Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rychlík u Hradce Králové smetl škodovku, odlétla 40 metrů daleko

Mladý řidič u Černožic na Královéhradecku v pondělí večer nejspíš ignoroval světla na přejezdu a vjel přímo pod blížící se rychlík. Ten jeho škodovku odhodil několik desítek metrů daleko. Muž po několika hodinách v nemocnici zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

romannn

hlavne ze ste vsichni strasne chytry

kazdej resite jen to ze to byl nejakej pirat ale to ze ten prejezd je na ho**o uz x let a neni to prvni ani posledni nehoda tam uz nikdo z vas nevi.  CD  si kupujou pouzity vagony  resej skodu za 300k na vlaku  ale ze by investovaly do zavor na useku s nehodama to je nenapadne... navic ten prejezd  je uz delsi dobu K.O.  pul dne blika a pul dne neblika vubec i kdyz jede vlak a to uz nikdo z vas nevi!  ze prisel o zivot kamarad / nebo pro vas clovek  to uz vam je jedno hlavne ze muzete rejt ..   co kdyby to byl nejaky vas blizky ?  to by nikdo z vas tu hubu neotevrel !

0/0
31.5.2011 21:03

synej

Re: hlavne ze ste vsichni strasne chytry

Jen nějak netuším, proč by měly investovat do závor České dráhy?

0/0
31.5.2011 21:36

ičmeka už potřetí smazali

tady kousek je přejezd chráněný pouze stopkou

značka Stop, dej přednost v jízdě říká, že mám zastavit na takovém místě, odkud mám náležitý rozhled. přijel jsem ke kolejím a s vyšlápnutou spojkou a nohou na brzdě popojížděl na místo, odkud jsem viděl doprava i doleva na koleje. pak jsem se podíval pod sebe a stál jsem na kolejích... všecko kvůli křoví podél trati. čert to vem, že jde o vlečku. bílýmu světlu na "vyšších" přejezdech nevěřím, vždy se chci přesvědčit. ale jak? řešením jsou zrcadla. R^

0/0
31.5.2011 11:54

cufir-mufir

Re: tady kousek je přejezd chráněný pouze stopkou

říkám, že je tady přeznačkováno... samotný kříž označunící nechráněný přejezd říká STŮJ, DEJ PŘEDNOST V JÍZDĚ. ale oni tam nacpou ještě stopku :-)

.

Ano, za zarostlé přejezdy by se mělo taky kopat do zadku...

0/0
31.5.2011 12:01

Inž.ZABABA

Re: tady kousek je přejezd chráněný pouze stopkou

Opatrnosti není nikdy dost, takže pochvala. Jinak lunobílému světlu se věřit dá - je to stejná váha bezpečnosti jako zelená pro vlak. Znamená, že v obvodu přejezdu není absolutně žádné kolejové vozidlo. Proto je logicky u PZS u stanic zaslepené.

0/0
31.5.2011 14:38

macarát

Re: tady kousek je přejezd chráněný pouze stopkou

Popros závozníka, ať Ti ukazuje ;-)

0/0
31.5.2011 16:05

MIŠÁK.

škoda na autě 20tisíc,na vlaku 300

přitom auto je totálně na odpis ;-D

0/0
31.5.2011 10:46

glem

Re: škoda na autě 20tisíc,na vlaku 300

A kolik myslíš že takový auto stojí  ;-D

0/0
31.5.2011 10:56

MIŠÁK.

Re: škoda na autě 20tisíc,na vlaku 300

no ted uz nic ;-D

0/0
31.5.2011 10:58

cufir-mufir

Re: škoda na autě 20tisíc,na vlaku 300

tak to auto něco váží, takže minimálně cenu starého železa... :-)

0/0
31.5.2011 11:04

MIŠÁK.

Re: škoda na autě 20tisíc,na vlaku 300

stejne se musi odvest do srotu a benzin neco stoji,takze stejne nic..:-P

0/0
31.5.2011 11:11

cufir-mufir

Re: škoda na autě 20tisíc,na vlaku 300

když to odvezou i s tou lokomotivou, tak to je 30tun ;-)

0/0
31.5.2011 11:15

JPNB

Re: škoda na autě 20tisíc,na vlaku 300

Ono to byl motorový vůz,ale stejně né 30 tun,ale 70 tun.

