Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po dálnici D1 jezdil falešný policista s radarem i plácačkou

Jihomoravští policisté zastavili na dálnici D1 u Velkého Beranova netradičně vybavené auto značky Škoda Fabia Combi. Mají podezření, že mohlo sloužit jako falešný policejní vůz. Na podezřelé vozidlo je upozornil řidič, který si ho všiml u motorestu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vver440 1@klikni.cz

na co ty asiati

nepřídou:-):-)

0/0
23.5.2011 23:34

feese

ABL

Privatizace vnitra začala... ;-D

0/0
23.5.2011 21:38

Honza13

Ježiš, to je keců.

:-/

0/0
23.5.2011 21:35

Bijec modrých zlodějů

Dát si to na Fobii, ten toho v hlavě moc nemá....

Nehledě na tu podložku pod zadní SPZ... snad kromě cizinců, by poznal každej průměrně int., že to je nějaká bouda !!!!!RvRvRv

0/0
23.5.2011 18:58

iryko

Chudák, zakomplexovaný.

V hlavě toho zřejmě moc nemá, tak alespoň na chvíli získával pocit důležitosti.;-D;-D;-D;-D

0/0
23.5.2011 18:25

Draggo

Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

kteryho nevzali ani k policajtum! :-P

0/0
23.5.2011 15:44

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Tohle je i moje teorie. Souhlas. Prostě, jako si někdo hraje s kuličkama na vojáky, on si vsugeroval, že jeho revírem je dálnice. Jen pošuk, co narazil na práskače.

0/0
23.5.2011 16:00

J.E.

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

A co kdyby, "uvedený pošuk" zastavil Vás nebo někoho z Vaší rodiny a požadoval peníze nebo jiným způsobem zasahoval do Vašich práv? Přišlo by Vám to jenom jako nevinná hra?

0/0
23.5.2011 16:02

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

To jistě ne. Nijak se ho tím přece nezastávám. Nikde však zatím není psáno, že to dělal. Uhrovití mladíci běhající s kuličkovkama po lese také nestřílejí skutečné nepřátele. Já na rozdíl od zdejší poroty nevím jak to bylo, netvrdím, že někdo něco udělal, nebo ne, jen píšu svůj názor, jak se to v diskuzích dělá. Netvrdím, ale že je jedinný správný, jak to tady někteří komoci trvdí o sobě, jen diskutuji. Pokud ten plácadkář někoho zastavoval a požadoval peníze, trest mu náleží, jestli že si jen natahal do auta pár volovin, je celý postu směšný.....

0/0
23.5.2011 16:09

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Ale situace "nevím jak to bylo, netvrdím, že někdo něco udělal, nebo ne" je důvodem pro to, aby policie věc prošetřila, má-li důvodné podezření, že se zde mohl udát trestný čin. A to důvodné podezření musí mít prostě každý, pro koho platí, že 1+1=2. Za to, že "si jen natahal do auta pár volovin" nikdo nikoho trestat nebude, leda by zatáhnutí některé z těch volovin do auta bylo trestné samo o sobě (například jako přestupek).

0/0
23.5.2011 16:11

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Kažý z nás maá u sebe, v autě, doma..... nějaké věci, které by se ke spáchání trestného činu dali použít. Nůž, šroubovák, prádelní šňůru, lopatu..... To u každého z nás bude policie preventivně vyšetřovat?

0/0
23.5.2011 16:41

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Kristova noho, už zase.... Rv

0/0
23.5.2011 16:45

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Ano, už zase se mě nelíbí, že pouhé vlastnictví věci, které není omezeno zákonem je důvodem k podezření a vyšetřování, Stejně jako dříve, když někdo měl v knihovně knihu nepohodlného autora, nebo desku umělce, který tvořil na špatné straně státní hranice, prostě máte něco, co sice není zákázané, ale jste podezřelý....

0/0
23.5.2011 16:53

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Ano, už zase přicházíš s "jiným názorem", že 1+1 je 3 a snažíš se "testovat" ostatní, jestli si z tebe budou utahovat. Ale tentokrát beze mne. ;-DRv

0/0
23.5.2011 16:57

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Přicházím pouze s jiným názorem a když se podíváte pozorně, nejsem s ním sám. Ale i když by to byl pouze můj názor, neznamená to, že je špatný jen pro to, že je jiný než Váš :-). Můj názor je, že vyšetřovat někoho, že pouze má v držení věci, které legálně nabyl, jejich vlastníctví není níjak omezeno a nějaký orgán se jen domnívá, že jste je mohl použít k nějaké trestné činnosti je špatné.

