Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odbory upustily od pondělí, stávka bude ve čtvrtek a celodenní

Stávka v dopravě bude ve čtvrtek 16. června a bude trvat celých 24 hodin. Dohodli se na tom předáci odborů, kteří jednali o postupu po soudním zákazu plánovaného pondělního protestu. Proti němu se chtějí odbory odvolat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fenek001

Podpořme odboráře drobným darem

Podpořme odboráře drobným darem;-D;-D;-D

http://www.facebook.com/event.php?eid=117137511707435

+1/0
14.6.2011 11:56

Corsini

Odboráři všech zemí... jste srabi!

Proč se schováváte ze organizace, které měly sloužit hájení zaměstnanců proti vyšinutým zaměstnavatelům? Proč nevyrazíte na DEMONSTRACI pod praporem některé ze stran, jíž program podporujete - komunistů nebo socdemáků? STÁVKA je krajní jednání v pracovněprávních vztazích, nemá mít s politikou nic společného.

Stydíte se za to, že jste komunisti? A nebo Vám tento Váš boj nestojí ani za obětování jednoho dne z řádné dovolené na demonstraci a proto se tváříte, že stávkujete?

+1/0
13.6.2011 10:26

pletiplot

Za jeden den nelze udělat půrotiopatření

a za jeden víkend nelze protiopatření zrušit. Zrušit stávku 0 dní před začátkem je horší než ji vyhlásit 1 den předem.

0/0
13.6.2011 9:21

dneska.taky.lidi.věří.všemu

to tak půjdu na golf ve čtvrtek...

víc by se mi sice hodila středa, ale prý má být ve čtvrtek hezky a sluníčko, tak aspoň něco.

0/0
13.6.2011 9:05

pstrosatko

Re: to tak půjdu na golf ve čtvrtek...

no právě, já chtěla mimo Prahu

0/0
13.6.2011 21:42

ethernit

Prožrat co jde

Nechci se nějak zvlášť zastávat vlády, ale proboha, bez reforem budeme v p.... I každý neekonom jako já si tohle musí spočítat. To socanské "prožerme i to co ještě nemáme" je přeci tak krátkozraké, ale splousta lidí na to stále slyší. Já chci makat, abych svoje děti nedostal do srabu a vůbec se mi nelíbí, že soudruzi odboráři se zaštiťují i mým jménem a hází mi klacky pod nohy!

0/0
13.6.2011 8:14

DISK

Re:

Tak to jsme na tom podobně, současné vyhrožování bouřemi považuji jenom za socanský hlad po vlivu. A řekněme si to na rovinu, levo-středová vláda, kterou máme, promarnila všechny šance, které měla, takže si nabíhá sama.

 Obávám se, že společenská poptávka je podobná té, která tady byla před 1989 - smrádeček, ale teplíčko, a hlavně žádný překvápka.

0/0
13.6.2011 8:17

zupan

Re:

Ty jsi jeden z tunelaru? Ze tak nadsene souhlasis se sousasnym stavem ve spolecnosti? Nic jineho mne uz nenapada.

0/0
13.6.2011 8:19

DISK

Re:

Nech si invektivy, jsem zde jedním z diskutujících a nikde jsem nenapsal, že se mi stav Knedlíkova líbí, ale snažím se vidět realisticky:totiž, že "oni" jsme vlastně "my".

 A jak z toho ven? jednině osobní zodpovědností, nikoliv vyřváváním v oranžových vestách a blokádami.

0/0
13.6.2011 8:23

doktor_chocholousek

Re:

Mluv za sebe DISKU. Já tuhle vládu nevolil, věděl jsem co je to za sebranku a došlo na moje slova ( VV ), já tuhle vládu neuznávám, protože zvítězila ČSSD. A jsem slušnej člověk na rozdíl od těch ve vládě. Takže "oni" jsou vlastně "my"  vztahuj na sebe. Odborářům fandímR^R^R^

0/0
13.6.2011 9:10

pletiplot

Re:

ČSSD nezvítězila. Zvítězila pravice - ODS+TOP09+VV.

0/0
13.6.2011 9:24

Titus_

Re:

Zvitezilo CSSD a melo dostat sanci sestavit vladu, z rozmaru krale Vaclava tuto sanci nedostalo. A uskupeni ODS+TOP09+VV vzniklo az dlouho po volbach.

0/0
13.6.2011 9:34

Titus_

Re:

S osobni odpovednosti naprosto souhlasim, ale musi ji mit i politici, do te doby nebudou delat uvazena rozhodnuti. A to co tu tahle vlada predhazuje neni reforma, ale rizena likvidace obcanu teto zeme.

