Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejspíš je šílený, prohlásil advokát norského vraha Breivika

Anders Behring Breivik, který se přiznal k pátečnímu masakru v Norsku, je podle všeho nepříčetný. Prohlásil to jeho právník Geir Lippestad. Jeho klient prý trvá na tom, že je součástí širší protiislámské sítě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pravicovyruger

Na celé kauze je strašidelný nejen rozsah vraždění, ale i

ten fakt, že nebýt ho, nemluvilo by se o problémech doprovázejících imlementaci slepé nedemokratické politické korektnosti a  multikulturalismu, který je nefunkční filozofií tolerance k netolerantním hnutím.

Tím neobhajuji brutální masové vraždění, jen chci říci, že při standardní svobodné diskusi a stejném metru  na všechny, domácí i imigranty - viz. koncept USA, nikdy k podobnému činu nemuselo dojít.

0/0
27.7.2011 18:31

Amanita phalloides erectus

Re: Na celé kauze je strašidelný nejen rozsah vraždění, ale i

vypadá to, že další šílenci budou následovat.

0/0
27.7.2011 18:54

pravicovyruger

kouzlo je, že podle všeho nevraždil

šílenec.

0/0
27.7.2011 20:49

proctonejde

Nechci rejpat

ale ten strilejici maniak ma nazory se kterejma by si velmi dobre rozumel prave s muslimama ;-D:-P

0/0
27.7.2011 18:20

Dita_1

***

1. Dokud nemá právník v ruce posudek psychologa a psychiatra, měl by se jakýchkoli komentářů zdržet.

2. Pojem "šílený" je navíc zcela vágní a nevypovídá nic o charakteru ani stupni duševní poruchy.

3. Není pravda, že s bludy nelze nic dělat. I kdyby se jednalo o nějakou chronickou formu schizofrenie (popravdě spíš odhaduju, že těch patologií bylo víc, včetně poruch osobnosti, ale takhle od stolu nelze říct nic s jistotou), lze bludné myšlenky ve většině případů efektivně potlačovat antipsychotiky.

4. Jelikož svůj záměr dokázal velmi úspěšně skrývat, dokázal si vytvořit plán a podle něj postupovat, musel být v dostatečném kontaktu s realitou.

0/0
27.7.2011 9:24

nenovak

Re: ***

1. Proč by se měl jeho obhájce zdržet komentářů zdravotního stavu svého klienta? Je to jeho obhájce a ten má činit vše, co se nepříčí zákonu, aby svému klientu pomohl.

2. Nelze klást rovnítko mezi pojmy šílený a nepříčetný.

0/0
27.7.2011 10:04

LTHK,Lovec TopHyen Kalúskovitých

Ten socan advokát by neměl říkat že Breivik je šílený

naši čeští pravicoví mladíci by Breivika nemohli navrhnout na Nobelovu cenu za boj proti islámu .

0/0
27.7.2011 8:51

pravicovyruger

Mno, o šílenství vypovídá i tvůj Nick

minimálně hovoří o narcisismu a egomanictví jeho nositele a tvůrce.

0/0
27.7.2011 18:27

Ormir

Ten člověk rozhodně není šílený

Jen zvolil naprosto šílenou a špatnou metodu jak upozornit na problém. Není to ale tím, že by ho jinak nikdo neposlouchal ? Všichni, co upozorní na problém imigrace, zvláště muslimů, jsou označení za rasisty a xenofoby.

A teď se rozpoutal doslova hon na jinak smýšlející. Viz dnešní Lidovky: http://www.lidovky.cz/odsunme-muslimy-z-evropy-hlasa-cesky-server-fmx-/ln_domov.asp?c=A110726_192645_ln_domov_kim

0/0
27.7.2011 8:22

pravicovyruger

Ano, Breivik je hlupák

v podstatě pomohl zvýšit socialistům šance ve volbách  a  vyhrát brzké volby. Zároveň začne multikulti  partička kvičet   při jakémkoli náznaku kritiky jejich pochybného konceptu a každého označí za rasistu , xenofoba etc.