0/0
31.5.2011 12:43

cufir-mufir

Re: škoda na autě 20tisíc,na vlaku 300

tak jenom lepší ne? ;-)

0/0
31.5.2011 12:44

sarumánek

jen čistě technická

Absolutně nechápu, proč u podobných zpráv z černé kroniky uvádět naprosto podružné a nezajímavé údaje typu "škoda na vozidle byla vyčíslena na 20 000", když přitom někdo zahynul. Rv

0/0
31.5.2011 10:17

ivoš

Re: jen čistě technická

Pokud tu informaci považuješ za podružnou, ignoruj ji, ne? Až budeš psát zprávy sám, tak si piš, třeba, že tam kvetly chrpy.;-D

0/0
31.5.2011 10:19

cufir-mufir

Re: jen čistě technická

Podotýkám, že Chrpy jsou také podružné, když někdo zemře ;-)

0/0
31.5.2011 10:27

cufir-mufir

Re: jen čistě technická

pokud je tedy neneseme na hřbitov...

0/0
31.5.2011 10:27

zorro_rojo

Re: jen čistě technická

Ale zcela jiste jsou hezci.

0/0
31.5.2011 13:02

Fotze

A pak že auta nelítaj

Lidi asi nepochopí proč se má před přejezdem zpomalit nebo dokonce zastavit a pořádně se rozhlídnout a víte proč? Protože vlak když jede tak není slyšet tak si to už konečně zapamatujte!

0/0
31.5.2011 10:17

master19

Re: A pak že auta nelítaj

Já jsem jednou viděl jet vlak a slyšel jsem ho, heč! ;-)

0/0
31.5.2011 11:14

tuan3

Re: A pak že auta nelítaj

................jo,tak který jede není jede není slyšet!

No to je mi novina.Až doteď jsem žil v mylné představě,že každý stroj hluk produkuje.Odcházím zpět na základku,doplnit si vědomosti o šíření zvuku............!!

0/0
31.5.2011 11:18

tuan3

Re: A pak že auta nelítaj

....oprava-jo,tak vlak který jede není slyšet !

0/0
31.5.2011 11:20

..Kamenožrout..

..

Zkuste jít někdy po kolejích, a až za sebou uslyšíte vlak, tak bude sk.ra blízko..

0/0
31.5.2011 11:31

ToughestDebaterEver (GodMode:On)

Takových bude...

Člověk se prostě musí smířit s tím, že okolo něj žije spousta individuí, pro který je dnešní svět moc složitý... Spíš se měl ale zabít ten feťák co to smažil desítky km v protisměru...

0/0
31.5.2011 10:14

Pruitt Igoe

nemyslel...

...a zaplatil ;-(

0/0
31.5.2011 10:10

kaksikymmenta

A nedají si říct a nedají!

To už přece není možný, ti řidiči jsou hluší a slepí. I kdyby tam žádná výstraha nebyla, vždycky je tam aspoň kříž, který mi říká, že se něco děje. Proto zpomalím a projedu. Toho kluka je mi samozřejmě líto, škoda mladého života, ale může si za to prostě sám. Každý vlak má v předpisech napsáno, že se před přejezdem houká. Já nevím, jaké jiné zabezpečení ještě ti řidiči chtějí. Když neumí dodržovat předpisy, je to pak těžký. A budovat mimoúrovňové přejezdy je zase nákladné a navíc to nejde všude. Nařídil bych, aby se před každý přejezd dal příčný práh, aby to ta jelita donutilo zpomalit. Nejlepší by byl samozřejmě nápad ze zahraničí, kdy se před přejížděním vlaku na obou stranách přejezdu zvedne vozovka, ale to je tady nemožné.

0/0
31.5.2011 9:59

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

A proč bychom měli všichni platit na nepozornost pár řidičů...

0/0
31.5.2011 10:05

Pruitt Igoe

Re: A nedají si říct a nedají!

