Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Agresivní pes pokousal dvě ženy, policista ho musel zastřelit

Nezvladatelného a agresivního psa v úterý večer zastřelil policista v Klášterci nad Ohří. Pes napadal svou majitelku a posléze i její známou, která se útoku nachomýtla. Skákal na ně, kousal je do rukou i nohou a drápal na prsou, přičemž vůbec nereagoval na žádný povel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zůstaň nad věcí, baby

stačila by sice střela plná uklidňovadla

nějaký psí diazepam, nebo rohypnol ale budiž--pes dostaů prostě ránu do hlavy, byl uplně mimo bez sebe, naprost vv šoku, tak se nastartovaly pudy a kousel všechny okolo sebe. A policista ho odprásk ,pěkně nespravedlivý. Když mají lidi autonehody, taky jsou pak v šoku a napadaí zachránáře, sestry, i doktory v nemoncici. To je uplně běžný! Nacpou se na lůžko, tři zřízenci ho drží, píchne se jim uklidňovadlo a po odeznění šoku, ti lidé většinou o ničem neví a ani tomu nevěří, že se prali s doktorem. Ten pes to měl stejně! Ale zemřel, protože to holt byl jen pes.

0/0
13.7.2011 17:01

vetchý stařík

Re: stačila by sice střela plná uklidňovadla

a to měli čekat, než za několik hodin kdosi dorazí s uklidňovačkou ???!   Bych rád viděl Tvojí reakci, kdyby Tě ta doga napadla !!!    Rv

0/0
13.7.2011 18:09

sampis

Re: stačila by sice střela plná uklidňovadla

No nepředpkládám, že police fasuje běžně uspávačky.

0/0
13.7.2011 18:11

Petula.Sk

Proboha

Nechápu, jak může být pes sražen autobusem, když má u sebe pána!! Pes má jít u nohy přece..A nevím proč si dotyčná pořizuje plemeno, které nezvládá..Chudák hafík byl ve stresu :( Je mi velice zle z lidí co si pořídí psa a  nic o tom nevědí :( pak to tak dopadá..

0/0
13.7.2011 15:37

pedr64

Re: Proboha

tak mě málem přežvejkl psa chlap na motorce, který projížděl křižovatku na červenou a na přechodu už svítila zelena a psa jsem měl na vodítku metr před sebou

0/0
13.7.2011 16:13

sampis

Re: Proboha

Peťulko, klid. Mohlo jít o špatné přecházení, nedání přednosti autobusem (dobrzdil až na přechodu), pes se mohl leknout a skočit do silnice atd. Nebo máš pocit, že na přechodu pro chodce se nehody nestávají?

0/0
13.7.2011 17:59

Neexist

x

Proč si lidé kupují psy, které pak nezvládnou? Chudák pes, takhle dopadl za neschopnost majitele.

+1/0
13.7.2011 13:50

prajester

Vidím, že ta novinařina upadá.

Teď, v době okurkové sezony si někdo dovolí titulek, že pes pokousal dvě ženy a policista ho musel zastřelit. Hrůza!!

Novinář hodný svého jména by napsal: Policista pokousal dvě ženy a pes ho musel zastřelit.

+1/0
13.7.2011 13:43

bembinka

Re: Vidím, že ta novinařina upadá.

??? Nějak nechápu tu okurkovou sezonu... ani vaši ironii v poslení větě...8-o

0/0
13.7.2011 14:59

prajester

Re: Vidím, že ta novinařina upadá.

Z toho si nic nedělejte.

0/0
13.7.2011 17:01

Zůstaň nad věcí, baby

Re: Vidím, že ta novinařina upadá.

;-Dmáte zajímavé uvažování

0/0
13.7.2011 16:57

kykyriký

uvádění věcí na pravou míru

Majitelka neuhlídala svého psa a došlo tak k jeho sražením autobusem. Místo aby mu zajistila ošetření, odešla s ním domů, kde vlivem stressové reakce a bolesti začalo zvíře chňapat okolo sebe. Protože zde nebyl nikdo, kdo by byl schopen zvířeti v tuto chvíli pomoct, tak ho policajt zastřelil.

Jenže tohle by se tak dobře nečetlo.

+1/0
13.7.2011 13:01

sampis

Re: uvádění věcí na pravou míru

Byl bych opatrný na "neuhlídala svého psa". Nevíš co se stalo, třeba s ním přecházela a vlítli pod autobus společně, nebo se "jen zdržel a doháněl ji". Mohl se i leknout a uskočit nešťastně do silnice.  Zbytek souhlas, až na to, že pokud zvíře nejevilo známky poranění, tak asi nepovažovala za nutné ho ošetřit, nebo ho vedla domů, aby si sehnala odvoz atd. Takže popis celkem OK, až na to odsuzování.

