Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Premiér Nečas řeší s koalicí změny ve vládě. Známkovali jste ministry

Právě v době, kdy končí školní rok, řeší vládní koalice, kdo z ministrů kabinetu Petra Nečase půjde z kola ven. Personální změny jsou jednou z podmínek, kterou daly VV pro pokračování vlády za jejich účasti i po 30. červnu. Zároveň se blíží rok působení vlády. Známkovat ministry mohli i čtenáři iDNES.cz. Hlasování skončilo 27. června v poledne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mirni

jeste donedavna bych byval hajil treba ministra

Pospisila, ale pote co v poradu OVM alibisticky tvrdil co vsechno nemuze, jsem nabyl dojmu ze je tam jen na paradu a podepisovani dokumentu - takze ani on ne ...kdybych mel hodnotit ostatni tak bych asi nemohl zustat slusny... knize vecne spi, Kalousek ten umi jen obirat lidi ale do budoucna moc nedohlizi - jen uzce smerovane, Heger -ten si nechava naseptavat od kohosi sam rekl ze se najdou v rezortu penize ktere tam jsou a lekari mu je i oznacily ale pan ministr na pristi rok chce deset mega ze statni kasy a od obcanu ...Vondra - ten si nedokazal uhlidat penize za ozvuceni a mel byt davno pryc a bran k odpovednosti, atd atd....

0/0
24.6.2011 19:55

Hrustic

Vsichni

se tu tradicne predhaneji v tom kdo bude radikalneji kritizovat ... Ostatne jako za kazde vlady ...

Ja trvam na tom, ze tahle vlada je nejmene spatna za poslednich cca 12 let co podrobneji sleduju politiku. [>-]

Takze ano, kritizujme, ale nebudme hysterky :-P

0/0
24.6.2011 16:18

jrosa

Re: Vsichni

Hm, to je fakt blbý, sledovat politiku a po celou tu dobu mít jen špatné vlády.;-D

0/0
24.6.2011 19:02

Hrustic

Re: Vsichni

To je jen vec pohledu nebo spis hra se slovy. Na KAZDOU vladu se nadava... Takze vlady muzou byt dobre a spatne nebo mene nebo vice spatne ... Podle libosti :-P

0/0
24.6.2011 19:42

rzlm

Re: Vsichni

nepamatuju vládu, která by byla horší jak tahle, takže  ten výplod tvé choré fantazie beru pouze jako joke tohoto tisíciletí a dál to nebudu řešit

+1/0
24.6.2011 19:45

Hrustic

Re: Vsichni

No vidis - a ja za tu dobu nepamatuju lepsi vladu. Beru to zase jako jiny uhel pohledu - netvrdim hned (jako ty), ze jsi pitomec ... Mozna je to jen slaba pamet, ktera neudrzelaa vzpominku na Grosse, Pavla Nemce, Paroubka, Skromacha, Dluhoslava Sobotku, Jandaka, Ratha, Souckovou, Cunka, Brezinu, ...

0/0
24.6.2011 19:56

mirni

Re: Vsichni

k tomu je treba ale take davat nejake pozitivni priklady: ja tvrdim, ze pan knize je vecne spici klaun ktery nesvedci nasi diplomacii, netvrim to jen ja, v americkem tisku o nem a panu Vondorvi napsali ze jsou to dva panove z vychodu kteri se na zasedanich vzdy shaneji napred po vycepu. - co vy ma to? .... ja tvrdim, ze pan ministr Kalousek se podilel na dluzich teto zeme celou dobu co je v politice, ze se chtel paktovat s Paroubkem a nevadilo mu podpora komunistu kdyz by byl u moci - co vy na to?   Ja tvrdim a je to dolozitelne, ze pan Necas hlasoval pro zvysovani socialnich podpor spolecne s vladou CSSD a komunisty, tvrdim, ze pan Necas lhal kdyz tvrdil ze ODS nebude zavadet poplatky ve zdravotnictvi, tvrdim, ze lhal kdyz rekl ze se nebudou zvysovat dane -  vase reakce?  Tvrdim a je to opet dolozitelne, ze pan Vondra svoji nedbalosti ci neschopnosti nechal uniknout kvuli spatnym a nevyhodnym smlouvam se spolecnosti PROMOPRO stovky milionu korun danovych poplatniku .. a vase argumenty