To je zajímavá logika. Proč vlastně platíme za dopravní značky a semafory, proč platíme za bezpečnější dálnice? Jen kvůli pár řidičům, kteří nezvládnou jízdu bez značek a na polňačce? ;-D

0/0
31.5.2011 10:12

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

to je přeci diametrální rozdíl a pokud ho nechápete, asi není chyba ve vás, ale v našem edukačním systému... Značky jsou na silnicích proto, aby informovaly, zakazovaly nebo přikazovaly řidiči co má dělat... To že je někde rychlost snížena na 50km má nějaký důvod a bez značky se řidič nedozví, že je tam nebezpečí a je nutné zpomalit... Přejezdy v ČR jsou chráněny víc než dobře... Kříž říká pozor vlak, světelná znamení k tomu, většinou i se závorami... Proč ještě zvedací silnici, retardéry nebo jiné blbosti... Když někdo přehledné 3 značky, které ho informují o nebezpečí vlaku, tak mu ta zvednutá silnice akorát namlátí do tlamy...

0/0
31.5.2011 10:24

kaksikymmenta

Re: A nedají si říct a nedají!

Přece jen tady jde o nějakou bezpečnost. Jenže ta musí jít ruku v ruce s kázní řidičů. Vlakem jezdím proto, že na silnici je pořád ještě víc magorů než na kolejích. A tenhle případ to dokazuje. Na železnici platí mnohem přísnější pravidla provozu. Tam si strojvedoucí nesmí dovolit překročit rychlost, nesmí si dovolit minout návěstidlo s návěstí "Stůj".

0/0
31.5.2011 10:37

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

tak chyby se dějí i na železnici, příkladů o tom je víc než dost, ale je to podobné jako s letadly... železniční dopravu řídí tým lidí,asi (nevím jistě) z jednoho uzlu a tak je jasné, že bude bezpečnější...

.

Kdyby tomu tak bylo i u aut, bude ta bezpečnost taky někde jinde...

0/0
31.5.2011 10:39

kaksikymmenta

Re: A nedají si říct a nedají!

To nepochybně, dějí se i železniční katastrofy. Ale řidiči by si taky mohli uvědomit, že někdy je to vyložený hazard se životem. Jsou neponaučitelní a dál budou Bobrovové a Vavřincové v tuningových autech nebezpečně předjíždět kolonu aut, Lacinové vytlačovat auta ze silnice etc. Jednou se v televizi uvedlo, že během období čtyř dní se nezabil jediný motorista. Jindy jich je 20 za víkend. Jak tak poslouchám ty nehody, je tam čím dál víc gaunerů. Někdo tady napsal, že je chyba ve výukovém systému. Jenže kdo může za to, že jeden řidič jede 1 mil. km bez nehody a další zase bourá na každé křižovatce? Zase jen řidič a jeho mentalita. Prostě bych zpřísnil pravidla provozu, jinak to bude takhle donekonečna. Je vážně takový problém jezdit podle předpisů?

0/0
31.5.2011 10:47

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

No to o tom výukovém systému jsem psal já, ale v jiné souvislosti... ale budiž...

.

Celý váš příspěvek jsem hltal a nakonec jste si odpověděl prakticky sám... "Je takový problém jezdit podle předpisů?" No vypadá to že ano, takže když se na to podíváme, tak nějaké valné zpřísnění by asi nemělo velkého smyslu, když styl jízdy je zakořeněný v našich povahách... Souhlasím s vámi, že někdo jezdí bez nehod, jiný bourá stále... ale důležité hledisko je to, zda bourá tak, že je zmatkař a jsou to ťukance nebo je to ho*ado a jezdí jak smyslů zbavený a jsou to smrťáky...

.

Obecně si myslím, že hlavní problém je v tom, že se nevyužívají všechny dostupné prostředky... A to je způsobeno zejména liknavostí soudů pořádně napálit tyhle šoféry... ale taky jsou to plné věznice atd...

0/0
31.5.2011 10:53

kaksikymmenta

Re: A nedají si říct a nedají!

Já si to přečetl jen letmo, nekoukám moc na to, kdo to píše, pardon.:-)

Dobře, nechme tedy zpřísnění pravidel být a koukněme se na represe. Je to s nimi bída a pokud to soudy a policisté budou zanedbávat, stane se ze silnic pohřebiště. Musím ale přiznat, že Lacina dostal, co si zasloužil. A jemu podobní by měli být příště ostražití. Jenže tenhle příklad jaksi nepomáhá.

