- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stávkokazi tohoto typu by měli dostat zleva, zprava, do pozadí (před každou jízdou) a až následně posazeni za volant.
Pokud někdo někde zatarasí hlavní silnici tak ne že by měl, ale vřele doufám že dostane, jednu dvě zepředu, a pak zespodu do kou.í. Žádnej odboráž tu nebude předstírat že stávkuje i za mě a blokovat slušný lidi už teprv ne. V pondělí vezu invalidní matku k doktorům na kontrolu a jestli tam nedojedu, tak najdu prvního stávkujícího odboráře u svého bydliště a ten si to za rámeček nedá!
Tahle vláda udělala strašnou chybu, že tak trapně ustoupila vydírání lékařů. Zadělala si na daleko větší problémy, naše vláda je zbabělá jako každá česká vláda - viz Klaus jak sklopil uši v 90.letech zcela zbytečně před železničáři. Také měl podporu lidí a přesto to ten bazilišek vzdal. Naše vlády jsou obvykle velmi zbabělé ve všem, normálním lidem to pak strašlivě zavaří, vyděrače podpoří.
stávku nepotřebují. SA a jeho majitel je toho důkazem.
Dukazem ceho ?
I v SA jsou odbory. Jen se k teto stavce nepripojuji...
a nepružný státní moloch
prostě soukrome firmy drzi na nohou statni sektor... to je životní realita v bežném životě méně patrné;
My co jezdíme celý rok do práce na kole, či chodíme pěšky, podporujeme řidiče MHD. Je to zdravé a ještě ušetříte. Mimochodem, nafta se musí šetřit!
Vy, co jezdíte do práce na kole nebo chodíte pěšky, budete díky odborářím skoro stejně v háji jako ostatní. Protože Vaše práce navazuje na spolupracovníky, takže pokud například dojde do fabriky jen polovina zaměstnanců (zbytek bude trčet v blokádě), těžko se linka spustí. A taky se sotva bude v kanceláři konat pondělní porada, když na ni polovina nedorazí. Ve finále budou tedy paralyzováni úplně všichni.
takže aby ti co budou jezdit autobusmi hotliner a spol.si beru fotak a budu je fotit ne proto že jsou stavkokazi ale proto že jsou to taki zaměsnanci dpp.a podle zakona musej dodržet přestavky.voni už budou vědet co myslim a ti fotky budu posilat spolu s udanim na dpp.plus na policii česke republiky.lidi jestli je budete poznat tak je taki fotte porušujou zakony protože mesměj jezdit jinde než jsou zaměstnay jedine když jim to podnik dovoli ale to se stat nemuže protože ti přestavky musej byt dodrženy kdyz by jezdil pres den rano u dpp.a odpoledne u jini firmy což se deje muže přijit o řidičak.a o praci
Ted nevím jestli to píšeš ze srandy nebo si vážně tak blbej...
Tak pokud budou zablokované silnice, policie provoz snad bude plnit své povinnosti a provoz rychle obnoví a viníky pozatýká.
Současně by ROPID měl začít uzavírat smlouvy se spolehlivými dopravci tak, aby dlouhodobě začalo nahrazování autobusových spojů provozovaných DPP. Ne jen v době stávky, ale trvale. Pokud by například polovinu autobusových linek v Praze zajišťovaly jiné firmy než DPP, žádný kolaps by se nekonal. Jen velmi nepříjemné zácpy a zpoždění, nicméně dopravit by se pomocí MHD po městě dalo.
A DPP by mohla jako městská firma tento proces podpořit pronajímáním svého vozového parku. Své řidiče propouštět nebo zmrazit nabírání nových.
Tyhle stávky se opakují pravidelně a když existuje spolehlivý způsob, jak zabránit jejich dopadům, představitelé ROPID jsou povinni je použít.
Ano, soukromé firmy nezaměstnávají nespolehlivé jako pracovníky. Alespoň 50% autobusů soukromých dopravců v Praze, ať odborářští povaleči DPP nemůžou vydírat.
pane Jan Dvořák .. proč to stále padá .. a to kdekoliv ??
super utajované buňky teroristických organizací právě žasnou a diví se, že nejenže je v ČR nová teroristická skupina, ale ještě navíc úřady i policie zná jejich totožnost i místo pobytu, datum útoku, způsob i místo...a přesto to této teroristické organizaci prochází...dokýžete si představit, že by třeba v Londýně celý den nejezdilo MHD?Tam by si to nikdo nedovolil jenom naznačit.