Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americký moderátor přirovnal zabité norské mládežníky k Hitlerjugend

Americký konzervativní rozhlasový a televizní moderátor Glenn Beck vyvolal vlnu nevole svým komentářem norských útoků. Masakr sice odsoudil, mládežnický tábor Norské strany práce na ostrově Utoya, kde zemřelo nejméně 68 lidí, ovšem přirovnal k Hitlerjugend, mládežnické organizaci NSDAP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

acvil

...a měl pravdu...!!!

...hlavní náplní byla podpora palestinských teroristů..RvRvRv...koneckonců - zřejmě omylem to uniklo i  cenzurovanému zpravodajství - mladí socani si mysleli, že jde o ukázku zákroku izraelské armády po vražedné terpristické akci plastelínců...!!Rv

+2/0
30.7.2011 1:12

Tajné

Nad ním se vůbec nemá cenu pozastavovat

Nad ním se vůbec nemá cenu pozastavovat, jediné o co mu jde je zvýšit sledovanost televize Fox.

0/0
29.7.2011 13:03

KdysiBedlam

jj

Nezbyva mi, nez s Beckem souhlasit.

+1/0
27.7.2011 12:02

Sladek

Glen Beck se dobre trefuje na hlavicku a ono to nekdy hodne

boli, zvlaste socialisty, nacisty, komunisty, zblbliky, trumpety, kravy, hnupy atd...;-D:-P

+1/0
27.7.2011 4:53

Mozna Fcera i Dnes.cz

Re: Glen Beck se dobre trefuje na hlavicku a ono to nekdy hodne

JJ, Mira Sladek se taky docela trefoval. Skoda ze se mu nepovedlo dokazat tu teorii, ze socialni, obcansti, krestansti demokrati, komanci a podobne zklamali behem vladnuti, coz by se republikanum stat nemuselo. Havel s Klausem ho stacili odrovnat driv, nez jsme to mohli zjistit. Zajimave, ze dnes CSSD dluzi 22 miliard a nikdo zavrenej za machinace se stranickejma penezma neni..8-o8-o

0/0
27.7.2011 5:04

ELAPHURUS

Re: Glen Beck se dobre trefuje na hlavicku a ono to nekdy hodne

Beckova organizace letos uspořádala hned několik táborů - jeden z nich se třeba pod názvem Patriot Camp konal v Coloradu. Jeho hlavní náplní je Ústava, otcové-zakladatelé, hodnoty a principy, na kterých stojí USA, popsala CNN.

0/0
27.7.2011 7:52

raymondchandler

Re: Glen Beck se dobre trefuje na hlavicku a ono to nekdy hodne

Problem s pochopenim textu?

0/0
27.7.2011 12:54

raymondchandler

Re: Glen Beck se dobre trefuje na hlavicku a ono to nekdy hodne

Beckova organizace neni politicka strana a neporada tabory pro mladeznickou odnoz politicke strany!!

0/0
27.7.2011 12:58

dedapepa44

Americký komentátor.

Někteří lidé jsou hovada a to i v USA.

0/0
26.7.2011 23:44

greenalien

Re: Americký komentátor.

R^

0/0
27.7.2011 2:14

libynn

Re: Americký komentátor.

asi je tam větší svoboda projevu, jak u nás. Co ty na to, idnes cenzore?!

0/0
27.7.2011 2:23

Sladek

Re: Americký komentátor.

A copak vime o panu Beckovi, ze tak soudime?  Hmm?!

0/0
27.7.2011 4:48

o vaše názory nestojíme

Měl pravdu, předsedo

0/0
26.7.2011 22:26

Zátaras

když tu probíhá vážná diskuse o tom, kdo je nácek

tak něco na odlehčení

http://www.youtube.com/watch?v=Z-2yMBrWnds

http://www.youtube.com/watch?v=bbsCZaQAc9c&feature=related

0/0
26.7.2011 19:39

Majitel_skodovky

Ten ma teda fantazii

prirovnat nekoho k Hitlerjugend nebo Usamovi, to proboha nema napaditejsi slovnik.

0/0
26.7.2011 18:07

Generál Ugarte - inmortal

I náplň byla obdobná:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_zahranici.asp?c=A110724_172614_p_zahranici_wag

0/0
26.7.2011 17:47

luke63

Bílá Evropa

Bílá Evropa?