0/0
23.5.2011 17:09

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

To není jiný názor, to je neschopnost myslet v souvislostech. Ale to už jsem sem také napsal opakovaně. Že touto neschopností trpí více lidí, nic nemění.

0/0
23.5.2011 17:14

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Zkus se za domácí úkol zamyslet nad situací, když někdo přijde do banky, tam si sedne na židličku, natáhne lyžařskou kuklu a začne si hrát s legálně drženou pistolí.

0/0
23.5.2011 17:00

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Jako vždy špatný příklad. Legálně drženou pistoli můžete nosit je skrytě, jinak jste porušil Zákon o zbraních a střelivu, zásah proti Vám by byl tedy naprosto v pořádku.

0/0
23.5.2011 17:05

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Výborně. Sice bych mohl zavést debatu na to, zda to, co bylo u dotyčeného zjištěno, není ve stejném režimu jako ona legálně držená zbraň nošená volně, ale nechci te přetížit. Takže si zkus posoudit mnou popsanou situaci, ale místo pistole tam dej pepřový sprej a/nebo nůž s 20 cm dlouhou čepelí.

0/0
23.5.2011 17:10

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

"Zavést debatu" na tohle téma jistě můžete. Sám však cítíte, že jde jen o plácnutí do vody. Vlastnictví stavěcího terče, skrytých světel, nebo krytu od radaru není nic proti nějakému zákonu, nebo vyhlášce jak dobře víte. Jinak délka čepele nože u nás na rozdíl například od Německa není nijak omezena, ale třeba v GB chtějí zrušit i špičku na kuchyňských nožích, všechny budou jako nože na máslo, jen se zakulaceným koncem. Také dopředu předpokládají, že to, co civilizace používala tisíce let je najednou špatné a je třeba to omezit.

0/0
23.5.2011 17:32

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Pane, Vy jste takové to rohaté zvíře na 3 písmena.. ;-);-D

0/0
23.5.2011 17:37

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Ano, protože nehodlám kývat na názor jiných i když s ním nesouhlasím. Ano, jsem to zvíře, protože nesouhlasím s tím, že jsem zločinec, když jenom vlastním něco, co jsem si legálně koupit. Ano, jsem, protože nechci, aby mě jednoho dne někdo řikal, jak dlouhý má být můj kapesní nůž jako v sousedním království a že nesmí být vybaven pojistkou. Ano, jsem to zvíře, protože chci být už předem považovám za zločince. Ano, jsem to zvíře co píšete, protože chci, aby skuteční zločinci byli trestáni. Ano, jsem to zvíře, protože nejen, že mám svůj názor, ale jsem schopen bez trapných urážek diskutovat o názorech jiných a když je uznám za správné, tak je přijmout. Máte naprostou pravdu.

0/0
23.5.2011 17:45

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Zjevně sis neráčil všimnout, že ta poznámka o zvířeti byla na mou adresu. ;-DR^ A tak to máš se vším. Rv

0/0
23.5.2011 17:50

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Podle posloupnosti vlákna to bylo na mě, to však není rozhodující. Každé písmeno, co jsem napsal je pravda, prostě nemém rád, když je někdo předem stíhán, vyšetřován nebo souzen jen na základě udání nebo vlastnictví něčeho, co může být použito k něčemu.....

0/0
23.5.2011 17:56

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Ale tady se nic takového nestalo, takže zklidni pozůstatky hormonu. Tipuju tě na nějakou postarší máničku, která zatvrdla v roce 1979. ;-)

0/0
23.5.2011 17:58

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Ale znovu souhlas. Dlouhé vlasy jsem nosil, ne však jako dítě květin, ale jako rockový muzikant, dnes však dlouhý vlas již odrostl. Ale zůstala schopnost udržovat debatu i přijatelných, slušných mantinelech. Požádejte prosím někoho, kdo je schopen vnímat psaný projev, aby Vám přečetl moje příspěvky, nenajdete tam žádné narážky na věk, vzdělání, vzezření, žadné urážky, nic k čemu se tady nějaký ten komik uchyluje, když mu dojdou argumenty, nikoho neposílám na léčení, jako jeden z diskutujících, když nejsem schopen tolerovat jiný názor, nic takového tam nenajdete. A to, že nemám rád bezdůvodné omezování svobod a práv lidí? To s vlasy nemá opracdu nic společného, opravdu ne ;-)