0/0
24.6.2011 23:03

Hrustic

Re: Vsichni

Ano, ta vlada je spatna, ale je mnohem lepsi nez jeji alternativa. Predstavte si na postu Ministra zahranici Zaoralka, ktery aktivne vystupuje proti spojencum (radar, blokovani misi) a porada "protiamerickou" konferenci na pude Parlamentu CR. Paroubek se tajne schazi s Putinem a planuje kroky proti radaru, podporuje cinskou vladu proti Tibetu, Baas, Hamas,.. To ma byt na se zahranicni politika?

Ano, Kalousek je mistr v drzeni se u moci, ale jeho soucasne kroky schvaluju (krome DPH) narozdil od programu opozice, ktera delal stejne dluhy, ale radikalne jinych podminkach.

Vondra jiste nese za Promopro politickou zodpovednost, ale neverim tomu, ze ten podvod byl jeho napad nebo do jeho kapsy. Chteli tim jiste plnit stranickou kasu. To je uplne stejna zlodejina, ale ja ted vidim, ze Vondra konecne dela nejaky pruvan na MO, kde se dlouhodobe krade nejvic. Proto na nej vytahli kauzu z minule vlady (tim me nejvic nastval Kalousek).

0/0
25.6.2011 0:13

Hrustic

Re: Vsichni

Necas jiste taky nese zodpovednost za zadluzovani jako kazdy, kdo tam sedi vice let. Ale jeho pusobeni se mi libi - nekdo tvrdi, ze je slaby Premier, ale ja naopak ocenuji, ze si nehraje na arogantniho machra jako Paroubek nebo Topolanek. Libi se mi (samozrejme ne vse) co dela a jak mluvi Pospisil, Heger, Drabek, Besser. S nadeji vyhlizim, ze MV vede "stary policajt" a ne zadny diletant jako predchudci.

Takze proste - mam vyhrady, ale alternativu tehle vlady vidim jako dramaticky horsi.

0/0
25.6.2011 0:14

mirni

Re: Vsichni

inu mame na to kazdy asi odlisny nazor - ale to je celkem normalni. Ja si take myslim ze Necas je slabym premierem, napr. jak couvnul pred svoji deabelizaci a nechal na postu Dobese, to jak shodil cloveka ktery objevil na Drobila onu korupci, naopak to bylo jedno z mala co jsem ocenoval na Paroubkovi ktery se okamzite rozloucil s kazdym na koho padl byt jen stin podezreni z neceho nekaleho. To ze si neumite predstavit na postu ministra zahranici Zaoralka - ja zase celkem ano, je to clovek ktery vychazi vetsinou ze zprav o kterych mi nemame ani poneti - jeho odmitnuti radaru byla vec kterou tady podporovaly vic jak dve tretiny lidi, navic by zvysil napeti mezi Ruskem a zapadem a system sam je dosud nevypracovany tak aby byl skutecne funkcni. To ze kritizuje mise napr. v Afganistanu se ukazuje taky jako vec ktera je proste z dlouhodobeho hlediska neudrzitelna uz i preziden USA hovori o stahovani znacne casti vojsk z tohoto teritoria - ono je to totiz neefektivni kdyz zabiji vic civilistu

