Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na lázně bude mít nárok méně lidí, škrty doporučí komise

Lídři vládní koalice ve středu dali zelenou změnám v lázeňství. Ministerstvo zdravotnictví chce až jednu třetinu současných výdajů zdravotních pojišťoven na lázeňskou péči v budoucnu odklonit jinam. Lidé si proto za péči budou častěji a více připlácet, nebo si ji uhradí nově celou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rézina

K vyfiltrování vyžírků

S názorem , že je možno vyfiltrovat vyžírky, naprosto nesouhlasím. V naší zcela zkorumpované společnosti tohoto nelze dosáhnout. Jako se přihrávají kamarádům, spolustraníkům lukrativní zakázky a vymýšlejí blbosti, které se pak vtělují do zákonů a tím vznikají nové kšeftíky pro přítelíčky, tak ani spravedlivého přidělení lázeňské léčby se nemůže dosáhnout.

0/0
6.6.2011 12:51

Karel moudrý

lázně + sanitky

Jsou nejvíce zneužívané služby. A jejich racionální využívání už tu mělo dávno být !

0/0
6.6.2011 8:29

ladamm

už se těším až tady všechno omezíme a zrušíme

a poslední ... ukradne žárovku

0/0
6.6.2011 6:18

jmhad

správně

plaťte a nekecejte.Ten přežitek někdejšího tzv socialismu už tady byl moc dlouho.Zdraví je přeci jen pro bohaté,kteří si je zničili přežíráním,kokainem,válením se v peřinách.Nemajetný přeci nemá právo být nemocný,ten musí pro ty první vytvářet hodnoty.Takový je zákon řádu,za který mnozí z nás dlouho bojovali.:-P

0/0
6.6.2011 5:33

Voborník

Nemůžete posuzovat...

Jistě, ale představte si, že i lidé s berlemi jsou schopni tančit a pohybovat se bez nich na krátkou vzdálenost. Já osobně jsem jel do lázní s francouzskými holemi a během léčby jsem byl schopen chodit bez nich. Jen díky lázním!!! Nikde mi nevěnovali pozornost, jen fyzioterapeutka si všimla, že špatně chodím a špatně zapojuji svaly a tak se mnou intenzivně cvičila, až jsem zvládl normální chůzi. Člověče, kdo to nezažil, nepochopí, že i chodit se musíte znovu naučit. Ale vy jste asi nikdy lázně nepotřeboval...;-€;-€;-€;-€

0/0
5.6.2011 17:52

Petr Lístek

Málo lidí vidí..

že lázeňská péče dneska opravdu zneužívaná je. Mnoho (netvrdím, že většina, či snad všichni) "pacientů" si ve spolupráci se svým známým lékařem tímto způsobem za naše daně udělá dovolenou. Za daně těch, kteří mnohdy na dovolenou sami nevydělají... Bohužel toto opatření přichází v době mnoha dalších (mnohdy bezmyšlenkovitých) škrtů a tak se stane pouze další záminkou k nadávání na vládu. Ač s mnohými výplody Nečase a jeho party nesouhlasím a už několikrát jsem jej proklel, tady se možná trefují do černého. Teď jenom nastavit ty podmínky tak, aby potřebným lázně opravdu i nadále hrazeny byly a vyfiltrovali se tihle vyžírkové.

0/0
5.6.2011 13:07

jajabar

Re: Málo lidí vidí..

R^!!R^

0/0
5.6.2011 13:18

nafouknutá bublina

Re: Málo lidí vidí..

R^R^R^ Ano. Léčba hrazená pojišťovnami by měla sloužit především těm, kteří to nutně potřebují. Po operaci žlučníku tu potřebu v žádném případě nevidím, ať už je klasická či laparoskopická. Navíc, měli by si zjistit, kolik lidí bylo operováno a kolik jich využije lázeňskou léčbu. Myslím, že je to menšina, zvláště OSVČ si nemohou dovolit strávit 3 týdny v lázních a hodně lidí ani neví, že takový nárok mají, protože jim to nikdo neřekne.

0/0
5.6.2011 13:48

truepapas123

Re: Málo lidí vidí..