0/0
23.5.2011 18:15

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Ale samozřejmě že má. A hodně. Přesně to jsem měl na mysli, typická bigbítová mánička s apriorním a až iracionálním odporem ke státní autoritě (a uniformě resp. policii jako takové obzvláště), která stále žije někde na přelomu 70. a 80. let. Změnu režimu nevstřebala a stále si jede to svoje. Nic proti, tehdejšímu postoji rozumím a je mi sympatický, ale dnes je to někdy až komické. ;-)

0/0
23.5.2011 18:27

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Vůbec, ale vůbec nemám odpor ke "státní autoritě";-D Naopak, když někdo nějak poruší platný zákon, má být potrestán. Předpokládat ale, že někdo zákon porušil, nebo dokonce jen porušit chce, protože něco vlastní, nebo nějak vypadá mě připadá nejn špatné, ale i nebezpečné. Prokáže-li se, že majitel této škodověnky něco provedl, měl by přijít trest, ale byl-li vyšetřovám jen tak nějak "preventivně", protože si koupil pár kousků plastiku je to nepřijatelné, protože zítra to může postihnout každého z nás.

0/0
23.5.2011 18:36

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Víš, ono "vyšetřován" znamená v současnosti něco poněkud jiného, než když vás VB sebrala na koncertě, zavřela na pár dnů do díry, roztrhala občanky, odvezla hluboko do lesa a naprášila do školy a do zaměstnání. ;-D Že se věc dále vyšetřuje, je důsledkem zřejmě mj. toho, že dotyčný poslal policii někam a nebyl schopen věc rozumně vysvětlit. Jinak mne tohle opravdu postihnout nemůže, nedělám si v garáži policejní auto, nešiju si policejní uniformy, nelezu do banky v lyžařské kukle s kinžálem a pepřákem a nedělám ani jiné věci, ze kterých rozumně uvažující člověk dojde k závěru, že se zřejmě chystám k závažné trestné činnosti, pokud jsem ji už nespáchal.

0/0
23.5.2011 18:41

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

No, nějakou tu minutku ho asi to prověření udání zdrželo, ne?;-)

0/0
23.5.2011 18:50

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Asi jo. Ale vidím tam docela silný kvalitativní i kvantitativní rozdíl. ;-)

0/0
23.5.2011 18:57

bk89322

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Ja vidim, ze ma na D1 policie podezreni, ze si mohl nekdy zapnout majaky, ale nema vubec nic, co by tomu nasvedcovalo (Oznamovatel z toho vycouval.). Za dobu shromazdovani dukazu vedle na D1 doslo k nekolika desitkam vaznych dopravnich prestupku (Na D1 dost casto jezdim.) a policie se venuje tomu, ze si posuk misto neonku, samolepek apod. dal do fobie radar a majaky.

Kdyby u nej nasli alespon falesnou uniformu (Jeji drzeni trestne je.) nebo odznak, nereknu ani popel. Nekdo si do CR doveze americky policejni vuz s plnou vybavou a bavi ho s tim jezdit (Majaky jsou jine, tj. nejsou zamenitelne.), nekdo is holt upravi fobiu v ramci platnych predpisu. Myslim, ze priority policie by mely byt nekde jinde ...

0/0
23.5.2011 18:13

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Silně pochybuju, že minimálně ten radar je v rámci platných právních předpisů. Jinak tě můžu uklidnit, že tohle šetří úplně jiné složky policie, než které řeší dopravní přestupky na D1. I když vlastně tebe to asi nepochybně vůbec nezajímá. ;-D Jo a jinak policie je povinna se zabývat každým podnětem, zvlášť je-li nahlášen na 158.

0/0
23.5.2011 18:17

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Silně pochybujete znovu špatně. Vlastnictví radaru na měření rychlosti není nic proti ničemu. Nesmíte používat antiradar (ale prodávat ho, nebo ho vlastnit můžete). Nikde v článku ale nenajdete, že v tom voze nějaký radar byl, naopak, když si ten článek alespoň jednou přečtete, najdete tam, že měl zabudovaný kryt od radaru, který koupíte jako náhradní díl za pár korun, je to jen dekorace.

