Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista si špehované lidi dělil do skupin, spojovaly je různé kauzy

Policejní inspekce už neřeší jen to, pro koho sháněl policista Marian Hudec výpisy telefonů vlivných lidí, ale i co mají tyto osoby společného. Detektiv své "cíle" rozděloval do menších skupin zhruba po pěti číslech. Jednou to byli lidé z určité branže, podruhé je spojuje nějaká kauza.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MiKKC

Důkaz?

To jsou zase plky. Co alespoň jednou zkusit předložit nějaký důkaz. Je pravda že jste zatížen na malá devčátka, jak se o vás někde psalo? Nebo to byl jen podobný plk bez důkazů?

0/0
30.6.2011 12:36

diskuter99

A proč to vadí?

vždyť podle socdemáků (jejich policejnío ředitele) je správné sledovat každého, ti co mají čisté svědomí, se nemají čeho bát. Což tedy asi znamená, že ti sledovaní (včetně Paroubka) čisté svědomí nemají, když jim to tak vadí ...

0/0
22.6.2011 12:02

Mysel

Re: A proč to vadí?

Nerekl to sockomunisticky policejni reditel, ale sockomunisticky ministr vnitra Bublan. A nemluvil o sledovani, ale o odposlesich. Je tak hloupy nebo tu zvracenost myslel ten previt vazne?

0/0
22.6.2011 15:23

René, já a Rudolf

ověření čísel?

To jako měl soudce na to číslo zavolat a zeptat se: "Dobrý den, pane Wajgl, neobchodujete náhodou s bílým masem?"

A jaký je rozdíl mezi tím, že někdo špehuje číslo Jakla a Rychetského a že někdo špehuje číslo normálního občana?

Jinak mne fakt pobavil komentář níže, že je možné, že policista na vlastní pěst vyšetřoval nějaký zločin století... čísla tam na to skutečně měl ;o))

0/0
22.6.2011 10:29

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: ověření čísel?

Měl to ověřit u operátora.

0/0
22.6.2011 10:35

nafouknutá bublina

Re: ověření čísel?

To by bylo jednoduché. Soudci totiž tvrdí, že to mohou jen policisté. Ano, v určitých případech je lepší, když soudce neví, čí ta čísla jsou. Spíš si myslím, že by neměl stačit jen podpis nadřízeného policisty, který žádá o odposlech, protože ten se dá zfalšovat, ale třeba i razítko nadřízeného nebo telefonické ověření soudce u tohoto nadřízeného.

0/0
22.6.2011 10:50

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: ověření čísel?

Přece by měli předložit něco jako:

toto číslo patří člověku jménem ... z firmy ... a chceme ho sledovat z těch a těch důvodů 

A ne "matrixový" tok čísel.

0/0
22.6.2011 11:04

nafouknutá bublina

Re: ověření čísel?

Ano, ale pokud soudce bude vědět jména, nemůže být zase až tak nestranný.

0/0
22.6.2011 11:09

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: ověření čísel?

Soudce přece obecně nevyšetřuje SIM karty, ale lidi :-)

0/0
22.6.2011 15:04

denny6002

Re: ověření čísel?

tak zaprvé nevidím důvod k nutnosti podpisu soudcem,když ten to podepisuje pouze formálně. Proto by dle mého názoru stačil podpis dozorového státního zástupce. Jinak ještě drobnost,nikoliv však nepodstatná. Nejedná se o odposlechy,tam je podpis souce žádaný a nutný.

0/0
22.6.2011 12:11

FandaVV

A jé, zase ta zlá ABL

Jiné detektivní agentury sledují, ale ABL na iDnesu zásadně špehuje, a MOŽNÁ by i mohla být za něčím dalším. Zase ty domněnky - tedy spíše okopávání VV kotníků. Jako když před týdnem i-zdější Štastný psal jako o hotové věci, že se VV poslanci rozdělí... http://zpravy.idnes.cz/ve-vecech-verejnych-se-podle-byvalych-clenu-chysta-dalsi-vzpoura-phk-/domaci.aspx?c=A110613_214533_domaci_brm

Nějak tradičně zas vedle. Ale koho to ještě po týdnu zajímá...Rv;-€

+1/0
22.6.2011 10:01

velkamadam

Re: A jé, zase ta zlá ABL

tak ABL jedině špicluje apod. ale ostatní agentury profesionálně sledují. A to je právě ta manipulace médií, které už v článku dají ABL negativní nádech.

0/0
22.6.2011 10:06

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: A jé, zase ta zlá ABL

zlá iDNES ... a k tomu ten odkaz na iDNES ... to je fakt půvabný ))

0/0
22.6.2011 10:12

Tinkturak Reloaded!

