Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zrcadlo skrývalo vstup do tajného skladu plného „švýcarských“ hodinek

Pracovníci plzeňského Celního úřadu se při kontrole na tržnici ve Svaté Kateřině přesvědčili, že má smysl podívat se i za zrcadlo pověšené na zdi. Objevili tam vstup do tajného skladu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

_-1-_

Kdo mi to vysvětlí? ...

Citace celníků: "Pokud by se jednalo o originální výrobky, celkem by hodnota zboží skladovaného v této malé místnosti představovala 25 milionů korun," ...........

...... rozumím tomu správně tak, že když mi někdo ukradne vietnamské "Rolexky", které jsem pořídil za třista korun, tak ho soudce odsoudí na několik let nepodmíněně, protože hodnota padělků originálů se rovná ceně originálů a zloděj bude souzen za to, že ukradl věc v hodnotě několika desítek tisíc!?!

0/0
21.5.2011 0:08

Yard+

pero

Mezi zabavenými pery bylo i jedno z Chile.

0/0
20.5.2011 13:31

kolda39

Mám rád

Vietnamce. Nakoupí se u nich levně a i vkusně. Jsem rád, že tady jsou. Mají skvělé ceny. :-)R^

0/0
20.5.2011 13:21

Martin 2011

Re: Mám rád

No lidi mají Vietnamce rádi proto že mají levné zboží. Skoro nikdo ale už neví že jejich marže je většinou o stovky procent větší než u zboží v běžných obchodech. Kdyby to lidé věděli už by Vietnamce ta krádi neměli.

0/0
20.5.2011 14:03

jirdaa

Re: Mám rád

To je tem koncovym zakaznikum fuk.

0/0
20.5.2011 23:46

iceman.

Re: Mám rád

Oni nepotřebujou vydělávat na prodeji běžných věcí, to je jenom kamufláž, oni vydělavají na drogách...

0/0
22.5.2011 22:38

Martin 2011

Lidi to prostě chtějí

Není jim trapné nosit padělek hodinek za 300tis kč. A ve své vesnici s tím patrně i zapůsobí. V lepší společnosti už těžko. Pokud nebude poptávka po těchto krámek...nebude ani nabídka. Stačí se podívat na království padělků - Aukro

0/0
20.5.2011 13:18

kolda39

Re: Lidi to prostě chtějí

Nejdříve se zamysleme nad tím, proč je ta poptávka po těch jejich věcech. Poptávka bude a bude čím dál tím větší. :-)

0/0
20.5.2011 13:23

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

Na to skutečně nepřijdu. Vy na to odpověd znáte? Mě nenapadá proč by se někdo chtěl dobrovolně zesměšňovat padělkem a hrát si na něco co není. Pokud mi to vysvětlíte budu rád.

0/0
20.5.2011 13:25

NEVYMYTELNÝ MOZEK RESURRECTION

Re: Lidi to prostě chtějí

ty, proč bych si na hasičskej ples nemoh vzít k novým montérkám a naleštěným holinkám pořádný rolexy? víš jak se těším, až se soused zeptá kolik je hodin? ;-)

0/0
20.5.2011 14:20

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

A hlavně až mu budeš moct říct že stály 300tis a jsou zlatý :-)

0/0
20.5.2011 14:22

luban12

Re: Lidi to prostě chtějí

Je ale smutné,že ty padělky jsou stejně spolehlivé a přesné jako jejich originální vzory,ovšem 50x až 100x levnější.

0/0
20.5.2011 13:24

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

Ano, to je takový všeobecně rozšířený mýtus. Ale jako sebe utěšování to možná postačuje.

