Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Začal boj o nadstandard, platit by se mohlo i za zmrazení bradavic

Ministr zdravotnictví Leoš Heger oslovil první lékaře, aby mu pomohli s definicí nadstandardní péče. Odborné spolky jsou ale zatím k diskusím spíše skeptické. Někteří přípravu reforem přirovnávají k Hegerově monologu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Edd

REKLAMA: Absolvujte nase autooperacni kurzy!!!

Nase "Autooperacni" kurzy vam umozni za mirne mesicni splatky absolvovat radu kurzu, po jejichz prubehu si budete moci sami na sobe provest od operace slepeho streva (AutoOP 1 for Beginners) az po operace srdce, jater a zlucniku. 

Jiz po "AutoOP 2" si muzete na sobe provest operaci prostaty (doporuceno pro seniory). A to vse za mirne mesicni splatky od 6000 Kc!!!  Vite kolik usetrite? Po absolvovani vsech 48 kurzu obdrzite titul "Dr. Aut. chir." AutoDoktor chirurg).

Pripravujeme i kurzy "Maly AutoDoktor" pro deti, kde se nasi nejmensi budou sami moci vytrhavat mandle! [>-] 

A vite kolik usetrite? Vyuzijte i naseho servisu "Auto OP Tools", kde si muzete vyhodne zakoupit sady specialne pro autochirurgii tvarovanych skalpelu a dalsich nezbytnych nastroju. !!

0/0
6.7.2011 12:32

Demon light

chcete vyoperovat zanícené slepé střevo...?

je to nadstandard, tak plaťte...standardem zůstane jen podívání se do krku "řekněte á", zbytek bude nadstandard...:-)

0/0
6.7.2011 12:10

boras

více,lépe,radostněji... !

O co víc ministerstvo zdravotnictví vyrazí z pacientů. o to víc jim z rozpočtu zbude na různé "zasloužené" odměny pro

sebe a pro své  kamarády.R*

0/0
6.7.2011 11:58

Majkyho_pupik

Skoda, ze placeny nadstandard

neni zaveden v nasem zdravotnictvi uz aspon 5-10 let. Mohl ho kdysi zavest uz treba pan Rath, ten za nej sveho casu tak bojoval. Cim drive se tahle zmena uskutecni tim lepeR^

0/0
6.7.2011 11:26

pufina

Taky mi není ještě jasné

jak to bude dál s dárcovstvím krve-to jako budou občané povoláváni k odběrům a zadarmo?Aby potom oni a jejich rodina slyšeli něco o nadstandardech?

0/0
6.7.2011 2:34

nafouknutá bublina

Re: Taky mi není ještě jasné

No, když budou vydělávat oni, tak snad dárci také, ne? Za smluvní cenu - chci tolik a tolik - nemáte zájem? - nashledanou. Když budou potřebovat, zaplatí.

0/0
6.7.2011 10:06

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Taky mi není ještě jasné

daruješ zadarmiko krev já nevím 3x do roka ? tak ti 3x do roka udělají kompletní vyšetření krve,pro případ že by jsi byl churav z krve zjistí vše i tu rakovinu,a ted mi řekni kdo to má krom dárců krve?;-)

0/0
6.7.2011 10:26

Sprintujici.stonozka

Re: Taky mi není ještě jasné

R^

0/0
6.7.2011 10:39

pyjonýr z tup 009 - 4

Re: Taky mi není ještě jasné

Ale božínku;-D;-D;-D;-DZa to vyšetření by si měli dárci přece platit,ne?

0/0
6.7.2011 10:59

avlida

Je to hnus,

kam až se polistopadové zdravotnictví dostalo. Dříve se očkovalo, dělalo se snímkování ze štítu pravidelně, testovalo se na tuberu a přeočkovávalo se - prostě, dbalo se na prevenci. I k zubaři musely děti ve škole chodit. Dnes? Školní zubař jako takový neexistuje, řada dětí u něj při příchodu do 1. třídy ani nebyla, TBC prevence fuč, dnešní děti na ZŠ a SŠ onemocní i přes očkování příušnicemi a neštovicemi (a to i podruhé!), doplácíme na léky, platíme u lékaře a některé operace už dnes jsou pro některé nedostupné. Co to je za bo.del v této zemi? Chce to ne klíče, ale krumpáče a začít hezky odshora!!! Dle mého úsudku, pro ty nahoře by bylo nejlépe, abychom se nikdo z nás do důchodu už nedostali. Proto ta bídná péče, kdejaká nemocnice šla s úrovní dolů, ruší se oddělení, stále více je pro některé obyvatele nedostupnější - a to žijeme ve 21. století! Za chvíli bude nadstandart i dýchat!!!Rv

