Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sbormistr Kulínský je z vězení venku, pustili ho na podmínku

Bývalý sbormistr pěveckého sboru Bambini di Praga Bohumil Kulínský, odsouzený za zneužívání nezletilých dívek, byl v úterý podmíněně propuštěn z vězení. Odseděl si polovinu trestu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fr-mottl

reknu to na rovinu, ze mu zavidim

on tu prilezitost mel  a chytil ji za pacesy a dnes vi, jak takova 13 chutna. Ja byl leta jako vedouci na pionyrskych taborech a i kdyz prilezitosti bylo dost, jsem si to nikdy netrouf. A dneska uz by mi to prislo blby.

0/0
28.6.2011 20:40

Scarlett O Hara

vida, když máš prachy, jde všecko

:-/RvRvRv

+1/0
24.6.2011 14:28

anti-impy

horste

máš celkem rechtR^

ono je to jednodušší pro všechny říct : Ten Kulinský je prasák. On nejspíš bude, ale podíl samotných děvčat (neříkám že všech) a rodičů tam určitě také hraje roli.

0/0
24.6.2011 13:25

zdeseny obcan

Re: horste

a treba znasilneny si za to muzou taky samy, ti zavrazdeni nemlich to same, on zlocinec je vlastne jen takovy chudak ktereho k tomu dohnala spolecnost ci kdovico.

+2/0
24.6.2011 14:46

Leinad

Re: horste

Znásilněný ne ;-D ale proč trestat za styk bez násilí, který vypadá jako chtěný?

Za využití blbosti rodičů nebránících zištnému styku (holek žádajících zpívání v Japonsku) zaslouží nějaký minimální trest, ne delší čas ve vězení.

0/0
25.6.2011 16:17

mana-žer

Re: horste

Běžný člověk - máš pravdu. Ale ne jako vedoucí toho kroužku, tam je "zákon" nedotknutelnosti. To je jako pustit vlka mezi ovce. Já třeba například ani na nuda pláž nemůžu. Jednou jsem to zkusil a můj pružinski se měl tak neustále na pozoru, až to bylo trapný.

0/0
25.6.2011 22:13

Leinad

Re: horste

Jedna věc je nudapláž a reakce těla, druhá věc jsou činy, které uděláš. ;-D

Znásilníš holku, když nebude chtít? Budete si "hrát", když budete oba chtít?

0/0
26.6.2011 4:11

Leinad

Sám je viník?

Pedagog (i vedoucí zájmového kroužku) má umět reagovat na děti z různých rodin.

Na druhou stranu, dokud to není prokázané znásilnění, tak stojí za zkoumání i rodiče.

0/0
24.6.2011 13:09

nafouknutá bublina

Re: Sám je viník?

Trestné je i osahávání. A ve svém věku to měl vědět.

+1/0
25.6.2011 15:11

Leinad

Re: Sám je viník?

Opravdu bylo osahávání nechtěnné a slečny se mu bránily?

0/0
25.6.2011 15:20

nafouknutá bublina

Re: Sám je viník?

To, že se nezletilé slečny nebrání, je úplně jedno. Podle zákona to jsou ještě děti. A každý dospělý by měl vědět, co může a co nemůže, pokud není magor, má trestní odpovědnost.

+1/0
25.6.2011 15:58

Leinad

Re: Sám je viník?

Formálně vzato jo, ale lidsky je to běžný oběma stranami chtěný styk, za který si zaslouží minimální trest.

0/0
25.6.2011 16:11

Gmur

Re: Sám je viník?

COPAK nechpete, ze  se tu jedna o tom, co dela ten dospely a ne, co delaji deti. jestli se branily nebo nebranily je uplne jedno!!!!!!!!!!

Kdyz je zakaz nalevat alkohol detem po 18 let, a hospodsky jim podava ruma, tak je trestany hospodsky! CHAPETE! 

Ten jim NESMI NALIT,  i kdyby ty deti prosily a skemraly. !!

0/0
2.7.2011 10:12

Leinad

Re: Sám je viník?

Formálně chápu, ale lidsky sem pro minimální trest alá podmínka. ;-D Mezi alkoholem a sexem je rozdíl.

