Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odborář o stávce: Jedním dnem nepříjemností zajistíme lidem lepší život

V pondělí nás čeká největší stávka od roku 1990, tvrdí Jindřich Hlas, šéf koalice Dopravních odborových svazů. Jeden den budou mít lidé nepříjemnosti, ale možná právě touto akcí jim zajistíme další roky lepšího života, říká v rozhovoru pro iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1255

Stávkou lidem lepší život nezajistíte, ale odborářští bossov

budou mít u určitého obyvatelstva body, když budou chtít kandidovat do parlamentu. To je přece jenom o jiných penězích.

0/0
14.6.2011 8:16

Vážný

Pan Kalousek nezná právo

Podle platných judikátů NSS má demonstrace právo v přiměřené míře (cca do1 dne) bránit dopravě, protože prostě ten nesouhlas musí být cítit. Demonstrace je standardní (obecné) užití komunikací rovnocenné dopravě.

0/0
12.6.2011 13:06

socanský jelito

Soudruh Hlas vypadá, jak uslintaný komunista a taky se tak

chová.

0/0
11.6.2011 13:50

acvil

..."A ZÍTRA SE BUDE TANČIT VŠUDE..."...!!!!

...jenom abychom se zítra neměli jako v jisté nejmenované zemi, kde "zítra znamená včera (nebo předevčírem)....RvRvRv

0/0
11.6.2011 12:05

Sidonie_11

"Vážení" odboráři

Pokud tím "lepším životem" myslíte to, že stovky, ne-li tisíce studentů teď místo přípravy na státnice nebo příjmačky shánějí, jak se vůbec do školy dostat, příp. pokud skutečnost, když se na určené místo nedostanou včas či se tam nedostanou vůbec, takže státnice nebo příjmačky nebudou moc kvůli stávce dělat, tím pádem budou muset začít řešit, co budou min. ten půlrok/rok dělat, než dostanou novou šanci, tak jestli toto považujete za lepší život, tak běžte i se svou slavnou stávkou do haj*lu!!!! ;-€ ;-€ ;-O

0/0
11.6.2011 11:04

Bery

Re: "Vážení" odboráři

Klid... skoly o tom vi a pripravi si nahradni termin... Staci se na to podivat logicky - je to i v jejich zajmu. Nema smysl sirit zbytecnou paniku. ;-)

0/0
11.6.2011 11:29

Sidonie_11

Re: "Vážení" odboráři

Nás škola pouze upozornila, že bude stávka, ať s tím počítáme. Náhradní termín nehrozí. Naštěstí jsem si před 5 minutami domluvila odvoz...

0/0
11.6.2011 11:41

Bery

Re: "Vážení" odboráři

Ja si odvoz zajistil hned v patek, protoze ne nadarmo se rika, ze stesti preje pripravenym. ;-) Nicmene pokud to nekde v pondeli neklapne, tak bude i v zajmu skoly ten nahradni termin zajistit.

0/0
11.6.2011 12:54

Seventh son of a seventh son

Ti socani jsou verbež!

Už pomalu věřím, že jsou schopní rozpoutat i občanskou válku... Hnus!

0/0
11.6.2011 10:35

NEVYMYTELNÝ MOZEK RESURRECTION

vlk taky sliboval.....

:-/

0/0
11.6.2011 10:04

dislektik-idnes si na mě zasedla

hned jsem klidnější ODBORÁŘ už dnes ví že zítra nám bude

tak nějak po bolševicku Lépe ;-D;-D;-D

0/0
11.6.2011 10:02

Seventh son of a seventh son

Re: hned jsem klidnější ODBORÁŘ už dnes ví že zítra nám bude

Vždyť je to krása, žít s vědomím, že někdo ví, co je pro mě nejlepší a postará se o mě... :o)

0/0
11.6.2011 10:34

Nemesiss

pár otázek pro soudruha odboráře (nebo jeho fans)

.... Proč nestávkovali odboráři, když ČSSD v r. 2004 snížila výplatu nemocenské za první tři dny z 60% na 25% vyměřovacího základu...???...proč nestávkovali odboráři v době, kdy vláda Vladimíra Špidly zvedla DPH u většiny služeb z 5% na 19%...???...proč nestávkovali odboráři v r. 2004, kdy Špidlova vláda prodloužila zvyšování důchodového věku z 62 na 65 roků...???...;-€:-)