0/0
20.5.2011 13:27

tojsouveci

Re: Lidi to prostě chtějí

A vám jde o co? Abyste byl se svými hodinkami za 50, 100 tisíc jedinečný a štve vás, že padělky hodinek, které nosíte vy nosí X dalších lidí a zároveň převážná většina lidí není schopna rozdíl na první pohled rozeznat? Tím pádem jaksi ztrácejí vaše hodinky na hodnotě? Vlastně si tak najdou méně obdivovatelů a tudíž i vy. Nbeo jde spíše o obdivovatelky? ;-D

0/0
20.5.2011 13:32

kolda39

Re: Lidi to prostě chtějí

Prosím tě, má prd hodinky za 100tis. Jen tady háže vlny. U vietnamců kupuje i pitomý cigára, na hodinky už mu nezbývá. ;-D

0/0
20.5.2011 13:36

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

Tak už vidím odkud vítr fouká a že jakákoliv další diskuze je zbytečná. Hezký den.

0/0
20.5.2011 13:37

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

P.S. s hodinkami za 50-100 tis už dnes až tak moc parády neuděláte.

0/0
20.5.2011 14:04

Fai Rodis

Re: Lidi to prostě chtějí

Toz, to je pravda.

Jsem si pred Vanocema v Parizske ulici ve vyloze prohlizela nejake casomiry okolo 250 tisic a nelibily se mi ani jedny. Hlavne tedy proto, ze na nich pro same drahe kameni nebylo videt, kolik je.;-D

0/0
20.5.2011 14:16

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

No nevím na něco takového bych nepřišel. Nemám na to dostatečný komplex. Není důvod aby někoho kdo má originál štval padělek který si mohu za 10 Euro koupit v kdejaké turistické oblasti. Pouze nechápu důvod nakupování padělků. Nic víc. Takže předpokládám že vy my vysvětlíte proč máte rádi padělky. Proč si mám kupovat padělek Breitlingů za 1500,- když si za stejnou cenu mohu koupit neznačkové pěkné hodinky které ho co do kvality mnohonásobně předčí a ještě si ušetřím to že budu za pitomce? Proč mám holce kupovat padělek kabelky Louis Vuitton za 3500,- na Aukru když za stejnou cenu může mít neznačkovou pěknou kabelku a přitom si na nic nehrát?

0/0
20.5.2011 13:36

Fai Rodis

Re: Lidi to prostě chtějí

Ano, proc kupovat i pravou Vuittonku, kdyz, v zasade vypada stejne vixlajvantove jako ty padelky?

0/0
20.5.2011 14:30

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

Dokud si nekoupíte pravou...nemůžete poznat originál od padělku. To že jste viděla originál za výlohou nic neznamená. Já vážně nechápu toto smýšlení.

0/0
20.5.2011 14:36

Fai Rodis

Re: Lidi to prostě chtějí

Mne se proste nelibi. Ani prave, ani falesne. Vixlajvant.

0/0
20.5.2011 16:26

David a Goliáš

Re: Lidi to prostě chtějí

Nezapomínejte, že zásadní podíl klientely v pohraničních tržnicích tvoří cizinci zejména z Německa. Před časem jsem na téma nošení padělků hovořil s jednou mladou Němkou z Mnichova, která byla od hlavy k patě oblečena do hodně vydařených napodobenin značky Puma. Tato dívka mi tvrdila, že u nich to nikdo nepozná, protože nikdo ani nepředpokládá, že by v civilizované zemi bylo něco podobného k dostání za bílého dne na oficiálním prodejním místě... Máte pravdu v tom, že bez poptávky není nabídka, ale je potřeba se zamyslet také nad tím, kde různé asijské fabriky vzaly know-how na výrobu vzhledově poměrně dokonalých padělků? Nemůže to být třeba tím, že evropské firmy kvůli své hamižnosti přesouvají výrobu do Asie, kde pak místním nic nebrání okopírovat know-how a chrlit na trh padělky z ošizených materiálů?

0/0
20.5.2011 13:33

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

Puma je sama o sobě tak levná, že jsem nečekal že i taková značka se padělá.

