Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S vjezdem aut do safari zdraží vstupné, rodina zaplatí tisícovku

První středoevropský pokus pustit návštěvníky v autech do safari bude vykoupen výrazně vyšším vstupným. Od června dospělý za prohlídku zoo ve Dvoře Králové zaplatí 290 korun. Ať už safari vidět chce, nebo ne. Skončí také zvýhodněné rodinné vstupné. Rodiče se dvěma dětmi vyjde návštěva téměř na tisícovku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sobak

úspora na náklady safaribusů

nebude to spíš tím že namá peníze na provoz safari busů a na řidiče a tak sestřelí dvě mouchy jednou ranou, zdraží vstupné, udělá z toho lákadlo a ještě ušetří na autobusecha řidičích

0/0
26.5.2011 9:53

kalfasek

Přehnaná cena

Pokud máme zaplatit s manželkou a dcerou skoro 800,- za vstup, děkuji, ale to už je moc.

Děkujeme,ale už jsme u Vás byli.Rv

0/0
21.5.2011 17:41

benu

ZOO poze pro bohaté

Že se nestydíte,takovou cenu , to si můžou dovolit pouze bohatí.Obyčejné rodiny s malými detmi bohužel mají smůlu.Ještě že existují jiné zoo zahrady, kde je na co koukat. Ve vaší zahradě není už na co koukat.Zajímalo by mě co to mu řekne strana zelených.

Chudák ing.Vagner ten se musí v hrobě obracet. Hold v naší republice není se čemu divit,tady je možné všechno.;-(Rv

0/0
20.5.2011 23:55

ajsek1

svobodná volba jen částečně,

můžeme tam sice nejet, ale platit to bodeme stejně z daní, ZOO Dvůr jede na krajský pohon...

0/0
20.5.2011 19:25

Černý lord

Autem do safari

Jedno z řešení, které pokud bude dobře promyšlené schvaluji. Pro křiklouny mám s tímto typem návštěvy  osobní zkušenost.

Podobné safari funguje u Vídně. Je zde možnost navštívit klasické ZOO a kdo má zájem, může navštívit safari autem. Zkusil jsem obě návštěvy, zážitek s autem měl klady i zápory.

Kladem byl přímý kontakt se zvířaty a vznikly pěkné fotky a kupa legrace pro děcka. Zvlášť když Vám antilopa strčí hlavu do auta a všechno oblizuje (auto i Vás). V celé části parku zákaz vystoupení z auta. Tam, kde jsou nebezpečná zvířata (šelmy, velbloud,pavián) zákaz stahování oken v autě. Šelmy v klidu chrápaly ve stínu, o auta a lidi nezájem. Součástí vstupenky byl sáček s krmením (možnost přikoupení) a zvířata vyloženě žebrala. Nevýhodou bylo to, že zapadlé granule krmení jsem ještě 2 měsíce luxoval z auta. Celá cesta parkem pod kamerou, zákaz troubení. Nevýhodou bylo to, že tam běhali i paviáni. Prevíti, zkoušeli na co jsou stěrače u auta.  

Pokud to bude obdobné jako u Vídně schvaluji.

0/0
20.5.2011 18:51

Sprintujici.stonozka

Re: Autem do safari

ten samý zážitek s Anglie, jen ty drzé opice, auto před námi bylo úplně obsypané, vevnitř ohromné nadšení, až do ulomení antény a stěrače ;-D;-D a za náma měli na střeše kufr! na konci cesty prázdný ;-D;-D

0/0
20.5.2011 18:58

Černý lord

Re: Autem do safari

Ale ceny v Rakousku mnohem lepší než u nás. A to nepočítám cenu vstupného k průměrnému platu rakušáka. A řeči o zácpách? Cesta byla dost široká, kdo měl zájem mohl třeba 20 min čumět na místě třeba na šelmy, kdo neměl chuť mohl stojícího objet a pokračovat v cestě.