Je potřeba aby již ve školách se začli problému rasové nesnášenlivosti více věnovat.Je to na těchto příspěvcích patrné,že se tomuto problému málo věnujeme jako společnost.Navíc je zde patrna doba dlouhodobé izolace Čech (Československa) od ostatní evropské společnosti.Tento exsces nacistického střelce požadujícího čistou rasu v Evropě nic nezmění na tom že Evropa bude stále více multikulturní a tudíž je nutno začít i ve školách se zaměřit na výchovu k toleranci a respektu jak kulturní,politické i náboženské.Pokud nezměníme zaběhlé způsoby bude nacistů požadujících bílou evropu přibívat,je to patrné i z různých příspěvků zde.

0/0
26.7.2011 16:58

Ulrich

Re: Bílá Evropa

Společnost může být multikulturní, ale ne multicivilizační. Každý může mít svoje svátky, muziku a řeč. Ale základní pravidla chování a zákony musejí být společné. z tohpo plyne, že ti, kdo pocházejí z jiných civilizačních okruhů ( např. mulimové ) se musejí podřídit našim pravidlům. Oni budou dodržovat náš trestní i občanský zákoník, ne my šaríju. To je nutný, legitimní požadavek. V tom není možné žádné "multi" ani žádný kompromis.

0/0
26.7.2011 17:23

luke63

Re: Bílá Evropa

Samozřejmě,že zákony platí pro všechny stejně.Když v Evropě bude většina muslimů a v parlamentech odsouhlasí že bude platit ten a onen zákon tak se samozřejmě menšina třebas už pak budeš patřit do ni i Ty musí podřídit,to je demokracie :-) To je rasová,náboženská a politická tolerance

0/0
26.7.2011 17:35

Ulrich

Re: Bílá Evropa

No a to je právě ten problém. Až budou mít muslimové většinu, mohou zrušit demokracii nebo prostě přijmout zákon, že za krádež se utíná ruka a za mimomanželský sex kamenuje. Demokracie musí mít meze dané našimi civilizačními pricipy.

0/0
26.7.2011 17:44

horduch

Re: Bílá Evropa

R^R^R^

0/0
26.7.2011 17:53

Kaniokova

To nebyl poklidný letní tábor, ale příprava protiizraelské

levicové mládežnické angažované úderky. Vymývání

mozků už u dětí, výroba příštích voličů levice a protiizraelských aktivistů 

Stačí se jen na ty norské zprávy podívat pořádně. Což ovšem nijak neospravedlňuje jejich vraždy.

Právě pasivní, mlčící většina dospělých může za vše špatné, co se v Evropě dopustilo a tak i my jsme potenciální příští oběti podobných mstitelů. Pasivita, lhostejnost k veřejnému dění a zalezení do ulity není cesta, jak mít klid a pohodu navždy.   Multikulti s islámem je zvrácený projekt, v Evropě skončil pocit bezbečí. Ti, kdo žijí podle koránu, budou vždy ctít pravidla vytvořená pro sedmé století.  Nikdy nebudou ochotni přijmout hodnoty a principy hostitelské země. Jdou sem jen a jen pro štědrý sociální systém. Budou nezaměstnatelní a na sociálních dávkách. Ve Francii jsou už oblasti, kde se bojí i policisti, zločinnost v Norsku, a vlastně všude, kde jich je víc, se násobně zvýšila. I Cameron a Merkelová už přiznali, že multikulti selhalo.

+1/0
26.7.2011 18:32

Noli tangere circulos meos

Re: To nebyl poklidný letní tábor, ale příprava protiizraelské

ja to vidim mila pani uplne opacne, multikulti se sionismem je zvraceny project. Zatim jen vyvolava valky po celem strednim vychode a podnecuje terorismus jako jedinou ne scela dobre funkcni obranu. Reste pricinu, ne dusledky. :-)

0/0
26.7.2011 22:02

Taras Bulba

Re: To nebyl poklidný letní tábor, ale příprava protiizraelské

Jenomže ta příčina má prapůvod v sedmém století n.l. a na její současné vyřešení by bylo potřeba velmi mnoho jaderných zbraní a ještě více nedostatkové politické vůle. :-)

0/0
26.7.2011 23:36

luke63

Re: Bílá Evropa

Demokratické principy lze obhajovat jen demokratickými principy,žádná intolerance,žádné zákazy,žádné rasové zákony.Vím, že v mnohých znás je obava z cizích kultur ba co víc i z jiných politických postojů a svou nejistotu maskují obavou o demokracii ale chceme-li mít demokratickou společnost musíme demokratické principy obhajovat vždy a za každých okolností. ;-);-);-)