Pedagog nesmí sexovat se svými žáky ale proč trestat JENOM PEDAGOGA a ne třeba rodiče?

0/0
2.7.2011 15:34

Martheen

Nový trenér nároďáku

Údajně dostal od ČMFS nabídku trénovat místo Bílka nároďák. Kluci se prej potřebujou hlavně naučit jak se dostat do šestnáctky... ;-D

0/0
24.6.2011 12:39

sampis

Re: Nový trenér nároďáku

šestnáctky? Ajtakrajta.

0/0
24.6.2011 13:12

anti-impy

Re: Nový trenér nároďáku

když ponecháme stranou tu nechutnost, tak ten vtip se ti poved ;-DR^

0/0
24.6.2011 13:25

luban12

Celý případ je stále jen výpovědích jedné strany.

Co dovedou dívky v dospívání je všeobecně známo.Připustím,že Kulínský se s některou "zralejší" dívenkou mohl zapomenout, ale že by to byly "masové" sexuální hrátky,za které byl odsouzen,tomu moc nevěřím.Spíše bych věřil na uraženou ješitnost a křivé svědectví dívek,které jej obvinily z důvodu,že to nebyly ony,ale ta druhá.Důkazy byly jen výpovědi a v některých případech rozporuplné.

0/0
24.6.2011 11:51

Antonín, topič

Re: Celý případ je stále jen výpovědích jedné strany.

No tak já tam nebyl. Ale Kulínský byl ve sboru furt a sbormistrem těch nejmladších byl už v šestnácti. Tak možná jenom s jeho věkem nerostl i věk jeho protějšků a zamrznul v té době.

0/0
24.6.2011 12:05

nafouknutá bublina

Re: Celý případ je stále jen výpovědích jedné strany.

Vím, že se mu nezletilé dívky opravdu líbí. A dokonce to na jednu (co já vím, znám jen tu jednu) "zkoušel" v době, kdy už byl soudně stíhán.

0/0
25.6.2011 15:10

Leinad

Re: Celý případ je stále jen výpovědích jedné strany.

Pokud byly výpovědi sporné, tak se měl Kulínský odvolat a hnát to výše a výše.

Nicméně významově shodné výpovědi získané odděleným výslechem bych považoval za plnohodnostný důkaz.

0/0
25.6.2011 16:21

rozhořčeny predstavitel

vypustte pedofili kulinského,opočenského

svobodu pedofilům i vrahům vyprázdněte kriminály at jsou kriminálníci mizi lidmi;-€R^

0/0
24.6.2011 11:43

tatar.

Re: vypustte pedofili kulinského,opočenského

jj. takovýhle týpky bychom měli za katrem držet do konce jejich prašivých životů.;-OR^

0/0
24.6.2011 12:43

BingoXX

Re: vypustte pedofili kulinského,opočenského

kdyby měl do smrti sedět v kriminále každý chlap, který si po svém 15 roce sáhl na nezletilou pipinu, tak je zavřeno 3/4 populace.

0/0
24.6.2011 13:09

tatar.

Re: vypustte pedofili kulinského,opočenského

dělal jsem si (_!_).

0/0
24.6.2011 13:25

BingoXX

Re: vypustte pedofili kulinského,opočenského

tak to je jiná:-)

0/0
24.6.2011 15:24

nafouknutá bublina

Re: vypustte pedofili kulinského,opočenského

Po svém patnáctém roce možná, ale v jeho věku?

0/0
25.6.2011 15:14

sampis

Re: vypustte pedofili kulinského,opočenského

To jako chceš dávat za všechno doživotí? I za špatný parkování?

0/0
24.6.2011 13:15

Šestá z pěti

TEN náš právní systém je ovšem neuvěřitelný!

Tak on dostal za obtěžování 14ti dívek jen 5,5 roku a v polovině ho pustí na svobodu? Opravdu neuvěřitelné! V USA by dostal alespoň 50 let a to bez možnosti propuštění, což by byl odpovídající trest. Tady v tom Kocourkově si každý může dělat co chce! 8-o

+1/0
24.6.2011 11:39

luban12

Re: TEN náš právní systém je ovšem neuvěřitelný!

V USA je také trest smrti a před soud jdou i šestiletí kluci a jsou odsouzeni na doživotí.

