Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští snajpeři jsou nejlepší na světě, rozpůlí kulku o ostří nože

Čeští policejní odstřelovači vyhráli v Maďarsku mistrovství světa. V rámci jednotlivých disciplín stříleli na vzdálenost od 20 do 410 metrů, ze všech možných pozic, po fyzické zátěži nebo z jedoucího vozidla. Jednou ranou museli snajpeři také zasáhnout ostří nože a rozpůlit kulku na dvě půlky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pvl1

Náš veterinář taky umí

rozpůlit kulku o ostří nože.

0/0
18.6.2011 19:51

__M__

Re: Náš veterinář taky umí

Nemělo tam být: ... si umí rozpůlit ...    ;-D

0/0
19.6.2011 9:49

dislektik-idnes si na mě zasedla

aspon něco když už nic

0/0
18.6.2011 15:59

Censors will be assimilated999

Uz nadpis lze..

Ti snajperi jsou nejlepsi z tech co tam byli, nikoliv z tech na svete. Snad kazdej vyspelej stat pouziva svoje elitni strelce tak, ze jsou dostupni 24 hodin. Nechci tvrdit, ze tam same nuly, ale neverim, ze tam staty poslaly to nejlepsi co maji. To nejlepsi zustalo doma pro pripad potreby. V CR se toho bohuzel nic nedeje, tak si mohli dovolit vyslet to nejlepsi co maji..

0/0
18.6.2011 13:17

Judge Dredd

Re: Uz nadpis lze..

Tahle doba je milej zlatej pane už dávno pryč... dnes tam každej posílá best of best

0/0
18.6.2011 17:15

Censors will be assimilated999

Re: Uz nadpis lze..

Uz vidim, jak Kanada, UK, nebo USA stahuje svoje nejlepsi lidi z Afghanistanu na nejakou bezvyznamnou soutez...;-D

0/0
18.6.2011 17:32

Judge Dredd

Re: Uz nadpis lze..

a ty si myslíš, že Kanada, UK a USA má dislokované svoje nejlepší lidi, aby je odstřelil nějakej blb v Afghanistánu ;-D;-D;-DR^R^

Ty nejlepší dělají trochu jinou práci - přečti si třeba o DeltaForce (a takových jednotek je několik).

A co se týká policejních sniperů, tak ty jaksi ani v US ani UK ani Kanadě nemá vláda, ale jednotlivé města. Třeba v US jsou nejlepší jejich policejní snipeři v NYPD, LAPD, LASD a potom v několka malých policjeních jednotkách mětské policie nebo úřadu šerifa.

0/0
18.6.2011 17:38

Oerteplur

A jaké je jejich využití vzhledem k jejich nemalé mzdě ?

8-o

0/0
18.6.2011 12:14

kapitan_karotka

Re: A jaké je jejich využití vzhledem k jejich nemalé mzdě ?

Zasahy v bankach, pri drzeni rukojmi. Obdoba americkeho SWATu.

0/0
18.6.2011 12:19

pučmidrát

Re: A jaké je jejich využití vzhledem k jejich nemalé mzdě ?

A podle čeho soudíš že mají nemalou mzdu? 6-7. platovou třídu má vedení OOP v Horní dolní s 8 přísl.. Navíc s příplatkem za vedení!

0/0
18.6.2011 15:49

__M__

Re: A jaké je jejich využití vzhledem k jejich nemalé mzdě ?

Ale to tam máš napsané!  Půlí kulky.  ;-)

0/0
19.6.2011 9:50

kapitan_karotka

Rikam to uz dlouho

Mame skvele specialni jednotky (jak policejni slozky tak armada) Proto nechapu, proc jsou obyvatele proti jejich uplatnovani v zahranici. Priznejme si naprosto ferove, ze krome piva a hokejistu toho moc k nabidnuti nemame. Vetsi angazovanost v zahranicnich sarvatkach by nam prineslo obrovskou reklamu.

0/0
18.6.2011 12:07

Censors will be assimilated999

Re: Rikam to uz dlouho

Nemate nic. Je neco jineho, kdyz mas dobre trenovanou jednotku a kdyz mas trenovanou jednotku, ktera ma hodne zkusenosti primo z ostrych bojovych akci. To druhe CR nema a az pujde do tuheho, ukaze se, ze je to banda straspytlu..Rv

0/0
18.6.2011 13:18

RayPall

Re: Rikam to uz dlouho

A proto sklízí české speciální jednotky v Afghánu takovou chválu od Britů a Američanů, že? x)

0/0
19.6.2011 0:09

RodoDendron0003

Cože? Rozpůlí si půlky kulkama?

0/0
18.6.2011 11:20

Bouše

Re: Cože? Rozpůlí si půlky kulkama?

Ne, kulky nožem. :-)

0/0
18.6.2011 13:10

Marik admin 0:9

kolikrát si říkám

že by jeden nasranej sniper postavil pušku 500 m od vchodu do sněmovny a začal sundavat jednoho po druhém ;-D

0/0
18.6.2011 9:53

kapitan_karotka

Re: kolikrát si říkám

ti panove jsou nastesti dusevne vyrovnani a toto je velmi nepravdepodobne. Navic, kazdy narod ma takovou vladu, jakou si zaslouzi.

