Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nikdy jsem neřekl, že za někoho stávkujeme, tvrdí odborář Dufek

Odboráři jsou se čtvrteční stávkou v dopravě nadmíru spokojeni. Neváhali prohlásit, že jsou jejími jednoznačnými vítězi, a naznačili, že jednodenním protestem to nekončí. Podle odborového předáka Bohumíra Dufka, který byl hostem on-line rozhovoru iDNES.cz, stávkovali jen za sebe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tazwoman

Navztek odborům

by měli Ti ,co podporují trojkolku (myslím jejich voliče ) a jejich reformy, dobrovolně se přihlásit k nástupu do důchodu  v 70 letech už nyní a nechat si zvýšit daně,jít prostě příkladem.  ;-)

0/0
18.6.2011 11:50

standaaa

Byl jste členem KSČ?

OTÁZKA: Dobrý den,

byl jste Vy a další odboroví předáci členy zločinecké organizace KSČ?

děkuji

---------------- Na tuto otázku odmítá dotazovaný odpovídat  ======================================

http://zpravy.idnes.cz/odborovy-predak-bohumir-dufek-dkv-/odpovedi.asp?t=DUFEK&strana=3

+1/0
18.6.2011 9:25

Leva

Dufku

Soudruhu Dufku, tvoje komunistická minulost je dostatečně známá a tak se nedivím co děláš. Životním heslem komunistů a bolševických odborářů vždy bylo škodit. Vyvoláváním chaosu oblbuješ dělnické kvádry a ty se z toho máš dobře. Kde by jsi bral 137 tisíc měsíčně za žvanění a páchání škod. Jinak jsi se svými soudruhy prokázal, že nepotřebujeme osobní dopravu. Republika se nepoložila, jak jsi si přál, ba naopak. Soudruzi odboráři nás přesvědčili, že se zbytečně vyhazují naše peníze za dotování prodělečných drah, zvláště osobní dopravy, kdy ve špinavých vagonech sedí v celém vlaku maximálně deset lidí, z toho 9 bezdomovců na černo. Vláda hodně ušetří, když ponechá jen nákladní dopravu a mezinárodní rychlíky. Zbytečné vagony se prodají třeba do Bangladéže a zbytečné strojvedoucí - řvouny propustit za nadbytečnost. Pracujícím by mohla vláda vyplácet státní příspěvek na jejich individuální dopravu do zaměstnání. Ale jen těm co pracují.

0/0
18.6.2011 6:19

jarda

Re: Dufku

Netřeba dalších slov. Díky za váš názor. Sdílím jej. ;-)R^R^R^

0/0
18.6.2011 10:55

Dalšínickvpekle8 aneb 1000 dukát

Soudruh má krátkou paměť

Prý za nikoho nestávkovali . Tak to tenhle plakát nechal natisknout asi Kalousek : http://www.cmkos.cz/tiskove-informace/3066-3/prohlaseni-cmkos-ke-stavce-koalice-dopravnich-odborovych-svazu

0/0
17.6.2011 21:36

majklblog@volny.cz

Napsáno toho bylo v diskusi hodně,

takže nevím, zda mám přidat i svůj křen. Dokonce jsem si dovoli drze napsat k tomuto tématu článek: http://michaelslavicek.blog.idnes.cz/c/196943/Odbory-ci-odpory-aneb-selektivni-sluch-a-hluch-1.html , takže snad jen opět k jeho závěru: Vážení páni odborářští bosové, dělejte to, k čemu jste - hajte zájmy zaměstnanců vůči zaměstnavateli a "nekakejte se" do "velké politiky" . Je to smutné, ale sláma vám z vašich výroků kouká z bot. A teď mi povězte ještě tu o Karkulce, jak odboráři zahnali pravicového vlka, co jí chtěl sežrat v okamžiku, když levice neměla čas jí ochránit, jelikož se právě snažila odstranit správce lesa. 

.

+1/0
17.6.2011 20:46

Reeve

Pánové, pánové...

...je hezké, jak se tu vzájemně siláckými výkřiky navzájem ujišťujete v "jednotném" názoru na ty ošklivé odbory.

