Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Náměšťský zastupitel zabil psa, podle majitele ho záměrně ubodal

Do konfliktu, na jehož konci byl mrtvý pes, se zapletl zastupitel za KSČM v Náměšti nad Oslavou Zeno Řezáč. Majitel mrtvého zvířete na něho nyní podal stížnost. Případ už řeší i policisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H0PE1@seznam.cz

Jaký

je možný nejvyšší test za takové zabití psa?

0/0
14.7.2011 14:34

jirka-zlin

Re: Jaký

Na vlastní náklady odvézt do kafilérky a starostovi slíbit,že už to nikdy neudělá.

0/0
14.7.2011 18:18

Rikitin

Je autor článku zdravý ????

Nějak mi unikají souvislosti, už po několikáté napadení psem člověka, nebo dítěte, s politickou příslušností !!! To je už nemoc a říká se jí demence !!!!!!Tady vůbec nejde o to, jestli je členem KSČM, TOP09 nebo ZELENÝCH !!!!!!Pokud vím, že se v mém okolí zdržuje agresivní pes, budutaky připravený !!! U psa se nedá odhadnout , co udělá. Nenechám si od psa potrhat ruku, jen proto,že pes je útočně agresivní.

0/0
14.7.2011 12:37

Hudson1111

Re: Je autor článku zdravý ????

Asi jste správně nečetl. Pes napad "prý" psa pana zastaupitele. Ne člověka. Zajímalo by mě kdo je tady agresivní? Člověk který se vyzbrojí nožem nebo pes který má v povaze mít své teritorium a bránit ho? Sem tam se stane že pes vyjede po psovi, jsou to šelmy. Nic nového pod sluncem. Každý pes se aspoň jednou serval s jinym psem. To je normální. Je na lidech aby si své psy dostatečně zabezpečili. Pokud tomu tak není má to řešit policie. Uvědomujete si že ten člověk zabil jen tak nožíkem živé zvíře? Co takový pošuk dělá v státním sektoru? Sám mám dva psy a vím co je to za nervy když se někde něco semele. Člověk nemyslí chladnokrevně pokud není dopředu připravený.  Píšete, pokud budu vědět že v okolí je agresivní pes, budu taky připravený... víte, od čeho tady máme orgány? Mimochodem, pokud je pes agresivní ale dostatečně zabezpečen což je dle vyhlášky pouze vodítko, nemůžete nic! Pokud psa sám usmrtíte nebo napadnete vy jako osoba, budete obviněn z týrání a poškozování cizího majetku.

0/0
15.7.2011 11:16

Svazak verze X

...

Zastupitel ma muj obdiv... argumentace poskozeneho ze musel byt pripraven protoze si drive stezoval je jako nebranit se utokum cikanu kdyz sem si drive stezoval ze me napadli...

0/0
14.7.2011 11:14

Novotnak

Když čivava bez náhubku napadla jeho bulteriéra na vodítku

a s náhubkem byl nucen vytáhnout třiceti-centimetrovou kapesní rybičku a nebezpečnou čivavu sedmi ranami zneškodnit.

Docela mě udivuje, že jako profilovou fotku dali bulteriéra, aby vyvolali dojem nebezpečnosti volně vyběhnuvšího psa, ale v článku srabácky o rasách pomlčeli. Rv

0/0
13.7.2011 21:35

sampis

Re: Když čivava bez náhubku napadla jeho bulteriéra na vodítku

Dovolím si oponovat, na ilustrační fotce není bulteriér. Na ilustrační fotce je americký bulldog. Rozdíl je bulteriér cca 30kg, a. bulldog cca 50 kg.

Nicméně, ještě jsem se nesetkal se situací, kdy by psa bylo nutno chránit nožem.

+1/0
13.7.2011 22:22

jirka-zlin

Volně pobíhajícího

psa bez náhubku-jakékoliv rasy, by mělo být dovoleno beztresně zneškodnit.

0/0
13.7.2011 20:28

sampis

Re: Volně pobíhajícího

Proč?