+1/0
11.6.2011 9:15

odejdete

Re: pár otázek pro soudruha odboráře (nebo jeho fans)

To je ale hloupost. To se mohu začít ptát, proč odbory nestávkovaly v době kdy to tu Klaus " rozkrádal " Pardon privatizoval.;-D

0/0
11.6.2011 10:39

Nemesiss

Re: pár otázek pro soudruha odboráře (nebo jeho fans)

...tak se ptejte...:-)...možná to bylo proto, že jen hlupák na tom nevydělal...:-)

0/0
11.6.2011 11:14

odejdete

Re: pár otázek pro soudruha odboráře (nebo jeho fans)

A podle vašeho příspěvku a jeho nesmyslnosti je vidět, že patříte opravdu mezi ty co stojí frontu na sociální dávky, protože jsou nezaměstnaní a zároveň nezaměstnatelní.:-)

0/0
11.6.2011 10:40

Nemesiss

Re: pár otázek pro soudruha odboráře (nebo jeho fans)

...a co je na těch dotazech nesmyslného?...zkuste, prosím, trochu rozvést Váš názor a případně vysvětlit, co Vás vedlo k tomuto závěru. Není to na Vás příliš složité? A na závěr - nezaměstnaná nejsem, sociální dávky - na rozdíl od Vás - nepobírám...přeji hezký den...:-)

0/0
11.6.2011 11:18

Torie

Zablokujme sousedy odboráře a levicové poslance doma

osobně se chystám na souseda soudruha Bohuslava Sobotku;-€, velká skříň před jeho dveře je připravena, něco před jeho garáž postavím též..... on osobně může za astronomické tempo zadlužení české republiky[>-] a z toho následující průsery a nutnost reforem a ne současná vláda která to musí řešit a patlat jak se dá... a už se těším jak si s Gustou Husákem juniorem  zadebatujeme o právu demonstrovat svůj občanský postoj, no a do Hostivic za STB synkem Rathem to taky nemám daleko...8-o

0/0
11.6.2011 6:54

nezavislypolitologamater

Re: Zablokujme sousedy odboráře a levicové poslance doma

tak se do toho dej.....hlavně nás nezapomeň informovat.

0/0
11.6.2011 7:01

Torie

Re: Zablokujme sousedy odboráře a levicové poslance doma

akorát nevím v které vile soudruh Hejtman zrovna bude jestli u manželky nebo u milenky, no tak holt seženu parťáky a zablokujeme obě dvě....8-o

0/0
11.6.2011 7:04

pete123

monopol na pravdu

Soudruzi odboráři si přivlastnili monopol na pravdu...

Primitivní, jednoduchoučké pravdičky, kterým chybí širší souvislosti, provázanost a hlavně skutečná znalost věci

;-€;-€;-€

0/0
11.6.2011 6:28

LimonadovyJoe01

Už zase nějakej soudruh mluví za "lid"

historie se opakuje.

0/0
10.6.2011 23:33

josefl

Re: Už zase nějakej soudruh mluví za "lid"

Když si ho za to pár blbců platí.

0/0
10.6.2011 23:35

josefl

Jak to?

Jak to, že může stávkou někdo blokovat silnici? Nebo když mě se něco nebude líbit mohu vyhlásit stávku a jít blokovat koleje? Ať si klidně stávkují, ale nic neblokují. Možná by se přišlo na to, že někteří ze stávkujících vůbec nejsou potřeba.

0/0
10.6.2011 23:30

viki09

Re: Jak to?

R^ moje řeč. Ať si stávkují a nepracují, ale ať mi nebrání vydělávat peníze tím, že mi znemožní jet mým vlastním autem po silnici za prací!!!! Co na to policie? Můžu já kdykoli vyhlásit stávku a postavit auto napříč dálnicí?

0/0
10.6.2011 23:39

socanský jelito

Re: Jak to?

Koleje jít blokovat klidně můžeš, akorát po tobě zůstane hromada fašírky a všici budou zas mluvit o sebevrazích.

0/0
11.6.2011 13:55

zberanek

Nechci, aby mluvil za mě odborář

Odborář zařizuje lepší život pouze sobě, měl by se také raději věnovat práci.