0/0
20.5.2011 13:38

David a Goliáš

Re: Lidi to prostě chtějí

Padělá se naprosto cokoliv, co se dobře prodává.

0/0
20.5.2011 14:16

kolda39

Re: Lidi to prostě chtějí

No ono ty značkové materiály už taky není co bývalo. Už je to taky pěknej šunt. Rv

0/0
20.5.2011 13:39

Fai Rodis

Re: Lidi to prostě chtějí

A mate pravdu. Delala jsem razii ve skrini a vyhazela nejake veci, co jsem si koupila kolem roku 1995 v prostem Marks a Spencer v UK. Ty byly jeste site v Evrope a kdyz jsem to porovnala s jejich dnesni nabidkou, tak tamty veci byly mnohem kvalitnejsi. Treba nebyly tak ocuckovane...

0/0
20.5.2011 14:21

Yard+

Re: Lidi to prostě chtějí

nemusí nic šidit. Jeden náš dodavatel z Číny nabízel kopie značkových věcí (bez značky). s tím, že má kontrakt na nějaký množství, seřízenou linku, ale může toho vyrobit o nějakejch 30% víc.

0/0
20.5.2011 13:41

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

Což se zamozřejmě též podvod.

0/0
20.5.2011 13:48

Fai Rodis

Re: Lidi to prostě chtějí

Ale jde tedy o totez zbozi, ze?

0/0
20.5.2011 14:18

David a Goliáš

Re: Lidi to prostě chtějí

V podstatě ano, ale okrádáte oprávněného výrobce, protože zneužíváte jeho značku, bez které by si Váš padělek nikdo nekoupil, a pokud ano, tak za výrazně nižší cenu. Podvodu se dopouštíte také na zákazníkovi, pokud se ten domnívá, že kupuje značkové zboží. Oboje jednání je nezákonné a mělo by se trestat i z jiných důvodů. Například mi vysvětlete, jak se odvádějí daně z prodeje nelegálně dovezených/vyrobených padělků?

0/0
20.5.2011 14:25

Fai Rodis

Re: Lidi to prostě chtějí

Na to se radsi zeptejte na ministerstvu financi. Ja se vyjadruju k tematu, zda falesna znacka je vyrazne horsi kvality nez prava znacka.

0/0
20.5.2011 14:28

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

Pokud se budeme bavit o značkách zmińovaných v článku, tak ano rozhodně je.

0/0
20.5.2011 14:37

David a Goliáš

Re: Lidi to prostě chtějí

V případě že se na "oficální" lince vyrobí něco navíc ze stejného materiálu, je to technicky vzato stejné zboží. V tom máte pravdu. Otázkou zůstává, kolik padělků se vyrábí touto cestou, a u jakého množství se využívají podřadné materiály nebo třeba zastaralé, a tím pádem také mnohem levnější, technologie. V Číně se vyrábí například automobil "značky" PMW, který na první pohled vypadá jako BMW, jen je v něm o několik generací vývojově zastaralejší motor než v předloze a crash testy ukázaly, že o život Vám půjde už ve chvíli, když vrazíte do něčeho v šedesátikilometrové rychlosti...

0/0
20.5.2011 14:40

Martin 2011

Re: Lidi to prostě chtějí

Ano na těch autech se to dá velmi pěkně poznat.

0/0
20.5.2011 14:41

luban12

Čínu stejně nezastaví.

Celníci se zaměřili na Vietnamce a dost je "dusí". Proč nejdou také do luxusních prodejen,kde se najdou identické výrobky jako na Vietnamských tržnicích,ovšem za jinou cenu? Autobusové "nákupní" zájezdy z Německa, Švédska,Holandska a dalších států vyspělé západní Evropy jsou na Vietnamských tržnicích běžné.Až se jim podaří Vietnamce zlikvidovat,tak u nás bude 90% lidí vymetat sekáče a nakupovat otahané staré hadry.