0/0
13.7.2011 20:36

Novotnak

Re: Volně pobíhajícího

Zneškodnit je od slova škodit. Tedy souhlasím s tím, že psa jakékoliv rasy, který bez náhubku prokazatelně a vážně škodí, by mělo být možno zneškodnit stejně jako s člověka který bez náhubku prokazatelně a vážně škodí. Nicméně za ublížení psu, jinému zvířeti či člověku, který pobíhá a neškodí, by také měl být odpovídající trest. Ublížit zvířeti, které neškodí a jen pobíhá, může jen jiné zvíře a podle toho by s takovým zvířetem - člověkem, které ubližuje - škodí, mělo být zacházeno.

0/0
13.7.2011 21:28

olld

Re: Volně pobíhajícího

Nechci, aby mě v jakékoliv obci obtěžoval pes, který není na vodítku, tím, že se ke mě nadosah přiblíží, nebo mě očichává či přímo slintá. Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Pokud tohle majitel psa nepochopí, není svépravný a tudíž by mu neměl být chov psa v obci povolen.

0/0
14.7.2011 11:06

síma25

Re: Volně pobíhajícího

Dobře, ale nepovolit chov a psa na místě zabít jsou dost odlišné věci. Já taky nesnáším, když se ke mě na ulici rozběhne pes - a je jedno, jestli čivava, nebo bernardýn - aby se se mnou seznámil a očichal mě. Vždycky uhýbám a majitelé vesele volají: "Pani nebojte se, on je ještě štěňátko a chce si hrát!" Jenže já si s cizím čoklem hrát nechci a především mi vadí fyzický kontakt - zašpiní mi kalhoty minimálně prachem, co má v kožichu, v horším případě si do mě utře sliny... Zákon stanovuje, že pes na veřejných prostranstvých musí být na vodítku, žádám tedy jejich majitele jen o to, aby dodržovali zákon. A za jeho nedodržení by měl být opět potrestaný majitel a ne pes, ten za chování svého pána nemůže.

0/0
14.7.2011 11:40

Toranoko

Re: Volně pobíhajícího

Zakon nic takoveho nestanovuje, upravuji to jednotlive mestske vyhlasky - a zdaleka ne vsude je to narizene - nastesti, protoze nechapu, proc by vychovani psi meli byt takhle nesmyslne tyrani.

Asi jako kdyby vy jste musel chodit pouze na desetimetrovem provaze se svazanyma - protoze preci existuji lidi, co ostatni napadaji, ze ? Takze se to vyresi rovnou ;-D

0/0
14.7.2011 16:04

síma25

Re: Volně pobíhajícího

Tak pokud něco nechápete, není to můj problém. A pokud se cítíte být na stejné úrovni, jako pes, klidně si pořiďte i náhubek. Ta předposlední věta nedává smysl, to rači ani komentovat nebudu. Psi by prostě neměli obtěžovat své okolí a pokud to dělají, měl by být potrestaný majitel - to jsem se především snažila sdělit. Pokud s tím máte nějaký problém, je to Váš problém.

0/0
15.7.2011 8:14

Toranoko

Re: Volně pobíhajícího

samozrejme ze to neni vas problem ;-D to jsem taky nikde netvrdila...

no, ale z toho, jak se ohanite zakony, aniz byste si zjistila skutecnost a z toho, ze nechapete jednoduche prirovnani, je mi jasne, ze dalsi diskuze nema smysl ;-D

A jeste neco,  v mnoha ohledech se citim byt daleko, daleko pod urovni psa - ale to zrejme presahuje vase moznosti vnimani.

Nikde jsem nepsala nic proti vasemu nazoru, jen jsem poukazala na to, ze se zakony nemate pravdu a ze neumoznit vychovanym bezproblemovym psum chodit bez voditka a nahubku je nesmysl, navic je to proti jejich prirozenosti a o to vic se budou stavat nevypocitatelnymi.. tot vse.

