Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát chce prodat „diplomatickou čtvrť“ v pražské Troji za 395 milionů

Diplomatická čtvrť v pražské Tróji už není pro českou vládu rentabilní, chce ji prodat za částku blížící se 400 milionům. Z původně plánovaného luxusního komplexu pro zahraniční diplomaty se totiž stala chátrající vzpomínka na československou architekturu z konce 80. let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jmhad

ať prodají

i Hradčany,nám na vsi je to fuk:-P

0/0
15.6.2011 5:50

Monastus

Re: ať prodají

S tím je bohužel počítáno ... Ale to je chyba, či snad ne ?

0/0
15.6.2011 7:09

pyjonýr z tup 009 - 4

Stát chce prodat????

Mirek s Péťou chtějí prodat.;-D;-D;-D;-D

0/0
14.6.2011 18:39

Smelldor

Naše ambasády

v zahraničí jsou mnohdy v daleko hnusnějších stavbách,  zatímco my všem poskytujeme paláce na Malé Straně, nebo vily v Dejvicích. Např. Polská ambasáda ve Valdštejnské ulici versus ambasáda ČR v ošuntělém paneláku ve Varšavě. Ukrajinci mají vilu v Dejvicích, zatímco naše ambasáda v Kyjevě připomíná kulturák v Milovicích po odchodu Rusáků. Takhle by se dalo pokračovat do nekonečna: Bulharsko, Srbsko, Rumunsko, Albánie. Všechny bych tam šoupnul, když už to stálo ty prachy. Pro takovéhle státy, ze kterých nic nekouká je to dobrý až dost a stejně to pořád bude luxus oproti tomu co my máme od nich.

+1/0
14.6.2011 18:20

papullus

Kdyby měli v hlavě víc než seno

tak tam dají ministerstvo pro místní rozvoj a uvolní se jim pro komerční účely nánherný secesní barák na Staromáku a na tom by tržíli za pronájem tolik, že by tohle v pohodě udržovali. A moderní barák je pro úřad mnohem vhodnější než secesní dům v památkové rezervaci .

+3/0
14.6.2011 17:14

10 nových životů 11-20

Re: Kdyby měli v hlavě víc než seno

R^R^R^R^

0/0
15.6.2011 6:25

Aqua

Jak moderní architekturu moc nemusim

tak tohle je poměrně zajímavá stavba. Když kolem ní člověk jde, má celkem zajímavou atmosféru...

0/0
14.6.2011 17:08

jabrbla

muze byt hur

Casto chodim kolem, podle me to vubec neni spatna architektura, i kdyz do Troje to jaksi nezapada. Ale desim se toho, co tam bude postaveno misto stavajicich budov - projekty soucasnych developeru jsou vetsinou mnohem horsi.

0/0
14.6.2011 16:54

Tutti

proc se hned bat ze je to tunel

Nechapu ty diskutujici co pisou o nizke cene a tunelu. Cena je vyvolavaci. Kdyz se vam zda nizka tak to kupte. Nabidka je verejna, omezeni pro kupujiciho nejsou. Nikdo neoslovil "vybrane" firmy. Proste normalni prodej. Naopak tunel by byl si to nechat a najmout predem vybranou firmu at to pronajima a udrzuje (za 20 milionu rocne odhaduju)

0/0
14.6.2011 16:52

kulisák

Zase nějaký šibal. To bude tunýlek.

0/0
14.6.2011 16:31

Prngr1

Re: Zase nějaký šibal. To bude tunýlek.

můžeš to rozvést, hlupáčku?

0/0
14.6.2011 18:36

1255

Komu? Zase Rusům?

0/0
14.6.2011 16:23

tuan3

Re: Komu? Zase Rusům?

.....................ti mají ,,svoje'' v Bubenči a K.Varech.

0/0
14.6.2011 17:05

pětrandočepice

Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

v luxusní vilové čtvrti podstatně vyšší?! Aby to zas nebyl tunel pro vyvolené.....