0/0
18.6.2011 12:08

RayPall

Re: kolikrát si říkám

Co jsme si zvolili, to tam máme x)

0/0
19.6.2011 0:09

DoDo2006

Proboha, proč?

;-( Tohle podporuji z daní ;-(

0/0
18.6.2011 7:29

RayPall

Re: Proboha, proč?

Až jednou budete v bance a tu banku přepadne nějaký magor, tak vám dost možná sniper, co si ho platíte z daní, zachrání život x)

0/0
19.6.2011 0:10

__M__

Re: Proboha, proč?

Zatím trefili akorát Mrázka.

0/0
19.6.2011 9:52

karelka7

Re: Proboha, proč?

;-D;-D

0/0
20.6.2011 23:25

paulina

Jsou to frajeři!

R^

0/0
18.6.2011 6:27

michael.transport@yahoo.com

natrenovano maji

a ted panove naostro....jednoho po druhem  zacal bych bratrem Hadem a zkoncil...sakra vzdyt to konec ani nema ;-D

0/0
18.6.2011 0:10

Hrustic

Hosi

maji muj respekt - tohle je vazne umeni! Nestaci mit posunuty prah bolesti nebo zodpovednosti a mlatit kolem sebe ... R^

Jsou tu sice i nejake pseudohumanitni komentare, ale je treba si uvedomit, ze parchanti nasvete vzdycky byli a pravdepodobne vzdycky budou....

+1/0
17.6.2011 23:23

Leninovo bytostné já

to se teď zakázky

jen pohrnou ;-D:-P

0/0
17.6.2011 22:42

majkl1

Fascinující.

Tedy ne onen článek, ostatně mám ten dojem, že vyhráli už vloni, ale diskuse k němu. Tak nějak mi to vychází, že jsme neskutečně militantí, kam se na nás hrabou islamisti. Nebo to bude jako s odboráři, že jedni řvou a druzí se usmívají? Ale něco je špatně. Život není DOOM a v něm není ani next level, restart mission či load saved game.

Pro všechny machry a Macha jen pár slov z písničky pana Suchého: ...jó, to jsem ještě žil, pak ale přiletěla střela, lesklá a horká střela, uprostřed mýho čela, našla si mrcha cíl......

0/0
17.6.2011 21:56

procensora@seznam.cz

Re: Fascinující.

Militantni. Cech neni militantni. CR byla driv zbranova velmoc. CR mela skvelou army a tato by Hitlera dlouho odrazila. Ja myslim, ze tradice, history to je. Ne militantni

0/0
17.6.2011 22:04

majkl1

Re: Fascinující.

Tak nevím, zda si ze mne děláte srandu, ale vzhledem k Vašemu nicku asi ne. Sorry. Máte pravdu v tom, že prvorepubliková ČSR byla zbrojní velmocí. Škoda, ČZ (česká zbrojovka) a další. Česká armáda a ani její výzbroj rozhodně nebyla k zahození, včetně letectva. Pohraniční opevnění (ŘOPíky a velké pevnosti typu Hanička) stojí dodnes, protože i hitlerovským okupantům došlo, že jejich likvidace by byla neskuteně náročná, ač jim území tehdy patřilo. Teorericky jsme se mohli hájit dlouho, pokud by tehdejší "spojenci" nepřistoupili na mnichovský diktát. Pánové Daladier a Runcimor. Měli bychom asi spoustu padlých, ale vztyčenou hlavu. Takto tehdejší čeští vojáci opouštěli svoje pozice s pláčem bez jediného výstřelu a tento cejch asi neseme dosud. Nic na tom nezmění naši letci v bitvě o Británii, ani Svobodova ruská jednotka, ani domácí odboj. Prostě jsme stáhli ocas mezi nohy a vyklidili dobře hájitelné pozice. Ale třeba bych to dnes nepsal, protože bych se nenarodil.

0/0
17.6.2011 22:36

RayPall

Re: Fascinující.

Nevím...na zemi by vzhledem k relativně zastaralé německé výzbroji v té době (v roce 1939 ještě zdaleka nebyl Wehrmacht tou silou, která si poté během několika měsíců podrobila celou Evropu) a absenci zkušeností a sebevědomí šlo klást Němcům velmi účinný odpor.

Ale ve vzduchu by to bylo něco jiného. Německé bombardéry, proti kterým by sice obratné, ale pomalé a slabě vyzbrojené Avie B-534 neměly šanci, by srovnaly všechna velká česká města se zemí a statisíce Čechů by zahynuly pod troskami. Vždyť tím vyhrožovali i Háchovi, když ho nutili podepsat smlouvu o protektorátu...

Ano, možná bylo zbabělé se nebránit, ale paradoxně to zachránilo spousty životů. Vezměte si Polsko - bránili se, bojovali statečně a jak dopadli.