Ze to vas rozum nebere, zas neni problem muj

0/0
15.7.2011 8:25

síma25

Re: Volně pobíhajícího

To, že mi to rozum nebere, jste si vymyslela vy. To, že něco nechápete, jste přiznala sama. Hluboce se omlouvám, že jsem zaměnila zákon s vyhláškou. Ve všech městech, kde se pravidelně pohybuju, taková vyhláška platí, proto jsem to brala za samozřejmost. Ale Vaše slovíčkaření nic nemění na obsahu této VYHLÁŠKY. Mimochodem, přečtěte si Vaše hvězdné přirovnání ještě jednou - něco Vám tam chybí, na to jsem poukazovala tou poznámkou. A to, že vy se cítíte pod úrovní tvora, který očichává a požírá exkramenty, nemá s mými možnostmi vnímámí nic společného;-) Chtělo by to míň útočit a spíš mluvit k věci, ušetříte si spoustu trapasů, jako je tento.

0/0
15.7.2011 8:35

dejte mi pokoj

Re: Volně pobíhajícího

jestliže jste tak liberální v " Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého", pak nechápu, že byste situaci dokázal řešit zabitím zvířete 8-o8-o;-€

0/0
14.7.2011 11:44

Rikitin

Re: Volně pobíhajícího

R^R^R^

0/0
14.7.2011 12:38

Antivirus

Take jsem byl pripraven se branit.

Byl jsem pokousan v parku od dvou psu (kanadsti vlci), tak, ze jsem musel do nemocnice na desinfekci ran, tetanus atd. A nic se nestalo.

Situace se opakovala se stejnymi psy asi za ctyri mesice, tontokrat jsem byl pripraven, nasprejoval jsem jim pri utoku 100ml  peproveho spreje do tlam, od te doby mam od nich pokoj, uz jsem je ani nevidel. Soudruh Rezac provedl mozna hrdinsky cin, jestlize to byl napr. nemecky ovcak! Maleho psa, kdyz si moc dovoluje staci nakopnout.

0/0
13.7.2011 18:34

sampis

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Sice nevím, kdo tu chová kanadské vlky, a už vůbec nepředpokládám, že zrovna vlci by někoho napadli při pobíhání navolno, nicméně dotaz. Podal jsi na majitele trestní oznámení a dožadoval se úhrady za způsobená zranění?

0/0
13.7.2011 18:48

Antivirus

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Snazil jsem se, ale neznam zakony. Tam kde ziju, se to musi udelat do 24 hodin a je k tomu potreba lekarska zprava, tak jsem to casove prosvihl.

0/0
13.7.2011 19:00

sampis

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

"Snazil jsem se, ale neznam zakony. Tam kde ziju, se to musi udelat do 24 hodin" . proč  ti nevěřím?

0/0
13.7.2011 19:09

Antivirus

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Podivej se ver si, nebo never, ale mel jsem asi dve krvacive rany od psich zubu a nekolik pohmozdenin, jinak se ale zadna rana nesila. Majitel byl na prvni pohled "magor", stalose mi to asi pred 3 roky a ne v Ceske republice.

0/0
13.7.2011 19:20

sampis

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Fajn, a co si tedy očekával, že se bude dít, když se rozčiluješ, že se nic nedělo?

0/0
13.7.2011 19:21

Antivirus

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

No jo vlastne se nic nedelo a mozna, ze to bylo jen v Nedeli!;-D;-D;-D

0/0
13.7.2011 19:29

sampis

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Znovu se tě ptám, co se jako mělo dít? Co si představuješ, že se mělo stát.

0/0
13.7.2011 19:32

Antivirus

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Pdivej, predstavovat si co se melo stat, nebo dit, z toho uz jsem vyrostl, Domysli to za mne.

0/0
13.7.2011 19:38

sampis

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

" A nic se nestalo." je tvoje věta. Ptám se tě, co se mělo stát.

0/0
13.7.2011 19:38

Antivirus

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

No, ted ti rozumim. Proste se nic nestalo, cela ta udalost se nedostala na policii, ani jsem nezjistil totoznost majitele psu, nemohl jsem hlavne uhnat doktora, ktery byl stale nekde? Proste lekarska zprava nikde, takze policie nemohla otevrit prestupek. A druhy den jiz to bylo pozde. Mel jsem tenkrat vztek, ze se nic nestalo, ikdyz mne to stalo v nemocnici dost penez.