0/0
26.7.2011 18:42

Ulrich

Re: Bílá Evropa

1. Po pravdě, demokracie ( politické rozhodování hlasováním masy průměrných a podprůměrných jedinců při principu jeden člověk - jeden hlas ) nemůže obecně vést k příliš dobrému výsledku. Pokud vůbec částečně funguje, tak pouze ve společnosti, kde i průměrní jsou na solidní intelektuální, vzdělanostní a mravní úrovni. A také je.li společnost sociálně a kulturně poměrně homogenní. Ve chvíli, kdy typickým občanem bude nezaměstnaný pobuda, absolvent islámské základní náboženské školy, je demokracie naprosté peklo. Bohatší, slušnější lidé, svobodomyslní lidé, jejich majetky a svobody, se stanou předmětem agrese zdánlivě legitimizované hlasováním.

2. Civilizace nejsou rovnocenné, spravedlnost není relativní. Toleruji jakýkoli nízor, ale nepovažuji za správné cokoli, na čem se sunesla většina. Základní práva ( nebýt usmrcen s výjimkou nutné obrany, na svobodu osobní, vyznání i slova, ochranu vlastnictví ) jsou přirozená a platí bez ohledu na mínění většiny.

+2/0
26.7.2011 19:16

Ulrich

Re: Bílá Evropa

Proto doufám, že to tvoje ";-)" znamená "dělám si legraci".

0/0
26.7.2011 19:17

pk203@klikni.cz

Re: Bílá Evropa

otázka je, zda je demokracie opravdu to pravé......začíná se nám tady v evropě rýsovat většina , která je naprosto neproduktivní, která jen čerpá požitky a nehodlá se toho vzdát.....no a menšina těch něco produkujících lidí je denně okrádána právě na základe demokratického hlasování.....nicméně k čemu to povede ?

0/0
26.7.2011 23:22

PIsa.lek

Re: Bílá Evropa

> dlouhodobé izolace Čech (Československa) od ostatní evropské společnosti

A proč se zabýváš jen jednou částí našeho současného státu??

0/0
26.7.2011 22:22

Filátko z okouna

Pionýrský tábor

a v něm výchova mladých komunistů. Nemusíme chodit k Němcům a do tak vdálené historie. Stačí si vzpomenout na dobu před 89 rokem u nás

0/0
26.7.2011 16:32

pravicovyruger

Je to příšerné, ale v podstatě Norské vládní socialisty

potkalo z hlediska politického to nejlepší, co mohlo.

Okamžitě začali ostankizovat největšího rivala - tzv"populistickou" pravicovou stranu, která je demokratickou stranou a  v poslední době jí  prudce rostly reference.

Vládní socialisté vládnou již takřka 40 let s malými přestávkami, ale v poslední době oslabovali , poslední vládu museli sestavit poprvé v dějinách jako koaliční, vytvořili přitom tzv . červeno-zelenou koalici a tak získali v parlamentu prostou většinu.

Z prohlášení předsedy  největší vládní strany je již nyní zřejmé , že se snaží situaci zneužít , pohanit opozici a z masakru vytřískat maximum v předvolebním boji.R^R^R^

0/0
26.7.2011 15:45

velky bratr

Re: Je to příšerné, ale v podstatě Norské vládní socialisty

Ano, hodi se to do kramu az prilis mnoha zajmum...

0/0
26.7.2011 15:49

Semper2

Ano, je to špnělský recept

takhle to poprvé vyzkoušeli před 5 lety ve Španělsku a pravicové lidovce rozmetali, přestože pár dnů před volbami měla PP asi 8 -10 % náskok nad socany.

R^

RvEURv

0/0
26.7.2011 15:52

pk203@klikni.cz

Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

a levičáci kvičí jako podsvinčata......

Já samozřejmě jako soudný člověk to co udělal ten šílenec neschvaloji, nicméně, vymejvat mozky takhle mladým dětem na podobných táborech by mělo být také trestné....... ;-O

+1/0
26.7.2011 15:30

ELAPHURUS

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

když si  přečteš celý článek, ( nejen titulek ) zjištíš, že tato moderátorská nula už šlapla mnohokrát vedle a tentokrát samozřejmě taky....

0/0
26.7.2011 15:33

pravicovyruger

naopak, nazval věci pravými jmény, v čem myslíš , že se

mýlil?

0/0
26.7.2011 15:34

ELAPHURUS

Re: naopak, nazval věci pravými jmény, v čem myslíš , že se

Obama není antibělošský rasista, socdemáci nejsou fašisti ani z 10 %.....

