Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NATO udeřilo na ústředí Kaddáfího zpravodajské služby

Letouny NATO v pondělí podnikly útok na ústředí libyjské zpravodajské služby v Tripolisu. Oznámil to velitel alianční operace Charles Bouchard s tím, že šlo o jedno z klíčových velitelství Kaddáfího sil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

šedivý

K této diskusi

Již sleduji nějakou dobu tuto diskusi o válce v Libyji, a možná je na čase abych se jí zůčastnil.

Je zřejmé, že velká většina diskutérů je proti USA, a NATO. Ale tito diskutéři jen kritizují, aniž by měli zdroje, kterými by podložili svá tvrzení. Je to u nich jen takové kecání. Musím říct směšné kecání . Často si také vymýšlejí věci, vlastně úplně lžou. Připomíná mě to články v Rudém Právu za doby tzv. nomalizace. Nechápu proč tak nenávidí vše spojené se Západem-jsou tito lidé ruští agenti, nebo zapřísáhlí komunisté?

Menšina lidí v této diskusi je prozápadní, a používá spoustu zdrojů k podpoře svých příspěvků. Jejich přispěvky jsou věrohodné. Osobně se chci připojit k prozápadní menšině.

0/0
7.6.2011 16:25

procensora@seznam.cz

Re: K této diskusi

Dekuji pane. Ja se narodil v U.S. V CR byl. Takove jsem nepotkal. Nerozumim takovou nenavist. On pise ze provokater a jine urazky. To je smutne takove veci. Oni hodne pisou lez, hodne lzou. Oni mazou co ja pisu a ja nerozumim. Mazat by bylo lip je, protoze lzou. Nerozumim takove chat :-/

0/0
7.6.2011 16:33

modrá straka kradačka

Re: K této diskusi

Děkuji ti že jsi nám to přišel na toto DF vysvětlit! Už nás tady ti tři proameričtí hujeři nudí (jeden ti plácá o trochu níže)!! To ani není o nějakém světonázoru (většina zde nikdy Rudé Právo nečetla), ale že dost lidí nemusí americkou agresivní poltiku, a zneužívání ke svým zájmům OSN, a do jisté míry i mezinár.soud v Haágu!!

0/0
7.6.2011 19:01

procensora@seznam.cz

U.S. vyhraje kazdy konflikt !

R^R^R^;-) G.B.A. R^

0/0
7.6.2011 14:11

Kwak Kwakovič

Re: U.S. vyhraje kazdy konflikt !

Když tady tak trapně provokuješ, tak pak nefňukej, že lidi na politiku US nadávají - je to vina takových troubů jako jsi ty, kteří dělají US akorát ostudu.

0/0
7.6.2011 14:14

greenalien

Souhlas

Tak. R^

0/0
7.6.2011 14:19

procensora@seznam.cz

Re: Souhlas

Rv

0/0
7.6.2011 14:24

ensing999

Re: U.S. vyhraje kazdy konflikt !

JJ, ve Vietnamu, Korei, nebo Iraku vyhrali zaslouzene a takove Somalsko, to bylo primo ukazkove vyhrana valka..;-D;-DR^

0/0
7.6.2011 14:15

procensora@seznam.cz

Re: U.S. vyhraje kazdy konflikt !

vy nechte me, OK !! Ja jsem rad ze jsem lidi co vy nepotkal Rv U.S. vam nic zle nedela. U.S. vase problemy musi resit ;-€ !! Vy lzete, mazete moje psani a urazite U.S. Rv

0/0
7.6.2011 14:22

jxd

Re: U.S. vyhraje kazdy konflikt !

Vážně si myslíš, že lidé neprokouknou tu tvou ubohou kamufláž se špatnou češtinou? Nebo že si nepamatují tvé předchozí příspěvky? Každopádně suverénně vyhráváš soutěž o nejtrapnějšího přispěvatele roku!

0/0
8.6.2011 8:37

Lumir_B

Re: U.S. vyhraje kazdy konflikt !