0/0
24.6.2011 11:53

Antonín, topič

Re: TEN náš právní systém je ovšem neuvěřitelný!

To je hezké, ale v USA je i tak několikanásobně vyšší kriminalita oproti ČR.

0/0
24.6.2011 12:03

BingoXX

Re: TEN náš právní systém je ovšem neuvěřitelný!

když někomu činím to co si přeje, tak to není obtěžování a ty holky to chtěly určitě velmi silně. Za to by měl dostat odměnu, že je naučil jak to potěšení prožívat. a ne vězení,

0/0
24.6.2011 13:13

nafouknutá bublina

Re: TEN náš právní systém je ovšem neuvěřitelný!

Pak se nedivím, že to tady vypadá tak, jak to vypadá. FUJ !!!

0/0
25.6.2011 15:16

Jack Aspirin

Je tady nekde tlacitko pro zobrazeni pouze

smazanych prispevku ?;-D;-D

0/0
24.6.2011 11:09

pufina

Re: Je tady nekde tlacitko pro zobrazeni pouze

pokud jsi přihlášený tak se podívej tady až dole máš zobrazení jen pro přihlášené a klikni si na to.

0/0
24.6.2011 11:16

Scarlett O Hara

Re: Je tady nekde tlacitko pro zobrazeni pouze

ne, on chtěl POUZE SMAZANÉ :-) (docela ho chápu, pročítat všecky je nuda, zajímavý jsou hlavně ty smazaný)R^

0/0
24.6.2011 14:30

Horst.Skalický

Jsem pohoršen nad chováním redakce iDnes a protestuji

Jednostranné předhození mediálnímu lynči. Nadávky na Kulínského dovoleny ale jakákoli kritika rodičů, kteří mají na tom taky vinu smazávána. Toto nejsou postoje seriozního média. To je bulvár. Navíc bulvár agresívní. Bulvár jednostranný a nespravedlivý, který vede lidi jenom k poplivání člověka bez prostoru k rozboru hlubších příčin. Povrchní zpravodajství. Poplivat jen Kulinského a rodiče povedených dcerušek chválit kam až že to dotáhly jejich děti. Do sauny v Japonsku. To je teda kariéra. Jsem pohoršen tím přístupem. Snad se naši redaktoři sami nad sebou zamyslí. Nejspíš marná idea. Takové "zpravodajství" já nemusím.

+2/0
24.6.2011 11:00

D.Brux

Re: Jsem pohoršen nad chováním redakce iDnes a protestuji

Hörsti du übertreibst....Kulínský jako vedoucí dětského souboru přebírá roli pedagoga a pedagog musí předpokládat že ne všechny děti přicházejí s ideálními modely chování, zvlášť v naší mocichtivé hrabivé materialistické zkorumpované posttotalitě. A musí na ty děti pozitvně působit, musí je učit být lepšími, on nepůsobil, on je sprostě využil. A pozor pedagogické přístupy předpokládám u každého vedoucího bezvýznamného dětského kroužku, jestli na to profesně nemá, tak ať radši nedělá.

Vůbec se mi nelíbí že Kulínskému trest zkrátili.

+1/0
24.6.2011 11:08

Horst.Skalický

Re: Jsem pohoršen nad chováním redakce iDnes a protestuji

Ale vždyť se dobýváš do otevřených dveří Bruxi. Ve všem s Tebou souhlasím.

Mně se jenom nelíbí jednostrannost zpravodajství. Kulinský trest odseděl. Kdo odsoudí rodiče, když iDnes to neudělá a soudy jsou na ně krátké? Nabídl jsem diskutérům jiný úhel pohledu. Jenže to se tady nesmí. K poplivání je předložen jen Kulinský ale to není spravedlivé. Je to taky zbabělé a hloupé.

Rodiče dívek jsou nepochybně vlivní lidi, mají jistě dlouhé prsty a redaktor má před nimi strach. Tak předhodí Kulínského, který jako propuštěný vězeň strach nebudí. To je přece zbabělé. Nabízí se otázka. K čemu nám je zbabělý novinář?