0/0
13.6.2011 9:24

Bery

Re:

S osobni odpovednosti souhlasim... a potrebna je jako sul. Jenze jak k ni dotlacit politiky, kdyz ti si delaji co chteji ? Tam musi byt tlak na zmenu, protoze sami od sebe to politici nikdy neudelaji. To je snad uz dostatecne jasne kazdemu. ;-)

0/0
13.6.2011 16:30

zupan

Re: Prožrat co jde

Jenom makej. Kdyby jsi kydal hnuj, bylo by to prospesnejsi. Otazkou je, kdo co prozral. Ani nevis o cem mluvic.

0/0
13.6.2011 8:17

Jity 1

Re: Prožrat co jde

Zastávat vlády se nemusíte. Je to nejhorší vláda od roku 1989. Dala by se přirovnat k té socialistické za Husáka. Husák se taky bál lidí z ulice a tak stávkování bylo zakázané z toho důvodu, že lidé v socialismu nemají důvod stávkovat. Tato vláda si rovněž nějaký ten "svůj" důvod najde. Marek Benda ji s tím určitě pomůže.[>-]:-)

+1/0
13.6.2011 9:51

DISK

Nějak jsem nezaslechl....

1/ Na základě čehoodboráři mluví za neodboráře

2/ Co odboroví strejdové navrhují za alternativu

3/ Na čí účet se stávka bude konat resp. kdo zaplatí škody a komu to bude k dobru

4/ Jestli se někdo zabývá tím, jak odbory zjevně nejsou apolitické

0/0
13.6.2011 8:07

zupan

Re: Nějak jsem nezaslechl....

Nejsem odborar, nebot ty jsou v Ceske republice potlacovany kazdym primitivnim zamestanavatelem. A chci aby odbory za mne bojovali proti teto postkomunisticke pseudovlade.

0/0
13.6.2011 8:10

DISK

Re:

Vaše volba, samozřejmě, ale pak je otázkou, jestli chceme demokratický stát nebo vládu sovětů a revolučních band.

Pokud jde o postkomunisty, souhlasím s Vámi, mají to tady pěkně rozparcelovaný - včetně odborů.

0/0
13.6.2011 8:13

zupan

Re:

Odbory nerovna se komunisti. Ani nevis, o cem blabolis. Je to videt ve vsech tvojich prispevcich.

0/0
13.6.2011 8:20

DISK

Re:

No, ono je třeba se trochu podívat do historie i současnosti, Odborové hnutí i jeho sočasná legalizace v modelu zvaném ordoliberální uspořádání státu má spoustu polečných prvků. Pokud jde o odbory u nás, hlásí se k politickým názorům - už to stačí na to, aby byly mimo své hřiště.

0/0
13.6.2011 8:26

doktor_chocholousek

Re:

raději budu mít za premiéra Putina než naši ranně kapitalistickou pseudo pravici, která vládne dle hesla, urvi co můžeš a po nás potopa. :-/

0/0
13.6.2011 9:14

Bery

Re:

Chceme svobodny demokraticky stat a tam odbory jednoznacne patri... staci se rozhlednout trochu kolem sebe.

Nechceme vsak stat ovladany kmotry, kdy mafie prorostla do politiky i justice. Stat, kde korupce je postavena nad pravem a kdo na ni upozorni je trestan. To uz s demokracii spolecneho mnoho nema. :-/

0/0
13.6.2011 16:26

Bery

Re: Nějak jsem nezaslechl....

1/ a oni zamestnanci neodborari jasaji, protoze se jim napr. maji zvysit odvody na ZP ? A nebo jsou nadseni ze zvysujiciho se DPH na pristi rok ? Nejak jsem si fakt nevsimnul. Takze v tomto pripade mluvi i za nektere neodborare. Nerikam, ze za vsechny, mozna je nekdo skutecne masochista a rad plati vic na danich, ale to bude predpokladam spise vyjimka.

2/ nevim, zatim nebylo prilis prostoru k tomu, aby ji vlade predstavili

3/ dobra otazka, kterou si vsak mela polozit vlada drive, nez zacala svym arogantnim pristupem sabotovat jednani

4/ dopady reforem spadaji do otazky ekonomicke a socialni... na tom fakt nic politickeho nevidim.

Ano, snazi se na tom urvat body CSSD, to je zrejme, ale nikdo nebranil jinym stranam vyslovit podporu odborum. Klidne se za protesty odboru mohla postavit treba TOP09. Bylo to jen jejich rozhodnuti.