0/0
26.7.2011 15:37

Generál Ugarte - inmortal

Re: naopak, nazval věci pravými jmény, v čem myslíš , že se

Obama samozřejmě je černý rasista.

0/0
26.7.2011 17:42

Mozna Fcera i Dnes.cz

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

Podle toho co jsem cetl, tak pokazde nazval veci pravym jmenem...;-D;-D

0/0
26.7.2011 15:36

ELAPHURUS

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

jen se zviditelnil extrémistickými názory - vlastně teď mě napadá - kdyby tento emerický neschopa místo řečí použil činů, udělal by asi něco jako ten NOR. Hlavně, aby se o něm víc mluvilo.... Rv

0/0
26.7.2011 15:40

Mozna Fcera i Dnes.cz

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

Nazor je nazor, extremismus v nem vidi jenom ten, ktereho se ten nazor tyka, ikdyz je to pravda..

0/0
26.7.2011 17:47

raymondchandler

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

kdyby tento emerický neschopa místo řečí použil činů, udělal by asi něco jako ten NOR.8-o elefurus, tebe by meli zavrit s tim NOREM do blazince. Mmch, to s tim taborem a HJ me napadlo hned v patek a spoustu mych pratel taktez. Takze to asi nebude tim, ze na sebe "emericky neschopa" upozornuje. No ty mas dostRv

0/0
27.7.2011 13:42

Mozna Fcera i Dnes.cz

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

Jeste dodam, ze treba Obamova zena nebyla pri jeho kampani ze zacatku moc videt, protoze je to radikalni rasistka a dokonce napsala o rasismu bilych proti cernych diplomovou praci. Demokrati se chteli vyvarovat skandalu, tak se drzela zkratka..;-D;-D

0/0
26.7.2011 15:38

Obšil

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

No kurňa to dá rozum, copak rasismus bilých proti černým neexistoval??? A to že někdo o tom napsal diplomku z něj rasistu nečiní.

0/0
26.7.2011 15:40

velky bratr

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

ale nechat se sponzorovat od organizace, ktera prijima dary na sterilizaci negru (takto doslovne to bylo zaznamenano), to uz je slusnej argument. A kdyz tu organizaci este vyzdvihujes a verejne se rypes v jejich oficialnich zasluhach o planovane rodicovstvi, tak se proste ty dve jednicky sectou.

Oni nejsou proti bili, minimlane obama sam je cernoch min nez malajec.

0/0
26.7.2011 15:51

Jerry7650

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

Aha.. A když se skupina 18-25tiletých baví o politice, zavřel bys tedy všechny nebo nejstaršího nebo bys to určil losem? :-)))) Drtivá většina na tom ostrově byli straší 18ti let, ted dospěli a jeli tam svobodně... nikdo nikomu nevymýval mozek....

0/0
26.7.2011 15:47

pravicovyruger

ale, ale Jerry, ty tomu věříš, ono to o diskusi moc nebylo

jen o posilování mainstreamu socialistické strany a proti amerických a protiizraelských postojích

+1/0
26.7.2011 15:52

Jerry7650

Re: ale, ale Jerry, ty tomu věříš, ono to o diskusi moc nebylo

Nedělo se tam nic, co se zcela běžně neděje i u nás... Doporučuji dokument o mladých konzervativcích a mladých sociálních demokratech.... Podobné mládežnické organizace jako Noři máme i my!!!

Zakázal bys je tedy u nás, aby mladí nebyli oblbování??

A že mají mladí často radikální názory a bouří se proti mainstreamu, to nemá nic společného s pravicí, levicí atd... to je všeobecně známý fakt... Uplně klidně se mohli ti protiizraelští dostat do diskuze s proizraelskými a výsledkem byl kompromis... Jenže tady se celou dobu vychází ze smyšleného pidičlánku židovského novináře z Jeruzaléma s jedinou fotkou.... k smíchu...

0/0
26.7.2011 16:00

velky bratr

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

A v tomto kontextu je dobre si vzpomenout jak to media licila jako detsky tabor. Proste podle toho, z jake perspektivy se na to podicvame, hned je tu bulvarni dobarveni. Vrteti psem...

+1/0
26.7.2011 15:54

Jerry7650

Re: Komentáator prostě nazval věci pravým jménem

Tak známe iDnes... ale tady na foru se to "dětský tábor" drží i když je jasné, že většina byli už dospělý nad 18... Stejně pořád mám pocit, že tu lidi reagují na to, že se jednalo o 10-15tileté děti, které byli cvičeni v polovojenském režimu....

0/0
26.7.2011 16:02





Najdete na iDNES.cz