Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejdek postavil parkoviště za sedm milionů, nikdo ale na něj nesmí

Radnice v Nejdku postavila na sídlišti v Okružní ulici parkoviště za sedm milionů korun, ale lidé ho využívali jen několik měsíců. Potom úředníci zatarasili příjezdové cesty. Ukázalo se totiž, že jde o černou stavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antiblb

Netřeba komentáře.

Víme hned, že jsme doma.

0/0
4.6.2011 14:15

lahab

Copak jste se zbláznili?

Tolik peněz to stálo a lidi by na to jezdili autama... ;-)

0/0
3.6.2011 22:56

fouly

Typické

pro poměry v Česku ! Tak jako všude a ve všem !

0/0
3.6.2011 20:05

Kuzma je tamhle!

ze se stavba nejdrive musi zkolaudovat,

nez se muze zacit uzivat, to chapu. co ale stoji na asfaltove plose 7 mega, to mi hlava nebere.

0/0
3.6.2011 18:28

lolek77

Re: ze se stavba nejdrive musi zkolaudovat,

Kdyby to stavěla Praha stálo by to 70 mega. Takže vlastně láce.;-D

0/0
3.6.2011 18:46

Kuzma je tamhle!

Re: ze se stavba nejdrive musi zkolaudovat,

realna cena bude kolik, 700 tisic?

0/0
3.6.2011 18:56

fouly

Re: ze se stavba nejdrive musi zkolaudovat,

Zase tunel jako prase!

0/0
3.6.2011 20:19

tajemník ministerstva zvěrstva

Když shrnu obsah článku...

Někde se realizuje stavba, která doposud neprošla kolaudací, protože se ještě dodělává elektrická přípojka. Přípojka bude za krátko dodělaná, pak proběhne kolaudace a stavba bude předána do užívání. Nechápu bulvárem zavádějící nadpis, ani rozčílené komentáře v diskuzi.

0/0
3.6.2011 17:30

AES/EBU

Re: Když shrnu obsah článku...

Já zas nechápu, jak to někdo může považovat za normální.

S pozdravem: "S byrokracií na věčné časy a nikdy jinak"

;-€

0/0
3.6.2011 17:49

Larrax

Re: Když shrnu obsah článku...

To nemá co dělat s byrokracií. Kolaudace je od toho, aby se posoudilo, že je stavba provedena tak, jak měla. Kdyby na tom parkovišti došlo k nehodě, tak je toho vážný problém. Tak to prostě ve stavebnictví chodí a buďme za to rádi, jinak by si každý stavěl co chtěl.

0/0
3.6.2011 17:57

AES/EBU

Re: Když shrnu obsah článku...

Pokud se jedná o stavbu kde se posuzuje statika a podobně pak to chápu. Ale u vyasfaltované plochy? Co je na ni ke kolaudaci? Než to projde úřady, by stačilo tam dát ceduli o parkování na vlastní riziko. Problém byrokracie je právě v tom, že když si na parkovišti odřou řidiči auta vlastní blbostí, svede se to na nezkolaudované parkoviště. To kde parkují teď nikoho nezajímá, tam ať se třeba pozabíjí. Zdravý rozum musí jít stranou.

0/0
3.6.2011 18:13

RAT

Re: Když shrnu obsah článku...

ono nejde o lak, ale spise, kdyby se to nekde propadlo do stareho kanalu! :-/

0/0
3.6.2011 18:27

lolek77

Re: Když shrnu obsah článku...

Pokud napíšu černá stavba jedná se o stavbu bez stavebního povolení. Jestli není stavba jen zkolaudována nemůže se užívat, ale černá není. Co by jste chtěl po iBlesku.;-D

0/0
3.6.2011 18:48

fouly

Re: Když shrnu obsah článku...

Píší,že je to černá stavba,třeba není vydáno ani stavební povolení!

0/0
3.6.2011 20:23

fouly

Re: Když shrnu obsah článku...

Podle selského rozumu by se snad meli dělat přípojky nejdříve ne?

0/0
3.6.2011 20:27

Já, Claudius

Tohle už je

jak u blbejch na dvorečku! Ale s byrokratem nehne nic!

0/0
3.6.2011 16:56

swampy1977

7 mega?

za kus placu, ktery se uvalcuje a vyasfaltuje? neni to trochu moc?

0/0
3.6.2011 16:06

sociokulturně znevýhodněný

Re: 7 mega?

Aspoň vidíte, kolik ta vaše automobilová kultura ve skutečnosti stojí. A zaplatí to za vás jiní.

0/0
3.6.2011 16:18

swampy1977

Re: 7 mega?

o jake automobilove kulture tady zase placas? a jak to za mne zaplati jini? ja take platim dane.

0/0
3.6.2011 16:21

sociokulturně znevýhodněný

Re: 7 mega?