0/0
13.6.2011 16:20

Bery

:-)

Tak jsem to sledoval cely vikend a silne to pripomina rok 1989. Jak reakce vlady, tak reakce nekterych vladnich kolaborantu. Ale trpelivost preteka a vladni kroky tomu napomahaji. Podpora stavkujicim byla jeste v patek 40% a do nedelniho vecera se vyhoupla na 70%... dle pruzkumu, ktery si zadala nase verejnopravni TV.

Jeste chvili a bude s korupcniky konec... narod jim rekne, ze okradat se uz nenecha.

Opakovani roku 1989 se blizi. ;-D

0/0
13.6.2011 8:06

DISK

Re:

Nezlobte se na mě, ale tahle paralela kulhá na obě nohy. Za komunistů byla v Ústavě vedoucí úloha strany KSČ, hospodářství v rozvalu a nedodržovala se lidská práva.

 Cesta ke změně není v odborovém strejcovství (beztak jsou to lidé bez konceptu), ale v osobní odvaze, na kterou národ Švejků nemá v převážné většině odvahu.

0/0
13.6.2011 8:09

zupan

Re:

Asi nekdo, na rozdil od vas tu odvahu ma, a nutnost postavit se bespravi, citi.

0/0
13.6.2011 8:11

DISK

Re:

Jo? tak to je dobrá zpráva ;-)

0/0
13.6.2011 8:13

zupan

Re:

Jak vam to jde diskutovat, co?

0/0
13.6.2011 8:21

DISK

Re:

8-o to jsem nepochopil.

0/0
13.6.2011 8:27

Bery

Re:

Sorry, ale sobotni projev Necase byl jak vystrizeny z roku 1989... Uz jen to, jak chce zatocit s nekym, kdo ma jiny nazor a neboji se ozvat. Proto taky chce rychle zacit omezovat pravo na stavku, tedy jedno z prav, ktere bylo v roce 1989 nad komousema vybojovano. To je prvni pokus o omezovani lidskych prav a navrat pred rok 1989. Korupce tu jen kvete a vse se pod dohledem politiku statecne zameta pod koberec. Zakony se siji korupci na miru. Vlada hlasa prazdna hesla, ale resit to ve skutecnosti nechce. A ted dokonce chce, aby to misto vyniku zaplatili zase ti nevinni. Prehazovat vinu na druhe jim jde. A bohuzel jedini, kdo se proti tomu maji odvahu ozvat jsou odborari. Ostatni maji tak akorat strach o sve vlastni pohodli. Je to smutne, ale je to tak.

0/0
13.6.2011 9:42

ivanrosa

Pojďme stávkovat - proti vůdcům stávkujících

Už mi ti odboráři opravdu lezou krkem. V Americe řídila odbory mafie, u nás komunisti, peníze a kariérismus. Kdo z vás chce, aby naše životy omezovali dobře placený panáci z luxusních kanceláří? Víte vůbec, jaké mají platy? Za to, že dělají vždy jen jednu část toho, co je fakticky jejich náplní práce? Uráží mne a štve, že tahle prasata bojují pouze a jenom za ty (doprava aj.), kteří mají dvojnásobně až trojnásobně větší plat než mám já či mí příbuzní. Je načase, abychom začali stávkovat také - a proti těmto šmejdům. Pojďme do ulic, pojďme se domluvit...

0/0
13.6.2011 7:59

zupan

Re: Pojďme stávkovat - proti vůdcům stávkujících

A kdo ridi vladu? Byvali komuniste, defraudanti a jina luza. A jsou horsi jak mafie. Ta alespon pracujicim jejich prava pomohla vybojovat.

0/0
13.6.2011 8:08

DISK

Re:

Napsal jste to přesně, je to jen další levá finta, jak přilákat na vlně odporu lidi, kteří by komunisty a jejich manýry nikdy nechtěli.

 Pokud jde o komunistickou pakáž, za posledních 21 let se zde jenom po puči rozlezla i se svými manýry.

0/0
13.6.2011 8:11

capro

Sporné datum

JE zajímavé, že ministr spravedlnosti omlouval špatné datum na předběžném opatření lidskou chybou. Jestliže někdo malou lidskou chybou něco blbého podepíše, taqk to zaplatí  "i s chlupama". Tady chybé datum nikomu nevadí.

0/0
13.6.2011 6:49

zupan

Re: Sporné datum

Jiste, datum, to je malickost. Vydane opatreni je protizakonne. Ale to uz ten soudce na sebe vezme. Lide preze musi souhlasit s jakoukoliv "pakarnou" vlady.

0/0
13.6.2011 7:39

DISK

Re:

Taky mě to překvapilo, ale to je už na právnících, aby nám laikům vysvětlili, jak závažný je omyl v datu pro platnost rozhodnutí .

