Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Heger vypustil z reforem pasáž o potratech, věnuje jim samostatný zákon

Koaliční lídři jednali ve Strakově akademii více než šest hodin o reformě zdravotnictví. Ministr Leoš Heger ještě před schůzkou z návrhů reforem vypustil pasáž o potratech. V budoucnu by ji měl nahradit samostatný zákon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

110661

Problem neni v potratech ...

... ale v nedostatecne "osvete". Antikoncepci staci pouzit! Ale kdyz uz se stane a jedna chce potratit, tak ji nic nezastavi ... to bylo, je a bude!Zakony se daj obchazet a nekdo, kdo si na tom radne namasti kapsu, ten se taky najde!!;-(

0/0
27.5.2011 12:10

Trafikant Džon Oraprintský

To o tšch potratech musel vynechat

aby to nebudilo asociace s potratem mnoha mozků voličů v minulých volbách

0/0
26.5.2011 15:06

Petr Kubík

Rozumné rozhodnutí!

R^

0/0
26.5.2011 7:53

capellen

jizda sanitkou

humorne! znam dost pripadu, kdy osoba beha po kseftech jak srna, ale kdyz ma k doktorovi, uz vola sanitku! vzdyt je to komedie!

0/0
26.5.2011 7:43

E.M.R. verze 1.4

Zákonem se musí upravit

pokračování potřebných reforem, jinak máme Řecko, návrat před Listopad a fronty na banány !

0/0
26.5.2011 7:25

horác

a co

takhle eutanasie, je to pro velmi starší. Takže ne potrat či interrupce. Výsledek mi připadá stejný, vědomě provedu sebezničení

0/0
26.5.2011 1:42

capellen

Re: a co

interupce neni sebezniceni, ale vrazda nekoho jineho, byt pokrevne sprizneneho.

0/0
26.5.2011 7:44

jyyyj

Herdek-filek !!

Není on pan ministr, co už prohrál s lékaři, kteří OFŠEM nevyhráli, vyhrál totiž jen minulá budoucnost komunismu Hrabovský, protipotratově zaměřený křesťan ?  No potěš nás pámbu !!

0/0
25.5.2011 23:43

Generál Ugarte - inmortal

K čemu je, proboha, nutno upravovat zákonem potraty?

Jo tááák, my hovoříme o interrupcích!

0/0
25.5.2011 22:42

aju reptans

Re: K čemu je, proboha, nutno upravovat zákonem potraty?

R^

0/0
25.5.2011 22:45

Si0 po 4. zákazu

Re: K čemu je, proboha, nutno upravovat zákonem potraty?

Ne, mluvíme o umělých potratech. Interrupce je přerušení a tímto činem se nic nepřerušuje.

0/0
25.5.2011 22:50

vransen

Potraty super věc!

Darwinova teorie má jako jeden ze základních kamenů schopnost rozmožování druhu. Vzhledem k tomu, že my jsme se toho v rámci vlastního konzumu zřekli, je asi jasné, kdo to tady přebere. Prostě i v dnešní době existují civilizace, které mají k vlastní reprodukci jiný vztah. Alláh Akbar!

0/0
25.5.2011 22:32

Qesospi Cobigan

S interupcí nemusí souhlasit otec?

8-o to nějak nechápu - to fakt platí?

0/0
25.5.2011 21:54

fichifi

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Jo, to platí.

0/0
25.5.2011 21:57

Ulrich

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Ano.

0/0
25.5.2011 22:00

aju reptans

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

....? nedohledatelný - !

0/0
25.5.2011 22:05

Ulrich

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Ano, identifikace otce je problém. Ale existují způsoby, jak se s tím alespoň do jisté míry vypořádat. Předně, u každé vdané ženy by se za otce považoval manžel. U svobodných žen by mohl kterýkoli muž prohlásit, že je otcem a že s potratem nesouhlasí. Pokud by to matka popřela a na zákroku trvala, provedl by se, ale poté by bylo testem DNA ověřeno otcovství muže a v případě kladného výsleku by byla žena potrestána.

0/0
25.5.2011 22:26

aju reptans

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

To už já nebudu komentovat ;-(;-€;-(

0/0
25.5.2011 22:28

aju reptans

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

V dětských domovech je odložených dětí málo??

0/0
25.5.2011 22:30

Ulrich

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

I tyto děti mohou být a leckdy bývají šťastné. Jak myslíš, že by dopadla anketa mezi nimi, zda by raději chtěly nenarodit se či být zabity?