+2/0
6.7.2011 0:15

jurgen

Re: Je to hnus,

Socialisticky pracovat - socialisticky zit!;-D

kvalita - dostupnost - cena - to jsou zakladni aspekty zdravotni pece - nikde na svete se nepodarilo mit vsechny tri - takze ani v CR to necekejte (tedy - muzete mit dostupnost a dobrou cenu - ale pak neocekavejte kvalitu ........ atd...):-P

0/0
6.7.2011 4:46

jjona

Re: Je to hnus,

SouhlasR^

0/0
6.7.2011 7:15

Edd

Re: Je to hnus,

V CR nemuzete mit kvalitu za zadnou cenu. Od koho? Od tech protekcne vystudovanych deti?

Zaplatite vic a je to stejny paskvil - jenom se dostanete drive na operaci. Proc si myslite, ze se "nas pan president Havel" nechal operovat v Rakousku a i na tu slavnou "Vojenskou nemocnici" v Praze se vykaslal?

A v Cesku? Kde zubari radeji kontroluji zuby a tvrdi, ze je vse v poradku (i kdyz neni), aby si vice vydelali, protoze maji za kontrolu vice penez a spotrebuji mene casu nez za plomby? :-/

+1/0
6.7.2011 9:12

nafouknutá bublina

Re: Je to hnus,

Souhlasím. Pánům doktorům (ne všem) jde jen a jen o peníze, jsou arogantní, znechucení a mnohdy i neprofesionální. I nadstandardní péče je někdy pro pacienta nezbytná, ale lékař by to měl pojišťovně patřičně prokázat zdravotní dokumentací a zdůvodnit, aby ji proplatila.

A zubaři? Přesně, jak píšete. Dvě preventivní kontroly za sebou a všechno v pořádku. Nebylo to pravděpodobné, protože je mi přes 60. Nezbylo mi, než se obrátit na jiného zubaře - a 8 kazů. Normální to tedy není.

+1/0
6.7.2011 10:03

Bery

Re: Je to hnus,

Mno jo, jenze u nas kvalitu nemame, s dostupnosti je to take cim dal horsi a dobra cena nehrozi, protoze se ve zdravotnictvi tuneluje uplne stejne jako ve statnim rozpoctu. ;-O

0/0
6.7.2011 10:46

jjona

Re: Je to hnus,

Kazdy clovek by mel byt zodpovedny za svoje zdravi, a rodice za svych deti a nemelo by to byt v zakone, jeslti vezmete dite k zubari nebo ne. Nadmerne rentgenovani dela vic skody nez uzitku, na TBC se stale testuje, delaji vam testy na protilatky a pokud se vam neprikazi, dostanete vakcinu. Ale nepotrebujete to tak casto, protoze vyskyt TBC neni tak vysoky jak byval.. Ockovani neni 100% ochrana, nemoci muzete onemocnet a zlvaste u plannych nestovic je to zname, prubeh je vsak daleko mirnejsi a ucinost vakciny je kolem 80% procent. CR ma jedno z nejvice lekaru an pocet obyvatel, Doba se zmenila, po operacich muzete jit domu za par dni, protoze jsou setrnejsi, kazdy okres nepotrebuje vechny oddeleni, radsi si dojedu 60 km dal, ale do poradneho pracoviste a to byl problem toho socialistickeho. Nesouhlasim s navrhy reforem, ale nejaka je potreba. POdle me by se CR mela inspirovat nekde, kde to funguje ve vyspelych zemich.

0/0
6.7.2011 7:15

Edd

Re: Je to hnus a to neni vsechno...

Asi jste zapomeli na PRASECI, PTACI a "slavnou H1N1" CHRIPKU, kdy melo vymrit pul lidstva. Hlavne se ale vydelavaly penizea na "POVINNYCH OCKOVANICH", o kterych se vy tak taktne zminujete. Take vase predstavy o "vyspelych zemich" jsou opravdu mimo. Prosim vas slezte z hrusky dolu a podivejte se kolem sebe.

Dnes se tak zvanym zdravotnictvim jenom vydelavaji penize, at je to kdekoliv. :-(

Budto jste opravdu naivni a opatrujete si pouze ty informace, ktere odpovidaji vasim predstavam, nebo jste placeny propagator.