0/0
10.6.2011 23:06

josefl

Re: Nechci, aby mluvil za mě odborář

;-DR^

0/0
10.6.2011 23:30

azzazello

Už si ten člověk...

...sáhl na prdel, aby zjistil jestli se nepo..al??? Jen nechápu, jak tokýhle lidi mohou stát v čele čehokoliv... Je mi na bl..í... ;-O

0/0
10.6.2011 22:22

dan..

Jeden den nepříjemností = lepší život?

Takže stávka trvající  jeden měsíc = okamžitý nástup do ráje!?

0/0
10.6.2011 22:20

josefl

Re: Jeden den nepříjemností = lepší život?

to víš, že půjdou. Ne do ráje ale do RAJe.

0/0
10.6.2011 23:31

Al Pajda

Soudruci odboráři,

vezměte se za ruce a jděte do  (k čertu). Akorát otravujete život slušným pracujícím lidem. ;-€

0/0
10.6.2011 22:17

Pete24

Odboráři, už nikdy v životě nezařizujte můj život!

To jsem zažíval 33 roků, půlku života jste mi zřídili, tedy po vašem už "zařídili". Jestli se mi dostane poblíž nějaký z vás k o k o t ů, a ještě mi třeba bude bránit v mé cestě, tak mu možná rozbiju hlavu v sebeobraně, aby nezkusil zas mě něco zařizovat, zmetek odpornej.

0/0
10.6.2011 21:31

lopezpepe

Re: Odboráři, už nikdy v životě nezařizujte můj život!

Je nás víc .R^R^R^

0/0
10.6.2011 22:07

MirdaCB

Re: Odboráři, už nikdy v životě nezařizujte můj život!

No jo vysmátý důchodce. Dělný lid je na tom o poznání hůř. Ten odbory potřebuje.

0/0
10.6.2011 22:10

LimonadovyJoe01

Re: Odboráři, už nikdy v životě nezařizujte můj život!

Jako že se bez té čokolády k Vánocům neobejde?

0/0
10.6.2011 23:34

josefl

Re: Odboráři, už nikdy v životě nezařizujte můj život!

!R^

0/0
10.6.2011 23:32

Pavel1978

Prachy všem

půjčíme si, všem zvýšíme mzdy, do důchodu už ve 40-ti a těm bohatým schopným hajzlům všechno zdanit a dvakrát!!!!.................a ještě jedno pivo!

0/0
10.6.2011 21:09

josefl

Re: Prachy všem

Jasně! A ti vydřiduši co nás vykořisťují, ať si uvědomí, že vystudovali za dělnický peníze. Vždyť by nakonec snad ještě chtěli, abychom v práci makali.

0/0
10.6.2011 23:34

Pavel1978

Rudá ofenzívá

Komouši odborářský, když byla u vlády ČSSD, tak se nekradlo, že jste mlčeli? Jděte si blokovat dopravu do Řecka, vy vyžraní potentáti a nechte slušný lidi pracovat!!!;-O

0/0
10.6.2011 21:07

zzdravii

stačí se na ně jenom podívat na té fotce

banda vyžraných a nabubřelých soudruhů ;-€ Pracovat se jim nikdy nechtělo, tak jak a čím nám chtějí zajistit lepší život??? Ztrpčit, to jo, aspoň na ten jeden den, co? Aby si pohladili svoje ego ;-€  Soudruzi, mluvte pouze za sebe, za mě určitě ne!!!!!!

0/0
10.6.2011 20:51

fliper

odborářské kecy

Tyto post bolševické mánevry a kecy mi lezou na nervy. Ani jeden z nich v dopravě už v 60  nedokáže makat naplno a stejně si musí hledat jinou profesi. Prostě na to nemají. A ty jejich výhody jsou komunistickým přežitkem a v současné době jsou v podstatě jediný kteří je zneužívají. Májí oděvné (šatní), příspěvky na jídlo, dopravu zadarmo....... To si soukromník s pár zaměstnanci nemůže dovolit.

Navíc si berou lidi jako rukojmí. Jak k tomu přídejte člověk , který je delší dobu objednát na operaci nebo vyšetření a kvůli jejich podělanému demagogickému myšlení bude muset zas čekat než na něj milostivě přijde řada. 