Zvířata vyloženě naučená na lidi a na auta. Věděla dobře, že lidi je krmí granulema. Poctivě obešla všechna auta. Kdo měl odpor ke krmení zvířat z ruky nemusel krmit. Jinak se pak na parkovišti hodila láhev s vodou na umytí. Zkuste v normální ZOO mít od sebe zvíře třeba 20cm od sebe, popřípadě pohladit, když máte štěstí, vznikne pěkná momentka. Od děcek je pak klid na celý den.:-)

Ale ta česká cena je fuj nemravná.;-€

0/0
20.5.2011 19:02

Jury

Re: Autem do safari

V normální ZOO není problém mít zvíře 20 cm od sebe, protože spousta ZOO má výběhy,klece apod. prosklené. Hladit zvíře? Jak které, ne? Menší dítě je spokojené s pohlazením kozy a pod. Hladit medvěda opravdu nemusíme....

0/0
21.5.2011 8:46

Ynhoj

safari

v JAR nebo Botswaně je toto celkem normální(jízda v NP vlastním vozem, ale....(to je důležité) vše je na obrovské ploše, neplatí se za auto, ale za počet osob. Pokud máte to štěstí a podaří se vám sehnat flek na přespání přímo v parku pak v tom máte i vstup do parku. V Botswaně (v Kalahraském parku) vyšla noc pod stanem pro dvě soby s dvouma vstupama (po příjezdu a druhý den) na celkem 500 Kč. Jasně cena letenky a doprava autem taky něco stojí, ale finální cena u brány parku tam a tady je docela rozdíl...Dporučuji si odpustit jeden rok v Chorvatsku a vyrazit na jih Afriky s celou rodinou, nebudete litovat a budete příjemně překvapeni, úrovní silnic, služeb a pohodovými lidmi. Ano, kriminalita je, ale v určitých lokacích a to zejména ve slumech a poté v centrech měst jako Johannesburg, či Pretoria,Umtata. Po dobu mých návštěv v JAR mne nic zlého nepotkalo. Neplaťte cestovku pokud alespoň mluvíte trochu anglicky, ušetříte spoustu peněz.

0/0
20.5.2011 14:09

olínek

HODNĚ ŠPATNÝ NÁPAD

Opravdu nechápu, co má být tak úžasného na tom, že se budou lidé pařit v zavřených autech-navíc pomalu popojíždějících-opravdu to připomíná zácpu ve velkém městě. Zvířata budou vyděšená a zalezlá tak, že je nikdo neuvidí. Navíc většina dětí zbožňovala a těšila se na projížďku "dvoupatrákem" po safari.

Myslím, že většina návštěvníků si jde do ZOO odpočinout, projít se a ne čuchat kolem projíždějící auta.

S TÍMTO ÚŽASNÝM NÁPADEM FAKT ABSOLUTNĚ NESOUHLASÍM!:-/

A ještě toto uvádět jako důvod pro tak šílené zdražení vstupného není normální. Možná že je dvorská ZOO nejlevnější z evropských, ale v ČR je jednoznačně nejdražší. Navštívila jsem s dětmi v poslednícjh dvou letech několik zdejších zahrad a musím říct, že ta dvorská nijak nevybočuje-spíš naopak. A to jsem z blízkého okolí a nikdy jsem nedala na ZOO ve D.K. dopustit! Naposledy jsem tam byla cca před měsícem.

0/0
20.5.2011 10:00

mpes3

Re: HODNĚ ŠPATNÝ NÁPAD

byli jsme loni a určitě pár let nepůjdeme. právě kvůli absolutně nezvládnutému "autobusovému safari". každý se tam cpe, kdejaká uřvaná tlustá teta ze Lhoty tam dělá místo svejm harantům, kteří přišli kdovíkdy za spoustou jiných lidí, kteří tam slušně čekají. Potom se všichni servou o pár míst v autobusu... Nějaká lidská důstojnost tam jde stranou. přitom stačilo udělat normální frontu a dát tam jednu bábu, která na to dohlídne, aby lidi šli do autobusu v tom pořadí, v jakém se postavili do fronty :-/

0/0
20.5.2011 13:32

kipu

PRYČ S ORGANIZOVANOU ZÁBAVOU

raději vycházka v přírodě, než tahle masovost.