Jako Pyrhos?;-D

0/0
7.6.2011 15:41

procensora@seznam.cz

Re: U.S. vyhraje kazdy konflikt !

Ne

0/0
7.6.2011 16:33

jp324

Re: U.S. vyhraje kazdy konflikt !

Jak to, že ne? Vždyť USA všechny ty velké konflikty projely! Prohrály na celé čáře! Proč tady vyprávíš ty lži, jako že snad zvítězily? Celý svět ví, že nikoliv, jen pár pologramotným Amerikánům to jejich noviny zapomněly říci...

0/0
7.6.2011 22:54

Censors will be assimilated999

Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Kaddafiho, ze se neco zmeni. Ja rikam, ze nikoliv, protoze ty kmeny to nedovoli. Na jeho misto prijde jinej a ta valka, ktera tam logicky musi zacit bude dlouha a pro USA znacne nevyhodna, protoze to klasicky skonci porazkou tech vrahu, co tam poslali udelat prevrat..R^R^

0/0
7.6.2011 13:32

Antoninus

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Proč do toho motáte USA? Jste při smyslech? Akci na podporu povstalců začala Francie a USA se angažují jen velice neochotně.

Ostatně Američanům může být celá Libyje ukradená.

0/0
7.6.2011 13:51

procensora@seznam.cz

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

R^ Exactly !! US tam je proto, ze je velmoc v NATO. Nechce tam byt a nema tam zajem

0/0
7.6.2011 13:55

ensing999

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

A ted tu o Karkulce..;-D;-D

0/0
7.6.2011 14:03

procensora@seznam.cz

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Prosim? ;-€ Chci znat vysvetleni proc stale nekdo pise tolik zleho na US? ;-€ Rv Toto neni normalni ;-€

0/0
7.6.2011 14:05

jxd

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Protože mílovými kroky směřuje k neofašistickému uspořádání. Protože se chová bezohledně, pro své zájmy ničí celé státy, vraždí tisíce lidí - dokonce i svoje vlastní. Protože američtí občané se stále ještě chovají jako ovce, asi jako Němci v třetím rajchu, asi jako ty. Tolik ve stručnosti.

0/0
8.6.2011 8:41

ensing999

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Ti "povstalci" byli trenovani v USA a ta slavna revoluce planovana v USA roky dopredu. Jde o to, ze ropnym spolecnostem snad pristi rok, nebo kdy vyprsi 40ti lete kontrakty a nove uz by nemusely uzavrit, protoze Cina je muze preplatit. Proto se USA snazi o zmenu rezimu, ne Francie. Sarkozy je zbabelec a nikdy by tam sam nesel, kdyby nemel podporu USA. Dokonce by tam nesel ani kdyby mel podporu pouze UK. Ano je fakt, ze nalety zacala Francie, ale pote to prevzali Americane, kteri se pod tihou situace v USA a financi museli stahnout a momentalne to tam drzi pri zivote pouze UK s zabozroutama. Sarkozy nema ani tak zajem na rope, spis mu jde o to, ze Libye je bohatej stat a muze si dovolit sponzorovat vsechny ty "utecence" co mu lezou do Francie. Kaddafi zadne benefity non-libyjcum nedaval a proto tam taky zadni nelezli. Pokud se ale zmeni rezim, urcite se zmeni i tato politika a utecenci uz by nemuseli do EU, ale stacila by jim Libye. Muze se to zdat jako dobrej napad, ale never tomu..

0/0
7.6.2011 14:02

procensora@seznam.cz

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

OK, mate reci. Nechte si je. Ja septam proc se starate do US politiky? ;-€ To neni vas problem !! To je problem US !! ;-€

0/0
7.6.2011 14:07

greenalien

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Vy jste původní přispěvatel pod jiným nickem? Na to že příští rok vyprší 40ti leté smlouvy jste přišel jak? Ještě 17. března potvrdily Libyjské vládní úřady platnost smluv s BP, Italskému Eni (a Itálie se taky angažuje) třeba vyprší kontrakt v roce 2042. ;-D

0/0
7.6.2011 14:12

ensing999

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Nejakej amik ma blog, kde popisuje, proc NATO "muselo" zasahnout v Libyi. Odkaz byl na nektere podobne diskusi. Byly tam presna data..:-P

0/0
7.6.2011 14:14

greenalien

lAha

Jó tak když si to nějakej amík napsal na blogu, tak tomu hned věřím.

