Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda pracovala normálně a věcně, bilancuje po roce Nečas

Nečasův kabinet za první rok vlády pracoval normálně a diskutoval věcně. Tvrdí to aspoň v bilanční publikaci, kterou ve středu zveřejnila vláda na svých internetových stránkách. Ministrům se podle ní podařilo prosadit 61 vládních návrhů. Naopak žádný vládní zákon nebyl zamítnut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slavie_forever

že jim ta likvidace ČR ale odsýpá od ruky....

"Ministrům se podle ní podařilo prosadit 61 vládních návrhů. Naopak žádný vládní zákon nebyl zamítnut. ".....TOMU ŘÍKAM PANEČKU "ÚSPĚCH". Zvlášť když vezmu v potaz, že mají 118 v parlamentu a co se podaří pozastavit senátu, to posvětí PAPA Tunel na Hradě......

;-O

0/0
14.7.2011 13:24

CZDaywalker

Nucený výsledek a vyjádření

Chápejte, oni to udělat musí.

Je to součást něčeho, co prostě se venku objevit musí a která vláda by se hodnotila negativně, hm?

Je přece jasné, že vláda bude stát na tom, co z programu se ji podařilo, a co se jim ještě podaří.

Vše je jasně dáno, jsou to prostě mediální svinstva, které pořád budou a nezmizí.

Pobavit se na to téma lze, lze to okomentovat, ale to je vše.

0/0
14.7.2011 12:10

vágus z ODS

Když to bylo v te "brožuře"

Tak to bude asi pravda.;-D;-D

0/0
14.7.2011 12:07

pivovarský chasník

Vhledem k tomu,

že pan Nečas nikdy skutečně nepracoval, tak se mu jeví ta hrůza, kterou on sám s tímto ansámblem předvádí, jako normální a věcná. Za další rok by už měl bilancovat někdo jiný. Pracovitější a schopnější.

0/0
14.7.2011 12:04

tuana

ješiš...

kecy v kleci....

+1/0
14.7.2011 11:11

Quasar

Vláda pracovala normálně...???

V tom případě je norma úplně na ...

0/0
14.7.2011 11:06

Ringo.ringo

misto

aby se projevila neopakovatelna sila 116 hlasu v prosazeni konecne rozumnych veci pr otuto zemi, tak tato vlada naopak aspiruje na titul nejhorsi vlada od roku 1989. Bohuzel. Pritom mohla byt nejlepsi, protoze mohla byt poucena z neblaheho vlivu korupce vlad minulych, mohla se poucit z rozahazovani verejnych financi vladami minulymi. Bohuzel se nepoucila z niceho, spise naopak, jako by se ty neduhy naucila a delala je papezsteji nez papez.

0/0
14.7.2011 9:23

Ringo.ringo

Re: misto

vlastne 118

0/0
14.7.2011 9:24

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: misto

Já bych řekl od r. 1918

0/0
14.7.2011 10:04

Já to nebyl, já to nebil!

Ano, i toto panu Prolhanému věřím!

;-DRv

0/0
14.7.2011 9:22

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Komsomolci

si pochválili své pravicové postoje a výsledky ;-D;-D;-D

0/0
14.7.2011 8:44

Antonín, topič

Ano, bohužel.

Neustálé napadání mezi koaličními partnery, úporná snaha ponechat boj proti korupci v oblasti rétorických cvičení, to je normální a věcná práce našich vlád.

0/0
14.7.2011 8:36

JaJaMilan

Normálně a věčně s chybami.

Opět se zase objevila, (nebo to byl skutečně záměr).

0/0
14.7.2011 8:32

JaJaMilan

Re: Normálně a věčně s chybami.

Ekonomika IDnes.

0/0
14.7.2011 8:40

silný kuřák

To je výroční zpráva

pro členy koaličních stran a jejich řídící orgány. To je těch 10%, kterým tato vláda vyhovuje. Na těch zbývajících 90% není nutno brát zřetel. Ti jsou tu jen od toho, aby platili.

0/0
14.7.2011 8:21

Bery

:o)

No comment...

Ale po ranu to fakt pobavi... ;-D

0/0
14.7.2011 8:13

zberanek

Lepší zítřky

Nečas opět nezklamal. Pochválil sebe a vládu a teď už budou následovat jen lepší zítřky. Všichni v Česku se mohou těšit na drahou elektřinu, rohlík a housku za 10 Kč.

0/0
14.7.2011 7:57

Kubrt - admin mi pije nálev

Hmm a jak by to muselo vypadat

aby pracovala nenormálně s nevěcně ? To by se museli střílet, ne ?

0/0
14.7.2011 6:11

rebereb

Je to jen od p. Nečase taková provokace k pobavení!

Sám ví, že dělají, co nikdo nechce, ale za to draze, neprůhledně a zkorumpovaně.

Ač jsem část vlády volil, dnes se za to stydím. Ale i za pana Nečase. To není politik, ale pokorný přizvukovač.