Vřele vám doporučuji: Začněte aktivně pátrat i po jiných zdrojích informací, než jsou mainstreamová média typu iDnes a jejich "pravověrní" diskutéři s "jediným správným" názorem. Zkuste odložit černobílou optiku "vpravo - dobré, vlevo - špatné". Jinak vás čeká těžké rozčarování.

Jo, klidně mi vynadejte do kvičících odborářských čuňat. Hlavně se ale zkuste alespoň trochu zamyslet, nežijete-li v dobrovolném informačním a názorovém ghettu.

0/0
17.6.2011 20:27

etrusk

Re: Pánové, pánové...

Vždycky jsem se spoléhal na vlastní úsudek, to se spolehněte. Stádní efekt předvádějí spíš právě ti odboráři :-)

+1/0
17.6.2011 22:21

Vodouch77

Někdy je dobré kouknout i na špatný film

Na začátku devadesátých let byl natočen jeden velmi špatný film s názvem "Ještě větší blbec než jsme doufali". Nevím proč jsem si při čtení odpovědí pana Dufka na tento film vzpoměl.

+3/0
17.6.2011 18:53

karelvesely

-

Pane jo....to je myslitel. R^ Vážně jsem se při čtení pobavil. Díky, soudruhu. jen si mě utvrdil v tom, co si o vás, odborářích, myslím už dávno...;-DR^

+2/0
17.6.2011 17:52

xsmudla

pan by mel chodit

po poli a hned by bylo pohnojino ..

+2/0
17.6.2011 17:43

johnsondv

jo-jo

R^

0/0
17.6.2011 17:10

kodlik77

A co na to velký Jyrka P?

Odvrátit třetí světovou válku dokázal a vládu nesesadí? Anebo už o tom píše knihu? Jak zachránil celou zemi od pohromy, protože jen díky němu vyjeli v Praze a Brně alespoň někteří řidiči?

0/0
17.6.2011 17:07

awacs767

Odbory ohrožujou demokracii

Volby vyhrála pravice, takže se budou dělat reformy.

0/0
17.6.2011 16:34

Tazwoman

Re: Odbory ohrožujou demokracii

Volby vyhráli sosani,ale pravicoví korytáři drželi při sobě . Reformy pořádný,vždyť ovčané dokud nedostanou pořádně přes papuli,tak jim to nedojde.Hlavně se nenechte rušit při hospodaření s penízkama. ;-D

0/0
18.6.2011 11:39

Madqwert-volič ČSNS

Agent v žoldu ČSSD

Tím, že potvrdil exkluzivitu spolupráce mezi odbory a ČSSD, když vyloučil spolupráci s jinými levicovými stranami, klesl v mých očích na prachsprostého placeného agenta haškovců ;-D

0/0
17.6.2011 16:06

cutting

Re: Agent v žoldu ČSSD

Chapu Macuro, to nastve, kdyz nechce jit do spolku s tvym velkym vudcem bradavicnikem. Proste se smir s tim , ze uz jste mimo a na rozezrane odborare vam chybi penize.;-D

0/0
17.6.2011 16:26

Madqwert-volič ČSNS

Re: Agent v žoldu ČSSD

pro mne je po tomto rozhovoru Dušek jen "mrtvej Homolka" ;-D

0/0
17.6.2011 16:43

cutting

Re: Agent v žoldu ČSSD

On se bude dál velmi dobře živit svým žvaněním, ale vy už jste mimo hru. A je skutečně úsměvné, že i ty odbory už na vás zvysoka vykonávají velkou potřebu .To svědčí spíš o tom, že "Mrtvej" jsi ty a tvůj vůdce. ;-D

0/0
17.6.2011 16:47

Davidxyz

Ano .... je to lhář.

A to snad někoho překvapí. Odborář, politik .... lháři. Překvapí, že v tom marasmu naší politiky je nakonec takový Kalousek ten méně ulhaný a věrohodnější. Nemluvě o jeho vrcholném kousku, jak si šel podiskutovat .... a odbory, které nechali svoji klaku řvát, ať jde ven, přišli o argument, že nechce diskutovat.

0/0
17.6.2011 15:52

kodlik77

Re: Ano .... je to lhář.