+1/0
14.6.2011 15:43

Monastus

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

Luxusní vilové čtvrti ??? ;-D

0/0
14.6.2011 15:44

tyraelid

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

Troja je jedna z nejdrazsich cvrti v Praze, ikdyz nechapu proc. A pojem vyvolavaci cena ti neco rika?

0/0
14.6.2011 16:00

Monastus

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

Jedna z kolika ? Co to je vyvolávací cena ? Pouč mně ... ;-D

0/0
15.6.2011 7:04

Cirkus Hulberto

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

... tech pet ran do ty tvy cepice musely bejt poradny prdy ... :-)

0/0
14.6.2011 15:57

pětrandočepice

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

No, nevím: 2 hektary jsou, nemýlím-li se, 20 tisíc metrů čtverečních. Stavebních pozemků. I bez budov je jejcih cena výrazně vyšší.;-)

0/0
14.6.2011 16:14

blebleson

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

Tak to kupte, když vám to připadá tak výhodné.

Je-li to opravdu výhodné, tak vám hypotéku banka jistě poskytne velmi ráda.:-)

0/0
14.6.2011 16:18

mmkk

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

Když to vezmeš jen za cenu pozemku (ty budovy jsou vhodné tak k demolici a postavit tam něco rozumného a funkčního), tak vychází 1m2 za 19.750 Kč. A to je docela odpovídající cena. ;-) I když si myslím, že se nikdo nenajde, protože pro potenciální investory to i tak bude drahé.

0/0
14.6.2011 16:40

nelde

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

Ale není. Při 10000 za m2 (což je více, než cenová mapa) je ten pozemek za 200 milionů. A s nějakou vysokou výstavbou tam není možné počítat, max 4 patra.

Při rozdělení na 400 m2 parcely, jich uděláte 50. Prodáte-li jednu (na vilu) po 8+ milionech, tak na tom možná vyděláte. Spíše ne. Při výstavbě bytů (které zrovna moc neletí) tam můžete nasekat 200 až 250 bytů, to už je zajímavější. Ale bude problém ty byty po 5 až 10 milionech prodat. Takže extra terno to není, pro velkého developera může být zajímavé, ale extra zisk z toho nekyne.

A je to zátopová oblast (bez ochrany zdí).

0/0
14.6.2011 16:43

Mustrum Ridcully

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

Souhlasím,  zase to budou prodávat pod cenou. :-(

0/0
14.6.2011 16:17

blebleson

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

Tak se přihlaste jako zájemce o koupi, když vám to připadá tak výhodné.:-)

0/0
14.6.2011 16:19

Mustrum Ridcully

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

To, že na daný majetek nemám, neznamená, že nemůžu vydávat soudy o výhodnosti/nevýhodnosti prodeje. Takže si své impertinentní poznámky nechte pro sebe.

0/0
14.6.2011 16:24

blebleson

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

Však na něj mít nemusíte, pokud je to opravdu tak výhodná investice, tak vám každá banka ráda poskytne na tu koupi hypotéku, protože bude mít jistotu, že se jí peníze vrátí i s úroky.:-)

Jinak, své pitomé názory si pochopitelně prezentujte kde chcete.:-)

0/0
14.6.2011 17:01

blebleson

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

Mimochodem, moje omluva za "pitomé" - spletl jsem si příspěvek..... to nemělo být původně určeno jako reakce na vás.

Ad.  impertinentní - jste zbytečně urážlivý. Nevidím na radě abyste do toho šel, když vám to připadá tak výhodné, impertinentního. Je to prostě jen připomínka, nic víc. :-)

0/0
14.6.2011 17:04

Mustrum Ridcully

Re: Není hodnota budov a 2 hektary pozemků

OK, použil jsem zbytečně silného výrazu. Ale i když se jedná o výhodnou investici, tak není pravda, že banka každému ochotně půjčí ... .

0/0
14.6.2011 18:29

Fai Rodis

Skanzen?