0/0
23.5.2011 18:26

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

A zase zcela špatná úvaha. Tady nejde o vlastnictví radaru, tady jde o normy, co a jak můžeš montovat na motorové vozidlo, zvlášť zvenčí. Už dlouho jsem nepotkal člověka, který vysílá tak zcela mimo realitu.

0/0
23.5.2011 18:28

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

"Silně pochybuju, že minimálně ten radar je v rámci platných právních předpisů." Radar je v rámci platných právních předpisů, žádný platný právní předpis vlastnictví, existenci, princip, barvu, jméno, velikost, hloubku ani nic jiného okolo radaru neupravuje. Ani okolo krytu, nebo hlavice radaru. To si můžete namontovat, kam sám uznáte.

0/0
23.5.2011 18:49

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Naprostý nesmysl, na vozidlo můžeš montovat pouze homologované příslušenství.

0/0
23.5.2011 18:53

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Máte pravdu, napsal jste naprostý nesmysl. Záleží na tom, jaké "příslušenství" a kam ho montujete. Například nesmí bránit ve výhledu řidiče, to však v tomto případě není relevantní...... Majáčky například neměl namontované vůbec, jen volně ložené. A ta "plácačka"? Světe div se, také nebyla přimontována......

0/0
23.5.2011 19:12

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Bavím se v prvé řadě o radaru resp. jeho krytu nebo co to měl zabastlený do masky chladiče. A to rozhodně nemůže být jen tak něco bez homologace.

0/0
23.5.2011 19:14

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

No, podle Vám nemůže, podle platné vyhlášky ano. Nemá to žádné ostré hrany, nebrání to ve výhledu z vozidla, nijak to nemění charakter a vlastnosti vozidla zapsané v TP, necloní to značku, ani světla..... Ne, to opravdu ničemu nevadí, vygooglujte si příslušnou vyhlášku. Hezkého večera přeji.

0/0
23.5.2011 19:20

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Tak to jsi asi četl špatnou vyhlášku a nebo ji četl špatně. Koukni to vyhlášky 341/2002 Sb., třeba § 33 a přílohu č. 15 (třeba bod 9).

0/0
23.5.2011 19:27

milivicak

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

Ale no tak, zase chyba, ta radarová hlavice u nás homologována je (používá jí PČR), do elektroinstalace vozu nezasahuje, je to jen hlavice, kryt, plast, k namontování tohoto opravdu žádné povolení Velkého Bratra nepotřebujete, je to už jednou homologovaný výrobek, jako třeba ofuky na boční okénka, nebo kryt větrání kapoty.... Prostě zde můžete jednat naprosto samostatně, nemusíte se dovolávat žádného razítka, souhlasu a požehnání.

0/0
23.5.2011 19:49

hrcprcsalala

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

A zase špatně. Podívej na fotky, tam není namontovaný pouze nějaký plastový kryt. A jestli to, co bylo namontováno, je nebo není homologované, nevíš už vůbec, jen hádáš. Že něco takového používá policie ČR, s tím nemá nic společného. Zbytek nekomentuji, je to pod mou úroveň.

0/0
23.5.2011 19:53

Clancy Wiggum

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

RAMER 7 i VRZ je na tomhle konkrétním vozidle naprosto legálně.

0/0
24.5.2011 6:37

Draggo

Re: Nechte ho, vzdyt je to nejaky chudak,

co kdyby se nepocita. trestat je mozno jen za ciny, ne za to, co by nekdo mohl udelat, protoze na to ma vybavu. to byste taky mohl skoncit v lochu za pokus o znasilneni, ze. :-P

0/0
23.5.2011 16:11

RedSquirrel

Stačilo by

zakázat používání "maskovaných" služebních vozidel. Řidič civilního auta nemá co koho zastavovat.

0/0
23.5.2011 15:27

lopenik III - duveryhodny ctenar

jasny...

konec monopolu ceske policie na cestach v ceske republice... ;-D

0/0
23.5.2011 15:22

midnes

Re: jasny...

Už bylo na čase

0/0
23.5.2011 16:42

nemal

.

nebyl to ten policajt co ho muzete potkat u tygra?

0/0
23.5.2011 15:12

nnyky

Podezřelý je vyšetřován na svobodě a svědek změnil výpověď.

No nezapáchá tu něco? :-/

0/0
23.5.2011 14:59





Najdete na iDNES.cz