Ano. Je to tak, že jediným vítězem té včerejší stávky je Kalousek. Tohle byl kousek, který by se měl v politologiích vyučovat. A odboráři z něj měli takový strach, že pomáhali ženám od něj dál. Dnes má R^

0/0
17.6.2011 16:02

Davidxyz

Ha, ha .... bez doprávků se neobejdeme

Houbeles. Oni se neobejdou bez našich daní, z kterých je železnice i MHD masově dotovaný. Bez dotací by ceny jízdného byly takové, že mimo centra Prahy s nedostatkem parkování by neměli ani jednoho zákazníka, auto by vyšlo vždy laciněji. A nepracovat by pak mohli až do aleluja.

0/0
17.6.2011 15:49

grandemi

Pokrytci prolhaní !

Lež jako věž. Tvrdili, že stávku podporuje až 80% obyvatel a tedy stávka jde i jejich jménem. :-(

0/0
17.6.2011 15:48

kodlik77

jojo

OTÁZKA: Co bylo cílem stávky? Splnili jste ten cíl?

ODPOVĚĎ: Já jsem přesvědčený, že ano a pokud byste byl jiného názoru, počkejme si na pondělí na tripartitu, jak proběhnou jednání.

Jinými slovy: Co bylo cílem stávky nevím, ale cíl jsme splnili.

ANO, je to tak. Jeden z nejvyšších odborářů neví, co chce, ale nedá pokoj, dokud to nedostane!!!

ZRUŠTE ODBORY!!!

0/0
17.6.2011 15:46

Good luck

...

Jéžiš to je lhář..

0/0
17.6.2011 15:39

grandemi

Re: ...

R^

0/0
17.6.2011 15:49

Dalšínickvpekle8 aneb 1000 dukát

Bez odborů

By jste makali 20 hodin denně za skývu okoralého chleba a bydleli ve slumu ve stínu továrního komína . Tak si važte toho co máte a o slovech bojovníka za váš lepší život se nepochybuje , holto jedna nevděčná !! ;-O;-€

0/0
17.6.2011 15:36

Hrustic

Re: Bez odborů

;-) R^ :-)

0/0
17.6.2011 15:52

Davidxyz

Re: Bez odborů

Makali by jsme 30 hodin, skýva chleba by byl plesnivá a bydleli v dírách v zemi. Nedával jsi soudruhu na školení pozor!!!!

.

Realita ovšem je, že ač odbory a socdem v 19. a začátkem 20.stol. opravdu přispěli k "humanizaci" kapitalismu a demokratizaci, tak původní program mají splněný, programově jsou zcela vyprázdnění a nyní jen usilují o sociální stát NA DLUH. Koncepci sociálního státu nikoliv na dluh nejsou schopni přinést, maximálně ještě tak nějaké ekologické blouznění.

+1/0
17.6.2011 15:56

pivicko007

Obrovská rychlost

Pan Dufek začal odpovídat na otázky v on-line rozhovoru v 11:07 hod, v tuto chvíli je 15:30 a má před sebou ještě cca 1/4 otázek - neví, co má dpovídat? A to u některé odpovědi jsou "velmi" stručné -

Na tuto otázku odmítá dotazovaný odpovídat

 ;-D

0/0
17.6.2011 15:36

prajester

Dufek na Kalouska nemá

ani náhodou. To, že pan Kalousek při včerejší stávce zabodoval a fakticky zvítězil on, nemusí nikoho překvapovat. Vždyť už Josif Vissarionovič kdysi tvrdil, že jeho nejlepší maršálové jsou ti, co nevíc chlastají. Takže Kalouska nas..t-eh, co to blábolím, chtěl jsem napsat na Hrad.

0/0
17.6.2011 15:31

chochola

V předchozích komentářích

se někdy uvádí, že se bez dopraváků neobejdeme. To je čistá pravda. Za úvahu ovšem stojí, jestli by se dopraváci sami neobešli bez tak "vítězných" odborů (zejména jejich šéfů). I když - v tak tvrdém kapitalismu a bez vůdců dělnické třídy...

+1/0
17.6.2011 15:29

Larrax

A co ty jejich letáky?

Četl Dufek vůbec letáky, které odboráři rozdávali? "stávkujeme i za vás". No je vidět, že mají výbornou organizaci, ale pravá neví, co dělá levě ....