R^

0/0
5.6.2011 17:10

hicotea

...

halvně když se ve vládě, sněmovně, senátu a dalších státních úřadech a firmách nesmyslně utrácí za nová auta, nábytek, vybavení, právníky..... naprosto chaoticky nesmyslně  a neúčelově se vybírá to nejpředraženější, však se zvýší odvody a bude na to, jen ty voliči drž ústa zavřená a plať

0/0
5.6.2011 13:04

nafouknutá bublina

Re: ...

Na to také bude muset dojít. Teď jsou prvořadé reformy, protože opozice po volbách je neudělá, aby nepřišla o hlasy, takže když se zaměří na nesmyslné utrácení, tak bude dobře a ještě hlasy získají. Jak jednoduché i pro nynější vládu, jak získat hlasy, ale kdo by potom dělal ty nepopulární kroky?

0/0
5.6.2011 13:55

JaJaMilan

Re: ...

Nezlobte se na mne, ovšem právě reformy ve zdravotnictví by měly postupovat zcela jinak. Takto je to jen chaos a z toho vyplývá i zmetek. Taková hurá akce na nic. Ovšem zneužívání lazní je obrovské a je to dáno přáteli atd.

0/0
5.6.2011 18:13

Zálohovaný obal 10

Zlodějina =

odklonit?;-)

0/0
5.6.2011 12:59

clara2

tak takto asi ne.

To všechno je teprve začátek. Konec za cca 20 let bude vypadat asi takto.Horních deset tisíc bude mít oddělenou zdravotní péči. 10 procent těch nejchudších bude umírat naprosto bez pomoci na ulicích. Zbývající populace bude sporadicky využívat nekvalitní zdravotnickou péči od lékařského personálu špatně mluvícího česky v zanedbaných nemocnicích. Politici budou dál blábolit nesmysly o nutnosti platit vysoké poplatky přímo v nemocnicích ikdyž základní příspěvky z platů a odvodů firem dosáhnou 50%. Pan Kalousek s panem Nečasem budou trávit ozdravné pobyty ve Švýcarsku.

0/0
5.6.2011 12:54

hicotea

Re: tak takto asi ne.

R^8-o

0/0
5.6.2011 12:59

nafouknutá bublina

Re: tak takto asi ne.

Jakou oddělenou zdravotní péči, prosím Vás? Když bude chtít někdo z těch horních deseti tisíc zlatý kloub, tak ať si ho zaplatí, proč bychom jim ho měli platit všichni? Proto také ten nadstandard. A ani nejchudší nebudou umírat na ulici bez pomoci, zatím nezemřel ani žádný bezdomovec, ačkoliv zdravotní pojištění neplatí - vyjma několika případů, ale to byla chyba lékaře, nikoliv systému.

0/0
5.6.2011 14:00

clara2

Re: tak takto asi ne.

Svatá prostoto!

0/0
5.6.2011 17:06

NWO= NATO,OSN,EU

Nějak to celé nechápu..

Když se snižují služby od státu, nemělo by se státu méně odvádět? Takhle dáváme čím dál více, za čím dál méně8-o

Nejhorší je, že někteří té zlodějině věří a ještě tomu tleskají.

0/0
5.6.2011 12:09

wotomtoje.

Re: Nějak to celé nechápu..

Bum hřebíček na hlavičku! R^R^

0/0
5.6.2011 12:41

Kilián Nedory asi po třinácté...

Re: Nějak to celé nechápu..

no odvodit z tohoto snižování služeb od státu je sice snadné, ale jinak je to kravina jak vrata ;-D

0/0
5.6.2011 12:51

Lájosz Bács, sponzor ODS

Re: Nějak to celé nechápu..

k čemu jinému slouží stát než k poskytování služeb svým občanům ?8-o

0/0
5.6.2011 13:00

doktor.fekete

Doktor Heger

Když se začaly hledat peníze za to co se rozkradlo za dřívějších i nynějších vlád a kdy Kalousek, Drábek a Heger zaútočili na všechno co by mohli lidem vzít, tak se rozhodli, že půjdou tou nejkradší a nejrychlejší cestou, to jest škrtů úplně všeho.

Doktoru ´Hegerovi jsem dvakrát nabízel pomoc a on neměl ani tolik slušnosti, aby mi aspoň poděkoval za snahu, jak se to běžně dělá, když se chcete někoho zbavit.

Moje pomoc spočívala v rozboru nákladů soukromých firem, které pracují pro nemocnice a které si z nich dělají dojnou krávu.