Docela by mě rozesmálo, jak by se asi twářili wšichni ti,

kteří tady jsou skálopewně přeswědčení, že je za tím ABL a Bárta z wewerek, a nakonec se třeba ukáže, že je za tím Paroubek a ČSSD?....To by byly protáhlé xichty ;-D

Nicméně jsem sám zwědawý, jestli se wůbec podaří zjistit, kdo je za tou prasárnou....

0/0
22.6.2011 9:43

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Docela by mě rozesmálo, jak by se asi twářili wšichni ti,

A není svým způsobem jedno, kterej oddíl mafie za tím stojí?

Když Vás zmlátí baseballovou pálkou, taky nebudete zjišťovat, kdo ji vyrobil ...

0/0
22.6.2011 9:57

MayaMoya..

Re: Docela by mě rozesmálo, jak by se asi twářili wšichni ti,

Ty jsi polák? 8-o

0/0
22.6.2011 10:36

nafouknutá bublina

Re: Docela by mě rozesmálo, jak by se asi twářili wšichni ti,

Ano, na Paroubka by to vypadalo, nebýt v té kauze namočen Rychetský. A Rychetský a kauza obchodu s bílým masem - to je už ale hóóódně přitažené za vlasy.

0/0
22.6.2011 10:59

Ten kdo o tom něco ví

Přijde mi naprosto ujeté

aby SOUDCE povolil odposlech a nijak nezkoumal, komu číla patří 8-o  To je mimo zdravý rozum.

Nicméně: sledovaly se osoby poněkud výše než běžný občan a je dost možné, že přijde i rychlé potrestání a změna. Jo, kdyby to takhle fungovalo vždycky. !!

0/0
22.6.2011 9:23

Bezpřezdívky-

Re: Přijde mi naprosto ujeté

Nebyly to odposlechy, byly to výpisy provozu telefonů - tedy jen to, co má k dispozici každý zaměstnavatel pro telefony svých zaměstnanců. To jen MF zase jednou udělala bouři ve sklenici vody

0/0
22.6.2011 9:38

T vůj_stín opět opět zpět

Re: Přijde mi naprosto ujeté

oproti výpisu to obsahuje ještě odkud, resp. z které BTS byl hovor veden. Ale to je tak všechno.

0/0
22.6.2011 9:57

mckorbik

Re: Přijde mi naprosto ujeté

Souhlasim ze by si to mel proverit, ale prece ty cisla navrhoval policista a ne nejaky obycejny obcan. Kdo by predpokladal ze policajt bude pridavat telefonni cisla to "cizich: kauz :)

0/0
22.6.2011 9:43

nafouknutá bublina

Re: Přijde mi naprosto ujeté

Pokud ale soudce bude vědět, čí ta čísla jsou, nemůže být zase až tak nestranný. Spíš bych to viděla tak, že soudce si ta čísla ověří telefonicky u nadřízeného policisty.

0/0
22.6.2011 11:04

nafouknutá bublina

Re: Přijde mi naprosto ujeté

Taky blbost. Soudce by mohl být odposloucháván.

0/0
22.6.2011 11:18

P.spk

Žádný důkaz stejně v ČR nic nedokazuje

I kdyby bylo politikovi cokoliv prokázáno (viz. např. Michálek-Drobil), stejně nikdo nikdy v ČR potrestán nebude, tak o co tu vlastně běží ???

0/0
22.6.2011 9:21

nafouknutá bublina

Re: Žádný důkaz stejně v ČR nic nedokazuje

A jak by asi tak mohl být potrestán někdo, kdo prokazuje trestný čin nahrávkou, když nahrávka není u soudu brána jako nevyvratitelný důkaz, protože se dá lehce zfalšovat. To měl John jako ministr vnitra vědět. Co lze použít v pořadu Na vlastní oči, nelze použít u soudu jako důkaz a bez důkazu nikoho neodsoudí.

0/0
22.6.2011 11:08

diskuter99

Re: Žádný důkaz stejně v ČR nic nedokazuje

a protože to věděl, tak Michálkovi odmítl provedení policejních odposlechů ... u těch se už těžko tvrdí něco o zfalšování

0/0
22.6.2011 12:05

trasprd

Mám dojem,

že se zjistí, že policista to dělal zcela na vlastní pěst, nikdo za tím nestál, nedejbože nějaké politické kontakty. Panáček nakonec dostane podmínku, doživotní držhubné a všichni budou spokojeni.

0/0
22.6.2011 9:08

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Mám dojem,

Anebo si jedou půjde zaplavat do bazénu, aby se posléze zjistilo, že vůbec, ale vůbec neuměl plavat ...

0/0
22.6.2011 9:12

Stříhali dohola velikou holčičku

Policista nejspíš fungoval jako určitá provozovna

Každý, kdo si u něj objednal trasování někoho důležitýho, byl uspokojen.

Až do doby, než to prasklo.

A nemyslete si, že se něco vyšetří. Mafiáni svoje objednávky posílali přes jednoho a více prostředníků. Nebude možné je vystopovat, natož jim něco dokázat.