+1/0
17.6.2011 15:25

Larrax

Re: A co ty jejich letáky?

levá, ale "levě" taky není špatný :-P

0/0
17.6.2011 15:26

AES/EBU

Re: A co ty jejich letáky?

... levá neví co dělá levá.

0/0
17.6.2011 15:30

grandemi

Re: A co ty jejich letáky?

R^

0/0
17.6.2011 15:50

libynn

kdo je proti odborům,

je i proti sobě!

0/0
17.6.2011 15:16

Gaston

Re: kdo je proti odborům,

Nemám nic proti odborům, když se zabývají odborovou činností. Ale vystoupil jsem z nich po 35 letech, když jsem zjistil, že se staly nástrojem oranžových v politice.

0/0
17.6.2011 15:20

Invandrare

Re: kdo je proti odborům,

u DPP je to jen zajištění právníka pro problémové jedince a nebo cestovní kancelář (rozuměj pořadatel výletů).

0/0
17.6.2011 16:22

Larrax

Re: kdo je proti odborům,

kdo je s odbory, je proti všem

+1/0
17.6.2011 15:27

grandemi

Re: kdo je proti odborům,

R^R^R^

0/0
17.6.2011 15:50

jesterkasploutvema

nikdy jsem to neřekl

ale máme to na letácích ;-D;-D;-D;-D

0/0
17.6.2011 15:10

kOBLICH

Fuj, vy zlobiví!

To vám doma neřekli, že smát se mentálně zaostalým lidem je neslušné?

Ale, přiznám se, že nedovedu pochopit, proč se takoví lidé sdružují zrovna v odborech. Vždyť tam není žádná zábava, společné výlety na hřiště a ani loutkové divadlo tam nehraje. Jen pár Šmidrů (ve skutečnosti jsou to ale spíše Kašpárci)  by se tam našlo.

+2/0
17.6.2011 15:09

AES/EBU

Re: Fuj, vy zlobiví!

Oni už nejezdí na rekreace ROH?8-o

0/0
17.6.2011 15:23

Čičinka Čiči

To co se tu rozplývají nad tím, že se bez dopraváků obejdou,

nechť si uvědomí, že ten pocit je falešný vyplývající z jednoho dne dovolené, kdy většina nikam  nejela či nepřevážela balíky. Kdyby se dopraváci zasekli na týden či měsíc, tak už tu všichni zkuhráte, jak vydírají a jak jejich služby najednou chybí. R^[>-]

0/0
17.6.2011 14:58

kodlik77

Re: To co se tu rozplývají nad tím, že se bez dopraváků obejdou,

Vydírají. To je jasné snad i tobě. Takže co s tou soukromou dopravou i ve městech? Zabránili bysme tím tomu jejich vydírání. Na železnici do osobní už půjde Jančura, tak by mohl vzít i nákladní. Nemyslete si, že by to nešlo. On svět se bez pár lidí neobejde, ale odborář mezi nimi rozhodně není ani jeden!

0/0
17.6.2011 15:03

JAR-47

Re: To co se tu rozplývají nad tím, že se bez dopraváků obejdou,

JE TO TAK R^ , ale myslíš že jim to dojde ? já myslím že ne-odboráři jsou jen hloupý dav a jejich šéfové jsou prospěcháři jen pro sebe

0/0
17.6.2011 15:09

CZMiki

Re: To co se tu rozplývají nad tím, že se bez dopraváků obejdou,

Už jsi vymyslela, proč by stávkující měli být na pracovišti?;-D

0/0
17.6.2011 15:11

Dalšínickvpekle8 aneb 1000 dukát

Jasně že se za nikoho nestávkovalo

Stávkovalo se za plná korýtka odporářských bafuňářů . Nakonec by lidem mohlo dojít že platí odborářské příspěvky jenom pro to aby se Dušek a spol měli dobře .

0/0
17.6.2011 14:58

vetchý stařík

Dufek

Dufku, Dufku...už začínáš blbnout...doporučuji odejít na odpočinek, nemyslím tím ten "věčný"....:-P

+1/0
17.6.2011 14:38





Najdete na iDNES.cz