0/0
20.5.2011 8:16

bobanz

...

Mě vždy nadzvedne ze židle, když někdo argumentuje cenou v západní Evropě. A všichni zapomínají, že také máme třikrát menší kupní sílu něž lidé v západní Evropě. Paní ředitelka ZOO ne ní obchodník ani dobrý manažer. Snaží se jen vytřískat co nejvíce peněz, obávám se však, že ji tržby půjdou dolů.

0/0
20.5.2011 8:00

pedr64

no, načasovali si to pěkně

začíná období školních výletů, tak zdraží na 2násobek. Možná se budou divit, co jim to udělá s návštěvností

0/0
20.5.2011 7:55

Já to nebyl, já to nebil!

Bezva zoo. Kravál a smrad jak u pražské magistrály

A ještě bych za to měl platit? :-/Rv

0/0
20.5.2011 7:43

EU Man

Safari je hezká věc, ale

ZOO Praha, či Liberec mi přišla daleko zajímavější a bohatší na faunu i floru...

0/0
20.5.2011 4:47

Honx

Re: Safari je hezká věc, ale

osobně doporučuju Zoo v Jihlavě, od Dvora je to sice dost z ruky ale pokládám jí asi za nejlepší. Praha mi nějak moc nesedla, s tím Libercem souhlasím ale chtělo by to tam trošku modernizovat.

0/0
20.5.2011 12:31

HuLarus

Auta v zoo

Když jsem slyšel o projždění autem v safari, měl jsem představu max cca 20 aut za hodinu, mimo běžné návštěvníky a že si to ti automobilisti pěkně zaplatí (řekněme 10 000 Kč za vjezd autem). Fotky, co se tu objevily, vypadají děsivě. Nevadí mi zaplatit víc, stejně do Dvora jedu max jednou do roka, ale ty auta mi vadí hodně. Po zoo chodím pěšky, jinak člověk beztak prdlajs vidí. Jestli tohle znamená, že se budu muset motal kolem aut tak to nás letos ve Dvoře asi neuvidí, radši zajedu utratit peníze do Berlína nebo Vídně.

0/0
19.5.2011 22:16

tjarda

Pracháčům zdar

Strčte si to Vaše safari do řiti

0/0
19.5.2011 20:55

mpes3

Re: Pracháčům zdar

;-D;-DR^R^R^

0/0
20.5.2011 13:33

majklos123

hloupost vedení

Celé vedení zoo asi nemá ani nějaké ekonomické minimum. Nasadit jednotnou cenu bez ohledu na to, zda někdo chce projet safari nebo ne, by snad nenapadlo ani žáka základní školy. Navíc cena, která atakuje trojnásobek vstupného do ostatních českých zoo je fakt hodně nadstřelená a jsem zvědavý, co to udělá s návštěvností. Chtěl jsem si v létě do Dvora po letech zajet, ale jelikož nevlastním auto na safari, tak za tři sta si radši zajedu např. do pražské zoo.

0/0
19.5.2011 20:04

huggo1

Re: hloupost vedení

No asi tak. V Praze to máš za 150,- Kč na celý den.

Jináč argumentovat vstupným v safari zahradách jinde v Evropě je taky na úrovni primitiva.

0/0
19.5.2011 20:29

ičmeka už potřetí smazali

Re: hloupost vedení

jj, už mám taky plný zuby toho "na západě to maj tak a tak"...:-/

0/0
19.5.2011 21:31

blekekeke

Re: hloupost vedení

Kde je ten primitiv, co srovnává ceny českých a evropských ZOO zadhrad?

0/0
20.5.2011 6:44

Sidonie_11

Aha...

Takže kvůli tomu, že někteří jsou tak shnilí, že i do ZOO musejí vjet s vlastním autem, mají platit i všichni ostatní jak mourovatí? 8-o ;-€ ;-O Řekla bych, že tímto krokem se ZOO připravila o hodně návštěvníků. :-P

0/0
19.5.2011 18:29

Své dukáty věnuji na chudé psy

No nevím, nevím...

asi to není úplně dobře, počítat automaticky s tím, že každý bude chtít jet autem...