0/0
6.7.2011 9:04

jjona

Re: Je to hnus a to neni vsechno...

Ja bydlim v USA, mam volbu si platit vyssi pojistneho, tudiz si zvolim, jak velkou spoluucast budu mit apojistovna mi po kazdem zakroku posila vuictovani, co kde stalo.... Pece je to draha, hodne draha, ale opravdu vynikajici, od prostredi nemocnic, tak po personal. V CR se plati pojisteni povinne, ale nemate na vyber. A samozrejme oni vas umrit nenechaji, i kdyz nejste pojisten, proste vam chodi na splatky, co mate zaplatit. Neni tu,z e ve zdravotnictvi nesjou penize, tudiz, sestry jsou krasne zaplacene a jsou prijemne, doktori take, peci mate k dispozici uple tu nejmodernejsi. Ja nerikam, aby se okopiroval americky model, ale melo by se to nejak zefektvnit tak, aby nedoslo k tomu, ze - (kdyz jsem byla v Motole na praxi jako sestra ) - : na tohle si rukavice neberte, je jich malo, musi se sestrit" atd atd..

0/0
6.7.2011 19:31

avlida

Re: Je to hnus,

Musím reagovat na to TBC. Moje příbuzná zřejmě chytila v autobuse uzavřenou formu tubery. Musela na 5ti hodinovou operaci a rok se léčila, střídavě v nemocnici a doma. Brala plno léků a všichni, kteří s ní byli ve styku, museli opakovaně na RTG a testy. Nenašel se nikdo, kdo by ji nakazil (ona zatím nemohla nakazit, až kdyby se to změnilo v otevřenou formu). V tu dobu zemřel ve městě i řidič busu na tuto chorobu, nakažených bylo více, dokonce i zdravotník. Co to stálo peněz! Jistě by v tomto případě ta prevence byla na místě. Z východu a z jiných zemí sem proudí stovky lidí a vezou si s sebou kde co. A ještě k péči - současná péče v některých nemocnicích neodpovídá ani tomu standartu, alespoň u nás. Tady lékaře obtěžujete svojí návštěvou a patřičně vám to dávají najevo. A za to si máme platit?

0/0
6.7.2011 10:23

acvil

Re: Je to hnus,

...kam až se dostalo???...já bych řekl, že až tam, kde i normální , tzv. "obyčejný" občan má péči, která je na vyšší úrovni,než byla dříve v SANOPZu - to byl ústav péče pro ty "nejrovnější z rovných". A pokud se domníváš,že šla zdravotní péče dolů, tak je to možné,ovšem jen u některých jediců, jako jsi třeba ty...!!!...zkus si vzpomenout - co takhle za komunistů zavolat k pacientovi vrtulník? Zbláznil ses, soudruhu? Je ti 50 let a potřebuješ  dialýzu? Smůla soudruhu-zemřeš, neperspektivní  neléčíme. Jsi hemofylik se zánětem slepého střeva,potřebuješ bypass-zlatý voči soudruhu-natáhneš pérka. Potřebuješ vyšetřit na tomografu, který má dnes každá slušnější nemocnice? Nebo na magnetické rezonanci? Ani nevíš co to je, nejsi zasloužilý člen strany.. Máš rakovinu?...to je smůla, soudruhu-neléčíme,nemáme čím.Ale péče je zdarma....!!! Úplně zadarmo. Rodina dostane pak pohřebné. Vedeni komunistickou stranou ti umožníme zhebnout úplně zdarma...ale paralen dostaneš na recept...díky - NECHCI...!!!

0/0
6.7.2011 9:23

nafouknutá bublina

Re: Je to hnus,

Přesně. A léky? Účinné nebyly a neúčinných jste mohli mít na recept zdarma, kolik jste chtěli. A jak rádi byste si bývali připlatili, pokud jste však neměli známé, kteří by Vám je dovezli z ciziny za plnou cenu, tak také Vaše smůla. Péče je každopádně na vyšší úrovni, ale mám dojem, že páni doktoři zůstali kdesi v socialismu - ne všichni, ale většina - arogance, pohrdání, nechuť. A z článku je patrné, že by chtěli platit laparoskopické operace - proč? Protože za normální operaci dostanou pravděpodobně od pojišťovny více a také i za pacienta, který jde ze špitálu domů až za 14 dní místo za 3. Takže podle pánů doktorů, když bude klasická operace pro pacienta nebezpečná, buď si zaplatí laparoskopii nebo půjde do kytek. Jim jde jen a jen o peníze, takže by bylo nejlepší, kdyby to rozhodlo ministerstvo samo. Ale socialistické zdravotnictví také NECHCI.