To, že platíte daně, neznamená, že jste si na vše kolem sebe vydělal. Existují pouze čistí daňoví plátci a čistí daňoví příjemci. Kdyby každý čerpal služby přesně v té výši, kterou si předplatil na daních, daňový systém by se stal absurdní a zbytečný.

0/0
3.6.2011 16:25

swampy1977

Re: 7 mega?

to, ze platim dane znamena, ze si mohu delat narok na to co mi vykazuje zakon. v tom pripade nechod po chodniku, protoze ti patri maximalne tak 1 metr nebo jsi snad zaplatil vsechny chodniky po ktery chodis? uz jsi si vzal prasky?

0/0
3.6.2011 16:36

opportunity

Re: 7 mega?

R^;-D;-D

0/0
3.6.2011 17:35

AES/EBU

Re: 7 mega?

To nic, on jenom nemá auto tak by zrušil všechny silnice protože je "nepotřabuje". :-P

0/0
3.6.2011 17:53

Dawe-san

Re: 7 mega?

pane sociokulturne znevyhodneny co myslite tim NASE automobilova kultura? Vase snad ne? Nekupujete si rohliky z obchodu kam je privezlo auto? Neodebirate postu ktera se vozi autem? Myslim ze jste soucasti stejne kultury nehlede na to jestli nebo jak casto usedate na misto za volantem.

K cene parkoviste: dokud nebudou statni zakazky absolutne pruhledne tak se vzdy najde nekdo kdo se bude snazit vytunelovat statni penize

K tomu ze je parkoviste zateraseno: demence, radsi tam prdnout cedulku ze se tam stavi do te doby nez se to zkolauduje, protoze to urcite birokraticka ceska legislativa neumoznuje je zmena zase zapotrebi uz tam

0/0
3.6.2011 16:49

p_n_2

Re: 7 mega?

Oni tady ti různí studentíci a aktivisti budou pořád kecat svou. A až jednou budou mít rodinu, cestovat nebo muset dojíždět za prací, tak pak jim sklapne. Podle nich asi máme pracovat v dosahu mhd, nakupovat v nejbližším obchodě (co na tom že je to třeba 10 km) a sedět doma na zadku, protože jim jaksi nedochází, že ne všude jezdí MHD, autobus nebo vlak (pokud tedy ehm, vůbec jede vícekrát než 1-2x denně).

Já taky přispívám daněmi na jiné věci a jen proto, že je nepoužívám, tak nevykládám jejich uživatelům, že všechny okolo omezují, okrádají apod.

Možná jen závidí, kdo ví...

0/0
3.6.2011 17:04

dino_na_idnes

Re: 7 mega?

No, zatímco v případě silnic máte pravdu, že kromě individuální automobilové přepravy slouží třeba pro rozvoz rohlíků, tak právě u tohoto parkoviště mi to není jasné - opravdu tam budou parkovat pekaři a pošťáci?

Velká parkoviště jsou budována prakticky výhradně pro jednotlivce usnadňující si autem vlastní přepravu, to nějakým rozvozem zboží neobhájíte, tam by stačily chodníky před budovami a malá soukromá parkoviště.

0/0
4.6.2011 13:13

T vůj_stín opět opět zpět

Re: 7 mega?

furt lepší parkoviště za 7 mega než kousek cyklostezky za 50. A taky se postavila a taky to za vás zaplatili jiní.

0/0
3.6.2011 16:25

sociokulturně znevýhodněný

Re: 7 mega?

Já netvrdím, že s výstavbou cyklostezek souhlasím.

0/0
3.6.2011 16:27

Leinad

Re: 7 mega?

Obojí je blbě, zoranej konkurz a snaha vydělat. Tresty pro odpovědné úředníky jsou povýšení a prémie k platu. Rv Za správný čin ve státní správě dostane člověk pochvalu v podobě vyhazovu.

Ale pořád existuje mírný rozdíl mezi tím, jaký má pro mě přínos cyklostezka a jaký přínos má parkoviště. (jedu autem a cyklisté mi nepřekáží, jedu na kole "po svém" a nemusím se obávat srážky s autem... vůbec žádný, mám svoji garáž)

0/0
3.6.2011 17:25

lolek77

Ve spotřební dani za benzin, dani v každé autosoučástce,

silniční dani a dalších poplatcích hrazených pouze provozovatelem auta jsme si to parkoviště zaplatili tisíckrát.;-€

0/0
3.6.2011 18:52

hnusil VI. - věčný bojovník

Re: 7 mega?

Nechtej vedet, kolik v Nejdku plati za telekomunikacni sluzby spolecnosti GTS Novera, ktera "vyhrala" poptavkove rizeni a prosadil ho obchodni zastupce S. Cingros, ktery je zcela uplne nahodou v rade mesta za stranu, ktera s oblibou tuneluje.