0/0
25.6.2011 8:05

mirni

Re: Vsichni

nezli nejaky prisllusniku al kajdy. Ostatne tohle existovalo vzdycky v Iraku pozabijeli taky desetitisice civilistu a vysledkem je jen rozvracena zeme znicena valkou, co chvili nejaky bombovy atentat - coz tam nebyvalo. A vzpominam si jak prave tohle Zaoralek kritizoval a vychazel ze zpravy kterou vydal Pentagon o techto misich, no a ze by snad byl horsim ministrem nezli pan knize tak tomu neverim ani ve snu... Navic jejich reformy nejvice postihnou stredni vrstvy lidi ktere tim padem budouo mit hloubeji do kapsy a opet se vic rozevrou ony pomyslne nuzky mezi bohatymi a chudymi. System odchodu do duchodu az v sedmdesati je naprosto vykalkulovana vec protoze pocitaji s tim, ze ne vsichni se doziji duchodu a ti kteri nebudou stacit v petasedesati na praci budou odchazet predcasne a budou prichazet o penize protoze se jim snizi logicky procentuelne duchod. A nejake setreni do fondu je taky legracni pri tom jak se zdrazuje zdravotnictvi leky apod. ti stari ony uspory vydaji za leceni ..atd

0/0
25.6.2011 8:12

Hrustic

Re: Vsichni

Vidime to jinak - to je vazne uplne normalni. Ale nechapu podporu Zaoralka a CSSD - dal jsem uplne jasny priklady toho jak vystupuji proti nasim spojencum. Kdyz nekdo meni nazory podle verejneho mineni, tak pro me neni politik. Nas to jako spojence jednoznacne poskodilo a ty (uz se skoro zname ;) ) to davas do kontrastu s nejakymi drby, ze Vondra chodi do baru. Ve valce umiraji i civilisti, ale v drtive vetsine ne "rukou" vojaku. A samozrejme je pravda, ze valka je spatna vec - bohuzel z povahy cloveka vzdy valky byly a kdo se neumel branit, zanikl.

Necas je pod tlakem hlavne uvnitr svoji ODS. Doufam, ze to ustoji. Vsechny reformy/zmeny vzdycky postihnou nejvic stredni tridu - nebot nas je nejvic a navic je to dost volny pojem.

O tom jak budou vypadat pracovni podminky nebo fondy za 50 let vubec nechci spekulovat. Jen ohledne te zaminky dopravaku pro stavku odhaduju, ze MHD bude jezdit bez ridicu :)

0/0
25.6.2011 19:51

jbshow

Re: Vsichni

já bych řekl, že tato vláda je nejhorší od listopadu 1989. Tolik afér jako má současná vláda neměl ani Topolánek.

0/0
27.6.2011 7:09

Hrustic

Re: Vsichni

To ale svedci jen o kratke pameti ... Za Topolanka to bylo v tomhle ohledu hodne "plodne" obdobi.

Za tehle vlady byl jen Drobil, kde nastesti ani ke kradeni nedoslo. Promopro patri k Topolankovi a zbytek jsou jen vnitrni tahanice uvnitr VV - cemuz se u takove polostrany nema cenu divit ...

0/0
27.6.2011 11:00

milpok

Celou vládu

a všechny její příznivce vyvézt na nějaký pustý ostrov a tam ať si žijí podle svých představ, ale nejdříve jim zablokovat všechna konta.R^

0/0
24.6.2011 15:42

Hrustic

Re: Celou vládu

Tohle v historii pomerne nedavno bylo :-/

0/0
24.6.2011 16:13

nnyky

Proč známkovat jednotlivé ministry, když je celá Kalouskova

vláda na reparát ;-€

0/0
24.6.2011 15:19

rzlm

Re: Proč známkovat jednotlivé ministry, když je celá Kalouskova

na reparát??? na vyhazov!!! ten reparát by tuto republiku dovedl k totálnímu bankrotu!!

