Diskuze

Před rokem silnici dokončili, teď ji musí zase opravit. Má boule

Úsek rychlostní silnice R6 mezi Tisovou a Kynšperkem na Sokolovsku je otevřený necelý rok a už se musí opravovat. Stavbaři použili nevhodný materiál a silnice se vyboulila v nájezdech na tři zdejší mosty. Stavba 7,5 kilometru přitom stála 2,1 miliardy korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nettwor vs. darth.v

28. 5. 2011 8:07
Klasika

Eurovia a spol. , drahý jsou jako prase a ještě to ojebou na materiálu.

0 0
možnosti

Tonda Brno

27. 5. 2011 9:20
Jen tyto mosty?

Tak teda nevím, ale mám dojem, že když jedu po jakékoliv silnici u nás, tak to se mnou při nájezdu na most hodí a při sjezdu to samé. Když jsem jel v Rakousku, tak už jsem automaticky zas taky čekal to zhoupnutí před mostem a ono kupodivu nic nepřišlo. Čím to asi bude?

0 0
možnosti

eQuido

27. 5. 2011 9:53
Re: Jen tyto mosty?

To sice ano, ale tyhle byly extrémní. I když je pravda, že děti budou zklamaný - vždycky se těšily na horskou dráhu :-)

0 0
možnosti

Bertak22

27. 5. 2011 7:39
asi takto

Takže si to EUrovia opraví za svoje v rámci reklamačního řízení - doufám :-(

0 0
možnosti

Miri

27. 5. 2011 7:10
Jinde se to neprojevilo?

Dobrý vtip, ani nemohlo, víc mostů v tom úseku, co byl otevřen před rokem, není. Nedávno otevřeli další kousek se dvěma většími mosty, tak se uvidí za rok, co to udělá

0 0
možnosti

CAT.WHISKY

27. 5. 2011 5:41
Asi tuším kde je chyba.

Jelikož pracuji jako bagrák. Tak vím že určitě za vše může stavbyvedoucí co měl na na starost daný ůsek.

Ten by to měl všechno koordinovat a ručit za kvalitu práce , materiálu atd. Znám jich pár od každé firmy a vím že třeba ten co stavěl komunikaci v Královském Poříčí rád používá místo štěrku asfaltovou drť. A nebo se uplácejí hutní zkoušky. Používá se popílek na místech kde má být neco jiného.

0 0
možnosti

dan..

26. 5. 2011 23:15
Proč se tomu nedivím?

Asi si na náš bor. nepořádek zvykám.

0 0
možnosti

sh1

26. 5. 2011 23:04
šetřit se nevyplácí

Chtělo se ušetřit - a takto to dopadá !

Kdyby se zaplatily tři, nebo lépe čtyři miliardy, mohlo být vše v pořádku !!

0 0
možnosti

Bertak22

27. 5. 2011 7:41
Re: šetřit se nevyplácí

nene - materiál by byl stejný - jen vývar by byl větší

0 0
možnosti

Tamifl

26. 5. 2011 22:11
já slyšel

že hodnota dálnice je 1/10 udávané ceny (- na samotnou realizaci zůstane minimum prostřředků šidí se kde to jde hlavně na podloží a vrstvě betonu- ) a to se 1/2 z ceny ztratí ještě než to projde parlamentem.

0 0
možnosti

Leinad

26. 5. 2011 21:22
ŘSD

Nojo, pro úředníky je výhodné podepsat špatné smlouvy a pak reklamovat nebo jinak zařizovat opravu. R^

Kéž by se toto odměňovalo platově, tedy čím horší stav silnic, tím menší plat konkrétního odpovědného úředníka.

0 0
možnosti

sombreri

26. 5. 2011 20:34
7,5km = 2,1mld kc??

To je tak kurevsky predrazene, ze bych jim naparil takovou pokutu, ze by nevedeli ci jsou.... Jako nase slacne silnice, to je bomba, opravdu....

Vsecky je odtud vypraskat...ani rceni- velky bic, maly dvur nepomuze...

Hajzlove to jsou, vsichni...

0 0
možnosti

werr

26. 5. 2011 22:51
Re: 7,5km = 2,1mld kc??

Mozna protoze "délka: 5,394 km kategorie: R 24,5/100 MÚK: Březová, Tisová a

Součástí stavby je 6 mostů a přeložky ostatních silnic v délce 5,627

km...Náklady na stavbu jsou plánovány na 2,458 milardy korun." Coz uz nevypada tak hrozne. Ale je to porad hodne kdyz to srovname s Nemeckem kde by pri zapocteni stejnych polozek usek stal asi jen 2/3 ceskych nakladu. Zdroj citace je web ceskedalnice.cz coz neni oficialni web ale web

fandu do silnicnich staveb z nichz nekteri jsou nebo byli zamestanci

RSD.

0 0
možnosti