0/0
22.6.2011 8:58

Lízal

Chlapa zavřete do samovazby a on zazpívá!

Tomu fakt nerozumím... Ale je to dobrá finta - přes nějakého nýmanda v zapadákově získávat povolení k odposlechům 8-o

Zcela tady chybí zpětná vazba. Soud by měl rovněž kontrolovat, na koho se sledování vztahuje, no ne?! !!

0/0
22.6.2011 8:57

nafouknutá bublina

Re: Chlapa zavřete do samovazby a on zazpívá!

Ano, zkontrolovat, na koho se sledování vztahuje. Ale jak? Možná by to měl kontrolovat předseda senátu, protože když bude soudce znát jména, nebude nestranný.

0/0
22.6.2011 11:13

Kqubi

dá se nějak zjistit zda jsem odposlouchávanej??

né že bych byl zajímavej:-),ale je nějaká technika co to dokáže odhalit? asi neni, že? je to jen "třetí" sluchátko,co?

0/0
22.6.2011 8:48

Generál Augusto

Re: dá se nějak zjistit zda jsem odposlouchávanej??

Zavlojej si a poslouchej jestli tě někdo poslouchá8-o8-o

0/0
22.6.2011 8:57

diskuter99

Re: dá se nějak zjistit zda jsem odposlouchávanej??

nedá - odposlechy se dějí přímo na "ústředí" jednotlivých operátorů, takže žádné neobvyklé) ruchy, šrumy, echa, ozvěny ....

0/0
22.6.2011 12:07

Kei: místní od roku 2001

Nakonec se ukáže, že policajt...

...na vlastní pěst rozkrýval zločin století. Jména tam na to má.

0/0
22.6.2011 8:41

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Nakonec se ukáže, že policajt...

Krakatice 2, ostatně Krakatice je pořád u ledu ne? Kdo by se zajímal o prorůstání mafie do politiky:-/

0/0
22.6.2011 8:44

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Nakonec se ukáže, že policajt...

To je hodně naivní postoj.

Asi hodně koukáš na bondovky a colombovky ...

0/0
22.6.2011 9:03

Kei: místní od roku 2001

Re: Nakonec se ukáže, že policajt...

Ta varianta tu taky je, zvláště při pohledu na jména, která ho zajímala. Ale napsal jsem to tu spíš k obveselení ;-)

0/0
22.6.2011 9:09

nafouknutá bublina

Re: Nakonec se ukáže, že policajt...

No, právě při pohledu na čísla se mi zdá nepravděpodobné, že by to dělal ten policista z Horní-Dolní na vlastní pěst.

0/0
22.6.2011 11:17

p.erk

Re: Nakonec se ukáže, že policajt...

Ty jsi ale naivní velká holčička..

0/0
22.6.2011 11:55

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Největší fór bude

až se ukáže, že ti sledovaní včetně novinářů byly v něčem namočeni nebo alespoň podezřelí a ve styku s nějakými lumpy:-)

0/0
22.6.2011 8:40

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Největší fór bude

byli...

0/0
22.6.2011 8:41

Kei: místní od roku 2001

Re: Největší fór bude

Si byl rychlejší :-)

0/0
22.6.2011 8:42

nafouknutá bublina

Re: Největší fór bude

Ne v něčem, ale v obchodu s bílým masem - a to mi na Rychetského zrovna nesedí.

0/0
22.6.2011 11:21

uplnej_debil

Pokračování

oslonovely o hodné SSI a zlé ABL... děkuji a již s těším na další a další pokračování 8-o

0/0
22.6.2011 8:36

Bouše

A v čem tedy jel Rychetský ?

8-o :-P

0/0
22.6.2011 8:33

Vici77

Re: A v čem tedy jel Rychetský ?

v ničem, ale někdo potřeboval vědět, zda budou volby či nikoli - a potřeboval to vědět dřív, aby mohl mít info - stáhnout kampaň atd. Jediný, kdo to "předpovídal" byl Paroubek

0/0
22.6.2011 8:55

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: A v čem tedy jel Rychetský ?

Spíš potřeboval materiál k obchodování a vydírání.

0/0
22.6.2011 9:05

medved_cz

Re: A v čem tedy jel Rychetský ?

Zrušil Jyrkovi jeho předčasné volby.

0/0
22.6.2011 9:29

bitkar

teda...

ja pochazim z Varnsdorfu a nevim, ze by tam krom priblblyho mistniho oddeleni poradkovy policie byli nejaky detektivove. Pokud vim, kdyz se neco zavaznyho stalo, tak dycky jeli z vetsiho mesta. Asi se hodne za ta leta co tam nejsem zmenilo. To mesto je dycky ve zpravach kvuli nejaky ostude :))

0/0
22.6.2011 8:23





Najdete na iDNES.cz