- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Eurovia a spol. , drahý jsou jako prase a ještě to ojebou na materiálu.
Tak teda nevím, ale mám dojem, že když jedu po jakékoliv silnici u nás, tak to se mnou při nájezdu na most hodí a při sjezdu to samé. Když jsem jel v Rakousku, tak už jsem automaticky zas taky čekal to zhoupnutí před mostem a ono kupodivu nic nepřišlo. Čím to asi bude?
To sice ano, ale tyhle byly extrémní. I když je pravda, že děti budou zklamaný - vždycky se těšily na horskou dráhu :-)
Takže si to EUrovia opraví za svoje v rámci reklamačního řízení - doufám :-(
Dobrý vtip, ani nemohlo, víc mostů v tom úseku, co byl otevřen před rokem, není. Nedávno otevřeli další kousek se dvěma většími mosty, tak se uvidí za rok, co to udělá
Jelikož pracuji jako bagrák. Tak vím že určitě za vše může stavbyvedoucí co měl na na starost daný ůsek.
Ten by to měl všechno koordinovat a ručit za kvalitu práce , materiálu atd. Znám jich pár od každé firmy a vím že třeba ten co stavěl komunikaci v Královském Poříčí rád používá místo štěrku asfaltovou drť. A nebo se uplácejí hutní zkoušky. Používá se popílek na místech kde má být neco jiného.
Chtělo se ušetřit - a takto to dopadá !
Kdyby se zaplatily tři, nebo lépe čtyři miliardy, mohlo být vše v pořádku !!
nene - materiál by byl stejný - jen vývar by byl větší
že hodnota dálnice je 1/10 udávané ceny (- na samotnou realizaci zůstane minimum prostřředků šidí se kde to jde hlavně na podloží a vrstvě betonu- ) a to se 1/2 z ceny ztratí ještě než to projde parlamentem.
Nojo, pro úředníky je výhodné podepsat špatné smlouvy a pak reklamovat nebo jinak zařizovat opravu.
Kéž by se toto odměňovalo platově, tedy čím horší stav silnic, tím menší plat konkrétního odpovědného úředníka.
To je tak kurevsky predrazene, ze bych jim naparil takovou pokutu, ze by nevedeli ci jsou.... Jako nase slacne silnice, to je bomba, opravdu....
Vsecky je odtud vypraskat...ani rceni- velky bic, maly dvur nepomuze...
Hajzlove to jsou, vsichni...
Mozna protoze "délka: 5,394 km kategorie: R 24,5/100 MÚK: Březová, Tisová a
Součástí stavby je 6 mostů a přeložky ostatních silnic v délce 5,627
km...Náklady na stavbu jsou plánovány na 2,458 milardy korun." Coz uz nevypada tak hrozne. Ale je to porad hodne kdyz to srovname s Nemeckem kde by pri zapocteni stejnych polozek usek stal asi jen 2/3 ceskych nakladu. Zdroj citace je web ceskedalnice.cz coz neni oficialni web ale web
fandu do silnicnich staveb z nichz nekteri jsou nebo byli zamestanci
RSD.