0/0
14.7.2011 3:32

Ringo.ringo

Re: Je to jen od p. Nečase taková provokace k pobavení!

taky jsem cast vlady volil, nestydim se, protoze pred roke mto v podstate neslo jinak, stydim se ale za to, ja kstrana naklada s mym hlase ma priste uz muj hlas nedostane.

0/0
14.7.2011 9:25

Feldkurat Katz

Normalne a vecne

si predstavuju trochu jinak, ale mohlo to byt i horsi

0/0
14.7.2011 1:13

Jan Havelka

Oranžoví diskutéři

Úroveň diskusí na iDnes plynule klesá od rána asi v závislosti na tom, jak se do ní postupně zapojují placení oranžoví diskutéři, jinak to nelze vysvětlit. Ještě toto dopoledne vypadala diskuse pod článkem o Rathově stupidním populismu docela normálně, viz http://m.idnes.cz/zpravy/domaci/diskuse.A110712_1616909_praha-zpravy_mav.idn. Zdá se, že večer zde ožívá tvrdé jádro, hájící nezadatelné právo pracujícich na trvalé rozšiřování díry pod čarou ponoru našeho rozpočtu. Na vaši blbost dojíždíme všichni!

0/0
14.7.2011 0:35

Vsetín 1

Re: Oranžoví diskutéři

ty budeš nějaký ptáček ? Modrý?;-D;-D

0/0
14.7.2011 11:27

Milan Kolář

házení perel sviním

Po přečtenísi pár diskuzních příspěvků jsem usoudil, že moje případná účast, v diskuzi by se asi z velké časti rovnala tomu, co uvádím v nadpisu. Proto, soudruzi, přeji krásnou a dobrou noc.. A  těm ostatním , kteří jsou bohužel v menšině, se omlouvám za nepříliš společenský příspěvek. Ale , bohužel, na hrubý pytel hrubá záplata.

Dobrou noc.

0/0
14.7.2011 0:09

SPERO

Re: házení perel sviním

ano soudruhu máš pravdu, dej si na pytel hrubou záplatu

0/0
14.7.2011 0:18

hasmen

Re: házení perel sviním

;-D

0/0
14.7.2011 8:16

prolhaní novinári

Re: házení perel sviním

Tvým soudruhem je pan Nečas a tvoji ideologičtí souvěrci. No a k té menšině: i inteligence občanů země je rozdělena podle gaussovy křívky, z toho vyplývá, že geniálních a hloupých je vždy méně, než těch ostatních. Můžeš se i urazit, ale ty na geniálního myslitele opravdu nevypadáš, vzhledem k tomu, že stojíš jen o souhlasné přitakání svých soudruhů. Chápu, že svojí politickou orientaci chápeš jako důkaz své výjimečné geniality, ale bohužel přesně to je důkaz tvé absence soudnosti. Možná jsi si toho nevšiml, ale Nečasovu vládu nekritizuje jen opozice, ale i ti, co by měli teoreticky stát na jeho straně barikády. Pokud nepatříš do rodiny některého z vůdčích mafiánů, je mi tě upřímně líto...

0/0
14.7.2011 0:25

hasmen

Re: házení perel sviním

R^

0/0
14.7.2011 8:17

prolhaní novinári

To by ani nebyl on, kdyby se nepochválil.

A jestli tohle pan Nečas považuje za normální práci, tak opravdu nechci vědět, jak by to vypadalo, kdyby pracovala nenormálně. Protože ve většině opravdu normálních zemí by už dávno předseda vlády kabinetu s takovýmito výsledky a popularitou už dávno podal demisi. Ale je mi jasné, že zde se najde dost ovcí, které mu zatleskají. Jo, jo, těmhle ovečkám stačí pravidelně před volbama zamávat rudým práporem před očima a budou zase volit ty samé kmotry.

0/0
13.7.2011 23:53

vítek z prčice

Nečasova normalizace

Je-li toto pro pana Nečase normální, není co dodat. Pokud tomu sám věří, je to vážné a pokud to jen říká a nevěří tomu sám, je to taky vážné. Jeho tvrzení je prostě nestydatá lež. Nikdy nedodržel co slíbil, volebním programem počínaje.

Husákova normalizace je snad jediné období, se kterým lze toto srovnat. Nerad bych však Dr Husákovi křivdil a srovnával třeba jeho inteligenci s Nečasovou. Dělal víceméně to, co musel. Naskýtá se otázka,zda Nečas také musí. Možná ano, možná je to jen bílý kůň. Čí ??

0/0
13.7.2011 23:12

ramm

Re: Nečasova normalizace

to slovo normalizace znamena vrátit situaci zpět do "normálních poměrů" (v konkretnim prípade pred rok 68) - myslím, že jejich cílem nic vracet není, naopak měnit a reformovat ... takže ten příměr s tou normálností je dosti lichý ...

0/0
13.7.2011 23:22

prolhaní novinári

Re: Nečasova normalizace

Slovo "normalizace" nemá význam vrátit do původního stavu, ale zavedení norem a prosazení jejich používání. Po případě přivést věci do stavu, který je normální, tedy přirozený. To, že ten pojem nějaká propaganda překroutila, je vedlejší. To je něco podobného jako slovo "potřebný".  Je to slovo, kterým stát označuje lidi, které mu nejsou k užitku - ze kterých peníze netečou, ale slovo "nepotřebný" by znělo moc fašisticky, takže v rámci kamufláže z toho udělali "potřebný", aby si každý myslel, že jsou děsní lidumilové a dobráci.