0/0
27.7.2011 20:53

Semper2

Moc právnické etiky soudruh advokát neprokázal !

už jenom, že se na veřejnosti vyjadřuje o zdravotním stavu klienta. Ale úplný vrchol je okolnost, že sám advokát je členem soc. deokratické strany a tudíž ve střetu zájmů. Ukazuje se, že Norsko je komunismem postiženo víc než si lidé myslí.

0/0
26.7.2011 23:45

MaverikOne

Re: Moc právnické etiky soudruh advokát neprokázal !

Ale píšou, že si ho sám vybral. Tak nevím co za tím je... Ovšem pokud dostal na výběr ze dvou...

0/0
27.7.2011 6:52

Roch Kowalski

Multikulti a neokomunisti brzděte !

tohle jsou plody ultrakomunisty a maoisty Barrosa alevičácké extremistické bandy, která nám vládne. A tak dodám už jen výrok p. Tigrida : Dnešek je Váš - zítřek je náš !

EURv

0/0
26.7.2011 23:37

libynn

jasně!

Ovečka si dovolila vybočit ze stáda, tak je zbytku stáda vnucována diagnoza-blázen! Jak jinak!

0/0
26.7.2011 22:23

Semper2

Re: jasně!

R^

0/0
26.7.2011 23:46

Judge Dredd

v prvé řadě je úkol adovkáta

svého klienta z toho vysekat. To mějte na paměti...

0/0
26.7.2011 22:01

holkazdaleka1

Re: v prvé řadě je úkol adovkáta

ty ses ale chytrej.... ;-D

0/0
26.7.2011 22:12

Qlk

Re: v prvé řadě je úkol adovkáta

Proti tobě asi určitě...;-D

0/0
26.7.2011 23:07

Semper2

Re: v prvé řadě je úkol adovkáta

ano, ovšem zdá se, že soudruh to pojal jako stranický úkol.

0/0
26.7.2011 23:47

Benito Juarez II.

Když se ta zadívám na ty pravicové lídry a příznivce,

ty pěstěné a na zevnějšek dbající muže, pořád se nemohu ubránit dojmu, že mají společného ještě něco jiného, než lásku k pravici. Fortuyn, Heider, Wilders, Klaus i tenhle hezounek. No řekněte sami, nejsou rozkošní?;-D

0/0
26.7.2011 21:33

shaggy2

Re: Když se ta zadívám na ty pravicové lídry a příznivce,

Pořád lepší, než nějakej nabušenej týpek bez vlasů a s mohutným krkem.

0/0
26.7.2011 21:38

Benito Juarez II.

Re: Když se ta zadívám na ty pravicové lídry a příznivce,

Nemůžeš vědět co se v takovém týpkovi skrývá. Viděl jsi film Americká Krása, ne?

0/0
26.7.2011 21:43

shaggy2

Re: Když se ta zadívám na ty pravicové lídry a příznivce,

Název znám, ale neviděl jsem, bohužel. Kouknu na něj.

0/0
26.7.2011 21:45

Judge Dredd

Re: Když se ta zadívám na ty pravicové lídry a příznivce,

Nevím proč by měl být pravičák??? nechceš mi to vysvětlit??? Všechny jeho hlody jsou recyklovaným národním socialismem, tedy levicovou politikou nemarxistického typu, jehož hlavním leaderem ve 20. století byl jistý Adolf Schicklgruber, známější pod převzatým jménem Adolf Hitler

0/0
26.7.2011 22:06

beanator

Jasně..

Jasně je šílený - VRAH!!!!!!

0/0
26.7.2011 21:10

StandaU

Stejné jako s Dimitrovem,

tak se snaží socani manipulovat s Norem, Kdo zná historické souvislosti, tak ví, že nacistický Lidový soud v případě soudní pře s G. Dimitrovem se pokoušel v počáteční fázi udělat z Dimitrova, také nepříčetného člověka. Z důvodu, že jen blázen je proti politice vůdce potažmo Hitlera. Ovšem je pravda, že nacisté si nedovolili to o co se pokouší socialistický režim v Norsku tj. o neveřejný soud, neboť velká část veřejnosti byla proti a nacisté chtěli si tuto veřejnost získat, jak to dopadlo, tak je také známo. Když se socanům povede zmanipulovat občany, že útok provedl šílený člověk, tak mají veřejné mínění na své straně, když se jim ovšem toto nepodaří, tak si soudný člověk, řekne něco o hrůze ale za každým zločincem je ještě něco a to proč to provedl, např. Napoleon, Kalvín a jeho hořící stodoly s odpůrci. Děkuji těm co dočetli až sem.