0/0
13.7.2011 13:03

ela42

Re: uvádění věcí na pravou míru

No nevím mě srazit psa autobus a nenajít na něm škrábnutrí jdu stejně na veterinu skrz vnitřní krvácení a i toho šoku, nebo asi moc velký blázen ne? Pokud si pořizuji zvíře, jsem za něj zodpovědná a té pani bych nedala už ani křečka, když nepřemýšlí. :-/ Škoda toho psa, mohl třeba žít.

0/0
13.7.2011 13:24

sampis

Re: uvádění věcí na pravou míru

To jo, ale nevíš, jestli doma nečekali na odvoz. Nesoudil bych tak rychle.

0/0
13.7.2011 18:02

kykyriký

Re: uvádění věcí na pravou míru

já vím že se to může stát, je to hned, ale to tak prostě je, že za ty nechci říct míň myslící... nevím jak to nazvat, prostě za děti a zvířata je zodpověný majitel, malé dítko se drží za ruku a psa za vodítko...tam kde jezdí autobusy. Já mám psa řekla bych vycvičeného dobře, ale radši ho tam kde je provoz na tu šňůru dám, je to jen zvíře, něco ho zaujme a může nevidět, neslyšet.

A i když na něm nenejdu po nehodě škrábanec mastím k doktoru sono, může mít natrženou slezinu...co já vím...

+1/0
13.7.2011 13:30

sampis

Re: uvádění věcí na pravou míru

Já ti rozumím, ale je otázka, kde a jak se to stalo.

Jak píšu jinde, doma mohla čekat na odvoz psa, nebo mohla jít pro klíče od auta atd. Možná měla být svědek u tý nehody.

0/0
13.7.2011 18:04

Stafbull

Re: uvádění věcí na pravou míru

Je pravda že po takových nehodách dávají psům injekci na uklidněnou. Protože takovýhle věci se stávají. Mě se to stalo a pes se pak chová divně a nevíš co udělá i když je vycvičenej a seš jeho páníček.

0/0
13.7.2011 19:29

sampis

Re: uvádění věcí na pravou míru

S tím vším naprosto souhlasím.  Mě se jen nelíbí rychlé soudy. Třeba chtěla se psem k vetovi, tak volala manžela, ať je odveze a že počká doma. Tohle si dovedu dost dobře představit. Třeba taky ne. Ale to nejde z článku vyčíst.

V podstatě tady všichni fabulují a provozují dojmologii. Jestli jsem dobře pochopil článek, ženská bydlí kousek od místa nehody. Možná se to stalo před barákem.

0/0
13.7.2011 19:35

ELAPHURUS

Kdyby se postřílelo v ČR tak

50 % pejsků, nikdo to ani nepozná.... Nejsem militantní, proto navrhuji mamutí kastrace psů....

0/0
13.7.2011 12:54

sampis

Re: Kdyby se postřílelo v ČR tak

A kastracema dosáhneš čeho, hlavo?

0/0
13.7.2011 13:01

Stoura

Re: Kdyby se postřílelo v ČR tak

Janže to se Vám pak přemnoží ti použití mamuti.

0/0
13.7.2011 13:22

Zůstaň nad věcí, baby

Re: Kdyby se postřílelo v ČR tak

;-DR^

0/0
13.7.2011 17:03

Zůstaň nad věcí, baby

Re: Kdyby se postřílelo v ČR tak

mamutí :-)) ty šmudlo

0/0
13.7.2011 17:03

sampis

Všimli jste si ilustračního fota?

Silně pochybuji, že ilustrační foto ukazuje španělckou dogu (perro de presa?).  Ale je tam nějaký, těžko identifikovatelný štěkající pes. Proč? Hra na nejnižší pudy.

Jinak pro rychlosoudce: Pes byl jednoznačně v šoku po nehodě, to nemá s výchovou či rasou nic společného. Na druhou stranu, pakliže to byl mallorquin, nebo canario, pak dle zranění byl útok velmi lehký. Rozhodně nehodlám hodnotit, zda zásah policisty byl nebo nebyl v pořádku. Jednoznačně upřednostnil ochranu zdraví a to je dobře. Pro ty, co se radují ze smrti psa, tak těm nemůžu nic vzkázat. Potrestání jsou už dost.

0/0
13.7.2011 12:53

Brambora Telecí

Re: Všimli jste si ilustračního fota?

Běž se projít s těma tvýma fešákama a nesmrď tady :-P

0/0
13.7.2011 13:20

sampis

Re: Všimli jste si ilustračního fota?

Je horko.

0/0
13.7.2011 18:05

Reptornicus

Re: Všimli jste si ilustračního fota?