0/0
14.7.2011 0:07

ramm

Re: Nečasova normalizace

jistěže obecně slovo normalizace znamena uvest do normálního stavu - a nikoliv historicky význam slova jistého období vývoje v ČS - tedy uvedeni do puvodniho stavu, který byl pred tim nez byli reformni kroky roku 68 a pred tim. Srovnaval jsem to s "komunistickou normalizaci" jenom díky původnímu příspěvku, který tu dnešní normálnost srovnával s tou "komunistickou" - zde vlastne tvrdim to samé co vy. Tudíž, že nelze srovnávat "komunistickou normalizaci" z obecným významem slova normalizace, jelikož to jsou dvě různé věci. Stacilo si ten muj text víc precist.

0/0
14.7.2011 0:31

venca narcis

Vláda pracovala normálně a věcně ...

? 8-o ;-O

KDY, KDE, JAK, ...? 8-o

darebáciRv

0/0
13.7.2011 23:00

Tupolánek

Co dělá Drobil?

je ještě místopředseda ODS? Asi ano když může dělat spolustraník Vondra pořád ministra ;-D.

0/0
13.7.2011 22:54

Babul

Re: Co dělá Drobil?

Dostal od Nečase post ideového vůdce ODS.

0/0
14.7.2011 8:00

kebym

krutá realita

Pracoval jsem normálně a věcně bilancuje po roce Keby (ovšem i tak s mizerným platem, nejsem v mínusu)

0/0
13.7.2011 22:34

miliarda z korupce

Jak mohl být nějaký

návrh odmítnut, když je všechny prosadila přesilou 115 hlasů bez ohledu na jejich kvalitu a bez projednání s opozicí, odbory a odborníky.

0/0
13.7.2011 22:23

jrosa

Re: Jak mohl být nějaký

A to jsi ještě zapomněl dodat, že těch 115 má dohodu, že nikdo z nich nesmí podpořit žádný návrh, který nevyjde z koaliční dohody, takže k úspěchu této vlády je třeba i započítat i tento 100% hlasovací veto-úspěch;-D

0/0
13.7.2011 22:27

navsteva bzdi na socialistu

Re: Jak mohl být nějaký

ano tom to tak byva, ze vetsina prohlasuje sve navrhy. ;-D

0/0
13.7.2011 22:37

venca narcis

Re: Jak mohl být nějaký

... zvláště pak v okamžicích, kdy "část většiny" asi tak 159krát řekne, že z "vády" odchází a hotovo ...;-D !              :-P

0/0
13.7.2011 23:02

plukovnikoneill

Nojo,

Normálně pracovala a věcně určitě taky,ale jen rpo jejich portmonky a sejfy.[>-][>-][>-]

0/0
13.7.2011 22:15

C2 H5 OH purum

chtíc - nechtíc,

pro Nečase a jemu podobné, stále platí -  " drzé čelo lepší poplužního dvora".

0/0
13.7.2011 22:08

bozkovak

ODS uznává pouze člověka-plátce daní.

Jiný člověk je pro ně

zbytečný tvor a netřeba ho na světě nechávat. Jsou horší sovětských komunistů,

již chybí jen modrý gulag!!!

0/0
13.7.2011 22:01

navsteva bzdi na socialistu

Re: ODS uznává pouze člověka-plátce daní.

;-D mas v tom zase chaos

0/0
13.7.2011 22:03

bozkovak

Re: ODS uznává pouze člověka-plátce daní.

O nikoliv!!!!

0/0
13.7.2011 23:05

jrosa

Re: ODS uznává pouze člověka-plátce daní.

Jak jsi na to přišel? ODS naopak směřuje k rovnosti plátců daní, tedy čím menší plátce daní, tím více se pod ODS zdaní a čím větší plátce daní, tím více  mu ODS uleví z daní. ;-D

0/0
13.7.2011 22:15

bozkovak

Re: ODS uznává pouze člověka-plátce daní.

tohle beru! normální likvidátoři střední a slabší sociální skupiny a dobrodinci boháčům!;-€

0/0
13.7.2011 23:04

prolhaní novinári

Re: ODS uznává pouze člověka-plátce daní.

Omyl, plátce daní není pro ODS člověk, ale výrobní prostředek tj. v podstatě zemědělské zvíře. Člověk je pro ně jen ten, kdo je u koryta. Kdo poctivě pracuje, je pro naše vládce neschopný hňup, co se o sebe neumí postarat. Člověkem se stane, až pokud se naučí ostatní okrádat.

0/0
14.7.2011 0:00

bozkovak

Vláda pracovala normálně a věcně, bilancuje po roce Nečas

Tak nám zase ten lampasáckej, svazáckej synek lže!!!

0/0
13.7.2011 21:58





Najdete na iDNES.cz