0/0
6.7.2011 9:51

avlida

Re: Je to hnus,

Reaguji na příspěvek "acvil" a "nafouknutou bublinu". Nesouhlasím s vámi, že péče je každopádně na vyšší úrovni. Za totality měli lékaři lidský přístup k pacientovi, i zahraniční léky jsem dostávala a nemusela jsem uplácet, i ten vrtulník letěl, ovšem nebylo tolik cvo.ků na silnicích, takže ty starty nebyly tak časté, na operaci se čekalo, ale teď se čeká ještě déle. Pravda, neměli lékaři tak přesné a dobré přístroje, ale dobrý lékař poznal leccos i bez nich, což o současných lékařích nelze říci. Často nepoznají banální věc a pacienti to dokonce platí mnohdy svým životem. Neříkám, že za socialismu bylo lépe, ale leccos bylo lepší a posledních 21 let to naši zákonodárci po...Oni mají, oni si klidně zaplatí operaci i v cizině.

0/0
6.7.2011 10:38

avlida

Re: Je to hnus,

S platem kolem 10 tisísíc si nezaplatíte ani ten pohřeb! Přitom by peněz bylo dost, jen odsoudit viníky kauz Diag Human, Promopro, nákup Grippenů, Pandurů a dalších a chtít, aby nesli hmotnou zodpovědnost za své činy. To by se pokladna plnila! No jo, jenže snazší je stíhat malé ryby s tisícovými úniky a podvody, než miliardové!

+1/0
6.7.2011 10:38

Bery

Re: Je to hnus,

Pece je na vyssi urovni jen diky pokroku v technologiich a medicine. To se za tech vice nez 20 let proste zmenilo a zmenit muselo. Ostatni vsak zustava stejna bida... :-P

0/0
6.7.2011 10:53

Bery

Re: Je to hnus,

Nesmysl... Placani o soudruzich si nechte pro male deti. To je jako srovnavat tehdejsi CB televizi a dnesni LCD televizi. Lepsi pece je jen diky pokroku v medicine a novym technologiim. A bylo by spatne, kdyby tomu tak za tech vice nez 20 let nebylo. Pritom pece by, diky pokroku, mela byt kvalitnejsi a levnejsi zaroven... Na pojistnem se vsak dnes plati radove vice nez drive... dokonce uz se nemalo doplaci i v hotovosti a pritom je tam cim dal vetsi deficit. Silne mi to pripomina nas statni rozpocet. Tam taky kdyby nebyla korupce a plytvani, tak budeme v prebytku. A taky to resime presne z druheho konce - zvysenim dani. A to plati pro vsechny obory, kam jdou penize z verejnych rozpoctu... at to je zdravotnictvi, armada, dopravni stavby... atd. Dokud nebude prisna kontrola a vysoke postihy za korupci a tunelovani, tak se to nezmeni a system bude mit nedostatek penez bez ohledu na vysi platby.

0/0
6.7.2011 11:11

doktor22

Nad standard

bude vůbec moci navštívit lékaře, politici tuto zem dovedou na úroveň mongolska, tady bude životní úroveň už jen klesat.

0/0
5.7.2011 23:42

rene1879

Nejde tu o nějaké nadstandardy...

Podstatou je něco jiného. Obejít ústavu a tu nepohodlnou větu, že občan má nárok na bezplatnou péči na základě pojištění. Pojištění nám Kalousek plánuje obrovsky zvýšit (ze 4,5 na 6,5%) a část péče navíc zpoplatnit. Nejde tu samozřejmě o lepší sádru a podobné nesmysly, kterým věří naivní hlupáčci. Tím se jen začne a pak se bude standard omezovat, až z něj nezbude skoro nic. Podívejme se na příklady z minula. Nejdřív brýle pro vady zraku. Nadstandard byl zaveden už za socialismu a také už tenkrát byl problém sehnat brýle "na pokladnu". Zažil jsem to. Pak zubní lékařství. Tam už se platí skoro všechno, odolávají jen plomby, ale to je jen dočasné. Stejné to bude jinde. Půjdete na operaci, ale řeknou vám, že postup "na pokladnu" už nedělají, že to třeba pro pacienta není bezpečné. atd.atd.