0/0
13.7.2011 19:45

sampis

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Mě jen furt není jasný, co si čekal, že se stane. Kde není žalobce, není soudce. To je docela problém.

Možná bylo lepší napsat "Pokousali mě psi, musel jsem na ošetření, byly to  jen škrábance, žádný šití, tak jsem to neřešil."

0/0
13.7.2011 19:50

Antivirus

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Mas naprosto pravdu, krome toho reseni. Resit jsem to prave chtel! Pprotoze mam zvirata rad a za psy ruci jejich majitele, mohl jsem i vysoudit penize. Proste jsem nemohl sehnat doktora, ktery mne osetril, aby mi napsal lekarskou zpravu do 24 hodin.

0/0
13.7.2011 19:57

sampis

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Tohle chápu, ale to je chyba systému. U nás to takhle není, tudíž to považuju jako irelevantní argument na obhajobu  pana zastupitele. Podle článku mám spíš dojem,  že šlo o sousedský spor.

0/0
13.7.2011 20:02

Antivirus

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Mam rad dobre sousedske vztahy, ale kdyz te pes rafne pres latku u kalhot a jeho majitel si mysli, ze si chce se mnou jen pohrat, tak je zertum konec, to se mi stalo predevcirem s nemeckym ovcakem, malem jsem ho poperil take. Nekteri majitele psu jsou neodpovedni. To je to co jsem chtel napsat.

0/0
13.7.2011 20:09

sampis

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Naprosto nesouhlasím.

Z nezodpovědného hlupáka se pořízením psa zodpovědný člověk nestane. Procento nezodpovědných hlupáků je mezi čoklaři stejné, jako u nečoklařů. To platí pro kuřáky, řidiče atd.

0/0
13.7.2011 20:16

Antivirus

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

To vse je pravda. Jenze, kdyz uz se stanes majitelem psa, tak jsi za jeho chovani odpovedny, kdyz nepredvidas co takovy pes muze udelat za rotiku, stavas se neodpovednym clovekem, kterym samozrejme jses, v tomto rpipade jeste pred tim, nezli jsi si psa poridil!

0/0
13.7.2011 20:28

milan166472

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

I můj problém.V tramvaji upadl staré paní psík,tak 15-20cm a já slyše:"pomoztemi ho někdo chytit".jsem po něm hmátl a už jsem měl prokousnutý prst.No vystoupil jsem i s "babou" a řval jak odboráři.jenže než mě vztek přešel byla babka pryč i s čoklem.Takže jen asi dva týdny čekání na vzteklinu a jinak nic.jen od té doby jsem také vždy připraven a nehledím na ráci ani velikost.Majiteli,máš psa,starej se.Za jeho případné zmrzačení,smrt, neseš odpovědnost.Nazdar!:-)[>-]

0/0
14.7.2011 12:03

dana33

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

A ze si vzdycky vybrali Vas. On tam nikdo jiny nebyl? Neverim Vam ani slovo. Nenevidite psy a tyrate je. Normalni pes se stara o sebe a urcite nekouse cizi lidi. Mam psy 30 let a znam spoustu psu a jejich majitelu a nikdo jeste nikoho nekousl. Mali psi Vas taky kousou, ze do nich kopate?

0/0
13.7.2011 22:15

sampis

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Tak je asi zřejmé, že útok dvou psů velikosti NO, který skončí bez šití, nebyl rozhodně myšlen vážně.

0/0
13.7.2011 22:25

síma25

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Podívejte, to, že vy jste zodpovědná a máte psy vychované, stejně jako Vaši známí a obecně komunita, se kterou se stýkáte, ještě neznamená, že jsou takoví všichni majitelé psů. Protože lidi, kteří se snaží psa vychovat a řádně se o něj starají se prostě automaticky tak nějak sdružují spíš spolu, než s pankáčema, kteří jsou také majitelé psů. Je spousta lidí, kteří mají psy nevychované, nechávají je volně běhat a když je napomenete, ještě ho na Vás pošlou s povelem " Vem si ho". A to se netýká jenom pankáčů, bohužel spousta lidí si třeba pořídí malého psa s tím, že s ním nebudou muset na cvičák. Já tu logiku nechápu, ale prostě je to tak.