Tak pisou tam: "Podivná architektura působí trochu jako skanzen 80. let plný oceli, betonu a velkých dlážděných prostranství, navíc jakoby uzavřený v kleci kovových úhlopříček."

Mohl by mi nekdo laskave vysvetlit, v cem je to zasadne odlisne od staveb let devadesatych nebo desatych? ;-D Beton, sklo, obcas pro zmenu zase sklo, beton.

I nejaka ta kovova uhlopricka by se nasla - viz proluka Myslbek.

0/0
14.6.2011 15:41

Monastus

Re: Skanzen?

Je to fakt rozdíl, jeďte se tam podívat a uvidíte. Dnešní stavby, dnešní architektura "skla, oceli a betonu" je přeci jen jiná. Je otázkou, jak se Vám líbí.

0/0
14.6.2011 15:43

PetrK.

Zbourat

a postavit prosklený mrakodrapy Troja Plaza Centre.

0/0
14.6.2011 15:20

Monastus

Re: Zbourat

No to určitě! Neviděl bych z okna na Pražský Hrad !

0/0
14.6.2011 15:35

PetrK.

Re: Zbourat

sakra to se někdo má... :-)

0/0
14.6.2011 15:37

Monastus

Re: Zbourat

:-) Proč myslíš ?

0/0
14.6.2011 15:38

fsp

Re: Zbourat

To vidíš i z Míráku...

0/0
14.6.2011 16:25

Mustrum Ridcully

Re: Zbourat

Ale tak to beztak dopadne.

0/0
14.6.2011 16:18

Monastus

Re: Zbourat

Ale s tím zbouráním souhlasím ... Je to tam jak pěst na oko ... :-P

0/0
14.6.2011 15:35

Fai Rodis

Re: Zbourat

Ano!

A bude to, na rozdil od teto zastavby, zcela nove a neotrele, beton, sklo a kov.:-P

0/0
14.6.2011 15:42

gotzur

Reportéři České televize

budou mít zase co natáčet.

0/0
14.6.2011 14:59

ODSCSSD 5

a dup ho

Magistrát zlikviduje Prahu olympijskou, stála 70 miliónů

Pražští radní v úterý pravděpodobně pošlou do likvidace obecně prospěšnou společnost Praha olympijská, která v minulém volebním období marně chystala kandidaturu metropole na letní olympijské hry v letech 2016 a 2020.

0/0
14.6.2011 14:37

DonZewl

Architektura

Architektura to ovšem dle fotek není úplně nekvalitní. To v 80. letech vzniklo mnoho horších věcí

0/0
14.6.2011 14:23

PetrK.

Re: Architektura

Taky si říkám

0/0
14.6.2011 15:21

Monastus

Re: Architektura

To ano, však tam to nemá i tak co dělat ...

0/0
14.6.2011 15:36

Fai Rodis

Re: Architektura

A coz teprve v letech devadesatych.

0/0
14.6.2011 15:43

modrá straka kradačka

Hm., to není ani těch 500 mega, kvůli kterým nahání Dtobila!

0/0
14.6.2011 14:09

perosek

Místo toho

Aby z toho udělali hotel a ještě to státu vydělávalo tak to raději jednorázově prodají s úplatkem prodávajícího taky za pár mega.. Který strana přišla s prodejem???

+2/0
14.6.2011 14:07

mikebastak

Re: Místo toho

;-D Vydelavajici hotel pod rizenim statu. Lepsi vtip jsem neslysel.

0/0
14.6.2011 14:23

ODSCSSD 5

Re: Místo toho

Proc ne... Proste dlouhodoby pronajem objektu..... ne ze stat bude zrizovat firmu v oblasti hotelnictvi

0/0
14.6.2011 14:38

zabili black_jacka, parchanti

Re: Místo toho

dlouhodoby pronajem, co by statu vydelaval... mno najdi mi nejakej vydelecnej pro stat...

0/0
14.6.2011 16:16

wertzu

Re: Místo toho

Něco jako Sazka pod vedením Hušáka!!;-D

0/0
14.6.2011 21:58





Najdete na iDNES.cz