Když jdu do zoo, tak proto, abych si odpočinul, prošel.. A ne abych seděl v autě, kodrcal se 30kou a dýchal výfukové plyny jiných zoufalců v autech přede mnou. Na to můžu vyrazit na pražskou magistrálu...

0/0
19.5.2011 17:50

ičmeka už potřetí smazali

Re: No nevím, nevím...

a aspoň tam uvidíš kočky..;-D

0/0
19.5.2011 21:31

mokrykcb

no ono celý

slavný safari se skládá z pár lichokopitníků a ptáků a ještě je třeba mít dalekohled....šelmu jsem tam tehdy(tři roky zpět) nezahládl ani omylem - jinak zoo není špatné,ale safari je akorát chyták...

a chtít tři stovky za vstup je normální lichva!!

jinak nevím,kde paní řiditelka chodí do 3D kina,ale vstup na tato představení se pohybuje  max do dvouset korun!

0/0
19.5.2011 17:17

Vinč

Re: no ono celý

Svata prafda

0/0
19.5.2011 20:33

dolch

Re: no ono celý

Šelmy v tom volným výběhu pochopitelně nemají, jinak by tam asi moc těch gazel nezůstalo ;-D

0/0
19.5.2011 23:25

c00ler

kk

Byl jsem ve Dvore nekolikrat a musim konstantovat, ze jako neco extra tam fakt nemaji. Tech par druhu zvirat co tam maji, opravdu jen male mnozstvi druhu, ktere je vykompenzovano tim, ze od kazdeho druhu maji prumerne 20 kusu, je jedine cim se mohou chlubit a vzhledem k navyseni vstupneho to je pekne nevkusne. Takove prumerne zoo s bonusem, ze kdyz si sednete do safari busu uvidite kravy a kozy z vetsi vysky a neboli vas nohy...

0/0
19.5.2011 17:13

zorro_rojo

Re: kk

No prave.

Me taky hlava nebere, proc by tam vubec nekdo mel jet svym autem, ze ktereho uvidi uplne.. prd.

Z toho jejich busu aspon neco videt je, prece jen je o dost vyssi..

No, jetse ze uz jsem tam byl.. asi tak :-/

0/0
19.5.2011 23:05

obambiodřekykunene4

Většina lidí zde to odsoudila,

aniž by dala tomuto projektu šanci popřípadě, namísto drtivé kritiky si zkusila do ZOO DKNL zajet a vyzkoušet si to na "vlastní kůži". Divný přístup. Inu, my Češi jsme skutečně smějící se bestie. Trochu více hrdosti by nezaškodilo, nejen v době, kdy se hraje hokej. S tímhle přístupem, řečeno s mírnou nadsázkou, by  naši předkové nepostavili ani ň, natož Hradčany....;-)[>-]

0/0
19.5.2011 16:52

ičmeka už potřetí smazali

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

jakej by byl v safari rozdíl, kdybysis ho prošel pěšky chráněn jednoduchym plotem? ... holt jsme moderní a máme auta :-/

0/0
19.5.2011 17:00

obambiodřekykunene4

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

tohle nemá s modernou nic společného....ZOO se snaží přilákat nové návštěvníky něčím novým. Jednoduché. Pokud bude něco špatně nebo se nedostaví kýžený efekt, prostě to skončí. Tečka.....a věř mi, že zrovna zvířatům v safari je to šuma fuk, jestli tam pojedou auta nebo ne.;-)

0/0
19.5.2011 17:08

ičmeka už potřetí smazali

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

ať si zoo uvědomí, že tu má jednak konkurenci a pak taky, že průměrnýmu člověku se chce do zoo jednou za pár let. to prostě na odměny pro management nikdy nebude.