0/0
25.5.2011 22:31

aju reptans

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Zabít .. znamená vykonat na živém , hrubé násilí !!

0/0
25.5.2011 22:36

Ulrich

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

To není úplně přesná definice. Jinak lidský plod i před narozením evidentně žije. Právo proto ho chce někdy matka zabít...

0/0
25.5.2011 22:38

aju reptans

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Myslíš shluk buněk ?

0/0
25.5.2011 22:41

Generál Ugarte - inmortal

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

A co jste Vy?

0/0
25.5.2011 22:42

vransen

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Navrhuju, aby se děti do jednoho roku mohli topit v klíckách. Levné a účinné, odpadají náklady na genetiku.

0/0
25.5.2011 22:47

Generál Ugarte - inmortal

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Mno, doufám, že aspoň nějak hromadně. Po jednom je to na dlouhý lokte a s velkou spotřebou pracovní síly.

0/0
25.5.2011 22:49

aju reptans

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

8-o

0/0
25.5.2011 23:26

Ulrich

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Ty jsi také v podstatě shluk buněk :-)

0/0
25.5.2011 22:42

aju reptans

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Ale chtěný -táta mi to odpřísáhl:-)

0/0
25.5.2011 22:46

capellen

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

shluk bunek prave napsal predchozi radky...

0/0
26.5.2011 7:48

klak11

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Tomu Vašemu shluku buněk již v 7 týdnu tluče srdce a pracuje mozek což je u každého tohoto "shluku" zcela snadno prokazatelné pomocí EKG a EEG. Připomínám, že potraty se u nás provádí legálně do 12 týdne. Jinak tento shluk má odlišné DNA než jeho nositelka a tudíž není žádnou součástí jejího těla o kterém je možno uvažovat jako o bradavici. Tlak na interupce je u našich gynekologů ohromný a několik mých známých se po takové návštěvě zhroutilo. U některých naštěstí zasáhl manžel a gynegoložku odkázal do patřičných mezí. Jen u jedné, která žije sama to skončilo málem psychárnou. Ono asi není pro budoucí maminku snadné poslouchat slova o debilech a nezodpovědných matkách, kterým se narodí debílci nebo se o ně nebude umět postarat. (mělo se jednat o defektní 3x děti a 1x o nadměrný počet dětí(4 děti). Všechny děti nejen prosívají,ale 3 z těchto čtyř jsou premianti na výběrových gymnáziích a to čtvrté je na střední škole s průměrným prospěchem. Holt potrat je dnes velký byznys.

0/0
26.5.2011 8:26

Gmur

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

nechte tech reci. je to trapne.

Jit na potrat je jen na zene a je to jeji rozhodnuti. Mezi muzi se mic antikoncepce nepouziva, skoro vubec ne. To je taky dusledek.

Muzu kldine tvrdit, ze vic muzu bere Viagru nez antikoncepci.

0/0
26.5.2011 10:33

fichifi

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Kolikrát to taťka ani neví. A ani se to nikdy nedozví.

0/0
25.5.2011 22:34

Ulrich

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

1. V naprosté většině případů to ví.

2. I v ostatních případech lze takovému otci dát určitou šanci, např. zveřejněním identifikačních údajů matek, které žádají o potrat, na krátkou donu na internetu.

0/0
25.5.2011 22:40

aju reptans

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

8-o8-o8-o

0/0
25.5.2011 22:42

fichifi

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Tak to byste se divil. A pak existuje lékařské tajemství.

0/0
25.5.2011 22:46

Ulrich

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

1. Většina otců to ví. Můžeme debatovat, jak je velká. Zda je to 99%, 95 či jen 90.

2. Jistě, prozatím zveřejnění právně možné není kvůli ochraně osobních údajů. Ale to se zdá změnit.

0/0
25.5.2011 22:49

fichifi

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Ví to ta většina, která s interrupcí souhlasí. A mlčenlivost zdravotnického personálu je součástí etického a morálního kodexu, na tom se nic měnit nebude a v těchto případech obzvlášť.

0/0
25.5.2011 22:54

Ulrich

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Jen debatuji. V této společnosti je politicky vyloučeno, aby došlo k jakémukoli omezení interrupcí.

0/0
25.5.2011 22:57

Ulrich

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Jinak máš pravdu, že mezi otci, u kterých by se dal očekávat nesouhlas s interrupcí, je asi podíl těch, kteří o těhotenství partnerky vědí, nižší. I tak si ale myslím, že to je většina.