Ty vole ten Sampis se ale vyzná;-D Ví vše o muslimech kterejch se do krve zastává stejně jako imigrantů a ted nám tu perlí o psech.:-) Vy jste nějakej všenznalej co?;-)

0/0
14.7.2011 18:16

rafol

Psa zastrelil,

a co majitelku? Pes je takovy, jak jej majitel vychova.

+1/0
13.7.2011 12:34

elaine

Re: Psa zastrelil,

No zřejmě majitelka psa špatně vychovala pro případ, kdy ho srazí autobus. Zranění lidé také napadají často záchranáře, jsou prostě v šoku. Majitelka tomu těžko mohla výchovou předejít, vy chytrolíne!

0/0
13.7.2011 12:37

f-fect

Re: Psa zastrelil,

Máte pravdu, ale tady je každý se vším hned hotový. A někdy i bez přemýšlení...

0/0
13.7.2011 12:49

sampis

Re: Psa zastrelil,

Přece bys nechtěl, aby diskutéři četli text, porozuměli mu a navíc přemýšli. Jak by pak stihli blábolit. Koukni na Smrťáka, jak žvatlá.

0/0
13.7.2011 12:58

Smrť

Re: Psa zastrelil,

Jasně, navážej se do mě, protože nesdílím Tvé multikulturní hodnoty a politická korektnost je pro mě jiný pojem pro překrucování pravdy. Jen si kopni. Předpoklad, že za situaci je odpovědná především majitelka psa, je samozřejmě naprosto stupidní, že...

+1/0
13.7.2011 13:22

sampis

Re: Psa zastrelil,

Ne, předpoklad stupidní není, což se o tobě říct nedá. Nevíš co se stalo a děláš uzávěry.

0/0
13.7.2011 18:07

orinka3

bože, taková chyba!

Zvíře bylo v jasném šoku a patřilo k veterináři!

0/0
13.7.2011 11:53

Theuniversal1

Re: bože, taková chyba!

Co má v tuto chvíli přednost?! Život a zdraví člověka nebo psa?:-/

0/0
13.7.2011 11:55

Stát je největší zločinec

Re: bože, taková chyba!

Bohužel pro tyhle pomatené pejskaře má čokl vyšší cenu než člověk, je to jeden z hlavních projevů jejich duševní nemoci.

+4/0
13.7.2011 12:03

elaine

Re: bože, taková chyba!

Jaký pomatený pejskař? Psa srazil autobus, byl asi zraněný a v šoku, to se prostě stává. Proč asi zranění lidé napadají záchranáře?

0/0
13.7.2011 12:38

Stát je největší zločinec

Re: bože, taková chyba!

Jestli nepoznáte rozdíl mezi člověkem a zvířetem, patříte do ústavu

0/0
13.7.2011 13:02

sampis

Re: bože, taková chyba!

A k této větě si dospěl jak?

0/0
13.7.2011 13:06

elaine

Re: bože, taková chyba!

Pane, vy jste blbec. Nechapete vubec podstatu sdeleni

0/0
13.7.2011 13:59

sampis

Re: bože, taková chyba!

Dotaz, myslíš, že je člověk při hájení svého majetku oprávněn použít zbraň a zastřelit zloděje?

0/0
13.7.2011 12:54

Stát je největší zločinec

Re: bože, taková chyba!

morálně ano

0/0
13.7.2011 13:01

sampis

Re: bože, taková chyba!

No fajn. Takže majetek je morálně cennější než lidský život. Pes je majetek s nezanedbatelnou hodnotou  a hodnotou citovou. Jsem rád, že jsi potvrdil, že čoklaři mají pravdu a plně s nimi souhlasíš.

0/0
13.7.2011 13:05

Stát je největší zločinec

Re: bože, taková chyba!

Hodnota je relativní pojem. Ten, kdo mě přišel okrást, pro mě nemá hodnotu ani propisovací tužky.

0/0
13.7.2011 13:09

sampis

Re: bože, taková chyba!

Nicméně si právě zrelativizoval hodnotu lidského života a zdraví a ponížil jsi ji pod majetek. Proč se ti nelíbí, když ti měřím stejným metrem jako ty ostatním?

0/0
13.7.2011 13:12

grr

Re: bože, taková chyba!

Ta dáma se měla sebrat a mazat s ním na veterinu, další teorie a řeči kolem jsou o ničem.

0/0
13.7.2011 16:12

orinka3

Re: bože, taková chyba!

ano, přesně tak jsem to myslila, případně měla zavolat o pomoc městské strážníky.

0/0
13.7.2011 17:58

sampis

Re: bože, taková chyba!

Teorie a řeči vedeš ty. Co když se dáma sebrala a mazala pro klíče od auta?

0/0
13.7.2011 18:06

Stát je největší zločinec

O čokla míň

R^

+3/0
13.7.2011 11:27





Najdete na iDNES.cz