0/0
14.7.2011 11:51

Antivirus

Re: Take jsem byl pripraven se branit.

Mila damo, opravdu tam nikdo jiny nebyl, protoze to bylo dopoledne, pejskari chodi hlavne odpoledne a k veceru. A do malych psu nekopu! A take mne uz nekolikrat v zivote maly pes chytl, ale vetsinou se boji a spokoji se tak s nohavici anebo ,a to vetsinou, zurivym  stekanim. Ale usudte sama ze je lepsi takoveho zurivce nakopnout (pokavad se to povede), nezli ho posprejovat. Domnivam se totiz, ze posprejovani psa velkym mnozstvim peproveho spreje muze vest i k jeho uhynuti.

0/0
14.7.2011 21:32

FastDriver

Když beze svědků

tak těžko soudit, na druhou stranu komoušovi bych nevěřil noc mezi očimaRv

0/0
13.7.2011 17:59

neandrtálec

Bude trpět za to, že se bránil proti neuvázanému psu.

Přinese oběť za všechny ty bezejmenné pěšáky, co na nás "chovatelé" pouštějí své psy.

:-)

Taková spousta psů nebyla na ulicích ani tehdy, když hledali Gabčíka a Valčíka.

:-)

0/0
13.7.2011 16:36

conoco

hm hm hm

Tak zaprvé, co to je za jméno Zeno? A za druhé, on se ožene nožíkem a v psovi je 6 bodných ran? Nějak to panu komunistovi nezapada. ;-€

0/0
13.7.2011 16:12

neandrtálec

Re: hm hm hm

Pitbula jedna rána nezastaví.

:-)

http://video.google.com/videoplay?docid=1032624174739440974#

:-)

0/0
13.7.2011 16:37

Cofola

Re: hm hm hm

A on ho snad napadl? 

PS: Odkud víš, že to byl pitbul?

0/0
13.7.2011 17:14

sampis

Re: hm hm hm

Páč na fotce je Emerickej bulldog.

0/0
13.7.2011 18:12

Olda70

Žádný rozdíl ve výpovědích nevidím

Majitel psa nerozporuje verzi soudruha Řezáče, pouze si myslí, že ho bodal úmyslně. To je ale vcelku jasné, že ho nebodl neúmyslně. :-) Majitel uvádí "ubodal", tím může myslet to, že soudruh Řezáč mohl přestat dřív. Tady si myslím, že pes by po prvním bodnutí buď utekl nebo dále útočil, rozhodně ne klidně stál a čekal, až bude ubodán. Pokud by utekl, těžko by schytal 6 bodných ran. Pokud útočil dál, tak pak soudruha Řezáče za jeho konání neodsuzuji.

0/0
13.7.2011 15:43

Smrť

Re: Žádný rozdíl ve výpovědích nevidím

Ale třeba pes přestal útočit a soudruh Řezáč pokračoval v útoku... Těžko soudit, v první řadě nemá nikdo co pouštět svého psa k jinému, pokud to majiteli druhého psa zjevně vadí.

0/0
13.7.2011 16:18

dejte mi pokoj

Re: Žádný rozdíl ve výpovědích nevidím

myslí, že ho "záměrně ubodal", ne "záměrně bodal"....

0/0
13.7.2011 16:55

Lánik

a jaký trest pro majitelku

Paní u incidentu nebyla, takže zcela evidentně svého psa neměla pod kontrolou na veřejném prostranství, může být ráda, že to nakonec skončilo tak jak to skončilo a že ten její mazánek někde nepokousal člověka. Doufám, že paní dostane od radnice pořádny flastr za svou nezodpovědnost.

0/0
13.7.2011 15:00





Najdete na iDNES.cz