0/0
24.6.2011 19:43

orwelg

třikrát

tak určitě to bude hodně objektivní - já už hlasoval třikrát z jednoho počítače a to jsem se namou duši nijak nesnažil to oblafnout, nevím jak se to podařilo? Vždy když najedu na ten článek a chci vidět výsledky, tak musím hlasovat znova. Ty výsledky jsou pak stále víceméně stejné. Je to prostě další manipulace, protože kdyby to opravdu nechali na lidech tak to bude sardel na sardel. Tahle vláda u lidí už jasně propadla a uplacená média a novináři to už nezachrání.:-P

+2/0
24.6.2011 14:49

jenyknovak

Re: třikrát

Souhlasím, výsledky jsou podle přání, resp. zadání.....

0/0
24.6.2011 15:24

já občan

Hodnocení

Nečas 12 let,  Kalousek 15, Vondra 10, Drobil 10, Drábek 10, Hegner 7 - Mírov s každodenní pracovní povinností a jednodenním půstem každý týden. Za co, to si každý dosadí.

Knížete nehodnotím, ten to prospal. Johnovi 25 rákoskou za tu hloupost, že šel do politiky.  Ostatní nehodnotím, nejsou moc vidět.

+1/0
24.6.2011 14:29

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Hodnocení

Máš takovou vládu, jakou si zasloužíš, občane.

Platí to už skoro 100 let.

0/0
24.6.2011 14:34

já občan

Re: Hodnocení

Ale já si myslím, že nejsem tak špatný, abych si zasloužil takovou vládu.

0/0
24.6.2011 14:47

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Hodnocení

V globále, jako pro jednoho z 10 000 000 to platí.

0/0
24.6.2011 14:50

orwelg

Re: Hodnocení

tak se před příštíma volbama nenech oblbovat placenými diskutéry a přemlouvat Mádlovou s islovou:-P

modrý tým ti naleští bídu a ty jim na to skočíš, stačí trochu bububu řeckem a hned se bojjíš levice

Doufám, že už je ti jasné koho příště volit?

+1/0
24.6.2011 14:52

milpok

Re: Hodnocení

Tuhle vládu si zaslouží ti, co se nechali opít rohlíkem, skočili jí na lži a ještě se z toho nepoučili na rozdíl od mnoha jiných občanů.:-P

0/0
24.6.2011 15:39

jrosa

Re: Hodnocení

Každý občan má takovou vládu jakou si zaslouží a někdy i takovou, jakou si nezaslouží, to když je pak v ještě větší louži a v ní se s s ní až po bradu plouží;-D

0/0
24.6.2011 19:03

Lovec VeVerek

Re: Hodnocení

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
24.6.2011 19:11

Stříhali dohola velikou holčičku

Hušák opustil koaliční vládu v BestSportu,

a zamířil do opozice

http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-52163800-byvaly-reditel-sazky-husak-prisel-o-dalsi-pozici-dostal-vyhazov-v-bestsportu

0/0
24.6.2011 14:26

MFD to hraje s náma

Nojo, je to skvadra azura

bejt Bártou, kašlu jim na to a odejdu do opozice.

0/0
24.6.2011 14:15

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Nojo, je to skvadra azura

Dobrovolně na Elbu?

Blázníš?

:-)

0/0
24.6.2011 14:17

zberanek

Před ním byli ještě horší borci - Topolánek a Gross

Nečas a jeho vláda je velmi špatná, ale po hrůzných vládách Grosse a Topolánka je to přece jen krůček vpřed.

+1/0
24.6.2011 14:12

Stříhali dohola velikou holčičku

Klasnová opsala doktorskou práci

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=704305

A nepište tady, že i jiní opisovali ... vím to taky, vy truhlíci gerilníci.

+1/0
24.6.2011 14:07

Cannibal Corpse

Re: Klasnová opsala doktorskou práci

;-)

0/0
24.6.2011 14:09

zberanek

Re: Klasnová opsala doktorskou práci

A čekal snad někdo, že to dokáže napsat sama?