0/0
17.6.2011 23:17

procensora@seznam.cz

Re: Fascinující.

Ano, ja myslim, ze Hitler CR pak by delal hroznou revenge. Zle by delal. :-/

0/0
17.6.2011 23:37

kapitan_karotka

Re: Fascinující.

ja neverim tomu, ze by se Francie a Anglie pridaly na stranu Nemecka. V okamziku, kdy by Nemci zautocili na nase uzemi pevne verim tomu, ze by se bud spojenci pridali na nasi stranu nebo nedelali nic. Rozhodne je pritazene za vlasy, ze by se pridali k Nemecku. Francie a Anglie mela z Nemcu docela vychr. Kdyby se ukazalo, ze je mozne je jednoduse porazit a zarazit tak jejich valecne choutky.....

0/0
18.6.2011 12:12

nejaktak

Re: Fascinující.

Neznám jedinou akci německých bombardérů za druhé světové války, která by splnila plánovaný cíl.

0/0
18.6.2011 15:44

procensora@seznam.cz

Re: Fascinující.

Pane, to neni humor! Ja pisu jak si to myslim. Cesi maji to tradici. Byli dobry vojaci, jsou dobry vojaci. Dnes, toto se dobre vi jak by Hitlerovi namlatili Cesi. To tal je. Ted to tak je taky. Army jak luvi do job politika, to je spatne vzdycky :-/. Ti jak vyhrali WC, to CR Police a ti brani obyvatele. To je dobre, ze CR ma tak dobre sniper ;-) R^

0/0
17.6.2011 23:35

kapitan_karotka

Re: Fascinující.

No ja bych to zase tak jasne nevidel. V postupu nemcu prez hranice by sme zabranili. Je tam vhodny teren + se zde dlouhodobe pocitalo s obranou. Vojaci znali teren a rozmisteni obranych pozic. Horsi by to bylo ve vzduchu. Nase stare Avie by tezko kladly odpor. Otazka je, jak by se zachovala Francie a Anglie kdyz bylo jasne, ze jsme Nemcum rovnoceny protivnik. Ja pevne verim, ze by udrzovali nebe nad nama ciste a at si vse s Nemcema vyridime rucne na zemi.

0/0
18.6.2011 12:16

coudy.v

World Record Long Distance Sniper Kill (2430M)

http://www.youtube.com/watch?v=kkYvCSy0zg8&feature=related

0/0
17.6.2011 21:12

procensora@seznam.cz

Re: World Record Long Distance Sniper Kill (2430M)

2430 meter - 1,5 mil? Dobre dobre

0/0
17.6.2011 21:21

stagger

Re: World Record Long Distance Sniper Kill (2430M)

to byl kanaďan, trumfnul ho brit - 2475m a střílel L115A3  ráže .338 LAPUA

0/0
17.6.2011 21:30

procensora@seznam.cz

Re: World Record Long Distance Sniper Kill (2430M)

Ty vsechny predbehl Fin jak jste o nem vy psal ;-) R^ Samopal a no optics a WW2, zadna top techniqua. Super ;-)

0/0
17.6.2011 22:01

Quasar

Měl bych pro vás 200 terčů.

Na Malostranském náměstí.

0/0
17.6.2011 21:08

Isabelle

Re: Měl bych pro vás 200 terčů.

Je docela mozne, kdyby jste je nazvali strelci a ne snajperi ... fandili by jste jim ... :-)

0/0
17.6.2011 21:29

bar12345

Franta Mrázků by mohl vyprávět, jací jsou mistři

0/0
17.6.2011 21:05

Generál Ugarte - inmortal

Re: Franta Mrázků by mohl vyprávět, jací jsou mistři

Nemohl...

0/0
17.6.2011 21:08

Deliveres

Rozpůlit střelu na 60 metrů

je technický nesmysl a žádný odstřelovač by toto nedokázal zopakovat. Spíše se to stalo čistě jednou a náhodou. Autor článku by se měl vrátit do školy.

0/0
17.6.2011 20:45

John Coffey IV

Re: Rozpůlit střelu na 60 metrů

Komentujete něco o čem nic nevíte. Shodou okolnosti osobně znám jednoho z nich co tam střílel. Tato disciplína, jakkoliv nenavidena je standardni soucasti soutěži. To ze vyhráli Číňani podvodem a na jejich hymnu nikdo ani ne stal ... O tom se již nepíše...

0/0
17.6.2011 23:04

__M__

Re: Rozpůlit střelu na 60 metrů

A jak podváděli?

0/0
18.6.2011 7:18

nejaktak

Re: Rozpůlit střelu na 60 metrů

Měli špičku kulky se zářezem, který jim na to ostří přesně zapadlo.;-D

0/0
18.6.2011 15:47

__M__

Re: Rozpůlit střelu na 60 metrů

Jo tak to jo, já už si myslel, že měli víc nabroušené ty nože. ;-)

0/0
19.6.2011 9:48

ar156

Pro autora článku

to co letí ze zbraně je střela - kulky má pes.

0/0
17.6.2011 20:45





Najdete na iDNES.cz