0/0
3.6.2011 16:29

swampy1977

Re: 7 mega?

s Noverou mam spatne zkusenosti, zakaznicky servis na nic, mlzeni a jenom zase mlzeni

0/0
3.6.2011 16:37

Larrax

Re: 7 mega?

Vy tomu nějak rozumíte. Víte, jaká je to plocha, jaké tam bylo podloží? Víte, co je to např.vápenná stabilizace a kolik stojí?

0/0
3.6.2011 17:59

swampy1977

Re: 7 mega?

pouze jsem se zeptal, vychazim z toho, ze tam pracovala parta ukrajincu za 60,- na hodinu naprilad

0/0
3.6.2011 21:45

AES/EBU

Re: 7 mega?

V článku nepíšou jak velké to parkoviště je, třeba to není drahé.

0/0
3.6.2011 18:15

Jean-Luc Picard

a tihle chtějí něco nařizovat a pokutovat?

Každý kdo něco provede má máslo na hlavě, ale tihle dárečci mají na své šišce kamion s máslem.

Proboha kdy už bude odvolatelnost jakéhokoliv politika od obecního zastupitele po senátora a poslance? Ale myslím odvolatelnost zezdola, ne že se kolegové usnesou koho obětují.

A hlavně, kdy už bude osobní a hmotná odpovědnost za to co provedou?

0/0
3.6.2011 15:56

kvak.nořič V

Zodpovedneho urednika/uredniky

vyhodit na dohodu bez moznosti odstupneho. Tihle lidi si uz pekne dlouho delaji co chcou

0/0
3.6.2011 15:23

fishkaa

Re: Zodpovedneho urednika/uredniky

vyhodit na dohodu bez odstupného? Jak by si to udělal? ;-D

0/0
3.6.2011 15:41

medved_cz

Re: Zodpovedneho urednika/uredniky

Dáš mu na výběr mezi výpovědí ze strany zaměstnance a trestním oznámením včetně žaloby o náhradu škody.

0/0
3.6.2011 15:45

Equites Caesaris

Re: Zodpovedneho urednika/uredniky

R^

0/0
3.6.2011 15:52

Yesname

Re: Zodpovedneho urednika/uredniky

No, pokud by byla škoda jenom posunutí používání o 1 měsíc, tak by ta zase tak velká rána nebyla. Otázka je taky, kdo všechno za to může.

0/0
3.6.2011 15:54

kvak.nořič V

Re: Zodpovedneho urednika/uredniky

to nebyla, ale jde o princip. Urednici rozhazujou penize vsude. Pokud nekdo stavi plac za 7 mega a neni schopny obstarat vsechna povoleni tak je to flakač. Mel by mit nejakou zodpovednost.

0/0
3.6.2011 16:31

Larrax

Re: Zodpovedneho urednika/uredniky

a jaká podle tebe vznikla škoda? Naopak by si zasloužil vyhazov, kdyby dovolil užívání komunikace bez kolaudace.

0/0
3.6.2011 18:01

libl3

Úředníci všech zemí, spojte se!

;-D

0/0
3.6.2011 15:21

wolfskin001

Chytráci, co navrhujete, aby se infrastruktura nebudovala...

z daní vezměte se za ruku a skočte společně do naplněného septiku..... Co si představujete? Že se má nechat infrastruktura zarůst trávou? :-P

0/0
3.6.2011 15:05

Yesname

Re: Chytráci, co navrhujete, aby se infrastruktura nebudovala...

Nene, žádný naplněný septik. Určitě by chtěli, abysme jim ho předem naplnili, a na to já pěkně s...u.

0/0
3.6.2011 15:08

sociokulturně znevýhodněný

Re: Chytráci, co navrhujete, aby se infrastruktura nebudovala...

Základní infrastruktura už tu je několik desítek let. Od té doby se buduje zbytečně. Pokud vám ani tak infrastruktura nestačí, máte na to právo. Její budování si ale plaťte ze svého.

0/0
3.6.2011 15:24

Yesname

Re: Chytráci, co navrhujete, aby se infrastruktura nebudovala...

Tak znova. Naposled. Kolik už jsi zaplatil ty?

0/0
3.6.2011 15:25

sociokulturně znevýhodněný

Re: Chytráci, co navrhujete, aby se infrastruktura nebudovala...

Na to jsem už odpovídal dvakrát.

Zaplatil jste si to snad kompletně ze svého? Máte to nějak doložené?

0/0
3.6.2011 15:29

Yesname

Re: Chytráci, co navrhujete, aby se infrastruktura nebudovala...

Tak třeba výpisem daní za posledních 20 let, řekněme...

0/0
3.6.2011 15:30





Najdete na iDNES.cz