0/0
24.6.2011 11:15

Horst.Skalický

iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

Opakovaně jsem nabídl jiný úhel pohledu a to vinu rodičů těch dívek ale iDnes iniciativně smazává. Asi má nějakou objednávku. Dávám větší vinu rodičům, kteří se o morálku svých dcer nestarali, jenže to se tady nesmí napsat. Čtěte taky smazané příspěvky.

0/0
24.6.2011 10:42

divilek

Re: iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

Na druhou stranu ne každá dcera se rodičům chlubí, co dělá za lízátko nebo nějakou výhodu...

+1/0
24.6.2011 10:53

Horst.Skalický

Re: iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

Ne každá dcera má důvěru ke svým rodičům. Ne všichni rodiče vedou živý dialog se svými dětmi. Ne všichni rodiče dávají dobrý příklad dětem. Kariéra především a Kulinský je výsledkem.

Pokrytecké zavřít jenom Kulinského. Pokrytecké smazávat jiný úhel pohledu. Skutečnost je neúprosná. Někteří rodiče jsou pro kariéru ochotni udělat cokoli. Třeba taky poslat dítě do sauny nebo zrovna do postele, hlavně když to bude mít poztivní vliv na kariéru dítěte. Kariéra především. Kariéra nade všecko.

0/0
24.6.2011 11:09

divilek

Re: iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

Přesto bych vždy rozlišoval případ od případu. Jsou rodiče a rodiče.

0/0
24.6.2011 11:14

Horst.Skalický

Re: iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

Samozřejmě. Jsou rodiče a rodiče. Někteří když pojali podezření, přestali dcery do Bambini posílat. Jenže jejich dcery pak nejely do Japonska. Zůstali však slušnými lidmi. Tak co je víc? Japonsko anebo slušnost?

0/0
24.6.2011 11:18

D.Brux

Re: iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

Když mají rodiče takto pokřivený pohled na morálku, musí s ní narazit u zodpovědného pedagoga, byť by to byl vedoucí kroužku modelářů. Jestli na to nemá, nemá tam co dělat. Pokud nějakého marasmu, v jehož duchu někteří rodičové špatně vychovávají děcka, ještě využívá pro své potěšení, patří za mříže.

+1/0
24.6.2011 11:21

divilek

Re: iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

Jasně, ale přiznejme si, že kdyby na světě byli jen svatí lidé, nebylo by třeba mít soudy a policii... Tedy lidé jsou různí...

0/0
24.6.2011 11:26

Horst.Skalický

Re: iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

Já bych Tě doplnil Bruxi.

Když mají rodiče takto pokřivený pohled na morálku, neměli by narazit jenom na zodpovědného pedagoga ale měli by narazit taky na sociálku.

Tady těch kdo tady selhali bylo mnohem víc než Kulinský, jenže se to nesmí napsat, tak čti rychle než to smažou. iDnes píše snad na nějakou objednávku. Nebo co já vím? Neznám jejich pohnutky ale to smazávání mne naštvalo. Nabídl jsem jen jiný úhel pohledu. Jenže to se tady nesmí. Inu seriozní médium:-/;-D

0/0
24.6.2011 11:31

divilek

Re: iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

Cha cha cha, když chcete řešit nějaký problém, sociálka vám řekne - obraťte se na soud, my s tím nemůžeme nic dělat. Nedělejte si zase tak velké iluze o fungování sociálky.

0/0
24.6.2011 11:33

Horst.Skalický

Re: iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

No právě. Sociálka nefunguje, rodiny nefungují a my odsoudíme JENOM Kulínského ale když to tady napíšu, tak to smažou a pořád se iDnes prezentuje jako seriozní zpravodajství 8-o:-/

0/0
24.6.2011 11:58

nafouknutá bublina

Re: iDnes nám předložil k poplivání jen Kulinského

Možná smažou, možná nesmažou. Ten, kdo má jiný názor než Vy, to vyzkoušet nemůže a ten, kdo má názor stejný jako Vy, tak Vás podpoří. Hodně lidí si stěžuje, že mu něco smazali na diskusi, ale objektivně musím říci, že mně nesmazali žárný příspěvek, ať již jsem pro či proti něčemu-čemukoliv.

0/0
25.6.2011 15:46





Najdete na iDNES.cz