Tak raději budeme poslouchat řed.FNM, jak radí využívat kulichy a jak se chlubí tím, že praktiky na příjímání úplatků zná, protože ti zloději jsou přece jeho kamarádi.

Co se stalo? Vůbec nic,doufám, že zatím...

0/0
5.6.2011 11:59

nechci vyrusovat

Re: Doktor Heger + doktor.fekete

Tak tohle by byla dvojka, že ano, pane "doktor.fekete" Rv

;-D;-D;-D

0/0
5.6.2011 12:34

Zálohovaný obal 10

Re: Doktor Heger + doktor.fekete

Dr.Cvach

0/0
5.6.2011 13:01

nafouknutá bublina

Re: Doktor Heger

Vážený, Vás by musel zaplatit, zatímco má své spolupracovníky, kteří jsou placeni měsíčně "ať už leží, nebo běží", tak ať něco dělají. Nemějte péči, že by rozbor nákladů soukromých firem nezvládli. To, jestli Vám poděkoval či nepoděkoval nebudu komentovat, nebyla jsem u toho.

0/0
5.6.2011 14:06

Urb - Uničtoženie vraga

Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

Je to každodenní souboj s drzým a prolhaným personálem a neuvěřitelně hamižnými doktory. Hned od nástupu je hlavní starost primáře, ještě než Vám změří tlak, Vás začít strašit a hned nabídnout pomoc ve formě rozpustného prášku s jahodovou příchutí za 2.200 korun. Tam už nastává selekce, který pacient si ten nesmysl koupí a u primáře bude mít oko a na ty ostatní. Zvláště vyděšeným pacientům nařídí obrovské dávky a tak si musí ten zázračný nápoj v prášku koupit za pobyt několikrát. Na pacientech před koncem pobytu už je vysílení z těžkých průjmů dost i vidět. Na závěr při propustění dostanete jakousi lékařskou zprávu, kde se hodnotí i disciplína. Pes by od mě kůrku nevzal, kdyby si to uměl přečíst.

0/0
5.6.2011 10:40

wotomtoje.

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

R^R^;-)

I když to zase tak k smíchu není. Z doktorů, hlavně v souvislosti s chováním k starým a chudým lidem, kteří se bojí bránit, se stávají hyeny! Rv

0/0
5.6.2011 10:57

nafouknutá bublina

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

To už jsou dávno a po vítězství v akci D-O je to ještě horší - mluvím o doktorech obecně.

0/0
5.6.2011 14:19

saldo

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

Byl jsem tam loni a všichni se ke mně, prakticky anonymnímu klientovi, chovali velmi dobře a vstřícně. Asi to je jak kde.

0/0
5.6.2011 11:40

saldo

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

Podotýkám, že jsem tam byl v komplexní léčebné péči, tedy jen s doplatkem za jednolůžák.

0/0
5.6.2011 11:41

doktor.fekete

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

To je dost ubohé tvrzení

0/0
5.6.2011 12:02

wotomtoje.

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

Proč by lhal, nebo posuzujete lidi podle sebe?

0/0
5.6.2011 12:44

Roko Blábola 11

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

Zřejmě šlo jen o adekvátní odpověď personálu vůči vašemu drzému a sprostému chování k nim. Já mám naprosto odlišné zkušenosti, soudružko.

0/0
5.6.2011 12:36

wotomtoje.

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

Jste komunista nebo nevzdělanec? ;-)

0/0
5.6.2011 12:43

Roko Blábola 11

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

Vy jste pouze nechápavec ;-)

0/0
5.6.2011 13:06

wotomtoje.

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

Ale chápu dobře, pouze nemám rád, když někdo používá oslovení "soudruhu, soudružko" a neví co vlastně píše! ;-)

0/0
5.6.2011 13:46

nafouknutá bublina

Re: Lázně zdravému sice neuškodí, ale nemocného dorazí

Hodnotit zkušenosti nemůžete, ani kdybyste byli ve stejných lázních. Je to všechno o lidech, některý doktor je příjemný, jiný arogantní a neurvalý - zkušeností s doktory mám na rozdávání, takže vím, o čem mluvím. Většina doktorů má chování "řeznického psa" a výjimkou je slušný doktor a poté, co dosáhli svého v akci D-O, je to ještě horší - mezi sestrami je to naopak.