0/0
25.5.2011 22:59

aju reptans

Re: S interupcí nemusí souhlasit otec?

Nejsem si jista, že bych dokázala běžet za nějakým pánem , abych mu řekla : mám tě moc ráda a budeme mít šplouchně:-)

0/0
25.5.2011 23:29

examinor1

stop genocidě? taková blbost

tedy doufám že vláda bude mít rozum a neschválí nějaký zákon na základě připomínek náboženských primitivů.

zaprvé lidí je jak s.r.a.c.e.k. a nevím proc by na svet meli prichazet nechtene deti a za druhé žena má právo na své tělo a rozhodovat o něm. do toho nemá žádný náboženský primitiv mluvit.

a nebo at uzakoni ze se o takové deti budout muset taková sdruzeni a cirkve postarat.

lidi maj právo si poridit takové dite jake chteji a pokud ho nechteji maji pravo tehotenstvi ukoncit. samozrejme do rozumné doby nez je dite samo schopne fungovat. ale tuto hranici by meli stanovovat lekari a ne kdejaký nabozensky fasista. tedy fanatik. ale ono to vyjde nastejno..

0/0
25.5.2011 21:30

Ulrich

Re: stop genocidě? taková blbost

1. Nechtěné děti nemají být zabíjeny před narozením ze stejného důvodu, pro který tak s nimi nemá být nakládáno po porodu. Snad to není třeba rozvádět.

2. Žena má právo rozhodovat o těle svém, nikoli dítěte ( které má svoji odlišnou DNA a tedy také identitu ).

3. Dítě není schopno "samostaně fungovat" ještě dlouho po porodu. Bez pomoci nepřežije. To ovšem v civilizaci nemůže zakládat právo takové dítě zabít. Ostatně, postarat se o sebe není schopna velká část lidí, i dospělých a fyzicky zdravých, o lidech starých, nemocných ( např. v bezvědomí ) či invalidních nemluvě. Má to snad legitimozovat jejich vraždění?

0/0
25.5.2011 21:41

aju reptans

Re: stop genocidě? taková blbost

Chtěl bys Ulrichu žít jenom jako trpěný tvor?? Nezodpovědností zploditelů nemít právo na to nejdůležitější ..lásku ?

0/0
25.5.2011 21:52

Ulrich

Re: stop genocidě? taková blbost

1. Nikdo nemá právo na lásku lidí.

2. Každý má právo nebýt zavražděn.

3. Pokud bych tady nechtěl bít, mohu se zabít. Abych měl tu možnost volby, nesmí mě předtím zabít nikdo jiný. Totéž žádám pro všechny ostatní.

0/0
25.5.2011 21:54

aju reptans

Re: stop genocidě? taková blbost

Na svůj názor máš právo , nevnucuj chov lidí ..dítě má právo na lásku . Je jí třeba , aby z tvora nevychovali monstrum!!

0/0
25.5.2011 22:00

Ulrich

Re: stop genocidě? taková blbost

1. Právo být milován lidmi? Fíha :-) Ale i kdyby, má toto právo i plod.

2. Skutečnost, že těhotenství je matce nevhod, vůbec neznamená, že dítě nebude milováno. V evelké většině případů matka dítě po narození nezměrně miluje, i když si těhotenství nepřála.

3. Nebude-li mít dítě lásku matky, může je milovat někdo jiný. Otec, prarodiče, sourozenci, adoptivní rodiče, později přátelé, životní partner....

4. Jak jsem řekl, pokud někdo sezná, že není milován a nechce proto žít, může se zabít. To je jeho právo. Jeho a nikoho jiného.

0/0
25.5.2011 22:06

aju reptans

Re: stop genocidě? taková blbost

Přece je nejdůležitější , aby přišlo na svět lidem, kteří si je přejí .Nemít otce nevadí tolik , jako nemít maminku !!

0/0
25.5.2011 22:26

Ulrich

Re: stop genocidě? taková blbost

Je to důležité, ale proč by v opačném případě nemělo mít dítě právo na ochranu před zabitím. Tomu nerozumím. Právo nebýt zavražděn přece nemůže záviset na tom, zda je člověk milován či nikoli.

0/0
25.5.2011 22:30

aju reptans

Re: stop genocidě? taková blbost

Dáváš na mi zabrat :-(;-( Přece nenarodit se není totéž jako zemřít.

0/0
25.5.2011 22:34





Najdete na iDNES.cz