0/0
26.7.2011 20:25

doktor_bota

Re: Stejné jako s Dimitrovem,

Že to je blázen je neoddiskutovatelný fakt, otázka samozřejmě je, je-li příčetný. Bez ohledu na jeho příčetnost či pohnutky ale udělal všem rozumně smýšlejícím lidem (tzn. nikoliv nadšeným zastáncům multikulti) pořádnou čáru přes rozpočet - jakýkoliv zdravě kritický názor k importu islámu do Evropy, který byl doposud označován "jen" jako xenofobní, bude nyní označován jako souhlas s vražděním dětí.:-/

0/0
26.7.2011 21:04

Králík Roger

Jaké děti ve 14 letech už mohli bránit Vůdcův stan v Berlíně

Většina byla starších, takže by věkem odpovídali 1. SS Panzer, kde byl zprvu věkový průměr 19,5 let.

Se svým odporem k Izraeli by "Vůdci" vyhovovali i po ideové stránce...

0/0
26.7.2011 22:41

qawadar

Ten typek

ma urcite v nekterych vecech pravdu, ale ta jeho akce nic neznamena, tu zmenu spolecnosti nezastavi, clovek se s tim proste musi smirit a hrat podle noveho svetoveho radu. Kdyz jsou zensky takovy, tak proste s nima nebudu zakladat rodinu, ale vyuziju tu jejich pobehlost. To stejny s muslima, at aspon delaj ty podradny prace, kdyz uz jich je v evrope tolik.

0/0
26.7.2011 19:37

jirkastrasil

Re: Ten typek

Smířit se s tím, že na světě už skoro neexistuje láska, že tě soused spíš okrade než pomůže, že vláda místo toho aby se starala o blaho občanů stará se o blaho miliardářů a investorů a mohl bych pokračovat?

Díky nechci.

A muslimové nebudou dělat podřadný práce, naopak, donutěj to dělat nás, nevěřící psy. Přečtěte si Korán.

0/0
26.7.2011 19:47

zdeseny obcan

Re: Ten typek

Spis nez podradne prace se nauci parazitovat na socialnim systemu nastavenem na poctive domorodce nebo se zapoji do organizovaneho zlocinu.

Konkretne v Norsku vypada situace takhle:

http://www.aftenposten.no/english/local/article1514123.ece

0/0
26.7.2011 20:59

xchickox007

Brevik opravdu dosáhl jediného, to co už Evropa Ví

a že jediné nebezpečí nejsou jen radikální muslimové, ale i radikální křesťanští fundamentalisti a mohou být stejní teroristi jako ti muslimové......

Jsem odpůrce Všechn zvířat typu Breivika, nehledě na jeho úmysly takoví lidé by se měli trestat co nejpřísněji i pro výstrahu, aby si to jiní podobní (a podle diskuze že je jich i u nás dost) rozmysleli

0/0
26.7.2011 19:09

Sharpe

Re: Brevik opravdu dosáhl jediného, to co už Evropa Ví

Kterych odhadujes ze je vic. Takze na kazdych 100 utoku muslimu te 110 utoku krestanskych fundamentalistu.

0/0
26.7.2011 19:20

jirkastrasil

Re: Brevik opravdu dosáhl jediného, to co už Evropa Ví

Jenže Evropa si moc neuvědomuje, že muslimové (dobře...radikální muslimové) jsou nebezpečí.

Z čeho usuzujete, že byl křesťan?

0/0
26.7.2011 19:35

Judge Dredd

Re: Brevik opravdu dosáhl jediného, to co už Evropa Ví

Protože mu to stále noviny vtloukají do palice už od pátku....RvRvRv

0/0
26.7.2011 22:08

vidocqcz

hm

A začíná to prosakovat :-) Takže takové 11. září na evropský způsob. Jednoduchá volba pro utažení šroubů.