0/0
19.5.2011 17:18

obambiodřekykunene4

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

smím se zeptat, jak poznám průměrného člověka?;-)

0/0
19.5.2011 17:32

ičmeka už potřetí smazali

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

ale notak... mluvim o tom, že dělat ze zoo výnosnej kšeft za účelem stavění vil, bazénů a nakupování SUVéček je zrůdnost v případě, že neváháme vpustit zvířatům do výběhu kolonu aut. ;-)

0/0
19.5.2011 17:49

obambiodřekykunene4

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

zvířatům to ale skutečně nevadí....pokud se lidi budou chovat podle pravidel určených ZOO, tak nevidím žádný problém...;-)

0/0
19.5.2011 19:12

huggo1

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

Asi proto , že máš jedno oko zavřený, jako tvůk smajlík. ;-D

0/0
19.5.2011 20:34

ičmeka už potřetí smazali

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

zvířatům to skutečně nevadí. rozhodl člověk na základě zkušeností se zvířaty, která se v zajetí už narodila. jak prosté. člověk je opravdu někdy nula.:-/

0/0
19.5.2011 21:33

obambiodřekykunene4

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

člověk, jakožto živočišný druh není ideální a bez ostatní fauny a flory by nepřežil, to je celkem jasný fakt. Chováme se k našemu životnímu prostředí někdy až příliš macešsky, to je taky fakt.  To byste musel zakázat i auta na našich silnicích, která po tisících "kosí" představitele naší fauny.....a to se bavíme o relativně divoké zvířeně české....neberte to jako argument pro obhajobu autosafari v DKNL, ale jako pouhý fakt.;-)

0/0
20.5.2011 8:12

huggo1

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

Lákají lidi na smrad z výfukových zplodin. I zvířatům to prospěje, viďte?

0/0
19.5.2011 20:32

JoeMax

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

Taky se mi to nelíbí, ale určitě bych ploty nestavěl. Viz jak na té fotce skáčou zvířata přes silnici... sebrali bychom jím volný pohyb a ze safari by moc nezůstalo :-/

0/0
19.5.2011 19:06

Dr. Fe(2)

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

Co do toho pleteš hrdost ? Jsi vůbec při smyslech ? Většině lidí jde hlavně o to, že zaplatit za vstup pro jednotlivce tři stovky a rodinu tisícovku je nepřiměřeně moc. Spousta lidí o safari až tak nestojí a přitom nemají jinou možnost než zaplatit za všechno nebo nic. Druhá věc je diskuze, jestli jsou osobní auta v safari vůbec vhodná.

0/0
19.5.2011 17:06

obambiodřekykunene4

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

pokud nechceš, nejezdi tam, máš možnost svobodné volby, nikdo tě nenutí....kup si raději krabičku cigaret a zklidni se.....argumentace cenou vstupného je totálně mimo mísu....;-)

0/0
19.5.2011 17:10

Jáchym007

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

A nebo vem do ZOO celou rodinu jako já, viď? Když nechceš autem, můžeš jet safaribusem, to bude taky adrenalin, udržet koncentraci malých dětí tu hodinu a půl do první zastávky... Asi by měli do cíle umístit přebalovací stanice, protože počůraných, od slunce pripalenych a kouřem přidušených dětí bude hodně... Ale nic, nad to se přeci povzneseme, ne? Dáme si celá rodina předražené jídlo U Lemura a totálně hotoví pojedeme domů. Zážitek přeci umocní to, že dáme 290+290+190+190+190+100(pes -čivava)=1250Kč za vstup, 600Kč za jídlo a 300Kč za autobus. Skvělé, paní ředitelce tleskám...Rv

0/0
19.5.2011 18:27

obambiodřekykunene4

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

Jáchyme, já se svými potomky navštěvuji ZOO celkem pravidelně(a nejen tu dvorskou) a nemám s tím jediný problém....dokonce jsme i adoptovali "zviřátko"....o cenách v občerstveních se můžeme bavit, nesouhlasit, ale maximálně můžeme udělat to, že si tam nic nedáme....v okolí ZOO je spousta restaurací s normálníma cenama...;-)

0/0
19.5.2011 19:11

Vinč

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

A platíš řádně daně?

0/0
19.5.2011 20:36

obambiodřekykunene4

Re: Většina lidí zde to odsoudila,

co mají mé daně společného se ZOO? 8-o

0/0
20.5.2011 8:14





Najdete na iDNES.cz