Takže "boj o standard" je jen mlžení pro hlupáčky, kteří věří tomu, co se píše. Rozhodně těmi, co tomu věří, nejsou autoři článků o báječném zdravotnictví, v němž si připlatíte za milionářský luxus..

+2/0
5.7.2011 17:46

jurgen

Re: Nejde tu o nějaké nadstandardy...

jojo - zdravotni pece ma byt na urovni zapadni Evropy ale platit za ni na urovni Mongolska - nebo tak nejak si to vy kluci usaty predstavujete, ze?;-)

0/0
6.7.2011 4:49

Bery

Re: Nejde tu o nějaké nadstandardy...

Dalsi z tech co nevidi, ze do zdravotnictvi jde penez dost... jen se, tak jako obvykle, cestou cast nekde ztrati. A to se zase neresi ucpanim tech der, ale zvysenim prisunu. To je pro politiky totiz ta nejjednodussi a bezpracna cesta, navic s jistotou, ze neslapnou zadnemu z kamaradu na kuri oko. ;-)

0/0
6.7.2011 11:16

nafouknutá bublina

Re: Nejde tu o nějaké nadstandardy...

Boj o standard - ze strany pánů doktorů jistě. Ti by nejraději chtěli, aby se platilo všechno.

0/0
6.7.2011 10:12

cizinec je našinec

takže

jako občan budu uzavírat smlouvu s pojišťovnou ve které si určím hodnotu svých doplatků a dostanu nějaký sazebník kde bude určeno co a jakou častkou mi pojišťovna hradí?....bude tedy zrušená současná zdravotní daň?

0/0
5.7.2011 16:41

Rubik1

Pacient bude až na posledním místě.

K čemu vede varianta, kdy by platby pacientů dorovnávaly peníze od zdravotních pojišťoven? Stačí se podívat za hranice. Ceny ve zdravotnictví pak rostou přesně do výše, kdy jsou zisky nemocnic i pojiěťoven maximální, což znamená, že lidi nakonec doplácí tolik, kolik si vůbec můžou dovolit. Zdraví se totiž penězi dá těžko vyčíslit. Příkladem může být USA, kde cena zdravotního pojištění stoupla za posledních 10 let o 131% (http://www.americasfairhealthcare.org/pages/the-truth-about-health-care-reform-and-premiums/) a méně a méně lidí na to má.Spoluúčast vzrostla za to samé období několikanásobně, u základního poplatku u lékaře zhruba 4x.Pojišťovny spolykají stále více a více pojistného pro sebe. To nyní vede ke snahám omezit je zákonem a dovolit jim brát si maximálně 20% a zbytek použít na platby pojištěncům. (http://www.calpatientcare.org/post/nine-ways-new-health-law-may-affect-you-2011)

0/0
5.7.2011 15:43

kapitan_karotka

Mohu se optat co presne vadi

mistnim odpurcum na tom, ze kdo chce bude si moci zaplatit lepsi sluzby a kdo nechce, bude mit garantovane takove sluzby, ktere ho udrzi pri zivote? Co proboha komu vadi na tom, ze kdyz budu chtit, tak si zacvakam treba lepsi plomby nebo lepsi kloub nez nekdo jiny?

0/0
5.7.2011 15:33

petr.n_22

Re: Mohu se optat co presne vadi

To víš, soused nesmí mít lepší auto, a ani kloub. To by bylo přeci sociálně nespravedlivé ;-D

0/0
5.7.2011 15:36

doktor_bota

Re: Mohu se optat co presne vadi

Vadí jim to, že si bohatší lidé mohou dovolit kupovat lepší věci, zdravotnictví je jen záminka.

0/0
5.7.2011 15:37

Dunja

Re: Mohu se optat co presne vadi

A hlavně diskuze má smysl, až se bude vědět co je základ a co je nadstandart a za kolik. Protože, aby z nich nakonec nevypadlo něco jako v tom smyslu, že základ je odvrtaný zub bez plomby, obyčejná plomba 1000 Kč a lepší plomba 5000. To jen tak jako příklad dosadit se tam dá, cokoliv jiného.

A pak také vyřešit reklamace!!, protože jsem po dvou dětech přišla o zub a korunku mi na něj dělali 3x, 1x mi jí sundali kvůli zánětu, 2x spadla a pak mi zub stejně museli vytrhnout, takže jsem de facto vyhodila cca 10 tisíc a teď si musím nechat udělat můstek a ten taky není zadarmo. Jak dokázat, že je to třeba zanedbaná péče, špatně udělaná práce. Ve finále vám stejně řeknou, že si špatně čistíte zuby a u operace žaludku, že máte špatné stravovací návyky.;-(

0/0
5.7.2011 16:03

petr.n_22

Mě se to zdá...