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011072501

0/0
26.7.2011 18:52

Lady Humussprey

Historie se opakuje. V roce 1968 zakuklení pravičáci

mysleli, že je se socializmem konec a tak zahazovali stranické knížky KSČ a když pochopili svůj omyl, tak s pláčem prosili o vrácení a naříkali, že byli pomýlení. Historie se opakuje, jen budou volat, my jsme byli šílení.

0/0
26.7.2011 18:50

re_visor

Re: Historie se opakuje. V roce 1968 zakuklení pravičáci

v roce 1968 jsem byl na houbách, a to co jsem si o té události dosud přečetl, je asi málo aby učinilo váš příspěvek pro mě pochopitelný. Můžete mi objasnit paralelu roku 1968 se současnými událostmi?

0/0
26.7.2011 18:57

Lady Humussprey

Re: Historie se opakuje. V roce 1968 zakuklení pravičáci

Je to v agresivitě pravičáků. Byla jsem dítě a členové KAN mě vyháněli z koupaliště a vyhrožovali utopením. Rozřezali mně stan, na dvoře. Plivali po mě jejich stařeny.

0/0
26.7.2011 19:05

Sprintujici.stonozka

Re: Historie se opakuje. V roce 1968 zakuklení pravičáci

;-D;-D;-D;-D a nanuka Ti nesebrali?

0/0
26.7.2011 19:06

Sharpe

Re: Historie se opakuje. V roce 1968 zakuklení pravičáci

;-DR^ Tentokrat si doobravdy dobra, to se jiz vyrovna te fantasii, "V zemi kde zitra znamena jiz vcera" Od Fucika

0/0
26.7.2011 19:17

R.A.K.

Re: Historie se opakuje. V roce 1968 zakuklení pravičáci

Myslel jsem, že na blázinci nemají internet. Mají tam ale neknej bo-rdel, už dávno ti měli dát prášky:

0/0
26.7.2011 19:37

Králík Roger

To je zajímavé, ale kdyby to byla pravda, soudruh Husák

by to určitě propagandisticky využil. Chytal se mnohem menších věcí...

0/0
26.7.2011 20:20

Lady Humussprey

Re: To je zajímavé, ale kdyby to byla pravda, soudruh Husák

Proč Husák? Rodiče byli ve svých zaměstnáních v prověrkové komisi. To se pak inženýrovi nelíbilo, jezdit s paleťákem v expedici.

0/0
26.7.2011 21:29

vidocqcz

Re: Historie se opakuje. V roce 1968 zakuklení pravičáci

Dej si studenej obklad.

0/0
26.7.2011 19:03

opuštěná struna noci za 14.90,-

Musím ocenit promyšlenost plánu

a hlavně jistou morální zodpovědnost, že si své oběti vybral z řad svých politických odpůrců a nikoliv nevinných lidí. To je třeba zdůraznit, neboť tím se odlišuje od většiny tzv. šílených střelců. !!

Že to byly "ještě děti" je chybou rodičů, kteří jim vtloukají do hlavy protiizraelská hesla a asi si myslí jako je to sranda, která zůstane bez odezvy.!!

0/0
26.7.2011 18:43

Sprintujici.stonozka

Re: Musím ocenit promyšlenost plánu

političtí odpůrci jsou vinní lidé?

0/0
26.7.2011 18:44

opuštěná struna noci za 14.90,-

Re: Musím ocenit promyšlenost plánu

Musí nést svoji zodpovědnost, to je podstata viny. Svým způsobem jsem všichni vini.

0/0
26.7.2011 18:46

Sprintujici.stonozka

Re: Musím ocenit promyšlenost plánu

no právě, to bychom se za chvíli vystříleli mezi sebou všichni

0/0
26.7.2011 18:48

opuštěná struna noci za 14.90,-

Re: Musím ocenit promyšlenost plánu

Odplata má být (a v tomto případě i je) přiměřěná vině. Hlásat protiizraelská hesla v době po holocaustu a jiných etnických sporech, které si vyžádaly oběti na životech by neměla být nějakou kratochvílí zhýčkáných děcek, jenom pro to, že jejich rodiče se rozhodli postavit za "správnou věc", o které ví leda tak z novin. Je to zvrácené a zlé.

0/0
26.7.2011 18:54





Najdete na iDNES.cz