0/0
7.6.2011 14:14

procensora@seznam.cz

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Vy lzete stale a vsechno. Mate link? Nemate. Nikdo nesmysly jake vy pisete nepise Rv

0/0
7.6.2011 14:15

procensora@seznam.cz

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Proc pise o U.S. a zaraz pise o kontraktu jine zeme? Toto neni normalni Rv

0/0
7.6.2011 14:14

ensing999

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Jinak existujici kontrakt muze byt logicky zrusen, kdo by si to byl pomyslel, ze?;-D

0/0
7.6.2011 14:15

greenalien

Heh

Ono to není zdaleka tak jednoduché, ale vy tvrdíte že šlo o kontrakty které měly každou chvíli vypršet. Nebo budete teď měnit výklad událostí? Tak jako tak, ještě den před vyhlášením rezoluce OSN a dva dny před prvním leteckým úderem Libye prohlásila že kontrakty se západem platí. Evidentně nám chtěli zacpat hubu ropou, ale halt ropa není všechno.

Psaly o tom i ruské noviny.: http://en.rian.ru/world/20110316/163035689.html

0/0
7.6.2011 14:18

procensora@seznam.cz

Re: Soudruzi povstalci si mysli, ze kdyz sejmou

Proc vy stale pisete o US? US tam nema zajem

0/0
7.6.2011 13:54

greenalien

Bože to je děs

NATO mířilo na zpravodajské ústředí ale možná zasáhli státní televizi. Co budou Libyjci teď dělat, když si ani nebudou moci...ach kriste chraň nás...poslechnout plukovníkovy projevy. ;-(

Mimochodem, je zajímavé že o "zabíjení bezbranných civilistů" v této souvislosti hovoří pouze lidé na idnes, mluvčí Kaddáfího vlády se o žádných civilních obětech v souvislosti s tímto úderem ani nezmínil. Divné, a to obyčejně jsou schopni sehrát neuvěřitelné divadlo.

0/0
7.6.2011 13:31

Kwak Kwakovič

Re: Bože to je děs

Mířili na zpravodajce a trefili televizi? To už je to s NATO tak špatné?

0/0
7.6.2011 14:10

procensora@seznam.cz

Re: Bože to je děs

Bez U.S. ano

0/0
7.6.2011 14:12

greenalien

Re: Bože to je děs

Ty budovy nejsou od sebe prý až tak daleko, jinak při průměru 150 letů za den a 1800 úderů za tři měsíce se divím že těch omylů není více. Je to dobře provedená operace.

0/0
7.6.2011 14:13

jxd

Re: Bože to je děs

Až tak daleko od libyjské televize nejsou ani desítky privátních domků, či vilek. Přes ulici, i když čtyřproudou. Hergot, to je ochrana civilistů. Jo, a jen tak mimochodem, až do humanitárního bombardování bylo něco takového vždycky považováno za válečný zločin. Jinými slovy, ti co to nařídili, už by měli mít šibenici jistou. Jenom si nejsem jist, jestli schvalování takových zločinů je také ještě zločin, nebo už jen pouhá hanebnost.

0/0
8.6.2011 8:45

detour

Viva la France!

Jelikož vedoucí silou a iniciátorem v této válce (a válka to je bez debat) je naprosto neschopná Francie (historická zkušenost), tak z delšího časového hlediska je tam zaděláno na dost velký problém pro Evropu. Věřím tomu, že tomu nadutému malému šaškovi se to vrátí i s úroky.

