- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
informaci o tom, kolik dětí se zranilo za posledních 5 let při jízdě v dětském vozíku za kolem. ... Na základě této šokující informace, by se mělo rozhodnout o dalším postupu.
Vážení,
většina bude vždycky udávat tón, to především. A většina národa jsou pohodlní autaři, kteří si takto převážejí svůj líný zadek i na pár set metrů. Cokoliv této většině překáží, resp. mají pocit, že jim překáží, chtějí odstranit z cesty. Naši zákonodárci a jejich přisluhovači jsou obrazem této skladby národa, tzn. není se čemu divit. Je proto logické, že spořádaný občan této země má jezdit především autem, pro ty opravdu chudé je MHD apod. Jízdní kolo je chápáno jako sportovní náčiní, nikoliv jako dopravní prostředek. Proto onen hlas většiny - p. Ptačinský - může s klidem napsat, že chce li někdo používat své sportovní náčiní, navíc ve spojení s dětským vozíkem, má si jej dovézt AUTEM, kam náleží. Nicméně - dost hořkého sarkasmu. Podtrženo, sečteno:
1) Vozíky je třeba odstrant z cesty, je to další otravná překážka pro spořádané občany, tedy motoristy. Řeči o bezpečnosti dětí jsou čistě účelové.
2) Skuteční uživatelé kola jsou ve směšné menšině. Nemá smysl věnovat jim pozornost.
To zase někdo něco objevil... Podle tohoto zákona by na cyklostezku nesměli i bruslaři.... Takže v dalším článku můžou redaktoři strašit pokutami zase je....
Ti to v zákoně mají výslovně povolené - že smějí na cyklostezku.
Výborné video (crashtest) z Německa pro ty kdo tvrdí, že v případě srážky s autem je sedačka bezpečnější než vozík.
Uvidíme, či to redakcia bude dodržiavať do konca uhorkovej sezóny.
Tohle je diskuze k ničemu. Prostě tak: pokud si myslíte, že je nezbytně nutné riskovat a jezdit za takového provozu, se všemi těmi hovady a vožralci, pokud si myslíte, že bez tohoto čerstvého vzduchu vaše milované dítě nemůže být, tak prosím, do toho. Neřešte tresty řidičů, kteří to mohou způsobit, neřešte jestli je to kousek nebo daleko, jestli je to I. nebo II. třída. Pouze jenom vy, sami sobě odpovězte v duchu, ano stojí mi to za to a budu to dál dělat. A basta. Já to dělat nebudu a budu vždy trnout, když takové tatínky s vozíky vidím.Tečka.
nebo tohle http://www.dutchcitybike.com/wp-content/uploads/2010/07/bakfiets31.jpg
jsem z auta viděla mladou paní, která jela na kole s tímto vozíkem a v ruce ještě měla vodítko s dalmatinem, to vše na výpadovce z města
A jak ten dalmatin souvisí s tématem?
Zákon vedení psa na vodítku na kole výslovně zakazuje - takže za to paní zasloužila pokutu.
ale když se podívám na kolo jak je zaprášené po jedné cestě když je sucho a to jezdík skoro jenom po asfaltu a zvážím že to jde přímo tomu dítěti do obličeje tak mi to nepříjde jako zrovna skvělé řešení.
Na kolo se nevztahují žádné technické prohlídky, žádné normy a pod. Cyklista musí splňovat pouze málo věcí, např. mít světlo, odrazky, přilbu apod. Pokud mně zastaví policisté a budou mi chtít dát pokutu za to, že mám dítě v přívěsném vozíku, s ledovým klidem jim budu tvrdit, že vozík je nedílnou součástí kola a žádný přívěs. Domnívám se, že by neměli žádný právní argument, kterým by mi mohli usvědčit z opaku.
Tak moc toho nevíš. Cyklista mít světlo za nesnížené viditelnosti nemusí a dospělý nemusí mít ani helmu. Ve vyhlášce je napsané, že na kole nesmíš přepravovat další osoby, v případě dítěte do určitého věku a asi i váhy je nutné použít dětskou sedačku. Takže pokud to bude policie kontrolovat, tak to neuhádáš.