schopno připustit, že s tím přistěhovalectvím to už přehánějí. Prázdné kecy o demokracii, když se ani většinová společnost nemůže bránit, aniž by nebyla označována nálepkami xenofobů apod. to je vrchol pokrytectví. To je jak u nás. Můžeš nesouhlasit, ale nesmíš nic říct. Takže ačkoli je tento čin zavrženíhodný, Norsko jen sklízí to, jak naslouchají politici svým občanům. Nevěřím, že většina Norů (nebo Dánů, Britů, Francouzů a dalších) nešla a neříkala "Přitáhněte sem ještě další imigranty, nám to děsně vyhovuje a rádi se vzdáme svých měst, kultůry i svébytnosti".

doporučit (+6) bafykybaf 14:44

je tam nějaký rasismus nebo vulgariuty, anebo "patří do chatu " ?;-D:-/

+16/0
27.7.2011 15:10

re_visor

Re: Tak tophle censor smazal, proč ?

možná chtěl cenzor jen udělat radost tím, že smazáním potvrdí pravdivost vašeho výroku "Můžeš nesouhlasit, ale nesmíš nic říct"

+1/0
27.7.2011 15:12

pravicovyruger

Asi jste to napsal málo politicky korektně

pokud byste volil eufemismy, asi by to prošlo. Nicméně vcelku přesně jste uhodil hřebíček na hlavičku, V norsku stoupala podpora politické opoziční strany, která není ani xenofóbní, ani rasistická, jen měla odvahu se ptát na otázky, na které měli ostatní politici strach se zeptat  a před hromadícími se problémy zavírali oči.

A tak dostali nálepku "populista" , která je stejně pravdivá, jako označení kafkových a churchilových děl jako "přežitých a xenofóbních"

0/0
27.7.2011 15:19

mildapr

Re: Tak tophle censor smazal, proč ?

No, ne, že by to bylo úplně k tématu, tak úplně s tím nesouhlasím ale závadné to taky neshledávám. ;-)

0/0
27.7.2011 15:25

Per Gessle

Re: Tak tophle censor smazal, proč ?

Souhlas.

Když u nás přepadne, zbije, pomalu téměř zabije cikorka bílého (případ z Krupky)

tak dostane max. pár měsíců, let.

Ale když je to naopak, hned se to medializované a hned dejte mu doživotí,

soud je pod tlakem a dopadne to jako v případě z Vítkova.

0/0
27.7.2011 18:34

peena2

Mě ty jeho "bludné představy" dost připomínají

"bludné představy" hlavního hrdiny románu 1982 ;-)

0/0
27.7.2011 15:08

lucinecka

Re: Mě ty jeho "bludné představy" dost připomínají

Románu 1982??? ;-D;-D;-D

0/0
27.7.2011 15:09





Najdete na iDNES.cz