0/0
24.6.2011 14:09

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Klasnová opsala doktorskou práci

na těch (polo)aktech vypadala hodně inteligentně .... usoudil lid ))

0/0
24.6.2011 14:11

orwelg

Re: Klasnová opsala doktorskou práci

Tak to zase brzděte, podle toho článku čerpala jen z malého počtu literatury a pramenů. Jak znám děkana Láška, tak by jí to úplně zadarmo nedal, byl to celkem slušný člověk. To, že klesají požadavky na studenty VŠ to je jiná věc, za to však mohou především SŠ, které nedávají téměř žádnou přidanou hodnotu a jen 4 roky přezkušují co se žáci naučili na základkách.

0/0
24.6.2011 15:02

jenyknovak

Re: Klasnová opsala doktorskou práci

Jasně že by jí Lášek "zadarmo" nic nedal.... Kolik to stálo???

0/0
24.6.2011 15:29

orwelg

kdo jim tak asi může dávat ty jedničky

asi nějací modří svazáci, protože nikdo trochu soudný nemůže dát nikomu z této vlády známku 1. Takže tohle hlasování bude trochu zmatené. Tedy trochu, pokud to má idnes dobře ošetřené a nelze z jedné adresy hlasovat tisíckrát. To se pozná podle toho jak se budou postupně zhoršovat ministerským papalášům průměrné známky. Tak se nebojte a hlasujte. Například Kalouskovi za jeho hazardérství s hazarde, kterým zadlužil tento stát o dalších 5 miliard já dávám jasně za 5. Heger zase neudržel na uzdě lékaře a zasekl sekeru o 10 miliard hlouběji. Pospíšil není schopen zajistit nezávislost soudců, to začali tvrdit poslední dobou sami soudci, tak ten si to tam musí srovnat a snad uspěje u reparátu. Nečas je svazák a jako takovej si zaslouží 5 a trojku z chování za bolševismus. O těch ostatních ani není potřeba mluvit, to jsou jen loutky.

+2/0
24.6.2011 13:35

Polda93

Re: kdo jim tak asi může dávat ty jedničky

Chemik a molekulární fyzik vládnou této zemi, vzdělání předurčené k vedení národoshospodářství.

0/0
24.6.2011 13:45

imax.van.dort

Re: kdo jim tak asi může dávat ty jedničky

tohle známkování vlády, to je beztak zábava chudých

0/0
24.6.2011 13:46

Polda93

Re: kdo jim tak asi může dávat ty jedničky

že by jim dávali jedničky?

0/0
24.6.2011 13:47

imax.van.dort

Re: kdo jim tak asi může dávat ty jedničky

že by se obtěžovali s jakýmkoliv známkováním..

0/0
24.6.2011 13:50

jakobin česky

Re: kdo jim tak asi může dávat ty jedničky

;-DR^R^

0/0
24.6.2011 13:53

Polda93

Já vládě věřím

Po revoluci přece hlásala nově založená ODS, že 20 let bychom mohli dohnat životní úrovni Rakousko, ještě kluci mají rok. Někteří šíbři jako Řebíček, Drobil, Gross, Pítr, Bakala už dokonce rakousko předstihli.

+3/0
24.6.2011 13:35

zberanek

Re: Já vládě věřím

V kriminalitě jistě.

0/0
24.6.2011 14:09

vejcednes

Nie malé zásluhy o túto vládu má klimatológ-lesoznalec.

:-)

0/0
24.6.2011 13:27

Stříhali dohola velikou holčičku

V téhle maturitě byl Bárta tzv. "vydobešován"

))

0/0
24.6.2011 13:23

Polda93

Řecko

Po všech opatřeních a i v případě bankrotu Řecka. nezaměstnaný řecký dělník bude pobírat dvojnásobek platu zaměstnaného českého dělníka a k tomu 13 plat jehož strop byl omezen na 2.000,-Euro. Už abychom dopadli jako Řecko.;-D;-D;-D

0/0
24.6.2011 13:13

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Řecko

No, s Providentem si taky můžeš žít jako king, ale většinou to netrvá dlouho.

0/0
24.6.2011 13:18





Najdete na iDNES.cz