0/0
20.5.2011 12:36

David a Goliáš

Re: Čínu stejně nezastaví.

Zato ve stylové a kvalitní módě z vietnamské tržnice uděláte spoustu parády;-D

0/0
20.5.2011 12:45

luban12

Re: Čínu stejně nezastaví.

Na parádu po zahradě mi to stačí. Když jsem si asi před pěti roky koupil "značkové" hodinky v luxusní prodejně skoro  za 10tis.,tak jsem nemohl při výměně baterie popadnout dech.Hodinář mi radil,aby si koupil nové,že tyhle už jsou stejně onošené a když se přičte cena baterie,tak se to ani nevyplatí.Na mé námitky o ceně se jen pousmál a když je otevřel,tak povídá:takové koupíte na tržišti za 2-3 stovky.Asi to byl zrovna souběh výrobku pro jednu švýcarskou firmu v Číně.Na hodně "luxusních" výrobcích platíme pouze značku,ne kvalitu.

0/0
20.5.2011 13:21

kolda39

Re: Čínu stejně nezastaví.

Přesně tak, ale některým lidem to nevysvětlíš a budou si mlít pořád svojí. Hlavně jejich pohrdavé: "já bych si nikdy od číňanů nic nekoupil" :-)

0/0
20.5.2011 13:26

Martin 2011

Re: Čínu stejně nezastaví.

Zabývám se mimo jiné dovozem z Číny ( ne padělků ) a i v Číně dokážou udělat krásné věci. Nicméně to co se zde prodává u stánkářů k nim nepatří. Krom toho jde většinou o zboží z Vietnamu, a u padělků hodinek pak často z Afriky.

0/0
20.5.2011 13:30

Martin 2011

Re: Čínu stejně nezastaví.

Musel by si konkrétně jmenovat značku aby tvůj příspěvek dával smysl.

0/0
20.5.2011 13:28

luban12

Re: Čínu stejně nezastaví.

Ano , Wenger

0/0
20.5.2011 13:39

Martin 2011

Re: Čínu stejně nezastaví.

No to není luxusní značka.

0/0
20.5.2011 13:42

Martin 2011

Re: Čínu stejně nezastaví.

Hodinky za skoro 10tis dnes rozhodně patří ke nižšímu standardu. Nikoliv k luxusnímu zboží.

0/0
20.5.2011 13:39

luban12

Re: Čínu stejně nezastaví.

Ale ten nůž který jsem k tomu dostal jako pozornost se prodává za cca 600.-Kč

0/0
20.5.2011 13:41

Martin 2011

Re: Čínu stejně nezastaví.

No a?

0/0
20.5.2011 14:00

Fai Rodis

Re: Čínu stejně nezastaví.

Lubane, s temi sekaci to uz nepujde.

To slo tenkrat v letech devadesatych, kdyz to zbozi jeste nebylo siite tak, aby vydrzelo jednu sezonu.

0/0
20.5.2011 14:23

Martin 2011

Re: Čínu stejně nezastaví.

Zkuste změnit krám a značku pokud vám oblečení vydrží jen jednu sezonu.

0/0
20.5.2011 14:38

Fai Rodis

Re: Čínu stejně nezastaví.

Netreba. Mne staci porovnat vyrobky podobneho puvodu, ale o 15 let starsi. A byly to bezne slusnejsi znacky. Mimochodem, ta kvalita se poznala prave na zbozi v sekacich,  ktere uz nekdo nosil a pral. Nebylo ochlupacene, svy byly rovne, zadna kratka vlakna, ktera se zchlupati po trech pranich.

Tenkrat.

0/0
20.5.2011 16:31

Paa1

co dodat

Zatím jsem se nedočetl, že by někoho okamžitě vzali do vazby a odešel s pořádnou pálkou. A když ne prodejce, tak provozovatele tržnice.

0/0
20.5.2011 11:46





Najdete na iDNES.cz