0/0
5.6.2011 14:14

ztrewq

nedomyslené

pretože napríklad stravu má nariadenú diétu, lenže príspevok na diétne stravovanie, ktorý by pokryl zvýšené náklady ešte nemá ...

ps - komisia (aká a ktorá koľvek je cieľom uplácania. politicky korektne - lobingu.

0/0
5.6.2011 10:28

zlyjazyk

Re: nedomyslené

Přesně,to je vládnutí v Čechách...mezodpovědné,bez rozumu,prostě politický diletanti v rukou lobistů!

0/0
5.6.2011 12:07

nafouknutá bublina

Re: nedomyslené

Jak nedomyšlené? Vždyť ten návrh není ještě ani napsaný, natož schválený.

0/0
5.6.2011 14:17

ztrewq

Re: jak nedomyslené?

treba fungovať v súvislostiach. ak sú "kúpele" indikované ako následná liečba, tak so všetkými súvislosťami.  iný príklad - alergika poslať na klimatický pobyt vtedy, keď "u neho doma kvitne", ale v liečebni nie, pretože poznám prípad, keď si taký človek odsmrkal kvitnutie doma a druhé následne v liečebni.

0/0
5.6.2011 15:59

10 nových životů 11-20

A co Koljovy Vary?

Prodají je definitivně CCCP?

0/0
5.6.2011 10:22

isabell

Re: A co Koljovy Vary?

Nejspíš joo, protože jak přestanou pojišťovny přispívat, tak samozřejmě všechno zdrží, tuzemec se tam už nedostane ani omylem a nezbyde jim, než přejít pod Ivana, nebo nedej bože pod Mohamada ;-€

0/0
5.6.2011 10:25

polpot1

Na...

ono je to dost ošemetné opatření,kolik láz.zařízení je pod státem?Asi nic a pokud pobytt v lázních stál poj.cca8-10 tisíc,proč dnes stojí jednou tolik?Procedury jsou stejné jako před 20 léty jidlo,taky možná i horší jistě ten problém je někde jinde.

A nestrašte pořád s tou rakovinou,vždyt pan ministr zdr.a soc.zabezpečení vyprávěl,že výše dožití se zvyšuje národa nepřibývá přistehovalci nejsou ve věku staroby,tak nevím,kdo tyto data zpracovává.

Je třeba se zamyslet těžce nemocnými co je ještě život a co trápení v bolestech,agonii,těžké nemohoucnosti atd.to je život?

VZP by měla,ale jóó kontrolovat a to důsledně kdo lázně dostává a kolikrát za život a na co v tom je ten nepořádek a binec.!!

0/0
5.6.2011 10:17

kocourek25

To bude prosperita lázní.....

Kdo tam bude jezdit za své? Jen páni poslanci a další bohatí hlavně z Prahy . Lázně budou krachovat.Rv

0/0
5.6.2011 10:15

blebleson

Re: To bude prosperita lázní.....

Ty lázně, které nejsou schopné přežít bez státních dotací, asi nemají své opodstatnění, když o jejich služby není zájem.:-)

0/0
5.6.2011 10:18

10 nových životů 11-20

Re: To bude prosperita lázní.....

Zkrátí se jim čekací doby a nebudou tam zavazet ti "mrzáci". A o to přeci jde.

0/0
5.6.2011 10:20

ibaba

Re: To bude prosperita lázní.....

Poslanci tam jezdit nebudou ti mají svoje zařízení za pár peněz a ti lázně nepotřebují leda tak na mozol na zadku.!!Rv

0/0
5.6.2011 11:21

dudlop

Vše se ruší, fakt dík..

Mám(e) smůlu.. Přes dvacet let odvádím daně, pojištění (zdravotní i důchodové) jak ten blbec-a čerpat nemůžu NIC! Celou dobu nemarodím, léky kupuji za své (na bolest, horečku) a ze systému nedostanu nic.. Fakt dík, milé vlády.

0/0
5.6.2011 10:15

hicotea

Re: Vše se ruší, fakt dík..

takových je nás více, blížím se k věku, kdy začínají nemoce, abych kromě odvodů státu si vše zaplatila, halvně aby z čeho si to zaplatit :-)) doma 500 na ubytování a stravu nedám

0/0
5.6.2011 12:58





Najdete na iDNES.cz