0/0
13.6.2011 8:15

malstoka

Koho brání ?

Stávkou a blokádou "odboráři" hájí zájmy pracujícího lidu. Z mého pohledu ksou to především odbory kdo pracujícímu lidu nejvíce ublíží. Nedostavení do práce, ani pozdní příchod k vůli stávce není omluvou, t zn. že "odboráři" drtivou většinu lidí poškodí, protože pracující lid nejezdí auty, ale používá veřejnou dopravu. Ti bohatší, proti kterým "odboráři tak chtějí bojovat stejně do práce jezdí většinou auty, a tak se jich zastavení veřejné dopravy vlastně nedotkne. Když se člověk dívá do tváří profesionálním vůdcům "odborářů" musí přemýšlet co tito lidé vlastně umí, a zda by byli schopni se v nějakém civilním povolání vůbec uplatnit. A pro zarudlé oči, nebyl jsem za totality ani v ROH , ani v SČSSP.

0/0
13.6.2011 5:54

S ČSSD do boje proti demokracii

Re: Koho brání ?

Soudruh Zavadil, dnes odborář za 76.000,-Kč/měs. je známý jako nemakačenko, kterému práce smrdí ze Stavostroje v Novém Městě nad Metují.

0/0
13.6.2011 6:42

zupan

Re: Koho brání ?

Vam to vadi? Kazdy vedouci odboru ma vic.

0/0
13.6.2011 7:40

DISK

Re:

Ale tak, když mu členstvo přispívá, ať má klidně destinásobek - je to legální živobytí a daně asi taky platí. Prostě je to strejda šikovnej, jednou za čas něco zařve a má vyděláno.

0/0
13.6.2011 8:18

zupan

Re:

Stejne jako ten vedouci odboru.

0/0
13.6.2011 8:22

DISK

Re:

Bez diakritiky není rozumět tomu, zda máte na mysli "odbor" nebo "odbory" ....... ale jste děsně cool, když nepoužíváte háčky a čárky, to zase jo ;-D

0/0
13.6.2011 8:28

zupan

Re: Koho brání ?

Vy se take pocitate mezi pracujici lidi?

0/0
13.6.2011 7:37

Calinda

Re: Koho brání ?

Pokud je zaměstnavatel se svým zaměstnancem spokojen, pak pozdní příchod zaměstnance způsobený komplacemi v dopravě z důvodu stávky, jistě omluví.

0/0
13.6.2011 8:44

petrosi

úvaha

Také přispěji malou troškou do mlýna.Stávka asi není idealní řešení,ale v podstatě asi není jiná možnost.Jak dát pánům kolem kalouska,nečase a spol nejevo odpor k jejich způsobu vladnutí.Arogence moci opřená o jakousi většinu v PS v koalici se stranou ejíž program byl založen na lži a podvodu.politizace soudů,dle mého názoru porušení Listiny základních práv a svobod.Reformy jsou nutné,ale nemůže je dělat vlada protkaná korupcí,lží nebo polopravdu .Ta nemá mojí důvěru a není podstatný jestli jsem pravý nebo levý.Podotýkám nikdy se neflákám nikdy jsem nebyl na úřadu práce a to co jse zde děje mi není lhostejné proto stávku podporuji a pokud bude půjdu také at táhnou.

+2/0
12.6.2011 23:19

zupan

Re: úvaha

Lide se nemohou jinak branit, nezli se brani. Nedouky Kalousek se jeste zmita v posledni kreci. On totiz od valu bude muset jit. Stejne jako Vondra, nerkuli cela vlada. Snad se najdou cestni poslanci, kteri neduveru vlade odhlasuji a spusti predcasne volby. Nic jineho totiz uz nelze podnikat. Pokud ne, je to tragedie. A to nejsem levicovy volic. Jenom nesouhlasim s tim, jaka reseni pro blaho lidu teto zeme jsou produkovana. Kazdy prumerne premyslejici vi, ze lze snadno a logicky dospet ke stejnym cilum jinymi cestami, ne pouze kudrlinkami. Lidem jsou predhazovany reformy, ktere nic neresi a ponechavaji stary stav veci.

0/0
13.6.2011 7:49

DISK

Re:

A co třeba kontakt se svým poslancem ?

0/0
13.6.2011 8:19

b31inger

výzva ke stávce

nejlepší bude, když půjdem stávkovat proti blokádám a zablokujem odborářům všechny cesty .

0/0
12.6.2011 23:15

zupan

Re: výzva ke stávce

R^

0/0
13.6.2011 7:39





Najdete na iDNES.cz