0/0
7.6.2011 13:00

C2 H5 OH purum

bombardování,

barbarství, zabíjení,  cudně  v rámci NATO a USA, nestoudně nazývané  "misí" a úspěchem. Kdo ještě pochybuje že komunisté neměli pravdu, když NATO a USA označovali za agresorské organizace?

0/0
7.6.2011 12:27

Nemesis1

To to trvalo ...

Už se vítězství ve válce s tyranem a šílencem překlápí na správnou stranu . NATO neustoupilo od linie - vojensky podpořit , ale nezasáhnout přímou podporou pozemních vojsk .

Přeju libyjským povstalcům brzké ovládnutí Tripolisu .  Jenom bych si přál , aby  nepřevládl duch pomsty - jak je v těchto končinách zvykem .

Přeju i trpké zklamání všem chorobným odpůrcům svobody , demokracie a NATO , kterých je na těchto stránkách plno ...

0/0
7.6.2011 12:03

Dabi

Re: To to trvalo ...

prober se . vrtulníky a letadla jsou leteckou složkou teroristů v Libyi a zhovadilé barbarství ze strany NATO nemá s demokracií nic společnýho, řídí se jen zákonem džungle a v té není svobodný nikdo

0/0
7.6.2011 12:08

procensora@seznam.cz

Re: To to trvalo ...

No nevim ...

0/0
7.6.2011 13:00

procensora@seznam.cz

Re: To to trvalo ...

R^;-)R^

0/0
7.6.2011 12:59

Noli tangere circulos meos

Re: To to trvalo ...

pokud je NATO pro tebe stelesnenim demokracie, pak mas uplne pochybne predstavy o tom, co demokracie je. ;-D a Rassmudsen je v prve rade vojak a ne politik, jemu neprinalezeji zadne politicke vyroky. Co za zvracenou demokracii mame v letech poslednich. Jeste ze americky kongres se probudil a naridil Obamoci stahnuti vojska z Libyiske valky do 14 dnu. R^

0/0
7.6.2011 13:28

procensora@seznam.cz

Re: To to trvalo ...

Vy nepiste o US. Ani slovo !! ;-€

0/0
7.6.2011 13:57

jxd

Re: To to trvalo ...

Ty tady neporoučet!

Tady nebejt na Guantánamu nebo schůzi Tea Party, tady je Evropa.

S bohatou zkušeností s fašismem!

0/0
8.6.2011 8:48

Dabi

již za pár

Až bude Čína první...Mezinárodní měnový fond minulý týden předpověděl, že Čína bude do pěti let největší ekonomikou světa; podle předvánočních propočtů týdeníku The Economist se to stane v roce 2019. Vlivný komentátor Gideon Rachman se dnes ve Financial Times ptá, jaký bude svět, ve kterém bude "říše středu" číslem 1?

0/0
7.6.2011 11:35

procensora@seznam.cz

Re: již za pár

Toto neni o Chine?

0/0
7.6.2011 13:01

Noli tangere circulos meos

Re: již za pár

pokud se podari dostat do vojenskeho konfliktu Indii a Cinu, pak nebude. Ver mi uz se na tom pracuje.

0/0
7.6.2011 13:30

procensora@seznam.cz

Re: již za pár

Reci

0/0
7.6.2011 13:57

Kwak Kwakovič

Jak NATO spojenci zachází s válečnými zajatci

http://www.youtube.com/watch?v=YSRQ3FzI1hA&feature=player_embedded#at=180

+1/0
7.6.2011 11:29

muad666

Re: Jak NATO spojenci zachází s válečnými zajatci

Docela nechut a hnus:-P

0/0
7.6.2011 11:37

greenalien

Re: Jak NATO spojenci zachází s válečnými zajatci

Ti slovanští pánové v uniformách jsou, předpokládám, rozhodně nikoliv žoldáci, ale éh...sbor nadšenců do vojenské historie, že ano.

0/0
7.6.2011 13:21





Najdete na iDNES.cz