Když chcete blokovat tak blokujte ale ve své fabrice, dílne nebo podniku. Ale neblokujte silnice.!

U mne jsou odbory podvratné živly priživujíci se na společnosti. Stačí se podívat jak si lebedí ve svém odborárském doupětí.

Rv

0/0
10.6.2011 20:48

zzdravii

Re: odborářské kecy

naprostý souhlas R^

0/0
10.6.2011 20:53

miro

stávka?

Proč se tu diskutuje o stávce?Je to jen pokus o bolševický puč.Slyšel jsem nějakého odboráře na Radiožurnálu a zatlo mi že jso zas tady bolševici) znělo to jako když Kléma přišel z Hradu.Zrovna jsem řídil a tak jsem se lekl že jsem málem havaroval.Jsme líný národ a volno navíc zaplacené odbory se šikne.90% stávkujících neví zač bojuje hlavně že nepracuje.Proč se odbory nezastanou vykořisťovaných a v nelidských podmínkách pracujících lidí?Asi jim ty firmy dají sponzorský dar jako ekologům a je vše v pořádku.Vláda asi nechce platit a taky by je nebylo vidět a nikdo by o nich nevěděl

0/0
10.6.2011 20:22

godays

jsem v odborech, je tady ještě někdo další...?

:-)

0/0
10.6.2011 20:18

Zvůle exekutora nad tebou vítězí

Zvýšit účinnost stávky

zablokovat výjezdy sanitek a hasičů, zavřít obchody s potravinami...

0/0
10.6.2011 19:18

Peťulas

Jednoduché počty

V ČR žije něco přes 7 mil. dospělých lidí, které z hlediska důchodů můžeme rozdělit na pracující a důchodce. Můžeme ovlivňovat 3 parametry :

1) Velikostí daní množství peněz, které budou pracující do systému dávat. 2) Velikostí důchodů, které budou důchodci ze systému dostávat. 3) Dobu odchodu do důchodu, kterým ovlivňujeme poměr mezi pracujícími a důchodci.

Zkuste si udělat anketu mezi lidmi (a zvláště pak mezi odboráři) a dozvíte se následující :

1) Daně jsou moc velké a měly by se snížit ( když zvýšit, tak jiným, ale ne mně). 2) Důchody jsou nízké a jako důchodce chci mít důchod větší. 3) Do důchodu se chodí pozdě a já musím jít do důchodu dříve.

Zásadně se baví o každé otázce samostatně a nikdy nepochopí, že chtějí perpetum mobile.

+2/0
10.6.2011 18:54

ODSakEda

Re: Jednoduché počty

R^!!

0/0
10.6.2011 19:18

Bery

Re: Jednoduché počty

Ono to neni az tak cernobile jak to vypada... ;-)

1) a co se venovat spise tomu, aby se soucasna velikost dani opravdu vybirala ? Zamerit se na praci nacerno, svarcsystem, ilegalni pristehovalce... atd.

2) velikost duchodu neni problem, ale proc se z tohoto baliku vyplaceji i soc. davky pro neprizpusobive ? To nebylo ani za sociku... Takze oddelit prubezny system od rozpoctu a pokud si vlada chce vydrzovat chronicka netahla, tak at si na ne laskave najde zdroje jinde.

3) prodlouzit odchod do duchodu o neco bude mozne, ale ne donekonecna a musi se brat v uvahu, ze se sice prodluzuje delka doziti, ale stejnou merou se neprodluzuje delka produktivniho veku. Spolu s timto bodem vsak musi byt pripravena koncepce podporujici zamestnanost senioru, jinak je tento bod k nicemu.

A dalo by se pokracovat...

0/0
10.6.2011 21:27

lopezpepe

Re: Jednoduché počty

1.) Jaký švarcsystem - najmeš  živnostníka a ten maká , zaměstnanec je v odborech a stávkuje .

 2.) No comment

 3.)  V případě prodloužení věku odchodu do důchodu musí stát převzít odpovědnost a náklady za pohřebné - z ušetřeného nevyplácení důchodů  mu zbyde dost a nezatěžovat s tímto pozůstalé .EU

0/0
10.6.2011 22:06





Najdete na iDNES.cz