...docela rozumné a myslím si, že spousta lidí ze střední třídy dosáhne na některé úkony, které si před tím dovolit nemohli, neboť byly placeny celé. A to, že není možné poskytnout vše existující všem, je jasné.

+1/0
5.7.2011 14:54

Dunja

Re: Mě se to zdá...

Pokud ovšem ten nadstandard nebude také omezený, vše má přece určitou kapacitu i třeba přístroj na robotické operace. Jinak si myslím, že si mnoho lidí už stejně připlácí. Třeba za lépe vybavenou gynekologickou ordinaci či dobrého dětského lékaře, kterému lze zavolat i o víkendu a u zubaře se mi ještě nestalo, že bych neplatila. Musím ale paní zubařku pochválit narozdíl od jiných mi na první návštěvě ukázala seznam, co pojišťovna proplácí a co ne a vždy mi nabídne více cenových variant. Takto by to asi mělo chodit všude, ale možná se mýlím.;-)

+1/0
5.7.2011 18:48

nafouknutá bublina

Re: Mě se to zdá...

Ano, přístroj na robotické operace by se měl používat tam, kde je to nezbytně potřeba. Stačí, když lékař pojišťovně patřičně zdůvodní použití robota a ta mu potom zaplatí.

0/0
6.7.2011 10:18

Rikitin

Re: Mě se to zdá...

No teď tomu dals korunu ty střední vrstvo.A ti obyčejní dělníci ze spodní vrstvy,kteří musí na tebe makat taky, ty můžou skapat,protože na to nemají,jo??

0/0
6.7.2011 15:02

110661

Kdo ma, ten jede ...

... a ti ostatni, at si trhnou ...tak nejak mi to vychazi ...;-(

0/0
5.7.2011 14:40

noorange

Re: Kdo ma, ten jede ...

to je bohužel všeobjímající princi řešení nejen už počesku

0/0
5.7.2011 14:42

kapitan_karotka

Re: Kdo ma, ten jede ...

a proc bych mel platit zdravotni peci hromade primitivu, kteri mi jeste na oplatku obtahnou nove auto klicem a na potkani me oznacuji za zlodeje jenom proto, ze jsem v mladi nebyl linej a ucil se a ted mam dobry plat?

0/0
5.7.2011 14:59

Dunja

Re: Kdo ma, ten jede ...

Zřejmě proto, že těch poctivě pracujících lidí, kteří dosáhnou na adekvátní odměnu za svou práci je u nás pořád míň než těch, kteří mají vysoký přijem z machinací, podvodů či rozkrádání třeba i vlastní firmy. ;-)

0/0
5.7.2011 15:23

kapitan_karotka

Re: Kdo ma, ten jede ...

klasika - clovek ma penize, takze je zlodej.

0/0
5.7.2011 15:26

petr.n_22

Re: Kdo ma, ten jede ...

Co je rozkrádání vlastní firmy ? Můžu ukrást něco sám sobě ?

0/0
5.7.2011 15:31

kapitan_karotka

Re: Kdo ma, ten jede ...

no ovsem, kazdy podnikatel preci krade. Staci se zeptat mistnich odborniku na vse.

0/0
5.7.2011 15:32

Šulivajda

Re: Kdo ma, ten jede ...

A nekrade?

0/0
5.7.2011 21:36

Dunja

Re: Kdo ma, ten jede ...

Neříká všichni, taky máme firmu, ale žádné závratné zisky, protože většina financí se opět investuje do firmy a ne do našeho luxusu a rodinného konta. 

Znám několik podnikatelů, kteří sice mají vily a žili si nad poměry, ale jejich firmy zkrachovaly, protože jejich zisk nemohl pokrýt osobní náklady. Fingovali, co se dá - faktury, pojistky, zaměstnávali na černo, jen aby zaplatili hypotéky, auta, dovolené a další věci. :-/

+1/0
5.7.2011 15:54

Bery

Re: Kdo ma, ten jede ...

Presne tak... 3 takove pripady znam osobne. Ale na druhou stranu znam i nejaky ten priklad z te druhe strany. ;-)

0/0
6.7.2011 11:21





Najdete na iDNES.cz