S tím, jak kdo bourá máte samozřejmě pravdu. To poznáte okamžitě, jestli ten člověk zmatkuje a neumí pořádně ovládat vůz nebo to byl dobytek, co se toho přestupku dopustil schválně. Tu druhou skupinu bych posílal k psychiatrům. A někdy dříve dokonce byla studie, jak je možný, že lidi, které normálně potkáváme, se za volantem mění ve zběsilá individua.

0/0
31.5.2011 11:58

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

souhlas, psychotesty... 

.

represe, ač tu spousta lidí bude nadávat, tak počítat pokuty třeba z ceny auta, když nikdo nechce říkat kolik bere... ale přijde mi hloupé, aby člověk co jede BMW za 5mio platil 1000 za překročení rychlosti, nebo ten co jede 120 platil 10000,- To je ale hodně o pohledu a neříkám, že to je samospásné...

.

A řidiče prasata bych neposílal do vězení, Lacina je vyjímka - extremní případ, ale cpal bych jim veřejně prospěšné práce... ale mraky... pěkně práce na silnici... ať ví, co za blbce kolem jezdí... a při dalším přestupku dvojnásobek hodin... atd...

0/0
31.5.2011 12:06

kaksikymmenta

Re: A nedají si říct a nedají!

To je jasné, že se nikdo nebude chlubit svým příjmem. A s tím návrhem, jak by se měly pokuty vyměřovat, docela i souhlasím. "Když jezdíš drahým autem a můžeš porušovat předpisy, určitě budeš mít i na pěkně tučnou pokutu."

Vězení bych taky vynechal, tam patří jiní. Takže prospěšné práce jsou velice dobrým řešením. Jeden příbuzný pracoval u pohřební služby a často vyjížděl ke smrtelným nehodám na silnici. Je to sice dost krutý trest, ale ať si někteří uvědomí, co svým chováním na silnici způsobí. Musí prostě počítat s následky.

0/0
31.5.2011 12:15

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

jj, to by bylo ve městech čisto... spousta řidičů v oranžových vestách... prostě radost pohledět... a práce, ke všemu, člověka šlechtí...

0/0
31.5.2011 12:36

kaksikymmenta

Re: A nedají si říct a nedají!

Navíc by silnice prořídly a hned by se dalo po městě líp jezdit.

Problém je ten, že tohle naši vládu nenapadne.

0/0
31.5.2011 13:03

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

kdo by ty stáda nedobrovolně pracujících tak menedžoval.... :-)))) to chce celého člověka a ne trosku z úřadu práce...

0/0
31.5.2011 13:05

kaksikymmenta

Re: A nedají si říct a nedají!

Nějakýho bachaře, co?? ;-D;-D

0/0
31.5.2011 13:49

DukatovyListopad

Re: A nedají si říct a nedají!

a co takhle, ze pred vlakem bude muset behat muz s cervenym praporkem a kozenou brasnou ?

0/0
31.5.2011 10:08

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

tak to nesmí projet za žádnou cenu!

0/0
31.5.2011 10:09

DukatovyListopad

Re: A nedají si říct a nedají!

ten vlak...;-D

0/0
31.5.2011 10:10

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

no prostě nikdo! ;-D

0/0
31.5.2011 10:31

martin_simek

Re: A nedají si říct a nedají!

rozkaz znel jasne

0/0
31.5.2011 10:33

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

chceš říct soudruhu kapitáne...

.

Nooo, dvě dávky

R^

0/0
31.5.2011 10:37

kaksikymmenta

Re: A nedají si říct a nedají!

K popukání... ;-D;-D

Ale vážně, i kdyby tam bylo cokoliv, když je řidič s prominutím debil, nezastaví ho nic. A pak se chytne za nos.

0/0
31.5.2011 10:35

cufir-mufir

Re: A nedají si říct a nedají!

nj, ale za nos ho chytne až otevřená fraktura stehenní kosti a to je už zpravidla pozdě...

0/0
31.5.2011 10:40

kaksikymmenta

Re: A nedají si říct a nedají!

Přesně o tom jsem mluvil. Snad si pak přizná, že udělal chybu.

0/0
31.5.2011 10:49





Najdete na iDNES.cz